quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Cooki het volgende:
[..]en in jouw geval is t ontnemen van een pleziertje ook geen optie he
, daarmee ontneem je jezelf ook t pleziertje
Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn.
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteldquote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebben
Ja, maar zwanger is echt het beste excuus!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld" anders ook wel een hele goede hoor.
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld" anders ook wel een hele goede hoor.
de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he)quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?.
Dat dus. Je bloed bijna leeg manquote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he)
Geen idee. Ik mis het in elk geval nietquote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?.
Mjahm chocoladequote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef Kyara het volgende:
De verwarmingsmonteur zou tussen 12.00 en 15.00 uur komen. En hij is nog niet geweest.![]()
zo maar even bellen
Oh das wel licht!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Fee-nix het volgende:
Edit: placenta was 250 gr. Net opgezocht. En ikke zelf 2540 gr.
Ja precies, nouja als t grotendeels maar af is, t verven enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Kyara het volgende:
Lekker toch Zoë, en het is bijna nooit helemaal af hoor. Hier stond ook alles al begin oktober maar toch is het voor mijn gevoel nog niet helemaal af. Mis nog wat details en er staan ook nog allemaal spullen die er niet in moeten (wiegje, kinderwagen) waardoor het ook nog vol is. Daarom ook nog geen foto in het kinderkamer topic.
Je weet nog niet wat het wordt toch?
Ik denk ook een meisjequote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef Kyara het volgende:
Dat gevoel wil je zeker niet delen?![]()
Overigens was ik overtuigd van een meisje.....
Bedanktquote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef covie het volgende:
Even een vraagje, want ik zit echt niet in de toeslagen hoor![]()
Ik heb dus net berekend wat wij als kinderopvangtoeslag krijgen op basis van ons loon van dit jaar.
Vanaf volgend jaar wordt ons loon veel lager wanneer we allebei minder gaan werken.
Dan krijg je het jaar daarop toch gewoon het extra geld extra terug ivm minder inkomsten?
Zoë mooi hoor!![]()
![]()
Chocolade![]()
Grote wasmachine gaan wij ook kopen als deze het begeeftzal wel zo fijn zijn, is nl een rotding en als ie gaat centrifugeren dan is een laag overvliegende F16 er niks bij
Gewoon ff een dikke kus en een hart onder de riem lieve NTS!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Pfff... nou, van die ziekenhuizen word je gewoon ziek, als je al niet ziek bent...
Net even bij de vk het afsluitingsgesprek gehad, zij hadden inmiddels met het ziekenhuis gebeld in onze woonplaats (das dus een ander als waar ze de versiepoging deden), en die zijn er niet gerust op. Ik moet morgenvroeg (weer) bloedprikken, CTG en een uitgebreide echo, meteen erachteraan krijgen we de uitslagen en word een plan van aanpak voorgesteld...
Ik leef momenteel een beetje op de automatische piloot, ik weet niet meer wat ik voel, wat ik wil, wat ik kan... Het enige wat we kunnen is afwachten tot morgen...
Iedereen alvast bedankt voor jullie steun![]()
!
oh lieverd! lees het nu pas!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Pfff... nou, van die ziekenhuizen word je gewoon ziek, als je al niet ziek bent...
Net even bij de vk het afsluitingsgesprek gehad, zij hadden inmiddels met het ziekenhuis gebeld in onze woonplaats (das dus een ander als waar ze de versiepoging deden), en die zijn er niet gerust op. Ik moet morgenvroeg (weer) bloedprikken, CTG en een uitgebreide echo, meteen erachteraan krijgen we de uitslagen en word een plan van aanpak voorgesteld...
Ik leef momenteel een beetje op de automatische piloot, ik weet niet meer wat ik voel, wat ik wil, wat ik kan... Het enige wat we kunnen is afwachten tot morgen...
Iedereen alvast bedankt voor jullie steun![]()
!
Wij hebben 2 dagen bij Kindergarden (schijnt idd een prima kdv te zijn!), net vandaag de nieuwe tarieven binnen *slik* 672 euro per maand. Dan ontvangen we uiteraard nog wat terug qua toeslag, maar vind het nog wel een boel geld hoor. En eigenlijk hebben we 3 dagen nodig... als ik 4 dagen wil gaan werken. Ben nog in dubio en moet het nog even gaan berekenen enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef KatyM het volgende:
Ik zou m'n werk echt nooit opgeven. Ik heb een superleuke baan, leuke collega's, krijg er energie van en zou lang niet zo'n gezellige moeder kunnen zijn als ik straks ben, als ik niet zou werken. Maar iedereen is anders natuurlijk
.
Bedankt Oreavoor de uitleg, ik vrees dat die 590 netto gewoon het bedrag is wat we moeten betalen, maar goed, het staat wel bekend als een heel goed kinderdagverblijf schijnt. Kindergarden is het. We hebben de beeb ook nog bij 2 andere ingeschreven voor de zekerheid. Binnenkort maar even het kinderdagverblijftopic doorspitten.
NTS ik vind het echt zo rot voor je. Hopelijk morgen dan meer duidelijkheid als dat pva is opgesteld. Bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Kyara het volgende:
Ja, we hebben een glimp kunnen opvangen, steeds knuistjes voor zijn gezicht (ben ook benieuwd of hij die houding ook in de wieg aanneemt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Bij sommige baby's valt het eerste 'nesthaar' idd uit. Maar t hoeft niet. Jesper heeft al z'n haartjes gehouden! Maar t verkleurde wel uiteindelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Kyara het volgende:
Maar het 1e haar valt toch ook weer uit? En dan dan komt het toch ook vaak wat lichter terug? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En wanneer kleuren de oogjes naar de uiteindelijke kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Als je volgens je arts alleen paracetamol mag zul je van ons geen andere antwoorden krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef Sam1993 het volgende:
Als ik zo al die babytjes zie word ikt och wel stapelverliefd
p.s mag je in je zwangerschap misschien ook wat anders dan paracetamol? ik heb heeel de kast vol liggen maar volgens de arts mag ik alleen paracetamol. de druk komt weer terug en wilvoorkomen dat het weer zo erg word.
Nope, paracetamol is echt het enige... En hij is niet alleen van mening dat ze schadelijk zijn, andere pijnstillers zijn ook schadelijk voor de babyquote:Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Sam1993 het volgende:
De paracetamol is omdat hij van menign is dat alle andere pijnstillers schedelijk zijn voor de baby. als dat ook zo is kan ik daar mee leven. maar alleen paracetamol? het slaat echt neit aan.. dus geeft een hoop frustratie. misschien dat jullie nog wat ander hadden wat jullie wel hebben mogen gebruiken. dan had ik daar iets over op kunnen zoeken;)
voodoo?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Daar kunnen ook al speldjes in Inne...
Whehehequote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Die foto's.Ik denk dat de januari en december kindjes nu een stuk sneller komen.
Waar ik benieuwd naar ben: konden jullie al trekjes van jezelf of je man herkennen? Lijkt me echt heel bijzonder en bizar tegelijk als dat zo is.
Ja hequote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Fee-nix het volgende:
Die is wel heel klein ja Sonnetje. Maar wel heel schattig
haha dat zeggen ze hier ook over lex en dan vertel ik ook altijd ff dat het voor ons juist erg weinig lijktquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef mignonne het volgende:
Ja das zo'n beetje net zoveel haar als mn oudste had![]()
Wij riepen na de geboorte van jongste
"tjeeee!... dat haar!!"
en die verpleegster "nou hè?"
wij weer "wat weinig?!"
ik denk dat ze nog steeds niet weet of we nou serieus waren of niet
ja psiesquote:Op donderdag 1 december 2011 23:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha dat zeggen ze hier ook over lex en dan vertel ik ook altijd ff dat het voor ons juist erg weinig lijkt
Hihi, wat grappig om ineens mijn eigen naam te zien in een topic waar ik niet thuishoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja psies
maar eigk he... eigk wint Cantare gewoon, als baby. Dat sloeg nergens op die fotohihi. Wel heel mooi, dat wel
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga ook rammelen van al die baby'tjes
NTS, succes!
ja psies, het stereotype is een kale, blozende, bolle (!) baby.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:
Het is ook dat je in commercials, op illustraties en op folders etc. ook altijd roze babies met blauwe ogen en kale knikkertjes ziet. Dat schept dan een beeld dat dat is hoe een baby eruit hoort te zien. Bossen haar hebben is juist mooi, zeker als ze wat ouder worden. Haar is een sieraad, wordt toch gezegd? Ik heb zelf niet zoveel haar en ben altijd jaloers op mensen met een bos. Toen ik zwanger was kreeg ik ook een volle bos, was ik erg blij mee.
ja erg he? ik moet vooral altijd lachen om die laatstequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef flugeltje het volgende:
Whaha, net alsof er een pruik opstaat
nee dat is ook mn zusjequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje! Als jij de bovenste bent Mignonne, dan zie ik ineens hoezeer je kleine op je lijkt!echt heel. Wat leuk.
Zal ik mijn goudhaartje er dan weer eens ingooien, for old times sake?
Djiez kuuks, hoe voel je je? Ik zou toch maar even teruggaan inderdaad. Al was het alleen maar omdat je jezelf anders toch zorgen gaat zitten maken vandaag....quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Rij ik weg met de paraaf van de vk. Knalt er iemand rechts m'n auto in. Zo maar even terug naar vk?
Oh die tweede foto buuvquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Goudlokje. Wat klein hè?en dat hij me dan nu verbaal fileert.
ja, ik schiet ook steeds een soort van vol bij deze foto. Zo vers uit het ei.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh die tweede foto buuv
Ik krijg gewoon bijna tranen bij het idee dat ik over een paar maanden ook weer zo'n bolletje geluk tegen me aan heb liggen...
Oooh echt kale plekken? Dat is echt mijn grootste angst bijna!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja psies, het stereotype is een kale, blozende, bolle (!) baby.
ik heb van mezelf ook een heel lullig staartje, niet weinig haar maar heel dun is het. Was ook heel fijn tijdnes de zwangerschapen toen viel het uit
kale plekken en alles... waarom waarooohooom!
uhm...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef mignonne het volgende:
Bij mij bleef het na de eerste ook zitten, zwangerschappen zaten kort op elkaar dus het had vast de tijd niet om uit te vallen. Met als resultaat dat het na zwangerschap 2 twee keer zo hard uitviel
Covie, ik had forse inhammen, echt kale plekken daar ja, niet mijn imagination want ik werd er zelfs op aangesproken (categorie en bedanktmaar mensen zijn niet zo tactvol want ik werd ook al aangesproken op mn zwangerschapsacné, jeee je ziet er niet uit
dusch...
)
Maar goed, all's well that ends well. Het is alweer flink aan het teruggroeien en de kale plekken zie je niet meer. Maar mn haar is nu wel ontzettend droog en pluizig. En waar het teruggroeit is het natuurlijk kort, dus ik heb nu zo'n ontplofte föhn-lookkomt ook wel weer goed als t weer wat langer is.
Iets met de niet zo aardige kapster die vond dat je een meisje kreeg omdat die je schoonheid afnemen ofzoiets?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Kyara het volgende:
Ik vind dat ik weinig verschil heb. Begin nu wat meer vocht vast te houden maar vooralsnog vooral in mijn voet en kuiten. Huid zag er in het begin wel wat slechter uit maar dat kwam ook omdat ik zo moe was dat ik nog net mijn make-up van mijn gezicht afhaalde maar de rest van het ritueel maar oversloeg. Haar ook hetzelfde als voorheen.
Maar goed, mijn kapster dacht daar dus anders over, voor wie zich dat verhaal nog herinnert.
Haha precies, maar wel irritant zulke mensen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Kyara het volgende:
ja, die muts![]()
maar goed, die was afgeschreven omdat ze haar dochter Destiny zou noemen als zij een dochter zou krijgen. Dus niet toerekeningsvatbaar.
Nope. Nouja, behalve dat de schadepost richting de 1700 euro zou kunnen kachelen. Auto ook al even bij de schadetoko gedropt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies!
Hoe is t nu met kuuks? Weet je al meer?
Kan ik mezelf helemaal voorstellen, ik zou even bij de VK aangeven, misschien kun je dan vanmiddag nog op het ziekenhuis terecht om even te kijken....quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh en nu moet en wil ik een pretecho zsm.. Ik wil ons mannetje even zien.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken.Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ja maar t lijkt juist of hij niet beweegt omdat ik alleen onder m'n navel t hartje hoor en nooit links of rechts ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me wel Zoe, je kindje kan nog alle kanten op in je buik.
18wkn 2dgnquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef Soempie het volgende:
Ik ben net wakker en even niet zo goed in rekenen. Je bent nu hoeveel weken zwanger?
Zelf heb ik zoiets van: ik vertrouw er gewoon op, zeker wanneer er toch nog niks gedaan kan worden (inleiding ofzo). Anders maak je jezelf straks helemaal gek, terwijl alles eigenlijk goed gaat. Echo's goed, hartje hoor je...
Toen ik opstond leek er iets te zakken in mijn bekken. Met mijn knieen tegen elkaar aanzitten gaat nu ook niet meer en mijn bekken lijkt ook meer te rammelen nu.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken.Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
Wat fijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Kuukske het volgende:
Alles goed met de kleine! Ik moet vandaag wel ff rustig aandoenze heeft ff met het echo apparaat gekeken
SB wat balen dat je weer was opgenomen . Nu lekker genieten van het moederschap.
Dat zou kunnen, m'n buik is vooral snachts erg hard en ik voel de baarmoeder precies. De fysio voorspelde al n groeispurt, maandag worden m'n spieren weer los gemasseerd deze zitten erg strak ofzo. (stress etc)quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn kuukse. Al zul je morgen wel wat spierpijn hebben misschien. Doe maar even rustig aan!
Zoe, ik herken het niet. misschien een groeispurtje? Dat je baarmoeder even ruimte nodig hebben. En je blaas wat eerder signalen geeft, omdat de kleine eropligt?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Zo m'n griekse maaltijd zit erin
Zelfs Willem heeft ontzettend veel gegeten(hele bak griekse rijst en daarnaast nog komkommer en tomaat)
Nu heeft Martijn zin in ijs, dus ik gok dat dat er zo ook nog wel van gaat komen
Ach ja, een keertje zondigen mot kunnen
Goed geregeld!quote:
D? Er is toch geen bloedgroep D? Bedoelt ze niet de rhesus D ofzo? Of bestaat dat ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef clauwheee het volgende:
Nee D negatief zei ze...en dan moest ik in week 27 nog weer prikken enzo geloof ik?
Jaaa! Goed idee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt het misschien morgen inhalen As?
Ik zit boordevol goeie ideeënquote:
Proost.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:33 schreef Kyara het volgende:
Wat heeft de kleine veel kleertjes zegEn ik heb ook niet altijd evengoed opgelet geloof ik. Best veel corduroy broekjes en salopetjes en allemaal in de combat tinten. En vrij veel vestjes. Ik hoop maar dat ie het mooi vindt
![]()
jij hebt toch nog worstebroodjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik wil ook iets van ijs of chips, maar we hebben niks in huis. Dom hè?
o en ik las over haartjes?quote:
Ik ben nu nieuwsgierig natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het stoomafblaastopic ontdekt en ben vanaf deel 1 aan het teruglezen.![]()
Waar we hier nog helemaal dolgelukkig enzijn met de baby's...en dan dat topic. Sommige verhalen zijn echt heel grappig. Maar heb vanavond ook al even gezeten van: ohoh, waar zijn we aan begonnen.
De kleur, wij hebben hem ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef covie het volgende:
En iemand enig idee wat de verschillen zijn tussen de maxi cosi mura 4 editie 2011 en editie 2012? Ik kick het kinderwagentopic.
Wat klinkt dat alweer dichtbij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef flugeltje het volgende:
Over 11 weken verlof en lekker cocoonen, niet dat ik het bijhoud...
Misschien dan een maat groter? (zwangerschapsbroek)quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef Zoë23 het volgende:
Heb even mn 'gewone' broek aangedaan ipv zw.broek en die zit beterknelt niet zo op mn onderbuik. Das wel prettig
Ja heb 1 die strak zit en 1 die eignl te groot is, maar bij beide knelt die buikband erg op mn buikquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dan een maat groter? (zwangerschapsbroek)
Lekker zo'n bad dat klaar staat!
Met vriendin kan wel, maar ik ga toch het liefst met Martijn nu. Zo vaak komen we niet meer toe aan hele dagen met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef Zoë23 het volgende:
Heb even mn 'gewone' broek aangedaan ipv zw.broek en die zit beterknelt niet zo op mn onderbuik. Das wel prettig
Verder zit ik hier tot 13u dat valt nog mee, daarna heeft mn lief 't bad klaar staan zei ie
Moet goedkomen
Oh das jmmr flugeltje! missch met een vriendin naar de sauna?
Wij gaan 19dec naar een vakantiehuisje met sauna(en zonnebank maar daar ga ik niet onder)
(is een 6pers. huisje dus er is nog ruimtehaha)
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Cooki het volgende:
o en feli's voor mijlpalenvan Flugeltje en Asy, de mama vh broertje vh vriendje van lucas
![]()
Fijn dat 't vrij soepel gaatquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Marrije het volgende:
Alles gaat naar wens Zoe, ondanks dat ik 3 kleine (oudste is 4) donderstenen heb rondlopen voel ik me eigenlijk prima. Geen klachten, alles gaat vrij soepel. Bij de zwangerschappen van de jongens had ik ook nergens last van, nou ja wat vermoeidheid, maar dat heb ik nu dus ook niet zo. Het enige waar ik (nou ja vooral anderen) wat meer 'last' van heb is dat ik wat kort van lont kan zijn. Ik merk wel dat concentratie en geheugen niet optimaal zijn, ik ben bezig met mn rijlessen en les op het moment 6 uur per week en dat hakt er wel in. Maar dat zou niet-zwanger ook wel het geval zijn![]()
Veel plezier vanmiddag Marjolijntje.
Ja ook al met je sticker van de vk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:49 schreef Kyara het volgende:
Ik word volgens mij elke keer overgeslagen![]()
Fluugs
Wat vinden je jochies er eigenlijk van dat ze een zusje krijgen? Extra leuk of hadden ze liever nog een broertje gehad?quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ook al met je sticker van de vk.
Ik meld mn mijlpalen niet, dat scheelt
Hij moet niet zo zeurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef flugeltje het volgende:
En ik wil ook naar de sauna, maar Martijn heeft steeds geen zinHij is ook niet overtuigd van het feit dat geen kwaad kan voor Pietertje zolang ik maar niet in de heetste sauna's ga...
u riep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow enne.... excuustruus-opmerking...
jouw mijlpaal verdient een eigen post he.. zowel van je zelf als van je volgers
SPOILER: zoek de mijlpaal van kyara, geef toe hij staat verstoptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 03-12-2011 10:06:42 ]
Haha, moet je ze straks maar eens zien als ze wat ouder zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:04 schreef Marrije het volgende:
Eigenlijk is alleen de oudste ermee bezig, maar ik heb niet het idee dat hij een zusje nou leuker vindt dan een broertje, volgens mij is het hem om het even. Wacht ik vraag het gewoon even. Op de vraag of ie liever een broertje had gehad zegt ie ja. Maar op de vraag waarom krijg ik geen duidelijk antwoordHij vraagt wel regelmatig hoe ze heet maar daar zijn we nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |