Hihi, wat grappig om ineens mijn eigen naam te zien in een topic waar ik niet thuishoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja psies
maar eigk he... eigk wint Cantare gewoon, als baby. Dat sloeg nergens op die fotohihi. Wel heel mooi, dat wel
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga ook rammelen van al die baby'tjes
NTS, succes!
ja psies, het stereotype is een kale, blozende, bolle (!) baby.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef Aventura het volgende:
Het is ook dat je in commercials, op illustraties en op folders etc. ook altijd roze babies met blauwe ogen en kale knikkertjes ziet. Dat schept dan een beeld dat dat is hoe een baby eruit hoort te zien. Bossen haar hebben is juist mooi, zeker als ze wat ouder worden. Haar is een sieraad, wordt toch gezegd? Ik heb zelf niet zoveel haar en ben altijd jaloers op mensen met een bos. Toen ik zwanger was kreeg ik ook een volle bos, was ik erg blij mee.
ja erg he? ik moet vooral altijd lachen om die laatstequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef flugeltje het volgende:
Whaha, net alsof er een pruik opstaat
nee dat is ook mn zusjequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje! Als jij de bovenste bent Mignonne, dan zie ik ineens hoezeer je kleine op je lijkt!echt heel. Wat leuk.
Zal ik mijn goudhaartje er dan weer eens ingooien, for old times sake?
Djiez kuuks, hoe voel je je? Ik zou toch maar even teruggaan inderdaad. Al was het alleen maar omdat je jezelf anders toch zorgen gaat zitten maken vandaag....quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Rij ik weg met de paraaf van de vk. Knalt er iemand rechts m'n auto in. Zo maar even terug naar vk?
Oh die tweede foto buuvquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Goudlokje. Wat klein hè?en dat hij me dan nu verbaal fileert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |