abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105096425
Dankje, ja het zijn mijn darmen. Maar zelf na een goed bezoek aan het toilet is mijn buik al bol. Dat kan in ieder geval nog niet de baby zijn. Althans, dat hoop ik niet. Dan krijg ik een reus :D
pi_105096729
Haha :D ik weet niet precies hoe t kan :P

We hadden t laatst trouwens over kleding om in te bevallen enzo
En toen hadden we/ik t ook over n jurkje. Heb die van de hunkemöller maar zag ze vandaag ook in de folder van de zeeman, 7euro
pi_105096743
NTS, fijn dat alles nu goed lijkt. Wel belastend misschien 2x per week controle. Maar fijn dat ze je goed in de gaten houden! Nog een weekje tot 37 toch?

SB, fijn dat je thuis bent. En geniet maar van het moederschap!

Vita, je darmen kunnen wat opzetten in het begin. Dat trekt vaak wel weer weg, en dan komt er een echt baby-buikje voor in de plaats.. Als je al smal bent, dan valt het gewoon eerder op.
pi_105096783
Alles goed met de kleine! Ik moet vandaag wel ff rustig aandoen :) ze heeft ff met het echo apparaat gekeken

SB wat balen dat je weer was opgenomen . Nu lekker genieten van het moederschap.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105096880
Fijn kuukse. Al zul je morgen wel wat spierpijn hebben misschien. Doe maar even rustig aan!

Zoe, ik herken het niet. misschien een groeispurtje? Dat je baarmoeder even ruimte nodig hebben. En je blaas wat eerder signalen geeft, omdat de kleine eropligt?
pi_105096881
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Kuukske het volgende:
Alles goed met de kleine! Ik moet vandaag wel ff rustig aandoen :) ze heeft ff met het echo apparaat gekeken

SB wat balen dat je weer was opgenomen . Nu lekker genieten van het moederschap.
Wat fijn! :*
pi_105096944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn kuukse. Al zul je morgen wel wat spierpijn hebben misschien. Doe maar even rustig aan!

Zoe, ik herken het niet. misschien een groeispurtje? Dat je baarmoeder even ruimte nodig hebben. En je blaas wat eerder signalen geeft, omdat de kleine eropligt?
Dat zou kunnen, m'n buik is vooral snachts erg hard en ik voel de baarmoeder precies. De fysio voorspelde al n groeispurt, maandag worden m'n spieren weer los gemasseerd deze zitten erg strak ofzo. (stress etc)
En zou ook goed kunnen dat de kleine lekker op m'n blaas ligt :p
M'n onderbuik is zo gevoelig als ik n broek aan heb
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:57:34 #208
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105097452
Vitapientje welkom en feli! *O*

Kuukske wat fijn dat alles er goed uitzag (en dat ze lekker met de echo hebben gekeken, kan me voorstellen dat je behoefte had om 'm ff te zien).

NTS gelukkig is vooralsnog alles goed! Doe rustig aan. Zoveel controles is aan de ene kant natuurlijk fijn, maar ook wel weer vermoeiend, dus denk goed om jezelf :* .

SB wat rot dat je zo'n nare kraamperiode hebt gehad. Ik hoop dat je vanaf nu alleen nog maar lekker kan gaan genieten.

Zoe, ik herken het ook niet... maar groeispurt klinkt wel aannemelijk! Jij hebt natuurlijk een erg strak buikje van jezelf, dus kan me dan ook wel voorstellen dat het allemaal wat beurser gaat voelen als de groei er goed in komt! (En over een tijdje heb je dan eindelijk je zo gewenste eigen dikke babybol ;) )
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:04:03 #209
250838 Fee-nix
pi_105097702
O en wat een lompe mensen heb je ook rondlopen, die tegen anderen gaan zeggen dat ze dik worden of veel pukkels of lelijk haar hebben... :N . Ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen. En ook niet dat iemand ongevraagd m'n buik gaat zitten aaien ofzo (lees ik hier ook weleens). Echt, sommige mensen blijven je verbazen ;).

Maar ik krijg de laatste tijd juist veel complimentjes over mijn buik *O* . Van mensen op het sinterklaasfeest op m'n man z'n werk en laatst van de verloskundige :). Ik moest gaan liggen bij de vk zodat ze m'n buik kon bekijken. Toen had ze zoiets van: ':o ik dacht dat ie veel hoger zou zijn... aangezien het je tweede is. Wat een prachtige buik zeg!' (Hij groeit ook weer exact volgens de boekjes) Ik vond haar meteen lief O+ :P.
pi_105097835
Ja hoi :W

Ik had het megadruk en amper mee kunnen lezen deze week. Zie wel dat er nieuwe zwangeren zijn :W

Nou ik krijg hier nu ook al 'zo jouw buik gaat snel' opmerkingen. Morgen 10 weken en ik heb m'n eerste zwangerschapsbroek al aan vandaag. Dus misschien hebben die mensen wel gelijk ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105097895
En Kuukse pfieuw, das ff schrikken!

En NTS fijn dat je eerst even gerustgesteld bent!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_105099519
Ook nog leuk nieuws vandaag! 22 dec wordt het kamertje geleverd! :D
pi_105099574
Kuuk :o dat is schrikken!! Wat fijn dat je even hebt mogen spieken :*

NTS, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt!!

Vitapientje, kan heel goed hoor! Door de hormonen zetten je darmen op, alles in je lichaam bereidt zich al voor op de groei van je baarmoeder :) (ik had maandag een echo bij 6 weken en 2 dagen en de beeb was een mm of 3 :D dus het is je baby (gelukkig) inderdaad nog niet :D)

Ik had het bij mijn eerste rond de 10 weken, dat ik ineens ontploft leek! Dat zakte weer keurig terug en toen kwam er daarna baby buik tevoorschijn :P nu bij de 2e heb ik inmiddels al een 20 weken buik :') en ik ben morgen 7 weken... zijn ook echt mijn darmen, mijn buik voelt ook gespannen aan :D kan hem niet eens inhouden.. Komt goed!

Hier alles best! :W moe :O en wat rekkende banden, daar gaan we qua groei :P (toch gek dat mijn banden op één of andere manier in contact staan met mijn boobs. Want mijn banden trekken en mijn borsten doen op zo'n moment extra pijn :') ik en mijn dingen 8)7 )

Goed... en nu ga ik op smiley-afkick :@
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:12:12 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105099935
NTS, fijn dat jullie gerustgesteld zijn en goed dat ze je nog even in de gaten blijven houden. Ik hoop dat draak nog een tijd kan blijven zitten en lekker kan groeien. :*

Kuuks, fijn dat alles goed en inderdaad, vandaag lekker kalm aan doen (en morgen waarschijnlijk ook ivm spierpijn)

Vitapientje, gefeliciteerd en welkom! *O* Buikje kunnen inderdaad heel goed je darmen zijn.

Zoë, kan het geen bandenpijn zijn? Heb ik in het begin ook gehad en volgens de vk kunnen de klachten wel lijken op die bij blaasontsteking 'horen'.

SB, wat balen dat je zo vaak bent opgenomen. Hopelijk kun je nu lekker genieten! :*

En nog even voor Poezebeest :*
pi_105101047
In alle commotie heb ik nog niks bijgelezen. -O-. Ik las wel iets over een nieuwe zwangere! Welkom *O*.

En voor iedereen een :* voor de lieve reacties, en gewoon omdat het digitaal kan. 8-). Ik heb JD zo ver dat 'ie kookt vandaag :D dus ik ga zo maar even een kijkje nemen in de keuken. En dan weer braaf rust houden op de bank.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:47:37 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105101085
Ik zou het verder uitpeuren en 'm eten laten tracteren in een restaurant... Maar dat ben ik :7

Heel fijn dat alles gewoon okay is :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105101359
:Y kan goed bandenpijn zijn, mehn wat doet dat dan zeer haha
*O* groeiend buikje!

Flugeltje :9
Lief van je man kuuks!
pi_105101620
Kuukske, wat fijn dat alles goed was. O+
Pfft wel even een schrik zeg. Geniet van je maaltijd en je rust.

Goed NTS, dat ze het zo in de gaten houden. :*

Mijn buik is trouwens ook groot, maar de vk zei gister dat ik ook een holle rug had.
En dat ik mijn buikspieren een beetje moet leren loslaten. Ik loop eigenlijk altijd met ingetrokken buik, vanwege die buik die ik al zwangerloos heb. Maar men, dat loslaten is moeilijk!
En er schijnt zich een heel ruim zwembad in mijn buik te bevinden, want het kindje heeft zoveel ruimte, dat het voorlopig nog lekker bovenin dobbert. O+

Vandaag wel wat rare pijn in de buik, onder de huid ofzo. Misschien iets teveel drukte op het moment met Sint en werk. Net even een uurtje geslapen en dat helpt wel. Nu weer naar een verjaardag. Ik zal blij zijn als het maandag is. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:15:58 #219
250838 Fee-nix
pi_105102065
En Kuukske, wat gaat je mannetje voor vijfsterren menu op tafel toveren? :P.

Oeke dat is ook supermoeilijk: iets wat je eigenlijk onbewust doet, gaan afleren. Veel plezier op de verjaardag straks. Wij hebben er vanavond ook eentje. Maar we gaan maar kort. Dreumesje moet immers wel op (redelijk) op tijd in bed liggen.

En wij eten patatjes vanavond! Jammie! Zouden we eigenlijk niet eten, maar manlief is wat later vandaag en we moeten vroeg naar die verjaardag, dus sja. We hebben geen andere keus he :P. Heel vervelend...
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:24:27 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105102360
Lastig Oeks om dat af te leren... Ik ken het principe van buik inhouden wel ja... En toen ontdekte ik de corrigerende broekjes van de MissEtam :P *gratis tip*

@Zoe bandenpijn kan inderdaad heel erg zeer doen, bij mij is het nu gelukkig even wat minder weer, maar je kunt er echt behoorlijk last van hebben...

Oeh frietjes fee-nix.... :9

Wij gaan grieks halen, ook jummie :Y
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:33:10 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_105102601
Ik heb in het begin ook vrij veel last van bandenpijn gehad :Y

Hier wordt het vanavond chinees :9

Grote buiken zijn O+ Een van de vk's van mijn praktijk wordt ook altijd helemaal lrisch als ze mijn buik weer ziet. Vooral omdat ie niet in elkaar zakt als ik ga liggen (buik zit op me geplakt zeg maar). :D

Het grootste deel van de wasjes is gedaan. Wat heeft de kleine veel kleertjes zeg :@ En ik heb ook niet altijd evengoed opgelet geloof ik. Best veel corduroy broekjes en salopetjes en allemaal in de combat tinten. En vrij veel vestjes. Ik hoop maar dat ie het mooi vindt :@

En nu mogen de zwitsal geurbuiltjes ook in de kast *O* En nu ruikt het kamertje al een beetje naar Zwitsal O+ Snapt trouwens iemand het nut van de Zwitsal eau de toilette? Ik ga mijn kind toch geen eau de toilette op doen en waarom zou ik zelf naar een baby willen ruiken :?
pi_105103054
Hier ook patatjes O+ (ik ben inmiddels in die paar weken mijn taille toch al kwijt :'))
pi_105105532
Friet. Nice. Hier werd het spaghetti :)
pi_105107915
Hier zuurkool van de slager.

Kuukske wat een schrik, gelukkig niks ergs gebeurd!

nts, fijn dat t allemaal goed lijkt en je goed in de gaten wordt gehouden!

Kyara teveel kleren klinkt bekend. Hier ook nog.steeds...k leer t.maar niet af :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:35:38 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105107995
Zo m'n griekse maaltijd zit erin :9

Zelfs Willem heeft ontzettend veel gegeten :o (hele bak griekse rijst en daarnaast nog komkommer en tomaat)

Nu heeft Martijn zin in ijs, dus ik gok dat dat er zo ook nog wel van gaat komen :')

Ach ja, een keertje zondigen mot kunnen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')