ja, ik schiet ook steeds een soort van vol bij deze foto. Zo vers uit het ei.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh die tweede foto buuv
Ik krijg gewoon bijna tranen bij het idee dat ik over een paar maanden ook weer zo'n bolletje geluk tegen me aan heb liggen...
Oooh echt kale plekken? Dat is echt mijn grootste angst bijna!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja psies, het stereotype is een kale, blozende, bolle (!) baby.
ik heb van mezelf ook een heel lullig staartje, niet weinig haar maar heel dun is het. Was ook heel fijn tijdnes de zwangerschapen toen viel het uit
kale plekken en alles... waarom waarooohooom!
uhm...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef mignonne het volgende:
Bij mij bleef het na de eerste ook zitten, zwangerschappen zaten kort op elkaar dus het had vast de tijd niet om uit te vallen. Met als resultaat dat het na zwangerschap 2 twee keer zo hard uitviel
Covie, ik had forse inhammen, echt kale plekken daar ja, niet mijn imagination want ik werd er zelfs op aangesproken (categorie en bedanktmaar mensen zijn niet zo tactvol want ik werd ook al aangesproken op mn zwangerschapsacné, jeee je ziet er niet uit
dusch...
)
Maar goed, all's well that ends well. Het is alweer flink aan het teruggroeien en de kale plekken zie je niet meer. Maar mn haar is nu wel ontzettend droog en pluizig. En waar het teruggroeit is het natuurlijk kort, dus ik heb nu zo'n ontplofte föhn-lookkomt ook wel weer goed als t weer wat langer is.
Iets met de niet zo aardige kapster die vond dat je een meisje kreeg omdat die je schoonheid afnemen ofzoiets?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Kyara het volgende:
Ik vind dat ik weinig verschil heb. Begin nu wat meer vocht vast te houden maar vooralsnog vooral in mijn voet en kuiten. Huid zag er in het begin wel wat slechter uit maar dat kwam ook omdat ik zo moe was dat ik nog net mijn make-up van mijn gezicht afhaalde maar de rest van het ritueel maar oversloeg. Haar ook hetzelfde als voorheen.
Maar goed, mijn kapster dacht daar dus anders over, voor wie zich dat verhaal nog herinnert.
Haha precies, maar wel irritant zulke mensen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Kyara het volgende:
ja, die muts![]()
maar goed, die was afgeschreven omdat ze haar dochter Destiny zou noemen als zij een dochter zou krijgen. Dus niet toerekeningsvatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |