quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Cooki het volgende:
[..]en in jouw geval is t ontnemen van een pleziertje ook geen optie he
, daarmee ontneem je jezelf ook t pleziertje
Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn.
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteldquote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ben je gek? Je bent zwanger! Een beter excuus kun je niet hebben
Ja, maar zwanger is echt het beste excuus!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld" anders ook wel een hele goede hoor.
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Kyara het volgende:
nou, ik vond "ik ben niet zwanger en ongesteld" anders ook wel een hele goede hoor.
de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he)quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?.
Dat dus. Je bloed bijna leeg manquote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
de eerste na de bevalling is niet snel te vergeten (meestal dan he)
Geen idee. Ik mis het in elk geval nietquote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ongesteld. Hoe ging dat ook alweer?.
Mjahm chocoladequote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Of nouja, op loopafstand in ieder geval. En ik twijfel of ik niet gewoon sterk moet zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef Kyara het volgende:
De verwarmingsmonteur zou tussen 12.00 en 15.00 uur komen. En hij is nog niet geweest.![]()
zo maar even bellen
Oh das wel licht!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Fee-nix het volgende:
Edit: placenta was 250 gr. Net opgezocht. En ikke zelf 2540 gr.
Ja precies, nouja als t grotendeels maar af is, t verven enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Kyara het volgende:
Lekker toch Zoë, en het is bijna nooit helemaal af hoor. Hier stond ook alles al begin oktober maar toch is het voor mijn gevoel nog niet helemaal af. Mis nog wat details en er staan ook nog allemaal spullen die er niet in moeten (wiegje, kinderwagen) waardoor het ook nog vol is. Daarom ook nog geen foto in het kinderkamer topic.
Je weet nog niet wat het wordt toch?
Ik denk ook een meisjequote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef Kyara het volgende:
Dat gevoel wil je zeker niet delen?![]()
Overigens was ik overtuigd van een meisje.....
Bedanktquote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef covie het volgende:
Even een vraagje, want ik zit echt niet in de toeslagen hoor![]()
Ik heb dus net berekend wat wij als kinderopvangtoeslag krijgen op basis van ons loon van dit jaar.
Vanaf volgend jaar wordt ons loon veel lager wanneer we allebei minder gaan werken.
Dan krijg je het jaar daarop toch gewoon het extra geld extra terug ivm minder inkomsten?
Zoë mooi hoor!![]()
![]()
Chocolade![]()
Grote wasmachine gaan wij ook kopen als deze het begeeftzal wel zo fijn zijn, is nl een rotding en als ie gaat centrifugeren dan is een laag overvliegende F16 er niks bij
Gewoon ff een dikke kus en een hart onder de riem lieve NTS!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Pfff... nou, van die ziekenhuizen word je gewoon ziek, als je al niet ziek bent...
Net even bij de vk het afsluitingsgesprek gehad, zij hadden inmiddels met het ziekenhuis gebeld in onze woonplaats (das dus een ander als waar ze de versiepoging deden), en die zijn er niet gerust op. Ik moet morgenvroeg (weer) bloedprikken, CTG en een uitgebreide echo, meteen erachteraan krijgen we de uitslagen en word een plan van aanpak voorgesteld...
Ik leef momenteel een beetje op de automatische piloot, ik weet niet meer wat ik voel, wat ik wil, wat ik kan... Het enige wat we kunnen is afwachten tot morgen...
Iedereen alvast bedankt voor jullie steun![]()
!
oh lieverd! lees het nu pas!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef NotTheSame het volgende:
Pfff... nou, van die ziekenhuizen word je gewoon ziek, als je al niet ziek bent...
Net even bij de vk het afsluitingsgesprek gehad, zij hadden inmiddels met het ziekenhuis gebeld in onze woonplaats (das dus een ander als waar ze de versiepoging deden), en die zijn er niet gerust op. Ik moet morgenvroeg (weer) bloedprikken, CTG en een uitgebreide echo, meteen erachteraan krijgen we de uitslagen en word een plan van aanpak voorgesteld...
Ik leef momenteel een beetje op de automatische piloot, ik weet niet meer wat ik voel, wat ik wil, wat ik kan... Het enige wat we kunnen is afwachten tot morgen...
Iedereen alvast bedankt voor jullie steun![]()
!
Wij hebben 2 dagen bij Kindergarden (schijnt idd een prima kdv te zijn!), net vandaag de nieuwe tarieven binnen *slik* 672 euro per maand. Dan ontvangen we uiteraard nog wat terug qua toeslag, maar vind het nog wel een boel geld hoor. En eigenlijk hebben we 3 dagen nodig... als ik 4 dagen wil gaan werken. Ben nog in dubio en moet het nog even gaan berekenen enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef KatyM het volgende:
Ik zou m'n werk echt nooit opgeven. Ik heb een superleuke baan, leuke collega's, krijg er energie van en zou lang niet zo'n gezellige moeder kunnen zijn als ik straks ben, als ik niet zou werken. Maar iedereen is anders natuurlijk
.
Bedankt Oreavoor de uitleg, ik vrees dat die 590 netto gewoon het bedrag is wat we moeten betalen, maar goed, het staat wel bekend als een heel goed kinderdagverblijf schijnt. Kindergarden is het. We hebben de beeb ook nog bij 2 andere ingeschreven voor de zekerheid. Binnenkort maar even het kinderdagverblijftopic doorspitten.
NTS ik vind het echt zo rot voor je. Hopelijk morgen dan meer duidelijkheid als dat pva is opgesteld. Bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Kyara het volgende:
Ja, we hebben een glimp kunnen opvangen, steeds knuistjes voor zijn gezicht (ben ook benieuwd of hij die houding ook in de wieg aanneemt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Bij sommige baby's valt het eerste 'nesthaar' idd uit. Maar t hoeft niet. Jesper heeft al z'n haartjes gehouden! Maar t verkleurde wel uiteindelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Kyara het volgende:
Maar het 1e haar valt toch ook weer uit? En dan dan komt het toch ook vaak wat lichter terug? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En wanneer kleuren de oogjes naar de uiteindelijke kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Als je volgens je arts alleen paracetamol mag zul je van ons geen andere antwoorden krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef Sam1993 het volgende:
Als ik zo al die babytjes zie word ikt och wel stapelverliefd
p.s mag je in je zwangerschap misschien ook wat anders dan paracetamol? ik heb heeel de kast vol liggen maar volgens de arts mag ik alleen paracetamol. de druk komt weer terug en wilvoorkomen dat het weer zo erg word.
Nope, paracetamol is echt het enige... En hij is niet alleen van mening dat ze schadelijk zijn, andere pijnstillers zijn ook schadelijk voor de babyquote:Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Sam1993 het volgende:
De paracetamol is omdat hij van menign is dat alle andere pijnstillers schedelijk zijn voor de baby. als dat ook zo is kan ik daar mee leven. maar alleen paracetamol? het slaat echt neit aan.. dus geeft een hoop frustratie. misschien dat jullie nog wat ander hadden wat jullie wel hebben mogen gebruiken. dan had ik daar iets over op kunnen zoeken;)
voodoo?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Daar kunnen ook al speldjes in Inne...
Whehehequote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Die foto's.Ik denk dat de januari en december kindjes nu een stuk sneller komen.
Waar ik benieuwd naar ben: konden jullie al trekjes van jezelf of je man herkennen? Lijkt me echt heel bijzonder en bizar tegelijk als dat zo is.
Ja hequote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Fee-nix het volgende:
Die is wel heel klein ja Sonnetje. Maar wel heel schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |