Wat fijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Kuukske het volgende:
Alles goed met de kleine! Ik moet vandaag wel ff rustig aandoenze heeft ff met het echo apparaat gekeken
SB wat balen dat je weer was opgenomen . Nu lekker genieten van het moederschap.
Dat zou kunnen, m'n buik is vooral snachts erg hard en ik voel de baarmoeder precies. De fysio voorspelde al n groeispurt, maandag worden m'n spieren weer los gemasseerd deze zitten erg strak ofzo. (stress etc)quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn kuukse. Al zul je morgen wel wat spierpijn hebben misschien. Doe maar even rustig aan!
Zoe, ik herken het niet. misschien een groeispurtje? Dat je baarmoeder even ruimte nodig hebben. En je blaas wat eerder signalen geeft, omdat de kleine eropligt?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Zo m'n griekse maaltijd zit erin
Zelfs Willem heeft ontzettend veel gegeten(hele bak griekse rijst en daarnaast nog komkommer en tomaat)
Nu heeft Martijn zin in ijs, dus ik gok dat dat er zo ook nog wel van gaat komen
Ach ja, een keertje zondigen mot kunnen
Goed geregeld!quote:
D? Er is toch geen bloedgroep D? Bedoelt ze niet de rhesus D ofzo? Of bestaat dat ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef clauwheee het volgende:
Nee D negatief zei ze...en dan moest ik in week 27 nog weer prikken enzo geloof ik?
Jaaa! Goed idee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt het misschien morgen inhalen As?
Ik zit boordevol goeie ideeënquote:
Proost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |