Nope. Nouja, behalve dat de schadepost richting de 1700 euro zou kunnen kachelen. Auto ook al even bij de schadetoko gedropt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies!
Hoe is t nu met kuuks? Weet je al meer?
Kan ik mezelf helemaal voorstellen, ik zou even bij de VK aangeven, misschien kun je dan vanmiddag nog op het ziekenhuis terecht om even te kijken....quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh en nu moet en wil ik een pretecho zsm.. Ik wil ons mannetje even zien.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken.Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ja maar t lijkt juist of hij niet beweegt omdat ik alleen onder m'n navel t hartje hoor en nooit links of rechts ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me wel Zoe, je kindje kan nog alle kanten op in je buik.
18wkn 2dgnquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef Soempie het volgende:
Ik ben net wakker en even niet zo goed in rekenen. Je bent nu hoeveel weken zwanger?
Zelf heb ik zoiets van: ik vertrouw er gewoon op, zeker wanneer er toch nog niks gedaan kan worden (inleiding ofzo). Anders maak je jezelf straks helemaal gek, terwijl alles eigenlijk goed gaat. Echo's goed, hartje hoor je...
Toen ik opstond leek er iets te zakken in mijn bekken. Met mijn knieen tegen elkaar aanzitten gaat nu ook niet meer en mijn bekken lijkt ook meer te rammelen nu.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken.Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |