abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105087916
Kuuks, wat naar! Zou voor de zekerheid idd even teruggaan nog :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105087917
buuf je goudlokje O+ O+ t is echt een bos he? wat mooi O+ en zo heerlijk knus tegen je aan O+

[ Bericht 32% gewijzigd door mignonne op 02-12-2011 16:06:55 ]
:)
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:15:55 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105087923
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Oh die tweede foto buuv O+

Ik krijg gewoon bijna tranen bij het idee dat ik over een paar maanden ook weer zo'n bolletje geluk tegen me aan heb liggen...
ja, ik schiet ook steeds een soort van vol bij deze foto. Zo vers uit het ei. O+ *zucht*

iets ouder. :D Malloot.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105087939
ooooh de doerakkenblik :D O+ O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:17:48 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105087981
Tjemig zeg! ik had het nog niet zo gezien van je jongste en jezelf. Wel de blikken, die ik ook bij oudste terug zie, en die ik duidelijk herken. :D Wat leuk.

Ja, wij hadden toen al een vermoeden, maar het is echt uitgekomen. Het is een portret die jongste van ons.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:19:28 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105088022
Nanadu, gefeliciteerd en welkom! *O*

Wat een mooie foto's van al die kindjes met haar. Mijn nichtje had met een paar maanden ook een soort rechtopstaande afro _O-

Soemp, wat bedoel je precies met dat geduw?
Ik heb wel het idee dat de kleine vannacht wat meer is ingedaald. Dacht ik te voelen in elk geval. Ga ook ineens iets meer waggelen :D

Kuuks, dat is schrikken. Misschien inderdaad maar even terug voor de zekerheid.

NTS, heel veel succes en sterkte vandaag! :*

Inca, ik blijf aan je denken :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:28:43 #157
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105088325
Kuukske! Wat een schrik! Verder geen letsel opgelopen? Ik zou ook even teruggaan, al is het maar vanwege de stress van zoiets.

Mignonne die onderste foto van je zusje :D. Geweldig!
En je jongste lijkt wel een kopie van jou!

En t goudlokje van debuurvrouw is ook lieffff! Volgens mij zie je dat nog minder vaak, blonde kindjes met veel haar.

Kyara lekker aan t waggelen ;).
pi_105088350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
hihi
_O- :D master

Je bedoelt zeker deze?

pi_105088671
ja! :D O+
pi_105088695
:D wat een leuke foto's allemaal! Haha

En kuuks, das schrikken! Alles ok? Heb je nog contact opgenomen met de vk?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:43:07 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105088724
oh Cantare, wat een prachtig haar had jij toen al zeg! Wat een bos! die badfoto kan ik me nog herinneren ja! :D
pi_105089178
Korte update. Ik heb alles met de auto geregeld. Om 1 uur terug naar Vk, hartje luisteren.
Ben behoorlijk geschrokken ja :o.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105089211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja psies, het stereotype is een kale, blozende, bolle (!) baby.

ik heb van mezelf ook een heel lullig staartje, niet weinig haar maar heel dun is het. Was ook heel fijn tijdnes de zwangerschap O+ en toen viel het uit ;( kale plekken en alles... waarom waarooohooom! :(
Oooh echt kale plekken? Dat is echt mijn grootste angst bijna!
Ik hooop zo dat ik zon mooie bos krijg, maar tot nu toe blijven zowel de uitstraling als de volle bos haar hier nog helemaal uit. ;(

En die beebs met volle bos haar ook supercute O+ O+
Hoop dat mijnes dat ook krijgt. Altijd gezegd, ik wens dat onze kinderen het haar van mijn vriend krijgen en de voeten van mij. Verder maakt het niks uit :D

Kuuks! jeetje! ik zou even terug gaan hoor! ging het hard?

Inca :* Post lekker als je wilt en zo niet dan niet hoor. Gewoon doen wat zelf goed voelt!

NTs succes vandaag!
pi_105089750
Pff kuuks! Hoop dat alles ok is :*

Covie: m'n haar zit wel beter nu ik zwanger ben haha maar heb wel veel last van pukkeltjes enzo (op rug, borst en m'n gezicht) das minder :(

Ben ook wel benieuwd op wie de beeb lijkt, m'n lief heeft zulke lieve ogen O+
ik had van die grote blauwe ogen haha. Waren als kind wel beide superblond, dat vind ik wel schattig
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:24:20 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105089792
Bij Willem had ik 3 keer zoveel haar en dat bleef nog zitten ook :o Nu is het de hele zwangerschap al aan het uitvallen... Niet dat het heel erg is, heb toch genoeg....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105090022
Bij mij bleef het na de eerste ook zitten, zwangerschappen zaten kort op elkaar dus het had vast de tijd niet om uit te vallen. Met als resultaat dat het na zwangerschap 2 twee keer zo hard uitviel :')

Covie, ik had forse inhammen, echt kale plekken daar ja, niet mijn imagination want ik werd er zelfs op aangesproken (categorie en bedankt :') maar mensen zijn niet zo tactvol want ik werd ook al aangesproken op mn zwangerschapsacné, jeee je ziet er niet uit :o dusch... :') )
Maar goed, all's well that ends well. Het is alweer flink aan het teruggroeien en de kale plekken zie je niet meer. Maar mn haar is nu wel ontzettend droog en pluizig. En waar het teruggroeit is het natuurlijk kort, dus ik heb nu zo'n ontplofte föhn-look :D komt ook wel weer goed als t weer wat langer is.
pi_105090251
Wat een leuke foto's O+ Dat haar van Cantare, gaaf!

Nanadu welkom :o We zitten in augustus al en ik voel me met m'n juni baby nog net zwanger :D.

Man en ik lijken zelf al best wat op elkaar (zijn jullie broer en zus, horen we geregeld :')). dus het is niet echt raadselachtig op wie de baby gaat lijken :D. Ik wil ook een baby en wel nu! Wat zijn die foto's leeeuk, smelt O+.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:41:09 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105090346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef mignonne het volgende:
Bij mij bleef het na de eerste ook zitten, zwangerschappen zaten kort op elkaar dus het had vast de tijd niet om uit te vallen. Met als resultaat dat het na zwangerschap 2 twee keer zo hard uitviel :')

Covie, ik had forse inhammen, echt kale plekken daar ja, niet mijn imagination want ik werd er zelfs op aangesproken (categorie en bedankt :') maar mensen zijn niet zo tactvol want ik werd ook al aangesproken op mn zwangerschapsacné, jeee je ziet er niet uit :o dusch... :') )
Maar goed, all's well that ends well. Het is alweer flink aan het teruggroeien en de kale plekken zie je niet meer. Maar mn haar is nu wel ontzettend droog en pluizig. En waar het teruggroeit is het natuurlijk kort, dus ik heb nu zo'n ontplofte föhn-look :D komt ook wel weer goed als t weer wat langer is.
uhm... :X Het is bij mij nooit meer helemaal geworden zoals het was, zeg maar. Maar wat een lomperds zijn erbij zeg! :o
pi_105090384
hehe buuf nouja ik bedoelde meer dat het al een heel eind ogeknapt was van wat het was.
pi_105090691
Wat kunnen mensen lomp zijn idd..

voor droog&pluizig haar gebruik ik andrelon die pompjes
( http://www.bonisupermarkt(...)ir-creme-pomp/605101 ) bijvoorbeeld
Tip van flip :9

Ik draag sjaaltjes en hoge shirtjes om die pukkeltjes wat te verstoppen maar vind t echt niet tof.
En m'n gezicht kan ik niet verbergen haha

Nanadu: *O* gefeliciteerd!
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:54:01 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105090807
Ik vind dat ik weinig verschil heb. Begin nu wat meer vocht vast te houden maar vooralsnog vooral in mijn voet en kuiten. Huid zag er in het begin wel wat slechter uit maar dat kwam ook omdat ik zo moe was dat ik nog net mijn make-up van mijn gezicht afhaalde maar de rest van het ritueel maar oversloeg. Haar ook hetzelfde als voorheen.

Maar goed, mijn kapster dacht daar dus anders over, voor wie zich dat verhaal nog herinnert.
pi_105090949
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Kyara het volgende:
Ik vind dat ik weinig verschil heb. Begin nu wat meer vocht vast te houden maar vooralsnog vooral in mijn voet en kuiten. Huid zag er in het begin wel wat slechter uit maar dat kwam ook omdat ik zo moe was dat ik nog net mijn make-up van mijn gezicht afhaalde maar de rest van het ritueel maar oversloeg. Haar ook hetzelfde als voorheen.

Maar goed, mijn kapster dacht daar dus anders over, voor wie zich dat verhaal nog herinnert.
Iets met de niet zo aardige kapster die vond dat je een meisje kreeg omdat die je schoonheid afnemen ofzoiets? :o
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:59:22 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105091007
ja, die muts :(

maar goed, die was afgeschreven omdat ze haar dochter Destiny zou noemen als zij een dochter zou krijgen. Dus niet toerekeningsvatbaar.
pi_105091059
Mijn kind zal dan vast onzijdig zijn.

Want ik wordt ook lelijk met mijn zwarte buikhaar wat opeens komt. (dan is het een jongen)
En heb ook puisten en mijn baas zei tijdje terug dat ik er zo belabberd uitzag. (dus een meisje)

Dat verhaal van de kapster was idd te erg :')
pi_105091253
Haha covie ik krijg ook buikhaar :(

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Kyara het volgende:
ja, die muts :(

maar goed, die was afgeschreven omdat ze haar dochter Destiny zou noemen als zij een dochter zou krijgen. Dus niet toerekeningsvatbaar.
Haha precies, maar wel irritant zulke mensen!

Vind t niet zo aardig als mensen zeggen dat ik dikker wordt, maar dat zullen m'n hormonen wel zijn :9
M'n lief: ja je bent echt al dikker
Ik: dus je noemt me dik? :(

(moet er nog aan wennen :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')