abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 19:36:35 #76
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105064891
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Daar kunnen ook al speldjes in Inne...
voodoo? :o :D
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 1 december 2011 @ 19:37:14 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105064939
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

voodoo? :o :D
Whehehe
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105065322
Sam, Alleen als de pijn teveel stress bezorgd, dan zou de arts wat anders kunnen adviseren. Dan weegt de stress niet op tegen de bijwerking van de medicijnen. Maar dan moet het echt onhoudbaar zijn.. Dus liefst zo lang mogelijk op paracetamol.. Succes!

Chris had gewoon een netjes pruikje. Dit was na 8 dagen..

Dat is deels uitgevallen, en lichter/donsiger geworden. Om na zijn 1e verjaardag echt terug te komen als jongenshaar..
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 20:37:05 #79
309370 Nanadu
pi_105068420
Ik kom mij hier ook voorzichtig melden. Nadat ik zondag een eerste positieve uitslag op de zwangerschapstest had, heb ik gisteren weer een test gedaan en die was knalpositief *O* . Ik heb vandaag ook meteen de verloskundige gebeld en donderdag 15 december een eerste afspraak voor een echo en dan de 20ste de intake. Even ter info: dit wordt ons tweede kindje, wij hebben al een dochter van bijna 2 jaar.

ik zal mij nu hier gaan inlezen, maar wilde wel NTS veel sterkte wensen met de komende periode.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:41:38 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105068689
Van harte Nanadu *O*

Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105068908
Nanadu, gefeliciteerd *O*
  donderdag 1 december 2011 @ 21:18:21 #82
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105070979
Gefeliciteerd Nanadu! *O* Wat heb je al snel een echo!
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:23:35 #83
309370 Nanadu
pi_105071312
Bedankt voor het welkom!

Als ik af ga op mijn ovulatietest ben ik morgen 5 weken en ben ik rond 4 augustus uitgerekend, maar ik wil nog even niet in de op tot ik langs de vk ben geweest.
Bij mijn eerste had ik ook rond de 7 weken een echo en toen konden ze het al zien. Bij deze praktijk doen ze meestal zo vroeg een echo.
pi_105071454
Nts; wat een gedoe allemaal! In ieder geval heel veel sterkte en succes! Als ik nog een tip mag geven, als je kleintje echt zo klein is, laat je dan ook rondleiden op de couveuse-afdeling waar hij/zij terecht komt. Ik heb dat gemist en had in eerste instantie geen idee waar mijn kind lag, vond ik heel vervelend. Ook heel vervelend dat de versie niet is gelukt, maak je niet te druk om de ks, de eerste keer uit bed is hel, maar het gaat daarna alleen maar beter. En je onderkant blijft mooi heel, dat scheelt ook ;)

Ik vind het zo raar om hier niet meer mee te posten. Zou nu 38 weken en een beetje zijn en ben vandaag al 3 weken mama. Kan sinds begin van deze week pas zeggen dat ik begin te genieten, hiervoor was ik vooral heel boos op mezelf en verdrietig dat ik al was bevallen en dat de kleine man zo'n moeilijke start heeft gehad. Maar hij doet het zo ontzettend goed en ik ben helemaal verliefd op dat kleine hoopje mens. Nu ga ik echt verhuizen naar het baby-topic en kom ik hier vooral om te checken hoe het met iedereen is.
pi_105071528
Die foto's. O+ Ik denk dat de januari en december kindjes nu een stuk sneller komen. :D Waar ik benieuwd naar ben: konden jullie al trekjes van jezelf of je man herkennen? Lijkt me echt heel bijzonder en bizar tegelijk als dat zo is.

Nanadu, welkom en gefeliciteerd! *O*

Hier trouwens sinds gister soms een soort kramp in m'n rug en eh richting uitgang allemaal geduw. :?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105071716
Poezebeest, nee toch, boos op jezelf geweest... :* Heel veel plezier in het babytopic. Ik ga er vanaf volgende week vaker lurken. Zag dat Nirak en Bitterend er ook al druk posten en ben heel benieuwd naar hoe het met jullie allemaal verder gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 1 december 2011 @ 21:31:44 #87
250838 Fee-nix
pi_105071907
Poezebeest wat fijn dat je je beter begint te voelen. Het was ook niet niks! En je hebt helemaal gelijk: een keizersnee is geen ramp. Qua herstel zou ik dit keer liever 'natuurlijk' bevallen, maar als het toch een keizersnee wordt, weet ik ook dat de eerste twee weken het moeilijkst zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Die foto's. O+ Ik denk dat de januari en december kindjes nu een stuk sneller komen. :D Waar ik benieuwd naar ben: konden jullie al trekjes van jezelf of je man herkennen? Lijkt me echt heel bijzonder en bizar tegelijk als dat zo is.

:D . Nou dat zou leuk zijn ;). Zal ik nog ff wat rammel-foto's laten zien dan maar? ;).

Ik herkende mezelf wel meteen in Jesper idd. Mijn mond en neus :Y . Heel leuk om te zien.

Dat geduw klinkt als wat bitterend toen beschreef... Apart!
Edit: was jouw kleine al helemaal ingedaald? Misschien nog verder naar beneden gewurmd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fee-nix op 01-12-2011 21:40:38 ]
pi_105073131
Oeh rammelfoto's heb k ook O+
Zo geweldig dat er nog zo'n baby,aankomt O+

(hmm wel inimini foto, maar krijg.m niet groter, stomme hyves op mobiel :'))

Nanadu gefeliciteerd!

Nts balen zeg ;( sterkte meis! :*

Floris is een mengelmoes van ons beiden. Kleuren van mij, blikken.van zn vader. Maar als k foto's zie van mezelf van vroeger herken k m er wel in, maar ook bij zn vader. Goeie mix dus :)
Mn moeder zei vanavond nog: hoe kan ie zo blond zijn, maar toch zo op zn vader lijken, dus ja

[ Bericht 10% gewijzigd door Sonnetje85 op 01-12-2011 21:56:02 ]
  donderdag 1 december 2011 @ 21:50:14 #89
250838 Fee-nix
pi_105073265
Die is wel heel klein ja Sonnetje :P. Maar wel heel schattig :)
  donderdag 1 december 2011 @ 21:50:19 #90
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105073272
Ben benieuwd Soempie....Dat ´geduw´ komt me bekend voor....Misschien wordt je baby wel eerder geboren. ?

@ NTS, fijn dat de VK je serieus neemt, en dat ze morgen gelijk verder gaan onderzoeken ^O^ Hoop dat alles verder goed is morgen, en dat je niet nog meer verrassingen gaat krijgen....

@ Sam, misschien ff overleggen met je VK ivm andere pijnstillers?

@ Nanadu, gefeliciteerd ! *O* *O* *O*

Kan het trouwens zijn dat ik een 'blauwe plek' aan de binnenkant van mn buik heb. kleine doet me af en toe zó verschrikkelijk zeer -O-
  donderdag 1 december 2011 @ 21:50:50 #91
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_105073313
dubbel
pi_105073402
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Fee-nix het volgende:
Die is wel heel klein ja Sonnetje :P. Maar wel heel schattig :)
Ja he :') kreeg m niet groter :')
pi_105074987
PE, denk dat het wel kan hoor een blauwe plek binnen. Dat daar een bloeduitstorting is, vanwege het geschop? Klinkt best logisch.

Rammelfoto's zijn altijd welkom. O+ Wat ik heb klinkt inderdaad wat bitterend beschreef. Hoop dat ik dan ook 3 cm opeens cadeau heb. :D De baby is al ingedaald zei de VK. Maar hoop echt op januari, want wil straks toch wel graag een paar weken verlof. oO<
  donderdag 1 december 2011 @ 22:38:15 #94
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105076573
Dames nog even een klein berichtje van mij. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de lieve berichtjes en pm'metjes. Het voelt toch wel als thuiskomen hier. Ik zou jullie het liefst allemaal persoonlijk willen bedanken, maar daar heb ik momenteel de puf niet echt voor, sorry.

Manlief heeft me de hele avond als een koningin op de troon bediend. Okee, dan moet je het doen met een boterhammetje met ei als avondeten en dat hij dan ook echt geen doekje over het fornuis haalt, maar hij bedoeld het goed.

Draak lijkt zich overigens niks aan te trekken van alle heisa. Het is weer feest in m'n buik, alleen voelt het niet zo fijn door het beurse gevoel...
En nou maar weer proberen te slapen, morgenvroeg om 10.30uur draait de ziekenhuiscarrousel weer verder...
pi_105076704
Sterkte NTS! :* Je lief is aan de beterende hand lijkt het, fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 december 2011 @ 22:46:29 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105077122
Nanadu, van harte gefeliciteerd! *O*

NTS, het komt uiteindelijk helemaal goed :*

Poezebeest, jij kon er niks aan doen dat je lijf er een prutzooi van maakte. Je hebt je manneke het beste gegeven wat je kon en nu doe je dat nog steeds maar dan buiten de buik. :*
pi_105077498
Baby's met haar O+ ik hou dr van <3
my two cents kids :+

[ Bericht 34% gewijzigd door mignonne op 02-12-2011 16:04:49 ]
:)
pi_105078012
en mijnes

en lex heeft t zelfde alleen voorop is t nog kort :')

pi_105078269
ik moet iedere keer lachen om die laatste foto, zo droog :D
:)
pi_105078435
Wat veel haar! Echt zo schattig. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')