SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Kyara het volgende:
Ja, we hebben een glimp kunnen opvangen, steeds knuistjes voor zijn gezicht (ben ook benieuwd of hij die houding ook in de wieg aanneemt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Bij sommige baby's valt het eerste 'nesthaar' idd uit. Maar t hoeft niet. Jesper heeft al z'n haartjes gehouden! Maar t verkleurde wel uiteindelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Kyara het volgende:
Maar het 1e haar valt toch ook weer uit? En dan dan komt het toch ook vaak wat lichter terug? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En wanneer kleuren de oogjes naar de uiteindelijke kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Als je volgens je arts alleen paracetamol mag zul je van ons geen andere antwoorden krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef Sam1993 het volgende:
Als ik zo al die babytjes zie word ikt och wel stapelverliefd
p.s mag je in je zwangerschap misschien ook wat anders dan paracetamol? ik heb heeel de kast vol liggen maar volgens de arts mag ik alleen paracetamol. de druk komt weer terug en wilvoorkomen dat het weer zo erg word.
Nope, paracetamol is echt het enige... En hij is niet alleen van mening dat ze schadelijk zijn, andere pijnstillers zijn ook schadelijk voor de babyquote:Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Sam1993 het volgende:
De paracetamol is omdat hij van menign is dat alle andere pijnstillers schedelijk zijn voor de baby. als dat ook zo is kan ik daar mee leven. maar alleen paracetamol? het slaat echt neit aan.. dus geeft een hoop frustratie. misschien dat jullie nog wat ander hadden wat jullie wel hebben mogen gebruiken. dan had ik daar iets over op kunnen zoeken;)
voodoo?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Daar kunnen ook al speldjes in Inne...
Whehehequote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Die foto's.Ik denk dat de januari en december kindjes nu een stuk sneller komen.
Waar ik benieuwd naar ben: konden jullie al trekjes van jezelf of je man herkennen? Lijkt me echt heel bijzonder en bizar tegelijk als dat zo is.
Ja hequote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Fee-nix het volgende:
Die is wel heel klein ja Sonnetje. Maar wel heel schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |