abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:08:58 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105091429
Dat je dikker wordt klinkt ook een stuk minder positief als dat ze zeggen dat je buik goed groeit.
pi_105091634
Ja precies!

Hoe is t nu met kuuks? Weet je al meer?
pi_105091752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies!

Hoe is t nu met kuuks? Weet je al meer?
Nope. Nouja, behalve dat de schadepost richting de 1700 euro zou kunnen kachelen. Auto ook al even bij de schadetoko gedropt.
Nog even een broodje eten en dan met manlief naar de vk. Fijn dat 'ie meegaat O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105091994
Oh en nu moet en wil ik een pretecho zsm. :@. Ik wil ons mannetje even zien. :@.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:24:01 #180
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105092037
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh en nu moet en wil ik een pretecho zsm. :@. Ik wil ons mannetje even zien. :@.
Kan ik mezelf helemaal voorstellen, ik zou even bij de VK aangeven, misschien kun je dan vanmiddag nog op het ziekenhuis terecht om even te kijken....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:24:26 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_105092052
Kuuks, dat is schrikken. Goed dat jullie zo nog even naar de vk gaan.

Hier ook allemaal puistjes/ rode vlekjes en daar hebben mensen ook gewoon commentaar op. Kan dat zelf echt niet begrijpen, maargoed. 8)7

Ik moest lachen om de foto's die mignonne van haar zusje heeft gepost, wat een bos haar zeg! :o En ook de kindjes met blonde haartjes en kale hoofdjes laten me heel hard rammelen.

Heb zelf maar 1 echte babyfoto van mezelf (rest is door omstandigheden weg). Daarna meer foto's van mezelf met een paar maanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken. :? Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105092062
Ik zal het zo es vragen Fluug. Misschien kunnen ze zelf even kijken. Die hebben ook een apparaat staan.
pi_105092066
Pff das niet niks!
Ja lief dat ie mee gaat! Snap t dat je je kleintje zsm wilt zien, zou ik ook hebben O+

Even iets over t horen van t hartje, rond wk 12 zat ie erg laag, net boven t schaambeen geloof ik, en rond wk 17 onder m'n navel, maar als ik nu luister kan ik m alleen op dat plekje horen (onder m'n navel) is dat normaal?
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:25:40 #184
30252 Soempie
Procreating
pi_105092097
Lijkt me wel Zoe, je kindje kan nog alle kanten op in je buik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105092158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me wel Zoe, je kindje kan nog alle kanten op in je buik.
Ja maar t lijkt juist of hij niet beweegt omdat ik alleen onder m'n navel t hartje hoor en nooit links of rechts ofzo
(ik weet ook niet hoe compact alles is en hoeveel vrijheid hij nu heeft )
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:28:44 #186
30252 Soempie
Procreating
pi_105092236
Wat ik nog weet is dat de VK eigenlijk altijd zo'n beetje op dezelfde plek zat met haar apparaat. Ook weinig variatie...

Maar je kunt het de volgende keer voor de zekerheid even navragen. :)
pi_105092250
Ok dat scheelt..
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:31:03 #188
30252 Soempie
Procreating
pi_105092327
Ik ben net wakker en even niet zo goed in rekenen. Je bent nu hoeveel weken zwanger?

Zelf heb ik zoiets van: ik vertrouw er gewoon op, zeker wanneer er toch nog niks gedaan kan worden (inleiding ofzo). Anders maak je jezelf straks helemaal gek, terwijl alles eigenlijk goed gaat. Echo's goed, hartje hoor je...
pi_105092370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef Soempie het volgende:
Ik ben net wakker en even niet zo goed in rekenen. Je bent nu hoeveel weken zwanger?

Zelf heb ik zoiets van: ik vertrouw er gewoon op, zeker wanneer er toch nog niks gedaan kan worden (inleiding ofzo). Anders maak je jezelf straks helemaal gek, terwijl alles eigenlijk goed gaat. Echo's goed, hartje hoor je...
18wkn 2dgn

Jaa zeker! Vroeg t me alleen af, vond t zo apart dat ik alleen t hartje dáár op dat punt kan horen. Maar kan m zo wel makkelijk vinden haha
pi_105092643
ik was zelf bijzonder kaal..tot mn derde. Ben zo blij dat mijn kindjes de pruiken van paps hebben overgenomen O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:40:38 #191
30252 Soempie
Procreating
pi_105092667
Hier ook wel verhalen gelezen over kleintjes die dan wegzwemmen, maar die van mij blijft eigenlijk al vanaf het begin vrij rustig op dezelfde plek.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:46:57 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105092888
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat geduw, dat voelt alsof de baby met het hoofdje zich naar buiten wil drukken. :? Kan het niet anders omschrijven. Kyara, wat voelde jij vannacht dan?
Toen ik opstond leek er iets te zakken in mijn bekken. Met mijn knieen tegen elkaar aanzitten gaat nu ook niet meer en mijn bekken lijkt ook meer te rammelen nu.

Duwen doet ie alleen met zijn kont tegen mijn ribben.

Zoë, ondanks een zeer beweeglijk kindje hoorde ik het hartje ook altijd op dezelfde plek. Verder wat Soempie ook zegt.

Mijn voeten zijn trouwens helemaal opgezwollen. Enkels kwijt maar ook op mijn wreef zit echt een bult. Ik kan mijn voet er bijna niet van flexen. Is dat normaal en hoe kom ik er vanaf?
pi_105092990
KD. Je kindjes hebben echt supermooi haar :Y

Oh bedankt :* dan weet ik dat t normaal is

Geen ervaring met vocht, wel lastig kyara
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:56:34 #194
30252 Soempie
Procreating
pi_105093203
Kyara, volgens mij kan het vocht wegtrekken als je met je benen omhoog gaat zitten. Voeteneinde van je bed verhogen met een kussentje bijvoorbeeld. :? Verder zou ik het niet weten.

Wat apart trouwens dat je het kindje waarschijnlijk voelde zakken. Wel een fijn idee he, dat de baby al startklaar ligt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:01:13 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105093376
Ja, benen omhoog had ik ook bedacht maar moet eerst nog het een en ander doen. Zal vannacht een kussen onder mijn voeten leggen of het voeteneinde omhoog te zetten.

Zeker fijn idee inderdaad. Zeker nu met NTS en bij mijn zwangerschapscursus was er ook een vrouw waarvan de kleine in stuit lag.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:44:59 #196
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105094861
Zo, wij hebben ons rondje zkh weer gehad...
Bloed, CTG, echo en placentaflow zijn allemaal goed. Er is dus tot op heden geen (ernstige) reden waarom Draak zo klein is/blijft.
Wel mag ik vanaf volgende week 2x per week aan de CTG en elke week een echo om te kijken of hij toch nog wil groeien, mocht de groei toch nog stil blijven staan dan gaan we weer verder kijken hoe en wat. Maar tot nu toe zijn we redelijk gerustgesteld...

Bijlezen doe ik zometeen of vanavond even, ben best wel weer moe van al dat gehobbel door het zkh... :O !
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:53:44 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105095161
Fijn NTS dat alles vooralsnog gewoon goed is :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105095830
Dames, zonder bij te lezen kom ik even gedag zeggen. heb een hele zware kraamtijd gehad en kan nu ik voor de tweede keer ontslagen ben uit het ziekenhuis eindelijk gaan beginnen aan mijn leven als moeder.

ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de felicitaties en zodra ik weer wat energie heb kom ik foto's van onze kleine trollebollie spammen.
pi_105096151
Ik meld me in dit topic. Twee weken geleden heb ik positef getest (YEAH!). Ik ben nu 6 weken en 2 dagen. Nog heel pril dus.
Mijn klachten vallen gelukkig mee. Pijnlijke borsten en kramp in mijn baarmoeder waren de eerste tekenen. Nu heb ik wel iets nieuws sinds dinsdag: ik ben duizelig. En vooral als ik even niet meer heb gegeten. Ik zit nu dus constant aan de volkoren boterhammen, fruit en verse soep.

Maandag heb ik mijn intake bij de verloskundige, maar nog geen echo. Omdat het mijn eerste zwangerschap is, krijg ik die pas vana 10 weken.

Wat ik wel heel raar vind, is dat ik al een flink buikje heb. Ik ben lang en slank (1.75 en 65 kg), maar kan mijn buikje al bijna niet meer verbergen, terwijl ik verder ben afgevallen. Is dat herkenbaar voor anderen? Ik lees het namelijk alleen bij mensen met een tweede of derde zwangerschap.
pi_105096366
NTS: fijn dat jullie gerust gesteld zijn.

SB: vervelend zo.. Hoop dat je snel kunt genieten van t moederschap :*

Vitapientje: gefeliciteerd! *O*
kunnen je darmen zijn?

Net de dokter gebeld ivm urine weggebracht vanmorgen, al een tijdje erg veel buikpijn, veel plassen etc, maar geen blaasontsteking :?
M'n buik doet zo zeer dat ik eignl geen broek aan kan
Snap er niks van :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')