quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:33 schreef Kyara het volgende:
Wat heeft de kleine veel kleertjes zegEn ik heb ook niet altijd evengoed opgelet geloof ik. Best veel corduroy broekjes en salopetjes en allemaal in de combat tinten. En vrij veel vestjes. Ik hoop maar dat ie het mooi vindt
![]()
jij hebt toch nog worstebroodjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik wil ook iets van ijs of chips, maar we hebben niks in huis. Dom hè?
o en ik las over haartjes?quote:
Ik ben nu nieuwsgierig natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het stoomafblaastopic ontdekt en ben vanaf deel 1 aan het teruglezen.![]()
Waar we hier nog helemaal dolgelukkig enzijn met de baby's...en dan dat topic. Sommige verhalen zijn echt heel grappig. Maar heb vanavond ook al even gezeten van: ohoh, waar zijn we aan begonnen.
De kleur, wij hebben hem ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef covie het volgende:
En iemand enig idee wat de verschillen zijn tussen de maxi cosi mura 4 editie 2011 en editie 2012? Ik kick het kinderwagentopic.
Wat klinkt dat alweer dichtbij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef flugeltje het volgende:
Over 11 weken verlof en lekker cocoonen, niet dat ik het bijhoud...
Misschien dan een maat groter? (zwangerschapsbroek)quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef Zoë23 het volgende:
Heb even mn 'gewone' broek aangedaan ipv zw.broek en die zit beterknelt niet zo op mn onderbuik. Das wel prettig
Ja heb 1 die strak zit en 1 die eignl te groot is, maar bij beide knelt die buikband erg op mn buikquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dan een maat groter? (zwangerschapsbroek)
Lekker zo'n bad dat klaar staat!
Met vriendin kan wel, maar ik ga toch het liefst met Martijn nu. Zo vaak komen we niet meer toe aan hele dagen met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef Zoë23 het volgende:
Heb even mn 'gewone' broek aangedaan ipv zw.broek en die zit beterknelt niet zo op mn onderbuik. Das wel prettig
Verder zit ik hier tot 13u dat valt nog mee, daarna heeft mn lief 't bad klaar staan zei ie
Moet goedkomen
Oh das jmmr flugeltje! missch met een vriendin naar de sauna?
Wij gaan 19dec naar een vakantiehuisje met sauna(en zonnebank maar daar ga ik niet onder)
(is een 6pers. huisje dus er is nog ruimtehaha)
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Cooki het volgende:
o en feli's voor mijlpalenvan Flugeltje en Asy, de mama vh broertje vh vriendje van lucas
![]()
Fijn dat 't vrij soepel gaatquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Marrije het volgende:
Alles gaat naar wens Zoe, ondanks dat ik 3 kleine (oudste is 4) donderstenen heb rondlopen voel ik me eigenlijk prima. Geen klachten, alles gaat vrij soepel. Bij de zwangerschappen van de jongens had ik ook nergens last van, nou ja wat vermoeidheid, maar dat heb ik nu dus ook niet zo. Het enige waar ik (nou ja vooral anderen) wat meer 'last' van heb is dat ik wat kort van lont kan zijn. Ik merk wel dat concentratie en geheugen niet optimaal zijn, ik ben bezig met mn rijlessen en les op het moment 6 uur per week en dat hakt er wel in. Maar dat zou niet-zwanger ook wel het geval zijn![]()
Veel plezier vanmiddag Marjolijntje.
Ja ook al met je sticker van de vk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:49 schreef Kyara het volgende:
Ik word volgens mij elke keer overgeslagen![]()
Fluugs
Wat vinden je jochies er eigenlijk van dat ze een zusje krijgen? Extra leuk of hadden ze liever nog een broertje gehad?quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ook al met je sticker van de vk.
Ik meld mn mijlpalen niet, dat scheelt
Hij moet niet zo zeurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef flugeltje het volgende:
En ik wil ook naar de sauna, maar Martijn heeft steeds geen zinHij is ook niet overtuigd van het feit dat geen kwaad kan voor Pietertje zolang ik maar niet in de heetste sauna's ga...
u riep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow enne.... excuustruus-opmerking...
jouw mijlpaal verdient een eigen post he.. zowel van je zelf als van je volgers
SPOILER: zoek de mijlpaal van kyara, geef toe hij staat verstoptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 03-12-2011 10:06:42 ]
Haha, moet je ze straks maar eens zien als ze wat ouder zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:04 schreef Marrije het volgende:
Eigenlijk is alleen de oudste ermee bezig, maar ik heb niet het idee dat hij een zusje nou leuker vindt dan een broertje, volgens mij is het hem om het even. Wacht ik vraag het gewoon even. Op de vraag of ie liever een broertje had gehad zegt ie ja. Maar op de vraag waarom krijg ik geen duidelijk antwoordHij vraagt wel regelmatig hoe ze heet maar daar zijn we nog niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |