quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Cooki het volgende:
[..]en in jouw geval is t ontnemen van een pleziertje ook geen optie he
, daarmee ontneem je jezelf ook t pleziertje
Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn.
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteldquote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebben
Ja, maar zwanger is echt het beste excuus!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld" anders ook wel een hele goede hoor.
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld" anders ook wel een hele goede hoor.
de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he)quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?.
Dat dus. Je bloed bijna leeg manquote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he)
Geen idee. Ik mis het in elk geval nietquote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?.
Mjahm chocoladequote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef Kyara het volgende:
De verwarmingsmonteur zou tussen 12.00 en 15.00 uur komen. En hij is nog niet geweest.![]()
zo maar even bellen
Oh das wel licht!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Fee-nix het volgende:
Edit: placenta was 250 gr. Net opgezocht. En ikke zelf 2540 gr.
Ja precies, nouja als t grotendeels maar af is, t verven enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Kyara het volgende:
Lekker toch Zoë, en het is bijna nooit helemaal af hoor. Hier stond ook alles al begin oktober maar toch is het voor mijn gevoel nog niet helemaal af. Mis nog wat details en er staan ook nog allemaal spullen die er niet in moeten (wiegje, kinderwagen) waardoor het ook nog vol is. Daarom ook nog geen foto in het kinderkamer topic.
Je weet nog niet wat het wordt toch?
Ik denk ook een meisjequote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef Kyara het volgende:
Dat gevoel wil je zeker niet delen?![]()
Overigens was ik overtuigd van een meisje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |