abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105051511
Zwangerschap en geboorte deel 876

December
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur (jongen)
12 april 2012: Marrije (meisje)
13 april 2012: Rixtje (jongen)
26 april 2012: Roosje84 (jongen)

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je (jongen)
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie
31 mei 2012: Incantrix

16 juni 2012: adesse
23 juni 2012: Phaidra
26 juni 2012: KatyM
29 juni 2012: bijtje84
30 juni 2012: clauwheee

1 Juli 2012: Marjolijntje
4 Juli 2012: Bodpa09
6 Juli 2012: Miss-jones25
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
12 juli 2012: Fenne
15 juli 2012: Kersjes
20 juli 2012: Sonnetje85
21 juli 2012: Orea
datum nog onbekend maar wel juli: Troeta :D

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 01-12-2011 14:12:02 ]
pi_105051705
:@ :W en wat er nou zo belangrijk was om te posten: ik was bezig met frobelen aan deze:
(en toen deed ik weer mn specialiteit, toen riep lucas en toen en toen.... sowwy)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D en in jouw geval is t ontnemen van een pleziertje ook geen optie he >:) , daarmee ontneem je jezelf ook t pleziertje :9~
pi_105051715
Ik heb zin in chocolade. Echt godsgruwelijk veel. Heel veel.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 1 december 2011 @ 14:14:23 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105051765
Oi Kuuks, automaat in de buurt?
pi_105051803
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn :P.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:27:28 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105052317
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn :P.
Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebben ;)
pi_105052409
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebben ;)
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld :'( " anders ook wel een hele goede hoor.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:30:27 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105052459
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:

[..]

nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld :'( " anders ook wel een hele goede hoor.
Ja, maar zwanger is echt het beste excuus! :Y
pi_105052486
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:

Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer? :+.
pi_105052575
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:

[..]

de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he) :+
pi_105052815
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Cooki het volgende:

[..]

de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he) :+
Dat dus. Je bloed bijna leeg man :o

Je zal er bijna meteen weer zwanger voor worden om het niet meer te zijn!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 1 december 2011 @ 14:40:16 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105052897
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Geen idee. Ik mis het in elk geval niet ;)
pi_105054195
De verwarmingsmonteur zou tussen 12.00 en 15.00 uur komen. En hij is nog niet geweest. :(

zo maar even bellen :(
  donderdag 1 december 2011 @ 15:15:25 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105054349
NTS dikke knuffel meis! :* Veel te verwerken in 1 keer zeg. Jammer dat de draaipoging niet is gelukt. (Aan de andere kant: misschien geeft dit aan dat de baby een reden heeft om zo te gaan liggen).

En wat een mini heb je in je buik zeg.... Moet je nu ook bedrust houden tot de bevalling? Ik vraag dit, omdat ik zelf ook een flinke groeiachterstand had in mijn moeders buik. Die heeft uiteindelijk zes weken plat gelegen in het ziekenhuis om mij aan te laten komen in gewicht. Ik ben denk ik een weekje te vroeg geboren en ik woog 2550 gram bij 48 cm. Waren verder ook geen afwijkingen, alleen de placenta was heeeeel erg klein. Als ik me niet vergis was die 150 gr ipv de normale 500 gr.

O en dat over mannen die niks in huis zien/doen: heel herkenbaar! Ik heb ook echt strijd gevoerd hierover toen ik nog werkte. En soms ook roepen: KIJK dan om je heen, je ZIET het toch :P. Maar het mocht allemaal niet baten. Gewoon zeggen wat ie moet doen werkt hier idd het beste. En nu ik toch fulltime thuis ben is dat bar weinig ;). Maargoed, ik klaag niet, want ik ben een controlfreak en wil toch dat dingen op mijn manier gebeuren. En zoals het nu gaat, zijn we allebei dik tevreden :).
pi_105054377
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Mjahm chocolade *O*

Heb beneden alles schoon en netjes *O* keukenkastjes en kelderkast en koelkast ook opgeruimd. Wordt tijd voor boodschappen :9 hoop dat t vanavond lukt en anders gaat lief alleen.

Gordijntjes, lamp en slinger zijn binnen :D zo lief O+

http://www.comingkids.nl/(...)ssoires_sweet_dreams
(witte lamp, zelfde soort gordijntjes + slinger dus)

Rest wordt wat neutraal met gekleurde accesoires :)
pi_105054392
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef Kyara het volgende:
De verwarmingsmonteur zou tussen 12.00 en 15.00 uur komen. En hij is nog niet geweest. :(

zo maar even bellen :(
:(!
pi_105054430
Ik vind ze leuk Zoë! O+ Was de lamp niet heel groot? Wij hebben ook gordijntjes van Coming Kids en had ook een bijpasende lamp besteld maar die was zo groot dat we hem maar weer teruggestuurd hebben.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:26:04 #18
250838 Fee-nix
pi_105054728
Edit: placenta was 250 gr. Net opgezocht. En ikke zelf 2540 gr.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:26:16 #19
250838 Fee-nix
pi_105054735
O en schattig Zoe!
pi_105054753
Bedankt :*

Oh das jammer! Nee die lamp is redelijk, we hadden m ook bij de baby-dump gezien dus we hadden al een idee.

We gaan een muur grijs verven, daar zit te kachel tegen aan, daar gaat m'n lief een ombouw om maken met een leuk figuur erin (bijpassend kattenfiguur ofzo) en daar komt ook de schommelstoel O+
En bij de andere muur t ledikant en de commode *O* en we hebben inbouwkasten

Kan niet wachten tot t af is! in januari is t af als t goed is :@ das wel vroeg haha
pi_105054840
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Fee-nix het volgende:
Edit: placenta was 250 gr. Net opgezocht. En ikke zelf 2540 gr.
Oh das wel licht!
pi_105055025
Lekker toch Zoë, en het is bijna nooit helemaal af hoor. Hier stond ook alles al begin oktober maar toch is het voor mijn gevoel nog niet helemaal af. Mis nog wat details en er staan ook nog allemaal spullen die er niet in moeten (wiegje, kinderwagen) waardoor het ook nog vol is. Daarom ook nog geen foto in het kinderkamer topic.

Je weet nog niet wat het wordt toch? :@
pi_105055149
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Kyara het volgende:
Lekker toch Zoë, en het is bijna nooit helemaal af hoor. Hier stond ook alles al begin oktober maar toch is het voor mijn gevoel nog niet helemaal af. Mis nog wat details en er staan ook nog allemaal spullen die er niet in moeten (wiegje, kinderwagen) waardoor het ook nog vol is. Daarom ook nog geen foto in het kinderkamer topic.

Je weet nog niet wat het wordt toch? :@
Ja precies, nouja als t grotendeels maar af is, t verven enzo.
Leuke prulletjes en dingetjes kopen is altijd leuk natuurlijk!

Ik weet t niet maar heb wel n idee, al vanaf t begin. Heb stiekem gekeken naar de nub (al heb ik daar niet zoveel mee) en dan lijkt het te kloppen.
Maar dat kan ook wishfull thinking zijn dus ik wacht netjes tot 14dec :D
pi_105055241
Dat gevoel wil je zeker niet delen? O-)

Overigens was ik overtuigd van een meisje.....
pi_105055356
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef Kyara het volgende:
Dat gevoel wil je zeker niet delen? O-)

Overigens was ik overtuigd van een meisje.....
Ik denk ook een meisje :Y

Ik weet ook dat ik t verkeerd kan hebben maar ik kan er niets aan doen :@

Hoe vond je dat om te ontdekken dat t een jongetje was? Lijkt me wel ff wennen haha
pi_105055445
Was wel even maf ja. Manlief zei vanaf het begin al een jongetje dus met namen kwam hij steeds met jongensnamen en ik met meisjesnamen. En toch, als je dan zo'n krummel ziet bewegen en het lijkt ook allemaal gezond, doet het geslacht er eigenlijk niet eens meer toe. Lekker cliché maar wel waar. Dus ik was er ook wel snel aan gewend hoor. En de naam is in de auto terug bedacht.
pi_105055527
Even een vraagje, want ik zit echt niet in de toeslagen hoor :@
Ik heb dus net berekend wat wij als kinderopvangtoeslag krijgen op basis van ons loon van dit jaar.

Vanaf volgend jaar wordt ons loon veel lager wanneer we allebei minder gaan werken.
Dan krijg je het jaar daarop toch gewoon het extra geld extra terug ivm minder inkomsten?

Zoë mooi hoor! :D :Y

Chocolade :9

Grote wasmachine gaan wij ook kopen als deze het begeeft *O* zal wel zo fijn zijn, is nl een rotding en als ie gaat centrifugeren dan is een laag overvliegende F16 er niks bij }:|
pi_105055564
Ja kan me voorstellen haha.
Dat lijkt me ook, gezondheid telt. Vind jongens ook superleuk

We kunnen nogsteeds geen jongensnaam bedenken :9 maar als over 2wkn blijkt dat het een jongetje wordt moeten we er toch aan geloven haha (m'n lief keurt alles af :o )
pi_105055612
Ik ben benieuwd of het bij jou wel klopt Zoë. Nog even geduld dus.

Covie, ja lijkt mij wel. Maar kun je niet een globale schatting maken met de geschatte gegevens van volgend jaar?
pi_105055615
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef covie het volgende:
Even een vraagje, want ik zit echt niet in de toeslagen hoor :@
Ik heb dus net berekend wat wij als kinderopvangtoeslag krijgen op basis van ons loon van dit jaar.

Vanaf volgend jaar wordt ons loon veel lager wanneer we allebei minder gaan werken.
Dan krijg je het jaar daarop toch gewoon het extra geld extra terug ivm minder inkomsten?

Zoë mooi hoor! :D :Y

Chocolade :9

Grote wasmachine gaan wij ook kopen als deze het begeeft *O* zal wel zo fijn zijn, is nl een rotding en als ie gaat centrifugeren dan is een laag overvliegende F16 er niks bij }:|
Bedankt :D

Vind t lastig berekenen met kinderopvang, soms moet je 11u pd betalen ook al is je kindje er maar 6u bijv (zoiets had ik gehoord) dus dan is t ook weer duurder
pi_105055624
NTS. balen dat het niet gelukt is. En dat de kleine toch wel wat kleintjes is. Even doorgroeien dus..

Hier was het 2700 gr bij de vorige echo, maar dat is wat vertekend, omdat de beentje nogal kort zijn. Dus waarschijnlijk is muppet wel rond de 3000. Mijn moeder verbaasd zich er nog steeds over, aangezien ik en mijn zusje 6-ponders waren met 17 dagen overtijd, en zus en ik alleen maar 7&8 ponders bouwen..

Ik ben echt nog steeds zo blij met mijn vent O+

De box staat inmiddels, de wieg is klaar, de laatste stukjes van het VK/kraam-lijstje gehaald, dit weekend mijn vluchttas pakken en de droger uittesten. En dan ga ik zitten wachten :P
  donderdag 1 december 2011 @ 15:53:18 #32
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105055643
Pfff... nou, van die ziekenhuizen word je gewoon ziek, als je al niet ziek bent...
Net even bij de vk het afsluitingsgesprek gehad, zij hadden inmiddels met het ziekenhuis gebeld in onze woonplaats (das dus een ander als waar ze de versiepoging deden), en die zijn er niet gerust op. Ik moet morgenvroeg (weer) bloedprikken, CTG en een uitgebreide echo, meteen erachteraan krijgen we de uitslagen en word een plan van aanpak voorgesteld...
Ik leef momenteel een beetje op de automatische piloot, ik weet niet meer wat ik voel, wat ik wil, wat ik kan... Het enige wat we kunnen is afwachten tot morgen...

Iedereen alvast bedankt voor jullie steun O+ :* !
pi_105055769
NTS, dat komt ook nog even spoed dan.. Hopelijk valt het allemaal mee :*
pi_105055775
Ach NTS, het wordt zo ook alleen maar meer he. Op zich wel fijn dat ze er zo bovenop zitten maar het zijn geen dingen die je vooraf zo bedacht had.

Ik denk dat je nu alleen maar kunt afwachten inderdaad en op basis van de bevindingen van morgen reageren. Hopelijk kun je vandaag wat afleiding vinden.

Kan je vent morgen wel mee???
  donderdag 1 december 2011 @ 16:02:43 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105056007
NTS, goed dat ze er zo bovenop zitten... Je bent in goede handen... Wel enorm balen dat je nu de laatste geniet-periode ontnomen wordt doordat je steeds in spanning zit. Sterkte meis :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105056303
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Pfff... nou, van die ziekenhuizen word je gewoon ziek, als je al niet ziek bent...
Net even bij de vk het afsluitingsgesprek gehad, zij hadden inmiddels met het ziekenhuis gebeld in onze woonplaats (das dus een ander als waar ze de versiepoging deden), en die zijn er niet gerust op. Ik moet morgenvroeg (weer) bloedprikken, CTG en een uitgebreide echo, meteen erachteraan krijgen we de uitslagen en word een plan van aanpak voorgesteld...
Ik leef momenteel een beetje op de automatische piloot, ik weet niet meer wat ik voel, wat ik wil, wat ik kan... Het enige wat we kunnen is afwachten tot morgen...

Gewoon ff een dikke kus en een hart onder de riem lieve NTS! :*
pi_105056305
NTS wat vervelend zo.. :*
  donderdag 1 december 2011 @ 16:09:19 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105056331
Sam, makkelijk gezegd vanaf de zijlijn, maar stress is niet goed hoor dus probeer je echt wat minder zorgen te maken. Je hebt het al geregeld allemaal, de rest komt vast ook wel.

NTS, jammer dat de draaipoging is mislukt. Wel even schrikken dat het gewicht aan de lage kant is, kan me voorstellen dat het allemaal even langs je heen gaat, maar des te beter dat het zkh er wel bovenop zit. Zeker als ze wel een oorzaak vinden en er wat aan kunnen doen ipv 'zien waar het schip strandt'. Sterkte.

Flugel, ai lastig. Op zich ok natuurlijk als hij een andere invulling geeft aan de pappadag als jij aan de mammadag, maar ik neem aan dat jij dan voor je rekening kunt nemen wat hij heeft laten liggen en das minder.
Eerlijk gezegd is het hier andersom :@ Mijn man werkt meer dan full time en ik ben volledig thuis bij de kinderen. Ik kom niet zo vaak toe aan klusjes die hij wel gedaan wil hebben. Als hij dan eens een dagje bij de kinderen is en ondertussen de afwas wegwerkt, boodschappen haalt, kookt, hele huis stofzuigt incl. alle meubels van hun plek om ook daaronder schoon te maken, dan vindt hij dus dat ik dat ook mákkelijk moet kunnen. Maar ja, ik ben geen workaholic.. .en vind opruimen ook net ff iets minder belangrijk als hij dat vindt, dus ik kom er vaak niet aan toe :+ Kwestie van prioriteiten stellen inderdaad 8-)
  donderdag 1 december 2011 @ 16:28:51 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105057161
Ik vind dat dat fluugs blij maken de allerhoogste prioriteit hier in huis moet hebben :+
  donderdag 1 december 2011 @ 16:37:37 #40
250838 Fee-nix
pi_105057525
NTS wat balen allemaal zeg! Wel fijn dat het ziekenhuis er meteen bovenop zit. Maar dit zijn toch geen dingetjes waar je je de laatste weken mee bezig wilt houden... Ik hoop dat morgen alles toch meevalt!
pi_105057724
Ik zou m'n werk echt nooit opgeven. Ik heb een superleuke baan, leuke collega's, krijg er energie van en zou lang niet zo'n gezellige moeder kunnen zijn als ik straks ben, als ik niet zou werken O+. Maar iedereen is anders natuurlijk :).

Bedankt Orea :* voor de uitleg, ik vrees dat die 590 netto gewoon het bedrag is wat we moeten betalen, maar goed, het staat wel bekend als een heel goed kinderdagverblijf schijnt. Kindergarden is het. We hebben de beeb ook nog bij 2 andere ingeschreven voor de zekerheid. Binnenkort maar even het kinderdagverblijftopic doorspitten.

NTS ik vind het echt zo rot voor je. Hopelijk morgen dan meer duidelijkheid als dat pva is opgesteld. Bah ;(!
pi_105057966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:

oh lieverd! lees het nu pas!
succes morgen! ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt!
denk aan je :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 1 december 2011 @ 17:20:54 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105059353
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef KatyM het volgende:
Ik zou m'n werk echt nooit opgeven. Ik heb een superleuke baan, leuke collega's, krijg er energie van en zou lang niet zo'n gezellige moeder kunnen zijn als ik straks ben, als ik niet zou werken O+. Maar iedereen is anders natuurlijk :).

Bedankt Orea :* voor de uitleg, ik vrees dat die 590 netto gewoon het bedrag is wat we moeten betalen, maar goed, het staat wel bekend als een heel goed kinderdagverblijf schijnt. Kindergarden is het. We hebben de beeb ook nog bij 2 andere ingeschreven voor de zekerheid. Binnenkort maar even het kinderdagverblijftopic doorspitten.

NTS ik vind het echt zo rot voor je. Hopelijk morgen dan meer duidelijkheid als dat pva is opgesteld. Bah ;(!
Wij hebben 2 dagen bij Kindergarden (schijnt idd een prima kdv te zijn!), net vandaag de nieuwe tarieven binnen *slik* 672 euro per maand. Dan ontvangen we uiteraard nog wat terug qua toeslag, maar vind het nog wel een boel geld hoor. En eigenlijk hebben we 3 dagen nodig... als ik 4 dagen wil gaan werken. Ben nog in dubio en moet het nog even gaan berekenen enzo.

NTS: even een dikke, dikke knuffel voor jou! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105059393
NTS, logisch dat je op de automatische piloot gaat. Zoveel ontwikkelingen, nieuwe info, etc. dat is heel wat om te behappen. Hoop dat er morgen meer duidelijkheid is. :*

Vind het rot dat ik hier niet mee kan lezen en als ik dan thuis kom van werk ben ik er weer te lamlendig voor. Sorry, ik pik maar gewoon op waar jullie gebleven zijn de komende tijd zonder bij te lezen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105059569
Susie, ja hier ook de tarieven binnen. Voor 2 dagen ¤ 615,93. We moeten er ook nog even induiken wat je allemaal terug krijgt (werkgeversbijdrage, iack, toeslag etc).

Soemp, groot gelijk hoor! Als je straks verlof hebt kun je nog genoeg bijlezen. Laatste loodjes! :*
pi_105059702
whuuuu, die tarieven. Ik heb er helemaal nog niet naar gekeken. Volgende week m'n man maar aan het werk zetten om alles uit te zoeken.

De laatste tijd zit ik trouwens steeds in onze babyfoto's te snuffelen. Ben zo nieuwsgierig naar hoe de baby er dan uit gaat zien. O+ En of het kindje op een van ons twee lijkt als baby.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105059771
Ja, daar ben ik ook zo benieuwd naar! Op de een of andere manier heb ik wel een beeld voor ogen. Ben benieuwd of dat ook klopt. En of hij op de 3D echo lijkt. O+
pi_105059920
Oja, jij hebt natuurlijk die echo gehad! Dat lijkt me helemaal gek, dan heb je al je kindje gezien. Ik droom er af en toe over, maar als ik wakker word weet ik niet meer wat ik mezelf had voorgesteld.

Ik vraag me vooral af: wel of geen haar (man is kaal geboren en ik met zwart haar). Kunnen ze dat op een 3D echo zien eigenlijk?
pi_105060109
Ja, we hebben een glimp kunnen opvangen, steeds knuistjes voor zijn gezicht (ben ook benieuwd of hij die houding ook in de wieg aanneemt).

Wij zijn allebei met haar geboren, maar bij manlief is het alweer bijna verdwenen. Ik verwacht dus echt wel haar eigenlijk. Of hij vanaf zijn 25e nog steeds haar heeft hangt af van de dominantie van onze genen. Of hij haar heeft kunnen ze met een 3D echo niet zien geloof ik.
pi_105060303
een 3d echo:D die wilde ik hier ook maar kost ons 160 euro.. dat geef ik liever aan wat anders uit.

Ik ben net wakker:O dus heb wel lang genoeg geslapen voel me een stuk beter. ook veel rustiger. dankjewel voor alle reacties.

NTS: is dat niet erg licht ik weet zo even niet hoever je bent maar als je kleintje met dit gewicht word geboren is dat niet gevaarlijk? sorry ik heb er echt geen verstand van.

Ik kan eigenlijk niet wachten tot 21 december dan pas de 1e kans om het geslacht te zien. laatste keer was het nog te klein maar me volgende afspraak is dus pas met 19 weken:(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 1 december 2011 @ 17:47:24 #51
250838 Fee-nix
pi_105060324
Ze kunnen het wel zien hoor op de 3D echo :Y . Niet heel duidelijk. Maar bij Jesper en nu ook bij deze baby zei ze al 'kijk, hier zie je wat haartjes' O+ .
  donderdag 1 december 2011 @ 17:50:11 #52
250838 Fee-nix
pi_105060437
Jesper had aan de achterkant best wat haar, maar aan de voorkant niks, hihi. Een soort opa-kapsel vond ik het. O+ Kijk maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105060766
oooh, O+ Toch echt wel lange haartjes aan de achterkant, inderdaad. :D Ben benieuwd hoe dat dan bij de tweede is.

Kon je toen jezelf of je man (of beide) herkennen in Jesper?

Sam, dat is nog even geduld opbrengen dan. :Y
pi_105060957
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Kyara het volgende:
Ja, we hebben een glimp kunnen opvangen, steeds knuistjes voor zijn gezicht (ben ook benieuwd of hij die houding ook in de wieg aanneemt).

Lief. O+

Oh, m'n man zegt net dat hij helblond was en dus zeker wel haar had. Het valt alleen niet zo op op de foto's, maar zie het nu ook.
pi_105061400
Maar het 1e haar valt toch ook weer uit? En dan dan komt het toch ook vaak wat lichter terug? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En wanneer kleuren de oogjes naar de uiteindelijke kleur?
  donderdag 1 december 2011 @ 18:15:14 #56
250838 Fee-nix
pi_105061425
Lief he O+ . Is een van mijn favoriete foto's van hem.

Mijn man had bij z'n geboorte geloof ik heel weinig haar (rossig) en ik had redelijk wat zwarte haartjes. Jesper was ook rossig bij z'n geboorte (nu heel erg blond). Dus ben ook heel benieuwd naar deze baby! Ik denk zelf weer rossig. (Maar dat kan ook komen omdat ik me gewoon geen andere baby bij ons kan voorstellen dan Jesper ;) )
pi_105061435
Ik ben zelf ook reuze benieuwd hoeveel haartjes die van ons zal hebben. mijn vriend haar zijn andere dochter vond ik al een behoorlijke bos hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 december 2011 @ 18:16:09 #58
250838 Fee-nix
pi_105061461
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Kyara het volgende:
Maar het 1e haar valt toch ook weer uit? En dan dan komt het toch ook vaak wat lichter terug? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En wanneer kleuren de oogjes naar de uiteindelijke kleur?
Bij sommige baby's valt het eerste 'nesthaar' idd uit. Maar t hoeft niet. Jesper heeft al z'n haartjes gehouden! Maar t verkleurde wel uiteindelijk.

En na een maand of 3/4 hebben de ogen hun uiteindelijke kleur pas!
pi_105061537
mijn ukkie heeft ook veel haar :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105061582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:18 schreef bitterend het volgende:
mijn ukkie heeft ook veel haar :D
Mijnes ook :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 1 december 2011 @ 18:22:12 #61
250838 Fee-nix
pi_105061660
Ik vind veel haar zo lief!!

Ik heb ook eens op het consultatiebureau een babietje gezien.... en die had de dikste bos haar die ik ooit bij zo'n kleintje heb gezien! Ze was vier weken (gevraagd aan de moeder) en jeumig!! Niet normaal! Zo'n enorme bos dat je er gewoon al een heel kapsel van zou kunnen knippen. Het was ook heel dik, helemaal geen baby-achtig haar. Heel apart om te zien. Ik wilde dat ik een foto had kunnen maken ;).
pi_105061687
  donderdag 1 december 2011 @ 18:25:44 #63
250838 Fee-nix
pi_105061799
O+ Net als Jesper ook niet veel haar aan de voorkant he, zo schattig!
pi_105061838
Ja!! heeft ze van dr papa! en de kleur van mij :D ben benieuwd naar de definitieve kleur!
  donderdag 1 december 2011 @ 18:27:49 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105061863
Willem kon meteen gel in :P

SPOILER
pi_105061904
mooie bos!! :D O+
  donderdag 1 december 2011 @ 18:30:05 #67
250838 Fee-nix
pi_105061957
Wow flugeltje! Hihi, erg lief!
pi_105062038

:P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 1 december 2011 @ 18:32:53 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105062066
Daar kunnen ook al speldjes in Inne...
pi_105062080
:Y O+ en wat een heerlijke kleed!
  donderdag 1 december 2011 @ 18:35:45 #71
250838 Fee-nix
pi_105062154
Lief!
pi_105062215
Als ik zo al die babytjes zie word ikt och wel stapelverliefd :)

p.s mag je in je zwangerschap misschien ook wat anders dan paracetamol? ik heb heeel de kast vol liggen maar volgens de arts mag ik alleen paracetamol. de druk komt weer terug en wilvoorkomen dat het weer zo erg word.
  donderdag 1 december 2011 @ 18:39:16 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105062260
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef Sam1993 het volgende:
Als ik zo al die babytjes zie word ikt och wel stapelverliefd :)

p.s mag je in je zwangerschap misschien ook wat anders dan paracetamol? ik heb heeel de kast vol liggen maar volgens de arts mag ik alleen paracetamol. de druk komt weer terug en wilvoorkomen dat het weer zo erg word.
Als je volgens je arts alleen paracetamol mag zul je van ons geen andere antwoorden krijgen natuurlijk ;)
pi_105062920
De paracetamol is omdat hij van menign is dat alle andere pijnstillers schedelijk zijn voor de baby. als dat ook zo is kan ik daar mee leven. maar alleen paracetamol? het slaat echt neit aan.. dus geeft een hoop frustratie. misschien dat jullie nog wat ander hadden wat jullie wel hebben mogen gebruiken. dan had ik daar iets over op kunnen zoeken;)
  donderdag 1 december 2011 @ 19:34:00 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105064728
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Sam1993 het volgende:
De paracetamol is omdat hij van menign is dat alle andere pijnstillers schedelijk zijn voor de baby. als dat ook zo is kan ik daar mee leven. maar alleen paracetamol? het slaat echt neit aan.. dus geeft een hoop frustratie. misschien dat jullie nog wat ander hadden wat jullie wel hebben mogen gebruiken. dan had ik daar iets over op kunnen zoeken;)
Nope, paracetamol is echt het enige... En hij is niet alleen van mening dat ze schadelijk zijn, andere pijnstillers zijn ook schadelijk voor de baby ;)

Heb je een bad ofzo? Ga dan even lekker in dat bad liggen, beetje lavendel erin, rustgevend muziekje... Ik denk dat veel van je ongemakken alleen maar verergerd worden doordat je jezelf zo druk maakt... Zoek anders op youtube even een ontspanningsoefening op, dat helpt echt :Y
  donderdag 1 december 2011 @ 19:36:35 #76
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105064891
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Daar kunnen ook al speldjes in Inne...
voodoo? :o :D
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 1 december 2011 @ 19:37:14 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105064939
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

voodoo? :o :D
Whehehe
pi_105065322
Sam, Alleen als de pijn teveel stress bezorgd, dan zou de arts wat anders kunnen adviseren. Dan weegt de stress niet op tegen de bijwerking van de medicijnen. Maar dan moet het echt onhoudbaar zijn.. Dus liefst zo lang mogelijk op paracetamol.. Succes!

Chris had gewoon een netjes pruikje. Dit was na 8 dagen..

Dat is deels uitgevallen, en lichter/donsiger geworden. Om na zijn 1e verjaardag echt terug te komen als jongenshaar..
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 20:37:05 #79
309370 Nanadu
pi_105068420
Ik kom mij hier ook voorzichtig melden. Nadat ik zondag een eerste positieve uitslag op de zwangerschapstest had, heb ik gisteren weer een test gedaan en die was knalpositief *O* . Ik heb vandaag ook meteen de verloskundige gebeld en donderdag 15 december een eerste afspraak voor een echo en dan de 20ste de intake. Even ter info: dit wordt ons tweede kindje, wij hebben al een dochter van bijna 2 jaar.

ik zal mij nu hier gaan inlezen, maar wilde wel NTS veel sterkte wensen met de komende periode.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:41:38 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105068689
Van harte Nanadu *O*

Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
pi_105068908
Nanadu, gefeliciteerd *O*
  donderdag 1 december 2011 @ 21:18:21 #82
250838 Fee-nix
pi_105070979
Gefeliciteerd Nanadu! *O* Wat heb je al snel een echo!
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:23:35 #83
309370 Nanadu
pi_105071312
Bedankt voor het welkom!

Als ik af ga op mijn ovulatietest ben ik morgen 5 weken en ben ik rond 4 augustus uitgerekend, maar ik wil nog even niet in de op tot ik langs de vk ben geweest.
Bij mijn eerste had ik ook rond de 7 weken een echo en toen konden ze het al zien. Bij deze praktijk doen ze meestal zo vroeg een echo.
pi_105071454
Nts; wat een gedoe allemaal! In ieder geval heel veel sterkte en succes! Als ik nog een tip mag geven, als je kleintje echt zo klein is, laat je dan ook rondleiden op de couveuse-afdeling waar hij/zij terecht komt. Ik heb dat gemist en had in eerste instantie geen idee waar mijn kind lag, vond ik heel vervelend. Ook heel vervelend dat de versie niet is gelukt, maak je niet te druk om de ks, de eerste keer uit bed is hel, maar het gaat daarna alleen maar beter. En je onderkant blijft mooi heel, dat scheelt ook ;)

Ik vind het zo raar om hier niet meer mee te posten. Zou nu 38 weken en een beetje zijn en ben vandaag al 3 weken mama. Kan sinds begin van deze week pas zeggen dat ik begin te genieten, hiervoor was ik vooral heel boos op mezelf en verdrietig dat ik al was bevallen en dat de kleine man zo'n moeilijke start heeft gehad. Maar hij doet het zo ontzettend goed en ik ben helemaal verliefd op dat kleine hoopje mens. Nu ga ik echt verhuizen naar het baby-topic en kom ik hier vooral om te checken hoe het met iedereen is.
pi_105071528
Die foto's. O+ Ik denk dat de januari en december kindjes nu een stuk sneller komen. :D Waar ik benieuwd naar ben: konden jullie al trekjes van jezelf of je man herkennen? Lijkt me echt heel bijzonder en bizar tegelijk als dat zo is.

Nanadu, welkom en gefeliciteerd! *O*

Hier trouwens sinds gister soms een soort kramp in m'n rug en eh richting uitgang allemaal geduw. :?
pi_105071716
Poezebeest, nee toch, boos op jezelf geweest... :* Heel veel plezier in het babytopic. Ik ga er vanaf volgende week vaker lurken. Zag dat Nirak en Bitterend er ook al druk posten en ben heel benieuwd naar hoe het met jullie allemaal verder gaat.
  donderdag 1 december 2011 @ 21:31:44 #87
250838 Fee-nix
pi_105071907
Poezebeest wat fijn dat je je beter begint te voelen. Het was ook niet niks! En je hebt helemaal gelijk: een keizersnee is geen ramp. Qua herstel zou ik dit keer liever 'natuurlijk' bevallen, maar als het toch een keizersnee wordt, weet ik ook dat de eerste twee weken het moeilijkst zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Die foto's. O+ Ik denk dat de januari en december kindjes nu een stuk sneller komen. :D Waar ik benieuwd naar ben: konden jullie al trekjes van jezelf of je man herkennen? Lijkt me echt heel bijzonder en bizar tegelijk als dat zo is.

:D . Nou dat zou leuk zijn ;). Zal ik nog ff wat rammel-foto's laten zien dan maar? ;).

Ik herkende mezelf wel meteen in Jesper idd. Mijn mond en neus :Y . Heel leuk om te zien.

Dat geduw klinkt als wat bitterend toen beschreef... Apart!
Edit: was jouw kleine al helemaal ingedaald? Misschien nog verder naar beneden gewurmd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fee-nix op 01-12-2011 21:40:38 ]
pi_105073131
Oeh rammelfoto's heb k ook O+
Zo geweldig dat er nog zo'n baby,aankomt O+

(hmm wel inimini foto, maar krijg.m niet groter, stomme hyves op mobiel :'))

Nanadu gefeliciteerd!

Nts balen zeg ;( sterkte meis! :*

Floris is een mengelmoes van ons beiden. Kleuren van mij, blikken.van zn vader. Maar als k foto's zie van mezelf van vroeger herken k m er wel in, maar ook bij zn vader. Goeie mix dus :)
Mn moeder zei vanavond nog: hoe kan ie zo blond zijn, maar toch zo op zn vader lijken, dus ja

[ Bericht 10% gewijzigd door Sonnetje85 op 01-12-2011 21:56:02 ]
  donderdag 1 december 2011 @ 21:50:14 #89
250838 Fee-nix
pi_105073265
Die is wel heel klein ja Sonnetje :P. Maar wel heel schattig :)
  donderdag 1 december 2011 @ 21:50:19 #90
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105073272
Ben benieuwd Soempie....Dat ´geduw´ komt me bekend voor....Misschien wordt je baby wel eerder geboren. ?

@ NTS, fijn dat de VK je serieus neemt, en dat ze morgen gelijk verder gaan onderzoeken ^O^ Hoop dat alles verder goed is morgen, en dat je niet nog meer verrassingen gaat krijgen....

@ Sam, misschien ff overleggen met je VK ivm andere pijnstillers?

@ Nanadu, gefeliciteerd ! *O* *O* *O*

Kan het trouwens zijn dat ik een 'blauwe plek' aan de binnenkant van mn buik heb. kleine doet me af en toe zó verschrikkelijk zeer -O-
  donderdag 1 december 2011 @ 21:50:50 #91
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105073313
dubbel
pi_105073402
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Fee-nix het volgende:
Die is wel heel klein ja Sonnetje :P. Maar wel heel schattig :)
Ja he :') kreeg m niet groter :')
pi_105074987
PE, denk dat het wel kan hoor een blauwe plek binnen. Dat daar een bloeduitstorting is, vanwege het geschop? Klinkt best logisch.

Rammelfoto's zijn altijd welkom. O+ Wat ik heb klinkt inderdaad wat bitterend beschreef. Hoop dat ik dan ook 3 cm opeens cadeau heb. :D De baby is al ingedaald zei de VK. Maar hoop echt op januari, want wil straks toch wel graag een paar weken verlof. oO<
  donderdag 1 december 2011 @ 22:38:15 #94
348178 NotTheSame
pi_105076573
Dames nog even een klein berichtje van mij. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de lieve berichtjes en pm'metjes. Het voelt toch wel als thuiskomen hier. Ik zou jullie het liefst allemaal persoonlijk willen bedanken, maar daar heb ik momenteel de puf niet echt voor, sorry.

Manlief heeft me de hele avond als een koningin op de troon bediend. Okee, dan moet je het doen met een boterhammetje met ei als avondeten en dat hij dan ook echt geen doekje over het fornuis haalt, maar hij bedoeld het goed.

Draak lijkt zich overigens niks aan te trekken van alle heisa. Het is weer feest in m'n buik, alleen voelt het niet zo fijn door het beurse gevoel...
En nou maar weer proberen te slapen, morgenvroeg om 10.30uur draait de ziekenhuiscarrousel weer verder...
pi_105076704
Sterkte NTS! :* Je lief is aan de beterende hand lijkt het, fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 december 2011 @ 22:46:29 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105077122
Nanadu, van harte gefeliciteerd! *O*

NTS, het komt uiteindelijk helemaal goed :*

Poezebeest, jij kon er niks aan doen dat je lijf er een prutzooi van maakte. Je hebt je manneke het beste gegeven wat je kon en nu doe je dat nog steeds maar dan buiten de buik. :*
pi_105077498
Baby's met haar O+ ik hou dr van <3
my two cents kids :+

[ Bericht 34% gewijzigd door mignonne op 02-12-2011 16:04:49 ]
:)
pi_105078012
en mijnes

en lex heeft t zelfde alleen voorop is t nog kort :')

pi_105078269
ik moet iedere keer lachen om die laatste foto, zo droog :D
pi_105078435
Wat veel haar! Echt zo schattig. O+
pi_105078491
Tegen die van Mignonne kan niemand op natuurlijk :D

Maar als je een kale baby verwacht had mijnes nog best aardig wat donkere haartjes.
Hij heeft nu trouwens voor een baby van zijn leeftijd ook wel een hele volle bos al. Iedereen valt het op.

Eva van Danic heeft ook een mega bos trouwens. Die had al een hanenkam toen ze mini was :D

Ik vind hem hier trouwens helemaal niet typisch Puck. Sterker nog ik zou hem er niet uithalen als ik niet beter wist :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 1 december 2011 @ 23:12:07 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105078646
Potdomme dames wat hebben we toch al prachtige kids op de wereld gezet O+
pi_105078692
NTS :* wat een verandering ineens, het lijkt me een grote en lastige omschakeling om ineens met allerlei medische dingen bezig te zijn. Sterkte!

Nanadu, gefeliciteerd!

Poezebeest :*

Van weinig haar ga ik ook rammelen hoor:

Zo'n raar idee dat we straks weer een kleintje in huis hebben. O+

De vk vertelde trouwens dat ze net als wij, bij de tweede niet wisten wat het werd.
Ze vond het de geweldigste ervaring om na de bevalling, in de roes van dat moment te horen wat het was.
Ze had helemaal niet verwacht dat het een meisje zou zijn, dus ze moest echt even wennen.
Ik vroeg of ze dat niet vervelend vond, maar ze zei dat een tweede kind weer zo anders was dan het eerste dat ze sowieso moest wennen.
Dat maakte me er weer even van bewust dat er wel echt een heel ander soort kindje dan Ko in mijn buik kan zitten. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105078821
Och die mini Ko O+

Ik heb nog Eva's hanenkam opgespeurd. Danic's dochter dus. :D

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105078928
Ja das zo'n beetje net zoveel haar als mn oudste had :Y

Wij riepen na de geboorte van jongste
"tjeeee!... dat haar!!"
en die verpleegster "nou hè?"
wij weer "wat weinig?! :o "

ik denk dat ze nog steeds niet weet of we nou serieus waren of niet :P
pi_105078964
Die donkere van Cooki kan wel tegen amelie op, zoveel haar he'k nog niet eerder op n baby gezien!. en Oeks, ik vond Kobus zo'n grappige baby, ook van die molshandjes zoals lex heeft (lange vingers) je hebt ook zo'n piepkuikenfoto van m waar zijn handen zo mooi opstaan.

ik had erwacht dat lex t zelfde zou zijn, qua uiterlijk wel, maar qua karakter niet echt denk ik :)
pi_105079018
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef mignonne het volgende:
Ja das zo'n beetje net zoveel haar als mn oudste had :Y

Wij riepen na de geboorte van jongste
"tjeeee!... dat haar!!"
en die verpleegster "nou hè?"
wij weer "wat weinig?! :o "

ik denk dat ze nog steeds niet weet of we nou serieus waren of niet :P
haha dat zeggen ze hier ook over lex en dan vertel ik ook altijd ff dat het voor ons juist erg weinig lijkt :D
pi_105079072
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

haha dat zeggen ze hier ook over lex en dan vertel ik ook altijd ff dat het voor ons juist erg weinig lijkt :D
ja psies :P

maar eigk he... eigk wint Cantare gewoon, als baby. Dat sloeg nergens op die foto :D hihi. Wel heel mooi, dat wel O+
pi_105079230
hahah ja idd, kan me nog zo'n foto herinneren :D das wahr einmal ein puddelhund
pi_105079647
Haha, ja Lex heeft inderdaad net zulke grote handen en voeten als Ko destijds.
En Ko had zulke lange benen.
Dat vond ik leuk dat ze bij de 20 weken echo zagen dat dit kindje ook lange benen had. Althans ze liepen een week voor op de groei. :P
pi_105079961
Ik weet niet welke foto je bedoelt KD. Ik heb wel deze gevonden:

Waaah, voeten!

Tjonge jonge, dat is toch niet normaal meer, ga je zwanger van de tweede ontzettend lopen rammelen van foto's van de eerste. :D
Ik wil gewoon een duplicaatje! :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:04:48 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105081398
Wauw wat een mooie fotos van die enorme bossrn haar. De mijne heeft en de andere had alleen veel nekhaar.... Misschien niet zo mooi als baby maar als ik zie hoe zo n enorme krullenbol mijn grote nu is heb ik alle hoop dat dat nog helemaal goed gaat komen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105081487
als er 1 kind niet op zijn babyfoto's lijkt dan vind ik dat Ko wint hoor :o
pi_105084422
Haar? Waar?

Misschien kan ik er over een halfjaar een speldje indoen :P

Och, zowel haar papa als mama hebben een goede haardos, dus het gaat vast goedkomen.
pi_105084988
Goedemorgen dames :)

Al die lieve kleine baby's hier! O+

Nog één dag werken en dan weekend, pffff. Ben kapot! Nog steeds verkouden, slecht slapen, stress dingen (niet goed, maar het lijkt te zijn opgelost nu). En volgende week donderdag echo waar ik stiknerveus voor ben.. :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105085010
Nou KD, ik vind M. (vandaag 3!) ook echt niet op zichzelf lijken als baby:

Op die bovenste lijkt ie wel een beetje op Ko! O+
pi_105085100
huh zit ik hier rond te snuffelen, staat mijn dochter ineens levensgroot in beeld O+

Zoveel haar heeft ze nu niet meer, alles is rondom uitgevallen, maar alweer heel mooi teruggegroeid.
Ze heeft nu nog wel zo'n mooie lok op haar hoofd, dat zou nog een hanenkam kunnen worden denk ik, is zeker wel een cm of 6,7 lang. Maar dat is dus nog van dat babypluishaar.
  vrijdag 2 december 2011 @ 07:56:00 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_105085253
gefeliciteerd bodpa!

Heerlijk die baby'tjes :) Leuk hoor zo'n overzichtje van haar :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105085264
Goeiemorgen!
pi_105085770
Morgen! :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:41:35 #121
250838 Fee-nix
pi_105085795
Mogguh!

NTS sterkte en succes vandaag :* . Ik zal aan je denken.

Wat een lieve foto's allemaal! O+ En toch he, die baby die ik op het cb had gezien, had het meeste haar van allemaal. Die tweede foto van mignonne komt er nog het dichtst bij in de buurt... Maar t was echt nog meer!
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:42:15 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105085806
Al die babyfoto's maken je toch aan het rammelen man O+ Ik wil Pietertje ontmoeten... * stampvoet

Hier weer prima nachtje, wat is slapen toch een briljante bezigheid...
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:42:23 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105085807
Ik ga ook rammelen van al die baby'tjes O+

NTS, succes! :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:42:33 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105085808
NTS succes :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:42:53 #125
250838 Fee-nix
pi_105085816
Me3 ;). Ik wil ook mijne ontmoeten!!
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:15:51 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105086382
Vind baby's met haar er wel altijd een beetje gek (maar wel lief en mooi hoor!) uitzien. Net of er iets niet klopt (ze lijken ouder dan ze zijn). Zeker bij die hele kleintjes.
pi_105086605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja psies :P

maar eigk he... eigk wint Cantare gewoon, als baby. Dat sloeg nergens op die foto :D hihi. Wel heel mooi, dat wel O+
Hihi, wat grappig om ineens mijn eigen naam te zien in een topic waar ik niet thuishoor. :D

Maar bedoel je dees:

?

Na het zien van mijn eigen kinderfoto's vond ik ook dat onze dochter erg weinig haar had...

vrijdag 2 december 2011 @ 09:30:28 #128
250838 Fee-nix
pi_105086687
:o Wow! Wat een bos! :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:42:42 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105087023
Wow, haha! Ik ben alleen biljartballetjes gewend. Ik was een jaar lang vrijwel kaal. Ook bij onze knul is er nog weinig haar te bekennen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:42:52 #130
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_105087031
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga ook rammelen van al die baby'tjes O+

NTS, succes! :*
Ik ook :') ;)

Maar, dus, wat een cuties allemaal! O+ Stef had ook best veel haartjes, zo lief O+ en een bontrandje op de randjes van zijn oortjes, maar dat was snel weg..

Meiden, ik hou me hier een beetje koest, maar ik lees/leef wel mee hoor :*
3!
pi_105087120
Cantare, wat een bos zeg!
Alsof ze een pruik opgezet hadden ;)

Hier alles rustig weer. Gisteren nog wel een zwikkie harde buiken/rugpijn/hoofdpijn, en een muppet die niet zoveel bewoog. Was de laatste studieafspraak denk ik. Niet zo gezond om dat nog eens te doen.. Gelukkig gaat het wel over met een nachtje slaap. En muppet kwam gisteravond toen ik eenmaal rustig lag en wilde slapen goed in actie..
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:49:12 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105087189
Cantare wat een bos :o
pi_105087400
hahaha Cantare ja! :D
en i herinner me een foto in een badje met je broer (?) en daar had je echt prahtig haar O+

mn zusje had overigens net zo'n bos als jij had maar dat werd wel bijgeknipt steeds.

Aventura ik snap wat je bedoelt :Y
Mn ene oma en mn schoonmoeder hebben ook heel vaak geroepen over onze meiden "eigenlijk zijn ze nooit klein geweest hè?". Dat bedoelden ze niet lelijk verder maar ik vond dat heel stom. Voor mij waren ze wél klein en net zo goed baby.
En dat ze beiden geen gering gewicht hadden én allebei behoorlijk wat haar zorgde er nog niet direct voor dat ze niet klein waren. geen verwijt naar jou verder hoor ;) ik snap ook echt wat je bedoelt, ik vind kale baby's ook langer klein zeg maar. Maar ik vond het wel altijd stom. Mijnes waren óók klein! okay 4,3 kilo klein :') maar wel gewoon pasgeboren klein.
pi_105087569
weg :)
hihi

[ Bericht 72% gewijzigd door mignonne op 02-12-2011 15:29:01 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:03:45 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105087580
Het is ook dat je in commercials, op illustraties en op folders etc. ook altijd roze babies met blauwe ogen en kale knikkertjes ziet. Dat schept dan een beeld dat dat is hoe een baby eruit hoort te zien. Bossen haar hebben is juist mooi, zeker als ze wat ouder worden. Haar is een sieraad, wordt toch gezegd? Ik heb zelf niet zoveel haar en ben altijd jaloers op mensen met een bos. Toen ik zwanger was kreeg ik ook een volle bos, was ik erg blij mee.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:04:33 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105087605
Whaha, net alsof er een pruik opstaat :D
pi_105087625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:
Het is ook dat je in commercials, op illustraties en op folders etc. ook altijd roze babies met blauwe ogen en kale knikkertjes ziet. Dat schept dan een beeld dat dat is hoe een baby eruit hoort te zien. Bossen haar hebben is juist mooi, zeker als ze wat ouder worden. Haar is een sieraad, wordt toch gezegd? Ik heb zelf niet zoveel haar en ben altijd jaloers op mensen met een bos. Toen ik zwanger was kreeg ik ook een volle bos, was ik erg blij mee.
ja psies, het stereotype is een kale, blozende, bolle (!) baby.

ik heb van mezelf ook een heel lullig staartje, niet weinig haar maar heel dun is het. Was ook heel fijn tijdnes de zwangerschap O+ en toen viel het uit ;( kale plekken en alles... waarom waarooohooom! :(
pi_105087644
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef flugeltje het volgende:
Whaha, net alsof er een pruik opstaat :D
ja erg he? ik moet vooral altijd lachen om die laatste :D

er zijn trouwens wel babypruiken te koop :o uiteraard Amerikaans.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:08:22 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105087708
Jeetje! Als jij de bovenste bent Mignonne, dan zie ik ineens hoezeer je kleine op je lijkt! :o echt heel. Wat leuk.

Zal ik mijn goudhaartje er dan weer eens ingooien, for old times sake? O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105087737
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje! Als jij de bovenste bent Mignonne, dan zie ik ineens hoezeer je kleine op je lijkt! :o echt heel. Wat leuk.

Zal ik mijn goudhaartje er dan weer eens ingooien, for old times sake? O+
nee dat is ook mn zusje ;)
maar mn kleine is wel een spitting image van mij :D meer nog dan van mn zusje.

Jaaaa goudlokje O+ O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:09:47 #141
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105087747
Ik heb nog steeds meer en voller haar, heb nu echt een woeste krullenbol. Ik ben benieuwd naar hoe het zich bij ventje ontwikkelt. Zijn vader en beide opa's en oma's hebben allemaal veel, dik en donker haar. Kaalheid treedt pas heel laat op (mijn eigen opa heeft met 92 jaar weliswaar inhammen maar nog best veel haar en niet eens helemaal grijs).
pi_105087758
Rij ik weg met de paraaf van de vk. Knalt er iemand rechts m'n auto in -O-. Zo maar even terug naar vk? :@
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:11:11 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105087792
Jeetje Kuuks? hoe is het met je? als je je zorgen maakt, gewoon terug gaan. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105087793
oi Kuukse.. Heb je ergens last van?
Misschien even bellen, voor de zekerheid?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:12:03 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105087815

Goudlokje. Wat klein hè? :o en dat hij me dan nu verbaal fileert. :')
pi_105087827
Wauw wat een mooie bossen haar zie ik voorbij komen O+. Ik was heel lang kaal en wat er groeide na een jaar ofzo was ook nog eens hoogblond.

Ik ben vanochtend lekgeprikt bij het laboratorium. 6 buisjes bloed armer en mooie pleisters op 2 armen :').

Ohh en gister van mijn schoonmoeder een knuffeltje gekregen van Le Petit Bateau O+!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:12:35 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105087831
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Rij ik weg met de paraaf van de vk. Knalt er iemand rechts m'n auto in -O-. Zo maar even terug naar vk? :@
Djiez kuuks, hoe voel je je? Ik zou toch maar even teruggaan inderdaad. Al was het alleen maar omdat je jezelf anders toch zorgen gaat zitten maken vandaag....
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:13:33 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105087862
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]

Goudlokje. Wat klein hè? :o en dat hij me dan nu verbaal fileert. :')
Oh die tweede foto buuv O+

Ik krijg gewoon bijna tranen bij het idee dat ik over een paar maanden ook weer zo'n bolletje geluk tegen me aan heb liggen...
pi_105087874
Mijn zoon heeft ook een bos haar, duidelijk t haar van zn vader, gelukkig :D k heb zelf fluthaar.
Toen ie geboren werd had ie wel haar, maar niet veel. Dat is toen uitgevallen om vanaf een half jaar heel erg te gaan groeien
pi_105087880
als ik je vk was zou ik je ook even terug willen zien, al was het maar voor de zekerheid.
Wat een schrik zeg!
pi_105087916
Kuuks, wat naar! Zou voor de zekerheid idd even teruggaan nog :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105087917
buuf je goudlokje O+ O+ t is echt een bos he? wat mooi O+ en zo heerlijk knus tegen je aan O+

[ Bericht 32% gewijzigd door mignonne op 02-12-2011 16:06:55 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:15:55 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105087923
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Oh die tweede foto buuv O+

Ik krijg gewoon bijna tranen bij het idee dat ik over een paar maanden ook weer zo'n bolletje geluk tegen me aan heb liggen...
ja, ik schiet ook steeds een soort van vol bij deze foto. Zo vers uit het ei. O+ *zucht*

iets ouder. :D Malloot.
pi_105087939
ooooh de doerakkenblik :D O+ O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:17:48 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105087981
Tjemig zeg! ik had het nog niet zo gezien van je jongste en jezelf. Wel de blikken, die ik ook bij oudste terug zie, en die ik duidelijk herken. :D Wat leuk.

Ja, wij hadden toen al een vermoeden, maar het is echt uitgekomen. Het is een portret die jongste van ons.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:19:28 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105088022
Nanadu, gefeliciteerd en welkom! *O*

Wat een mooie foto's van al die kindjes met haar. Mijn nichtje had met een paar maanden ook een soort rechtopstaande afro _O-

Soemp, wat bedoel je precies met dat geduw?
Ik heb wel het idee dat de kleine vannacht wat meer is ingedaald. Dacht ik te voelen in elk geval. Ga ook ineens iets meer waggelen :D

Kuuks, dat is schrikken. Misschien inderdaad maar even terug voor de zekerheid.

NTS, heel veel succes en sterkte vandaag! :*

Inca, ik blijf aan je denken :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:28:43 #157
250838 Fee-nix
pi_105088325
Kuukske! Wat een schrik! Verder geen letsel opgelopen? Ik zou ook even teruggaan, al is het maar vanwege de stress van zoiets.

Mignonne die onderste foto van je zusje :D. Geweldig!
En je jongste lijkt wel een kopie van jou!

En t goudlokje van debuurvrouw is ook lieffff! Volgens mij zie je dat nog minder vaak, blonde kindjes met veel haar.

Kyara lekker aan t waggelen ;).
pi_105088350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
hihi
_O- :D master

Je bedoelt zeker deze?

pi_105088671
ja! :D O+
pi_105088695
:D wat een leuke foto's allemaal! Haha

En kuuks, das schrikken! Alles ok? Heb je nog contact opgenomen met de vk?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:43:07 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105088724
oh Cantare, wat een prachtig haar had jij toen al zeg! Wat een bos! die badfoto kan ik me nog herinneren ja! :D
pi_105089178
Korte update. Ik heb alles met de auto geregeld. Om 1 uur terug naar Vk, hartje luisteren.
Ben behoorlijk geschrokken ja :o.
pi_105089211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja psies, het stereotype is een kale, blozende, bolle (!) baby.

ik heb van mezelf ook een heel lullig staartje, niet weinig haar maar heel dun is het. Was ook heel fijn tijdnes de zwangerschap O+ en toen viel het uit ;( kale plekken en alles... waarom waarooohooom! :(
Oooh echt kale plekken? Dat is echt mijn grootste angst bijna!
Ik hooop zo dat ik zon mooie bos krijg, maar tot nu toe blijven zowel de uitstraling als de volle bos haar hier nog helemaal uit. ;(

En die beebs met volle bos haar ook supercute O+ O+
Hoop dat mijnes dat ook krijgt. Altijd gezegd, ik wens dat onze kinderen het haar van mijn vriend krijgen en de voeten van mij. Verder maakt het niks uit :D

Kuuks! jeetje! ik zou even terug gaan hoor! ging het hard?

Inca :* Post lekker als je wilt en zo niet dan niet hoor. Gewoon doen wat zelf goed voelt!

NTs succes vandaag!
pi_105089750
Pff kuuks! Hoop dat alles ok is :*

Covie: m'n haar zit wel beter nu ik zwanger ben haha maar heb wel veel last van pukkeltjes enzo (op rug, borst en m'n gezicht) das minder :(

Ben ook wel benieuwd op wie de beeb lijkt, m'n lief heeft zulke lieve ogen O+
ik had van die grote blauwe ogen haha. Waren als kind wel beide superblond, dat vind ik wel schattig
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:24:20 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105089792
Bij Willem had ik 3 keer zoveel haar en dat bleef nog zitten ook :o Nu is het de hele zwangerschap al aan het uitvallen... Niet dat het heel erg is, heb toch genoeg....
pi_105090022
Bij mij bleef het na de eerste ook zitten, zwangerschappen zaten kort op elkaar dus het had vast de tijd niet om uit te vallen. Met als resultaat dat het na zwangerschap 2 twee keer zo hard uitviel :')

Covie, ik had forse inhammen, echt kale plekken daar ja, niet mijn imagination want ik werd er zelfs op aangesproken (categorie en bedankt :') maar mensen zijn niet zo tactvol want ik werd ook al aangesproken op mn zwangerschapsacné, jeee je ziet er niet uit :o dusch... :') )
Maar goed, all's well that ends well. Het is alweer flink aan het teruggroeien en de kale plekken zie je niet meer. Maar mn haar is nu wel ontzettend droog en pluizig. En waar het teruggroeit is het natuurlijk kort, dus ik heb nu zo'n ontplofte föhn-look :D komt ook wel weer goed als t weer wat langer is.
pi_105090251
Wat een leuke foto's O+ Dat haar van Cantare, gaaf!

Nanadu welkom :o We zitten in augustus al en ik voel me met m'n juni baby nog net zwanger :D.

Man en ik lijken zelf al best wat op elkaar (zijn jullie broer en zus, horen we geregeld :')). dus het is niet echt raadselachtig op wie de baby gaat lijken :D. Ik wil ook een baby en wel nu! Wat zijn die foto's leeeuk, smelt O+.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:41:09 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105090346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef mignonne het volgende:
Bij mij bleef het na de eerste ook zitten, zwangerschappen zaten kort op elkaar dus het had vast de tijd niet om uit te vallen. Met als resultaat dat het na zwangerschap 2 twee keer zo hard uitviel :')

Covie, ik had forse inhammen, echt kale plekken daar ja, niet mijn imagination want ik werd er zelfs op aangesproken (categorie en bedankt :') maar mensen zijn niet zo tactvol want ik werd ook al aangesproken op mn zwangerschapsacné, jeee je ziet er niet uit :o dusch... :') )
Maar goed, all's well that ends well. Het is alweer flink aan het teruggroeien en de kale plekken zie je niet meer. Maar mn haar is nu wel ontzettend droog en pluizig. En waar het teruggroeit is het natuurlijk kort, dus ik heb nu zo'n ontplofte föhn-look :D komt ook wel weer goed als t weer wat langer is.
uhm... :X Het is bij mij nooit meer helemaal geworden zoals het was, zeg maar. Maar wat een lomperds zijn erbij zeg! :o
pi_105090384
hehe buuf nouja ik bedoelde meer dat het al een heel eind ogeknapt was van wat het was.
pi_105090691
Wat kunnen mensen lomp zijn idd..

voor droog&pluizig haar gebruik ik andrelon die pompjes
( http://www.bonisupermarkt(...)ir-creme-pomp/605101 ) bijvoorbeeld
Tip van flip :9

Ik draag sjaaltjes en hoge shirtjes om die pukkeltjes wat te verstoppen maar vind t echt niet tof.
En m'n gezicht kan ik niet verbergen haha

Nanadu: *O* gefeliciteerd!
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:54:01 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105090807
Ik vind dat ik weinig verschil heb. Begin nu wat meer vocht vast te houden maar vooralsnog vooral in mijn voet en kuiten. Huid zag er in het begin wel wat slechter uit maar dat kwam ook omdat ik zo moe was dat ik nog net mijn make-up van mijn gezicht afhaalde maar de rest van het ritueel maar oversloeg. Haar ook hetzelfde als voorheen.

Maar goed, mijn kapster dacht daar dus anders over, voor wie zich dat verhaal nog herinnert.
pi_105090949
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Kyara het volgende:
Ik vind dat ik weinig verschil heb. Begin nu wat meer vocht vast te houden maar vooralsnog vooral in mijn voet en kuiten. Huid zag er in het begin wel wat slechter uit maar dat kwam ook omdat ik zo moe was dat ik nog net mijn make-up van mijn gezicht afhaalde maar de rest van het ritueel maar oversloeg. Haar ook hetzelfde als voorheen.

Maar goed, mijn kapster dacht daar dus anders over, voor wie zich dat verhaal nog herinnert.
Iets met de niet zo aardige kapster die vond dat je een meisje kreeg omdat die je schoonheid afnemen ofzoiets? :o
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:59:22 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105091007
ja, die muts :(

maar goed, die was afgeschreven omdat ze haar dochter Destiny zou noemen als zij een dochter zou krijgen. Dus niet toerekeningsvatbaar.
pi_105091059
Mijn kind zal dan vast onzijdig zijn.

Want ik wordt ook lelijk met mijn zwarte buikhaar wat opeens komt. (dan is het een jongen)
En heb ook puisten en mijn baas zei tijdje terug dat ik er zo belabberd uitzag. (dus een meisje)

Dat verhaal van de kapster was idd te erg :')
pi_105091253
Haha covie ik krijg ook buikhaar :(

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Kyara het volgende:
ja, die muts :(

maar goed, die was afgeschreven omdat ze haar dochter Destiny zou noemen als zij een dochter zou krijgen. Dus niet toerekeningsvatbaar.
Haha precies, maar wel irritant zulke mensen!

Vind t niet zo aardig als mensen zeggen dat ik dikker wordt, maar dat zullen m'n hormonen wel zijn :9
M'n lief: ja je bent echt al dikker
Ik: dus je noemt me dik? :(

(moet er nog aan wennen :') )
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:08:58 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105091429
Dat je dikker wordt klinkt ook een stuk minder positief als dat ze zeggen dat je buik goed groeit.
pi_105091634
Ja precies!

Hoe is t nu met kuuks? Weet je al meer?
pi_105091752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies!

Hoe is t nu met kuuks? Weet je al meer?
Nope. Nouja, behalve dat de schadepost richting de 1700 euro zou kunnen kachelen. Auto ook al even bij de schadetoko gedropt.
Nog even een broodje eten en dan met manlief naar de vk. Fijn dat 'ie meegaat O+.
pi_105091994
Oh en nu moet en wil ik een pretecho zsm. :@. Ik wil ons mannetje even zien. :@.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:24:01 #180
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105092037
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh en nu moet en wil ik een pretecho zsm. :@. Ik wil ons mannetje even zien. :@.
Kan ik mezelf helemaal voorstellen, ik zou even bij de VK aangeven, misschien kun je dan vanmiddag nog op het ziekenhuis terecht om even te kijken....
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:24:26 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_105092052
Kuuks, dat is schrikken. Goed dat jullie zo nog even naar de vk gaan.

Hier ook allemaal puistjes/ rode vlekjes en daar hebben mensen ook gewoon commentaar op. Kan dat zelf echt niet begrijpen, maargoed. 8)7

Ik moest lachen om de foto's die mignonne van haar zusje heeft gepost, wat een bos haar zeg! :o En ook de kindjes met blonde haartjes en kale hoofdjes laten me heel hard rammelen.

Heb zelf maar 1 echte babyfoto van mezelf (rest is door omstandigheden weg). Daarna meer foto's van mezelf met een paar maanden.

SPOILER
Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken. :? Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
pi_105092062
Ik zal het zo es vragen Fluug. Misschien kunnen ze zelf even kijken. Die hebben ook een apparaat staan.
pi_105092066
Pff das niet niks!
Ja lief dat ie mee gaat! Snap t dat je je kleintje zsm wilt zien, zou ik ook hebben O+

Even iets over t horen van t hartje, rond wk 12 zat ie erg laag, net boven t schaambeen geloof ik, en rond wk 17 onder m'n navel, maar als ik nu luister kan ik m alleen op dat plekje horen (onder m'n navel) is dat normaal?
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:25:40 #184
30252 Soempie
Procreating
pi_105092097
Lijkt me wel Zoe, je kindje kan nog alle kanten op in je buik.
pi_105092158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me wel Zoe, je kindje kan nog alle kanten op in je buik.
Ja maar t lijkt juist of hij niet beweegt omdat ik alleen onder m'n navel t hartje hoor en nooit links of rechts ofzo
(ik weet ook niet hoe compact alles is en hoeveel vrijheid hij nu heeft )
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:28:44 #186
30252 Soempie
Procreating
pi_105092236
Wat ik nog weet is dat de VK eigenlijk altijd zo'n beetje op dezelfde plek zat met haar apparaat. Ook weinig variatie...

Maar je kunt het de volgende keer voor de zekerheid even navragen. :)
pi_105092250
Ok dat scheelt..
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:31:03 #188
30252 Soempie
Procreating
pi_105092327
Ik ben net wakker en even niet zo goed in rekenen. Je bent nu hoeveel weken zwanger?

Zelf heb ik zoiets van: ik vertrouw er gewoon op, zeker wanneer er toch nog niks gedaan kan worden (inleiding ofzo). Anders maak je jezelf straks helemaal gek, terwijl alles eigenlijk goed gaat. Echo's goed, hartje hoor je...
pi_105092370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef Soempie het volgende:
Ik ben net wakker en even niet zo goed in rekenen. Je bent nu hoeveel weken zwanger?

Zelf heb ik zoiets van: ik vertrouw er gewoon op, zeker wanneer er toch nog niks gedaan kan worden (inleiding ofzo). Anders maak je jezelf straks helemaal gek, terwijl alles eigenlijk goed gaat. Echo's goed, hartje hoor je...
18wkn 2dgn

Jaa zeker! Vroeg t me alleen af, vond t zo apart dat ik alleen t hartje dáár op dat punt kan horen. Maar kan m zo wel makkelijk vinden haha
pi_105092643
ik was zelf bijzonder kaal..tot mn derde. Ben zo blij dat mijn kindjes de pruiken van paps hebben overgenomen O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:40:38 #191
30252 Soempie
Procreating
pi_105092667
Hier ook wel verhalen gelezen over kleintjes die dan wegzwemmen, maar die van mij blijft eigenlijk al vanaf het begin vrij rustig op dezelfde plek.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:46:57 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105092888
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken. :? Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
Toen ik opstond leek er iets te zakken in mijn bekken. Met mijn knieen tegen elkaar aanzitten gaat nu ook niet meer en mijn bekken lijkt ook meer te rammelen nu.

Duwen doet ie alleen met zijn kont tegen mijn ribben.

Zoë, ondanks een zeer beweeglijk kindje hoorde ik het hartje ook altijd op dezelfde plek. Verder wat Soempie ook zegt.

Mijn voeten zijn trouwens helemaal opgezwollen. Enkels kwijt maar ook op mijn wreef zit echt een bult. Ik kan mijn voet er bijna niet van flexen. Is dat normaal en hoe kom ik er vanaf?
pi_105092990
KD. Je kindjes hebben echt supermooi haar :Y

Oh bedankt :* dan weet ik dat t normaal is

Geen ervaring met vocht, wel lastig kyara
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:56:34 #194
30252 Soempie
Procreating
pi_105093203
Kyara, volgens mij kan het vocht wegtrekken als je met je benen omhoog gaat zitten. Voeteneinde van je bed verhogen met een kussentje bijvoorbeeld. :? Verder zou ik het niet weten.

Wat apart trouwens dat je het kindje waarschijnlijk voelde zakken. Wel een fijn idee he, dat de baby al startklaar ligt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:01:13 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105093376
Ja, benen omhoog had ik ook bedacht maar moet eerst nog het een en ander doen. Zal vannacht een kussen onder mijn voeten leggen of het voeteneinde omhoog te zetten.

Zeker fijn idee inderdaad. Zeker nu met NTS en bij mijn zwangerschapscursus was er ook een vrouw waarvan de kleine in stuit lag.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:44:59 #196
348178 NotTheSame
pi_105094861
Zo, wij hebben ons rondje zkh weer gehad...
Bloed, CTG, echo en placentaflow zijn allemaal goed. Er is dus tot op heden geen (ernstige) reden waarom Draak zo klein is/blijft.
Wel mag ik vanaf volgende week 2x per week aan de CTG en elke week een echo om te kijken of hij toch nog wil groeien, mocht de groei toch nog stil blijven staan dan gaan we weer verder kijken hoe en wat. Maar tot nu toe zijn we redelijk gerustgesteld...

Bijlezen doe ik zometeen of vanavond even, ben best wel weer moe van al dat gehobbel door het zkh... :O !
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:53:44 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105095161
Fijn NTS dat alles vooralsnog gewoon goed is :*
pi_105095830
Dames, zonder bij te lezen kom ik even gedag zeggen. heb een hele zware kraamtijd gehad en kan nu ik voor de tweede keer ontslagen ben uit het ziekenhuis eindelijk gaan beginnen aan mijn leven als moeder.

ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de felicitaties en zodra ik weer wat energie heb kom ik foto's van onze kleine trollebollie spammen.
pi_105096151
Ik meld me in dit topic. Twee weken geleden heb ik positef getest (YEAH!). Ik ben nu 6 weken en 2 dagen. Nog heel pril dus.
Mijn klachten vallen gelukkig mee. Pijnlijke borsten en kramp in mijn baarmoeder waren de eerste tekenen. Nu heb ik wel iets nieuws sinds dinsdag: ik ben duizelig. En vooral als ik even niet meer heb gegeten. Ik zit nu dus constant aan de volkoren boterhammen, fruit en verse soep.

Maandag heb ik mijn intake bij de verloskundige, maar nog geen echo. Omdat het mijn eerste zwangerschap is, krijg ik die pas vana 10 weken.

Wat ik wel heel raar vind, is dat ik al een flink buikje heb. Ik ben lang en slank (1.75 en 65 kg), maar kan mijn buikje al bijna niet meer verbergen, terwijl ik verder ben afgevallen. Is dat herkenbaar voor anderen? Ik lees het namelijk alleen bij mensen met een tweede of derde zwangerschap.
pi_105096366
NTS: fijn dat jullie gerust gesteld zijn.

SB: vervelend zo.. Hoop dat je snel kunt genieten van t moederschap :*

Vitapientje: gefeliciteerd! *O*
kunnen je darmen zijn?

Net de dokter gebeld ivm urine weggebracht vanmorgen, al een tijdje erg veel buikpijn, veel plassen etc, maar geen blaasontsteking :?
M'n buik doet zo zeer dat ik eignl geen broek aan kan
Snap er niks van :(
pi_105096425
Dankje, ja het zijn mijn darmen. Maar zelf na een goed bezoek aan het toilet is mijn buik al bol. Dat kan in ieder geval nog niet de baby zijn. Althans, dat hoop ik niet. Dan krijg ik een reus :D
pi_105096729
Haha :D ik weet niet precies hoe t kan :P

We hadden t laatst trouwens over kleding om in te bevallen enzo
En toen hadden we/ik t ook over n jurkje. Heb die van de hunkemöller maar zag ze vandaag ook in de folder van de zeeman, 7euro
pi_105096743
NTS, fijn dat alles nu goed lijkt. Wel belastend misschien 2x per week controle. Maar fijn dat ze je goed in de gaten houden! Nog een weekje tot 37 toch?

SB, fijn dat je thuis bent. En geniet maar van het moederschap!

Vita, je darmen kunnen wat opzetten in het begin. Dat trekt vaak wel weer weg, en dan komt er een echt baby-buikje voor in de plaats.. Als je al smal bent, dan valt het gewoon eerder op.
pi_105096783
Alles goed met de kleine! Ik moet vandaag wel ff rustig aandoen :) ze heeft ff met het echo apparaat gekeken

SB wat balen dat je weer was opgenomen . Nu lekker genieten van het moederschap.
pi_105096880
Fijn kuukse. Al zul je morgen wel wat spierpijn hebben misschien. Doe maar even rustig aan!

Zoe, ik herken het niet. misschien een groeispurtje? Dat je baarmoeder even ruimte nodig hebben. En je blaas wat eerder signalen geeft, omdat de kleine eropligt?
pi_105096881
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Kuukske het volgende:
Alles goed met de kleine! Ik moet vandaag wel ff rustig aandoen :) ze heeft ff met het echo apparaat gekeken

SB wat balen dat je weer was opgenomen . Nu lekker genieten van het moederschap.
Wat fijn! :*
pi_105096944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn kuukse. Al zul je morgen wel wat spierpijn hebben misschien. Doe maar even rustig aan!

Zoe, ik herken het niet. misschien een groeispurtje? Dat je baarmoeder even ruimte nodig hebben. En je blaas wat eerder signalen geeft, omdat de kleine eropligt?
Dat zou kunnen, m'n buik is vooral snachts erg hard en ik voel de baarmoeder precies. De fysio voorspelde al n groeispurt, maandag worden m'n spieren weer los gemasseerd deze zitten erg strak ofzo. (stress etc)
En zou ook goed kunnen dat de kleine lekker op m'n blaas ligt :p
M'n onderbuik is zo gevoelig als ik n broek aan heb
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:57:34 #208
250838 Fee-nix
pi_105097452
Vitapientje welkom en feli! *O*

Kuukske wat fijn dat alles er goed uitzag (en dat ze lekker met de echo hebben gekeken, kan me voorstellen dat je behoefte had om 'm ff te zien).

NTS gelukkig is vooralsnog alles goed! Doe rustig aan. Zoveel controles is aan de ene kant natuurlijk fijn, maar ook wel weer vermoeiend, dus denk goed om jezelf :* .

SB wat rot dat je zo'n nare kraamperiode hebt gehad. Ik hoop dat je vanaf nu alleen nog maar lekker kan gaan genieten.

Zoe, ik herken het ook niet... maar groeispurt klinkt wel aannemelijk! Jij hebt natuurlijk een erg strak buikje van jezelf, dus kan me dan ook wel voorstellen dat het allemaal wat beurser gaat voelen als de groei er goed in komt! (En over een tijdje heb je dan eindelijk je zo gewenste eigen dikke babybol ;) )
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:04:03 #209
250838 Fee-nix
pi_105097702
O en wat een lompe mensen heb je ook rondlopen, die tegen anderen gaan zeggen dat ze dik worden of veel pukkels of lelijk haar hebben... :N . Ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen. En ook niet dat iemand ongevraagd m'n buik gaat zitten aaien ofzo (lees ik hier ook weleens). Echt, sommige mensen blijven je verbazen ;).

Maar ik krijg de laatste tijd juist veel complimentjes over mijn buik *O* . Van mensen op het sinterklaasfeest op m'n man z'n werk en laatst van de verloskundige :). Ik moest gaan liggen bij de vk zodat ze m'n buik kon bekijken. Toen had ze zoiets van: ':o ik dacht dat ie veel hoger zou zijn... aangezien het je tweede is. Wat een prachtige buik zeg!' (Hij groeit ook weer exact volgens de boekjes) Ik vond haar meteen lief O+ :P.
pi_105097835
Ja hoi :W

Ik had het megadruk en amper mee kunnen lezen deze week. Zie wel dat er nieuwe zwangeren zijn :W

Nou ik krijg hier nu ook al 'zo jouw buik gaat snel' opmerkingen. Morgen 10 weken en ik heb m'n eerste zwangerschapsbroek al aan vandaag. Dus misschien hebben die mensen wel gelijk ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105097895
En Kuukse pfieuw, das ff schrikken!

En NTS fijn dat je eerst even gerustgesteld bent!
pi_105099519
Ook nog leuk nieuws vandaag! 22 dec wordt het kamertje geleverd! :D
pi_105099574
Kuuk :o dat is schrikken!! Wat fijn dat je even hebt mogen spieken :*

NTS, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt!!

Vitapientje, kan heel goed hoor! Door de hormonen zetten je darmen op, alles in je lichaam bereidt zich al voor op de groei van je baarmoeder :) (ik had maandag een echo bij 6 weken en 2 dagen en de beeb was een mm of 3 :D dus het is je baby (gelukkig) inderdaad nog niet :D)

Ik had het bij mijn eerste rond de 10 weken, dat ik ineens ontploft leek! Dat zakte weer keurig terug en toen kwam er daarna baby buik tevoorschijn :P nu bij de 2e heb ik inmiddels al een 20 weken buik :') en ik ben morgen 7 weken... zijn ook echt mijn darmen, mijn buik voelt ook gespannen aan :D kan hem niet eens inhouden.. Komt goed!

Hier alles best! :W moe :O en wat rekkende banden, daar gaan we qua groei :P (toch gek dat mijn banden op één of andere manier in contact staan met mijn boobs. Want mijn banden trekken en mijn borsten doen op zo'n moment extra pijn :') ik en mijn dingen 8)7 )

Goed... en nu ga ik op smiley-afkick :@
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:12:12 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105099935
NTS, fijn dat jullie gerustgesteld zijn en goed dat ze je nog even in de gaten blijven houden. Ik hoop dat draak nog een tijd kan blijven zitten en lekker kan groeien. :*

Kuuks, fijn dat alles goed en inderdaad, vandaag lekker kalm aan doen (en morgen waarschijnlijk ook ivm spierpijn)

Vitapientje, gefeliciteerd en welkom! *O* Buikje kunnen inderdaad heel goed je darmen zijn.

Zoë, kan het geen bandenpijn zijn? Heb ik in het begin ook gehad en volgens de vk kunnen de klachten wel lijken op die bij blaasontsteking 'horen'.

SB, wat balen dat je zo vaak bent opgenomen. Hopelijk kun je nu lekker genieten! :*

En nog even voor Poezebeest :*
pi_105101047
In alle commotie heb ik nog niks bijgelezen. -O-. Ik las wel iets over een nieuwe zwangere! Welkom *O*.

En voor iedereen een :* voor de lieve reacties, en gewoon omdat het digitaal kan. 8-). Ik heb JD zo ver dat 'ie kookt vandaag :D dus ik ga zo maar even een kijkje nemen in de keuken. En dan weer braaf rust houden op de bank.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:47:37 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105101085
Ik zou het verder uitpeuren en 'm eten laten tracteren in een restaurant... Maar dat ben ik :7

Heel fijn dat alles gewoon okay is :*
pi_105101359
:Y kan goed bandenpijn zijn, mehn wat doet dat dan zeer haha
*O* groeiend buikje!

Flugeltje :9
Lief van je man kuuks!
pi_105101620
Kuukske, wat fijn dat alles goed was. O+
Pfft wel even een schrik zeg. Geniet van je maaltijd en je rust.

Goed NTS, dat ze het zo in de gaten houden. :*

Mijn buik is trouwens ook groot, maar de vk zei gister dat ik ook een holle rug had.
En dat ik mijn buikspieren een beetje moet leren loslaten. Ik loop eigenlijk altijd met ingetrokken buik, vanwege die buik die ik al zwangerloos heb. Maar men, dat loslaten is moeilijk!
En er schijnt zich een heel ruim zwembad in mijn buik te bevinden, want het kindje heeft zoveel ruimte, dat het voorlopig nog lekker bovenin dobbert. O+

Vandaag wel wat rare pijn in de buik, onder de huid ofzo. Misschien iets teveel drukte op het moment met Sint en werk. Net even een uurtje geslapen en dat helpt wel. Nu weer naar een verjaardag. Ik zal blij zijn als het maandag is. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:15:58 #219
250838 Fee-nix
pi_105102065
En Kuukske, wat gaat je mannetje voor vijfsterren menu op tafel toveren? :P.

Oeke dat is ook supermoeilijk: iets wat je eigenlijk onbewust doet, gaan afleren. Veel plezier op de verjaardag straks. Wij hebben er vanavond ook eentje. Maar we gaan maar kort. Dreumesje moet immers wel op (redelijk) op tijd in bed liggen.

En wij eten patatjes vanavond! Jammie! Zouden we eigenlijk niet eten, maar manlief is wat later vandaag en we moeten vroeg naar die verjaardag, dus sja. We hebben geen andere keus he :P. Heel vervelend...
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:24:27 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105102360
Lastig Oeks om dat af te leren... Ik ken het principe van buik inhouden wel ja... En toen ontdekte ik de corrigerende broekjes van de MissEtam :P *gratis tip*

@Zoe bandenpijn kan inderdaad heel erg zeer doen, bij mij is het nu gelukkig even wat minder weer, maar je kunt er echt behoorlijk last van hebben...

Oeh frietjes fee-nix.... :9

Wij gaan grieks halen, ook jummie :Y
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:33:10 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105102601
Ik heb in het begin ook vrij veel last van bandenpijn gehad :Y

Hier wordt het vanavond chinees :9

Grote buiken zijn O+ Een van de vk's van mijn praktijk wordt ook altijd helemaal lrisch als ze mijn buik weer ziet. Vooral omdat ie niet in elkaar zakt als ik ga liggen (buik zit op me geplakt zeg maar). :D

Het grootste deel van de wasjes is gedaan. Wat heeft de kleine veel kleertjes zeg :@ En ik heb ook niet altijd evengoed opgelet geloof ik. Best veel corduroy broekjes en salopetjes en allemaal in de combat tinten. En vrij veel vestjes. Ik hoop maar dat ie het mooi vindt :@

En nu mogen de zwitsal geurbuiltjes ook in de kast *O* En nu ruikt het kamertje al een beetje naar Zwitsal O+ Snapt trouwens iemand het nut van de Zwitsal eau de toilette? Ik ga mijn kind toch geen eau de toilette op doen en waarom zou ik zelf naar een baby willen ruiken :?
pi_105103054
Hier ook patatjes O+ (ik ben inmiddels in die paar weken mijn taille toch al kwijt :'))
pi_105105532
Friet. Nice. Hier werd het spaghetti :)
pi_105107915
Hier zuurkool van de slager.

Kuukske wat een schrik, gelukkig niks ergs gebeurd!

nts, fijn dat t allemaal goed lijkt en je goed in de gaten wordt gehouden!

Kyara teveel kleren klinkt bekend. Hier ook nog.steeds...k leer t.maar niet af :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:35:38 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105107995
Zo m'n griekse maaltijd zit erin :9

Zelfs Willem heeft ontzettend veel gegeten :o (hele bak griekse rijst en daarnaast nog komkommer en tomaat)

Nu heeft Martijn zin in ijs, dus ik gok dat dat er zo ook nog wel van gaat komen :')

Ach ja, een keertje zondigen mot kunnen :+
pi_105108309
Klinkt lekker allemaal mmm. Wij broodjes knakworst en m'n lief ook nog wat soep :P

Niet zo boeiend dus.

Hah flugeltje, m'n lief had net ook wat ijs gepakt haha.
Ik heb zin in chips en chocoladekoekjes mm, t is weekend toch :9

Had laatst ff een energieboost maar dies sinds woensdag ver te zoeken haha
Voel me weer lamlendig & moe. Morgen werken+Sinterklaas, zometeen maar lekker op bed denk ik..
pi_105108478
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Zo m'n griekse maaltijd zit erin :9

Zelfs Willem heeft ontzettend veel gegeten :o (hele bak griekse rijst en daarnaast nog komkommer en tomaat)

Nu heeft Martijn zin in ijs, dus ik gok dat dat er zo ook nog wel van gaat komen :')

Ach ja, een keertje zondigen mot kunnen :+
Klinkt goed :7.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:49:48 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105108555
Hij staat al in de supermarkt... :Y)
pi_105108672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef flugeltje het volgende:
Hij staat al in de supermarkt... :Y)
Goed geregeld!

Hier is ie ziek, dus kan m niet om ijs sturen. Had k vanmiddag toch dat ijs wat ik mee wilde nemen mee moeten nemen :')
Zo maar aan de kwark (of kruidnootjes, of speculaastruffels, of schuimpjes :P mn voorraad voor zondag ;))
pi_105108888
Wij hadden Mexicaans, nu vol! Mijn energielevel is ook tot een nulpunt gedaald. Vanmiddag had ik eerder vrij genomen om nog wat Sintinkopen te doen, te poetsen en stofzuigen in huis en m'n haar te kleuren. Dat laatste is niet meer gelukt. Ben kapot en heb buikpijn nu. Niks meer doen dus en lekker vroeg naar bed straks.

Oh en m'n bloeduitslagen waren allemaal goed, heb alleen D negatief.
pi_105108929
Ah das min clauwhee, lekker relaxen :*
pi_105108987
Ja en nu hik ik ook nog tegen het laatste gedichie aan...
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:01:33 #233
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105109071
Even rustig aan doen Clau.

Ik merk nu ook wel dat ik vandaag een beetje druk ben geweest en gister toch weer te laat naar bed gegaan. Straks ff in bad en dan lekker slapen :O

Die Zwitsal geurbuiltjes zijn echt wel een aanrader trouwens. Heb er 1 tussen wat rompertjes gelegt en nu ruikt zijn hele kamertje naar Zwitsal O+
pi_105109089
Oh ja kadootjes inpakken wilde k nog.doen, maar geen zin in nu :')
Gelukkig geen gedichten enzo, gewoon alles in de zak mikken en klaar. En alleen voor de.kinderen dit jaar :)

Zwitsal geurbuiltjes zijn O+ k heb ze ook nog steeds :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:02:27 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105109111
Clauwhee, bedoel je niet bloedgroep B?

Hier was de chunky monkey op -O- Dus nu zit ik aan de viennetta
pi_105109209
Respect voor een ieder die O druk bezig is geweest vandaag. Nu allemaal lekker rustig aan doen op de bank danwel het bed ;). Wij zitten al aan de zoutige knabbels :9.
pi_105109253
Nee D negatief zei ze...en dan moest ik in week 27 nog weer prikken enzo geloof ik?
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:07:39 #238
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105109313
Bloedgroep D bestaat niet, D is een andere term voor de rhesusfactor (de plus of de min) vandaar ;)
pi_105109324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef clauwheee het volgende:
Nee D negatief zei ze...en dan moest ik in week 27 nog weer prikken enzo geloof ik?
D? Er is toch geen bloedgroep D? Bedoelt ze niet de rhesus D ofzo? Of bestaat dat ook niet :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:08:03 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105109331
Hier hadden we rode kool met worst bij mijn schoonouders. ;)

Kuuks, schrikken zeg! Gelukkig dat alles oke is.

SB, wat vervelend dat je zo'n nare kraamtijd hebt gehad! Ik hoop dat je nu een beetje kan gaan genieten :*

Ow en ik wil ook iets van ijs of chips, maar we hebben niks in huis. Dom hè?
pi_105109344
Oh, spuit 11.
pi_105109382
Je kunt het misschien morgen inhalen As? :D
pi_105109438
Haha jaaa dan was dat het vast :P Weet ik het ook :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:12:05 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105109498
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt het misschien morgen inhalen As? :D
Jaaa! Goed idee!
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:14:48 #245
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105109614
* burp :Y)
pi_105109626
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jaaa! Goed idee!
Ik zit boordevol goeie ideeën 8-)
pi_105109647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef flugeltje het volgende:
* burp :Y)
Proost.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:06:20 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105112406
Welkom Nanadu en Vita & gefeliciteerd!

Verder wel bijgelezen maar ook weer een hoop vergeten, even denken. . .

NTS, goed dat je komende weken zo in de gaten wordt gehouden.

Hier ook patat gegeten vanavond.
pi_105112532
Zwitsal beultjes :N
Ik kan die geur echt niet hebben. Vorige keer heb ik ze ook zo weggegooid uit een proefverpakking.

Vandaag varkenshaas met brie, aardappelkroketjes en worteltjes op. Dat had manlief snel gekookt :Y)
en 3-chocolade-ijs als toetje..
Nu zo nog even wat grillworst, blokjes kaas en chippies eten.
Dat we allebei zo'n beetje vergeten waren dat we vandaag 3 jaar geregistreerd partnerschap hebben, betekend toch niet dat we het niet mogen vieren ;)
ik kwam er gisteren achter toen schoonmams vroeg ik nog wat lekkers ging halen voor bij de koffie. En na een felicitatiemail van schoonzus vanmiddag was manlief ook op de hoogte :D

morgen wordt de droger bezorgd, dan ook mijn vluchttas maar pakken, en vanaf zondag meldplicht :o
pi_105113928
Hier macaroni gegeten en nog genoeg over voor morgen, lekker makkelijk!

Ja, ik lees nog wel mee hoor,maar zo weinig puf om mee te doen.
Voel me goed zwanger, mijn hele lijf is moe en m'n banden rekken al aardig op ofzo...en ik kan m'n buik niet meer inhouden.
Lastig, want ik wil het nog wel even geheim houden tot na de echo.

En er zijn gewoon al augustusbaby's, leuk *O* Gefeliciteerd!!
pi_105114350
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:33 schreef Kyara het volgende:
Wat heeft de kleine veel kleertjes zeg :@ En ik heb ook niet altijd evengoed opgelet geloof ik. Best veel corduroy broekjes en salopetjes en allemaal in de combat tinten. En vrij veel vestjes. Ik hoop maar dat ie het mooi vindt :@
:D hij vindt t vast mooi! :Y zn mama heeft t voor m gekocht O+
(enneh.. k moest wel lachen om je... lief bedoeld *; )
pi_105114390
Augustus inderdaad. Wat gaat het snel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:56:47 #253
30252 Soempie
Procreating
pi_105115219
Ik heb het stoomafblaastopic ontdekt en ben vanaf deel 1 aan het teruglezen. :D

Waar we hier nog helemaal dolgelukkig en O+ zijn met de baby's...en dan dat topic. Sommige verhalen zijn echt heel grappig. Maar heb vanavond ook al even gezeten van: ohoh, waar zijn we aan begonnen. :')
pi_105117799
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik wil ook iets van ijs of chips, maar we hebben niks in huis. Dom hè?
jij hebt toch nog worstebroodjes :Y) of heb je die vanmiddag nog opgeruimd :P
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Die donkere van Cooki ....
o en ik las over haartjes?
k heb er 1 gevonden waar mijn donkere veel haar had.. maar eigk vind ik deze foto ook zo O+ om de obvious redenen (k haal m wel weer weg later :@ )
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:39:55 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_105117844
Wat een mooie foto. O+
pi_105118011
Zeker mooie foto zeg! Die rode wangetjes O+
pi_105118087
O+ soempie en troeta :Y
en dat handje en die haartjes en dat lipje zo mooi gekruld O+ en en en vlieft *;
pi_105118359
wow cooki die foto is echt ontzettend mooi! :Y erg bijzonder O+

Pff ben gebroken, hele middag met mams gewinkeld. ikea, makro, prenatal en toys 'r us.
Nog bijna te lui om mijn glas bij te vullen :') :O
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 23:15:53 #259
309370 Nanadu
pi_105119633
Vitapientje jij ook welkom hier! We verschillen niet veel van elkaar. Ik merk ook al dat mijn buik opgezet is, terwijl ik nog maar 5 weken ben. Iemand op mijn werk vroeg al of ik ongesteld moest worden, heb maar ja gezegd ;)

Ik probeer een beetje bij te lezen, maar het gaat zo snel hier! In ieder geval is nog wel blijven hangen dat het er voor nts redelijk uitziet.wel balen dat je steeds voor ctg langs moet komen (helaas weet ik precies hoe dat is).
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:37:05 #260
348178 NotTheSame
pi_105120673
Ik meende toch stellig dat ik rond het avondeten nog gepost heb hier, maar volgens mij is er iets fout gegaan?!

Anyways, Nanadu en Vitapientje, welkom hiero!

Kuukske, wat vervelend van je ongeluk, gelukkig heeft je kleine prul er niets van gemerkt!

En ik zag allemaal fotokes met bosjes haar voorbij komen hihi. Nou, als onze Draak op mij lijkt, komt ie met gitzwart haar naar buiten, en als ie op hubbie lijkt, dan hebben we een mini-schaapje gemaakt, hij was asblond met veel krulletjes!

Kyara, jij kunt je prulleke dus ook 5x per dag omkleden hihi... Kleertjes heeft Draak ook genoeg, ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik niet nog wat in 44 ga halen, voor het geval dattie verzuipt in 50.

Hier rommelt het overigens weer sinds ik in m'n nest lig. Vanmorgen tijdens de CTG had ik het ook even, en toen zal ik duidelijk wat heuveltjes op het schermpje. Dus ik denk dat het toch voorwerk is.

Ow ja en natuurlijk iedereen nog bedankt voor de lieve berichtjes!
pi_105121171
NTS fijn dat het goed is gegaan, maar laat die kleine nog maar even zitten hoor!

Ik zit echt een beetje in de stress... ik vermoed doordat ik bij de prenatal ben geweest vandaag.
En nu MOET ik een kinderwagen hebben en ik MOET de kinderkamer bestellen en dat kan niet meer wachten wat mij betreft. Maar we gaan pas 28 december een dagje babykamer shoppen :'( eerder kan bijna niet. (werkweekend (8> , weekend weg, werkweekend (8> , kerst)

En iemand enig idee wat de verschillen zijn tussen de maxi cosi mura 4 editie 2011 en editie 2012? Ik kick het kinderwagentopic.

[ Bericht 2% gewijzigd door covie op 02-12-2011 23:56:27 ]
pi_105122907
Oh my, Cooki, wat een prachtfoto!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105126258
Augustus baby's al O+ van Leia was ik vorig jaar 10 augustus uitgerekend!! Gefeliciteerd!

Hier was het weer gezellig gisterenavond, ik heb 9 uur niet eens gehaald geloof ik :') :D
pi_105126280
Goedemorgen.

Orea, je bent echt echt echt zwanger hè? ;)

Het is me een beetje te veel om allemaal bij te lezen dus ik ga maar weer gewoon verder waar we nu zijn.
Niet dat ik iets te melden heb :P
pi_105126308
Orea, lekker toch? :P
Ik voorzie hier een hele rustige dag. Ik heb best spierpijn. Gelukkig is het ook geen weer om iets te doen buiten.
pi_105126316
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het stoomafblaastopic ontdekt en ben vanaf deel 1 aan het teruglezen. :D

Waar we hier nog helemaal dolgelukkig en O+ zijn met de baby's...en dan dat topic. Sommige verhalen zijn echt heel grappig. Maar heb vanavond ook al even gezeten van: ohoh, waar zijn we aan begonnen. :')
Ik ben nu nieuwsgierig natuurlijk :'). * Kuukske gaat lezen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:39:45 #267
250838 Fee-nix
pi_105126349
Mogguh mensen!

Nou de patatjes waren lekker hoor, gisteren ;).

Cooki, die foto! O+

Vandaag zullen jullie t zonder me moeten stellen. Wij gaan heeeeerlijk een dagje naar de sauna met vrienden! Zin in! Dus tot later! :* :W En een fijne dag allemaal!
pi_105126365
Oh lekker feenix! Veel plezier ik kan niet wachten tot ik de 12 weken door ben en weer naar de sauna kan O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:45:06 #269
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105126373
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef covie het volgende:

En iemand enig idee wat de verschillen zijn tussen de maxi cosi mura 4 editie 2011 en editie 2012? Ik kick het kinderwagentopic.
De kleur, wij hebben hem ook :)
Trotse mamma :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:53:33 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105126416
Goed geslapen en toch moe :O
Huubke heeft het weer druk momenteel O+
22 weken vandaag alweer :o

Cooki, wat doe je! Huubke zal niet blij zijn met die klapperende eierstokken om zijn oortjes :N
pi_105126446
Cookie O+ wat mooi!

Ik droom snachts vaak over BV geven O+

asy 22wkn *O*!

Slecht geslapen en alweer eventjes aan 't werk. Attente collega's vandaag ^O^
Vanmiddag sinterklaas met schoonfam :) Hoop dat de buikpijn snel weg trekt :N
pi_105126465
Ays 22 wkn *O*! Gaat sneeel!
Rustig aan doen Zoë. :*. Veel plezier vanmiddag met Sinterklaas :)
pi_105126496
:* :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:06:09 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105126499
Veel plezier Feenix :W

Inderdaad geen weer om naar buiten te gaan Kuukske. Wat een snertweer.

We hebben nog steeds geen naam -O-
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:07:02 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105126506
Hoop ik ook voor je Zoe, veel plezier alvast!
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:11:17 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105126538
Mogge ladies, nachtje van dik 10 uur gemaakt en ik had nog wel even doorgekund. man o man wat is het nog donker...

Zoe, gewoon wat rustiger aan doen... Die bandenpijn is gewoon kut.

Asy 22 weken *O*

Ikke 23 nu O+

Over 11 weken verlof en lekker cocoonen, niet dat ik het bijhoud...

En ik wil ook naar de sauna, maar Martijn heeft steeds geen zin -O- Hij is ook niet overtuigd van het feit dat geen kwaad kan voor Pietertje zolang ik maar niet in de heetste sauna's ga...
pi_105126592
Heb even mn 'gewone' broek aangedaan ipv zw.broek en die zit beter :? knelt niet zo op mn onderbuik. Das wel prettig :Y
Verder zit ik hier tot 13u dat valt nog mee, daarna heeft mn lief 't bad klaar staan zei ie O+
Moet goedkomen :Y

Oh das jmmr flugeltje! missch met een vriendin naar de sauna?
Wij gaan 19dec naar een vakantiehuisje met sauna O+ (en zonnebank maar daar ga ik niet onder)
(is een 6pers. huisje dus er is nog ruimte :9 haha)
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:18:15 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105126596
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef flugeltje het volgende:

Over 11 weken verlof en lekker cocoonen, niet dat ik het bijhoud...

Wat klinkt dat alweer dichtbij.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:21:30 #279
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105126622
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef Zoë23 het volgende:
Heb even mn 'gewone' broek aangedaan ipv zw.broek en die zit beter :? knelt niet zo op mn onderbuik. Das wel prettig :Y

Misschien dan een maat groter? (zwangerschapsbroek)

Lekker zo'n bad dat klaar staat!
pi_105126663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien dan een maat groter? (zwangerschapsbroek)

Lekker zo'n bad dat klaar staat!
Ja heb 1 die strak zit en 1 die eignl te groot is, maar bij beide knelt die buikband erg op mn buik
is nu erg gevoelig. Moet ik maar ff doorheen denk ik :{

Hoe is 't met jou marrije?
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:27:40 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105126681
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef Zoë23 het volgende:
Verder zit ik hier tot 13u dat valt nog mee, daarna heeft mn lief 't bad klaar staan zei ie O+
Moet goedkomen :Y

Oh das jmmr flugeltje! missch met een vriendin naar de sauna?
Wij gaan 19dec naar een vakantiehuisje met sauna O+ (en zonnebank maar daar ga ik niet onder)
(is een 6pers. huisje dus er is nog ruimte :9 haha)
Met vriendin kan wel, maar ik ga toch het liefst met Martijn nu. Zo vaak komen we niet meer toe aan hele dagen met z'n tweetjes ;)
pi_105126735
Volgens mij ben ik een van de weinige die de sauna echt niks vind :P

Mijlpalen voor Flugel en Asy! *O*

Orea: ik ben ook echt heel erg moe :P Gisteren om 8 uur gaan douchen en in bed gaan liggen. Nog even tv kijken. Maar volgens mij heb ik 9 uur ook niet gehaald hoor! :@

Verder veel last van mn darmen, opgezwollen en krampen enzo. En gisteren ook een pijnlijke baarmoeder/blaas/iets anders down-there als ik teveel had gestaan. Lijkt nu weer over te zijn gelukkig.
Straks naar Limburg toe voor sinterklaas met mn schoonouders, we gaan het nu ook mn schoonzus vertellen (die krijgt hetzelfde cadeautje als mn broertje). En dan donderdag de eerste echo en dan (als de echo goed is) mag maandag erna de hele wereld het weten O+
Ik vind het maar enorm spannend allemaal :P Mn lief vind de echo 'eng', omdat het er wel heel echt van wordt ineens *; heeft ie ook wel gelijk in, eng maar leuk!
pi_105126798
Dat kan ik me voorstellen flugeltje!

Leuk marjolijntje!
Had mijn lief ook na de echo, het was nu echt! haha
maar erg bijzonder! O+
pi_105126816
Marjolijntje, ik moet ook niet veel van sauna's hebben hoor.....

NTS, tja, 1 of 2 setjes in maat 44 is snel gekocht natuurlijk. Bijkopen kan altijd nog.

Kuuks, nog even een rustig dagje vandaag :*

Cooki, die foto! O+

Vandaag 35 weken! *O*

Oh en Asy en Flugeltje ook mijlpaaldag *O* *O*
pi_105126864
o en feli's voor mijlpalen *O* van Flugeltje en Asy, de mama vh broertje vh vriendje van lucas :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:45:54 #286
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105126872
Alles gaat naar wens Zoe, ondanks dat ik 3 kleine (oudste is 4) donderstenen heb rondlopen voel ik me eigenlijk prima. Geen klachten, alles gaat vrij soepel. Bij de zwangerschappen van de jongens had ik ook nergens last van, nou ja wat vermoeidheid, maar dat heb ik nu dus ook niet zo. Het enige waar ik (nou ja vooral anderen) wat meer 'last' van heb is dat ik wat kort van lont kan zijn. Ik merk wel dat concentratie en geheugen niet optimaal zijn, ik ben bezig met mn rijlessen en les op het moment 6 uur per week en dat hakt er wel in. Maar dat zou niet-zwanger ook wel het geval zijn :)

Veel plezier vanmiddag Marjolijntje.
pi_105126876
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:40 schreef Kyara het volgende:
Vandaag 35 weken! *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Cooki het volgende:
o en feli's voor mijlpalen *O* van Flugeltje en Asy, de mama vh broertje vh vriendje van lucas :P
:(
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:48:23 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105126894
Een jompel voor alle mijlpalen, ook die van Kyara *O*
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:48:45 #289
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105126899
KYARA MIJLPAAL!!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_105126906
Ik word volgens mij elke keer overgeslagen :'(

Fluugs :D
pi_105126967
Kyara ook mijlpaal! *extra jompels*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_105126971
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Marrije het volgende:
Alles gaat naar wens Zoe, ondanks dat ik 3 kleine (oudste is 4) donderstenen heb rondlopen voel ik me eigenlijk prima. Geen klachten, alles gaat vrij soepel. Bij de zwangerschappen van de jongens had ik ook nergens last van, nou ja wat vermoeidheid, maar dat heb ik nu dus ook niet zo. Het enige waar ik (nou ja vooral anderen) wat meer 'last' van heb is dat ik wat kort van lont kan zijn. Ik merk wel dat concentratie en geheugen niet optimaal zijn, ik ben bezig met mn rijlessen en les op het moment 6 uur per week en dat hakt er wel in. Maar dat zou niet-zwanger ook wel het geval zijn :)

Veel plezier vanmiddag Marjolijntje.
Fijn dat 't vrij soepel gaat :)
En ja rijles dat hakt er idd wel bij in.. pff vond 't helemaal niks! Hoop dat je 't papiertje snel binnen hebt!

Aww kyara *O* mijlpaaal! hihi
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:57:01 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105126984
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:49 schreef Kyara het volgende:
Ik word volgens mij elke keer overgeslagen :'(

Fluugs :D
Ja ook al met je sticker van de vk.

Ik meld mn mijlpalen niet, dat scheelt :7
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:57:57 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105126996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja ook al met je sticker van de vk.

Ik meld mn mijlpalen niet, dat scheelt :7
Wat vinden je jochies er eigenlijk van dat ze een zusje krijgen? Extra leuk of hadden ze liever nog een broertje gehad?
pi_105127031
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef flugeltje het volgende:

En ik wil ook naar de sauna, maar Martijn heeft steeds geen zin -O- Hij is ook niet overtuigd van het feit dat geen kwaad kan voor Pietertje zolang ik maar niet in de heetste sauna's ga...
Hij moet niet zo zeuren :+ ik voorzie een geweldig cadeautje van hem voor jou, om het gedoe van van de week goed te maken O-) (Sauna kan prima na de 12 weken! In Zweden worden er ook niet meer kindjes met afwijkingen geboren en daar gaan ze heul vaak naar de sauna :+)
pi_105127033
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:46 schreef Kyara het volgende:
:(
u riep? :@

SPOILER
ow enne.... excuustruus-opmerking...
jouw mijlpaal verdient een eigen post he.. zowel van je zelf als van je volgers O+
SPOILER: zoek de mijlpaal van kyara, geef toe hij staat verstopt

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 03-12-2011 10:06:42 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:04:31 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105127082
Eigenlijk is alleen de oudste ermee bezig, maar ik heb niet het idee dat hij een zusje nou leuker vindt dan een broertje, volgens mij is het hem om het even. Wacht ik vraag het gewoon even. Op de vraag of ie liever een broertje had gehad zegt ie ja. Maar op de vraag waarom krijg ik geen duidelijk antwoord :D Hij vraagt wel regelmatig hoe ze heet maar daar zijn we nog niet uit.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:10:51 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105127171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:04 schreef Marrije het volgende:
Eigenlijk is alleen de oudste ermee bezig, maar ik heb niet het idee dat hij een zusje nou leuker vindt dan een broertje, volgens mij is het hem om het even. Wacht ik vraag het gewoon even. Op de vraag of ie liever een broertje had gehad zegt ie ja. Maar op de vraag waarom krijg ik geen duidelijk antwoord :D Hij vraagt wel regelmatig hoe ze heet maar daar zijn we nog niet uit.
Haha, moet je ze straks maar eens zien als ze wat ouder zijn.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:13:34 #299
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_105127202
NTS, als je in het ziekenhuis bevalt, hebben ze daar wel makkelijke pakjes. En als je naar huis gaat heeft je man/familie/kraambezoek zo een paar pakjes extra gehaald. Je kunt in OUD-V&A eens vragen of iemand nog wat kleins over heeft?
Misschien blijft de kleine ook wel gewoon tot 40 weken zitten, en groeit het nog stiekempjes door :*

Een *O* voor de mijlpalen!
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:54:49 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_105127824
Ik kom me even snel melden hier, gaat eindelijk weer wat beter met me!
Ben sinds donderdag aan de Zofran gezet door de gyn tegen het overmatige kotsen en.... het werkt!! Ik slik het 4x daags, daarbij 3x daags Primperan zetpillen en 4x daags pyridoxine (vit. B6). Ben nog wel de hele dag door kotsmisselijk, maar de Zofran schakelt zogezegd het braakcentrum in de hersenen uit. Helaas heb ik als bijwerking dat ik er barstende koppijn van krijg, maar hey, heb al 2 dagen bijna niet gekotst :)
Gister bij de diëtiste geweest en ik zit nu aan de Nutridrink :r Heb in een week ruim 6 kilo verloren en eten en drinken kost me nog veel moeite, zowel geestelijk als lichamelijk :{
Maar de kleine doet het goed, donderdag heb ik het hartje gezien O+
Nieuwe datum is 12 juli, mag dat in de OP?

Zo, en nu weer plat, alles duizelt me. Ben nog zo verzwakt....
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:02:21 #301
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105127962
Fijn te horen dat de medicijnen werken. Balen van die hoofdpijn. Beterschap & sterkte Kersje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')