Gewoon meenemen op een blaadje. De opsteller is de vraagsteller en dan kunnen de anderen antwoorden. We zien wel hoe we het dan doen met punten of dat het gewoon fun is etcquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe werkt het met die quiz nou? Moet ik die vragen inleveren bij iemand. Moet ik zelf een blaadje met wat vragen meenemen? Moet ik ze kopiëren en uitdelen aan iedereen?
Supergoedquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb mezelf misschien een beetje laten gaan
Ik heb 10 80's vragen en 10 Science Fiction vragen. Ik heb ze over het algemeen redelijk mainstream gehouden
Ik zit 's middags op een verjaardag, dus ik rij zelf wel. Maar tnx!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:03 schreef victorinox het volgende:
Ik kom met de auto vanaf Eindhoven en blijf de hele filmnacht aanwezig, maar ben niet van plan om in slaap te vallen.Voor de zekerheid neem ik wel een slaapzak en matje mee.
@DragonFodder: Ik kan je eventueel wel ophalen, maar je blijft niet de hele avond? Dan zou je met openbaar vervoer terug moeten gaan.
Ik zal wel de animatievragen van Patch overnemen.
Enkel als je met live voorbeelden komtquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef hornage het volgende:
Mag ik mijn "vakgebied" van triviavragen voor zaterdag veranderen in "vrouwelijk schoon in films"?
Screenshots! Ik zal ze morgen op werk met de kleur-laserprinter groot uitdraaienquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enkel als je met live voorbeelden komt
LIVEquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Screenshots! Ik zal ze morgen op werk met de kleur-laserprinter groot uitdraaien
Misschien moet je je opgeven voor de KPD meet?quote:
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien moet je je opgeven voor de KPD meet?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezen#wishfullthinking
Als je ze doorstuurt kan ik ze wel kleur afdrukkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
Hihi. De screens die ik bij heb zijn z/w voor extra moeilijkheid (en omdat ik in de verste verte geen kleurenprinter kon vinden)
Neenee!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Als je ze doorstuurt kan ik ze wel kleur afdrukken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezen#wishfullthinking
What the fuck is that supposed to meanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef Patch het volgende:
Ik zou wel jullie gezichten willen zien als jullie Hornage voor het eerst zien en dan concluderen dat hij de Hunk-Award heeft gewonnen;P
Dat The Elephant Man die award ook zo had kunnen winnen, jonguh !quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef hornage het volgende:
[..]
What the fuck is that supposed to mean
Ah, nee, duidelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat The Elephant Man die award ook zo had kunnen winnen, jonguh !
Nee, niks, ben gewoon jaloers, dat ik 'm niet heb gewonnen.
En aangezien ik na de film pas kom, ik ook ;-)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:10 schreef hornage het volgende:
Mmm, aangezien ik blijf slapen parkeer ik maar in die garage Velperplein
Aangezien je wat later bent, kan je ook gewoon aan straat parkeren, na 18:00 is het gratis (zondag natuurlijk ook)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En aangezien ik na de film pas kom, ik ook ;-)
Da's een stuk interessanter idd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Aangezien je wat later bent, kan je ook gewoon aan straat parkeren, na 18:00 is het gratis (zondag natuurlijk ook)
Wanneer moet er voor parkeren worden betaald?
Maandag: 09.00 - 18.00 uur
Dinsdag: 09.00 - 18.00 uur
Woensdag: 09.00 - 18.00 uur
Donderdag: 09.00 - 21.00 uur
Vrijdag: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 18.00 uur
Dank u! Jammer dat je er niet bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef Mike het volgende:
Ik wens jullie heel veel plezier toe morgen! Erg jammer dat ik er niet bij kan zijn (de eerste keer geloof ik dat ik niet van de partij kan zijn), maar hopelijk de volgende keer weer!
En? Hoe laat ben je er?quote:
Als je nou gewoon komt, dan ben ik tenminste niet de enige overjarige meetnoob!quote:
Haha, maar om nou in mn vrije tijd 80 film vragen te beantwoordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je nou gewoon komt, dan ben ik tenminste niet de enige overjarige meetnoob!
Want dat doe je voor je werk ook al?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef RanTheMan het volgende:
Haha, maar om nou in mn vrije tijd 80 film vragen te beantwoorden
nee tijdensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Want dat doe je voor je werk ook al?
Joh, zo'n quiz is toch alleen maar de katalysator voor leuke gesprekken met mensen die zich stuk voor stuk leuker, slimmer en knapper voordoen dan ze in werkelijkheid zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Haha, maar om nou in mn vrije tijd 80 film vragen te beantwoorden
ik sidder van angstquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Joh, zo'n quiz is toch alleen maar de katalysator voor leuke gesprekken met mensen die zich stuk voor stuk leuker, slimmer en knapper voordoen dan ze in werkelijkheid zijn?
Of ben je bang door de mand te vallen?
Niet zeuren, gewoon komenquote:
Ik doe m'n FOK! shirt wel aanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:56 schreef RanTheMan het volgende:
maar jij bent er ook om 13.15 bij de bios? kijk een dunne surinamer met een holster en de geur van een joint herken ik welMaar de rest....
Oh ja die herinner ik me van de foto van vorige meetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doe m'n FOK! shirt wel aan.
Een Fok! shirt in bezit hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doe m'n FOK! shirt wel aan.
En dat durf je in het openbaar aan? Wordt je dan niet in elkaar geslagen door GS reaguurders? Of wilde je daarom een meet in Arnhem? Zijn wij je posse? We zijn je posse hè?quote:
Moet ik dan een fightclub met mezelf doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En dat durf je in het openbaar aan? Wordt je dan niet in elkaar geslagen door GS reaguurders? Of wilde je daarom een meet in Arnhem? Zijn wij je posse? We zijn je posse hè?
automutulatie lost niks op Ran!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Moet ik dan een fightclub met mezelf doen?
As Soon As Possible?quote:
Zeker! Vooral die Italiaanse film was een pareltjequote:Op zondag 29 januari 2012 13:12 schreef victorinox het volgende:
Picodealion bedankt voor je gastvrijheid.
Het was gezellig met leuke films.
Graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef picodealion het volgende:
Jij bedankt voor het Movie Trivia spel he FF1. En hornage voor het fleece dekentje.
Maar inderdaad, het was gezellig en het waren leuke slechte films.
Oh, en de rest was niet moe? Victorinox zat al tijdens Dellamorte behoorlijk te snurkenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef picodealion het volgende:
Nee, na Mortal Kombat! en Dellamorte Dellamore was FF1 moe dus zijn we gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |