quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet zo VALS als ikEn ook heel erg uit ritme
LOL, durf ik?
*klik*
Edit: nu met BIJLAGE
Het is leuheukquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, toenouIk deed het expres nog in dat deel
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
Ah, toenouIk deed het expres nog in dat deel
Nou, willen jullie Esmeralda ook nog dan?
Hm.quote:
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
saai weekend, helemaal niks. geen tennis, geen dans, fam is iedere avond op een ander feestje en vriendin is niet lekker
Beetje jammerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.
18quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje jammerHoe oud ben je dan?
Ik merk dat ons vriendenweekend niet helemaal de ontspanning heeft gebracht die ik had gehoopt, het voelt alweer als weken geledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gelukkig leuke plannenkan ik wel ff gebruiken..
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Mja, hun huis, hun regels hè?
Hadden ze een punt?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Wij hebben ook een oersaai weekend voor de boeg.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.
antieke kutouders ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.
*gnuif* ja inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet je schoolwerk ook niet verkloten
![]()
[/jufmodus]
Moet ik helemaal alleen al dat voedsel opeten en al die drank opzuipen, zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
dan rijden we wel door naar Alkmaar hoor, als je er geen zin in hebt! Pffff...
mja, dat verkloot hebben vonden mijn ouders al straf genoegquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.
Hmm nou vooruit dan maar.. het is dat je al boskippen gehaald hebt hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik helemaal alleen al dat voedsel opeten en al die drank opzuipen, zeker.
Dat laden we op weg naar Alkmaar dan wel ff inquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik helemaal alleen al dat voedsel opeten en al die drank opzuipen, zeker.
goed dat je zelf toegeeft dat je het hebt verklooit, dat kon ik vroeger nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Euhm... als het resultaat er eenmaal is valt er niet veel meer te ontkennen lijkt me?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed dat je zelf toegeeft dat je het hebt verklooit, dat kon ik vroeger niet
Ja joh, zowel mijn ouders als ik weten dat het niet nodig is geweest. En dan zijn ze toch echt streng voor me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed dat je zelf toegeeft dat je het hebt verklooit, dat kon ik vroeger niet
Maar, maar, een 3 is ook bijna een 8, scheelt maar twee streepjes!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... als het resultaat er eenmaal is valt er niet veel meer te ontkennen lijkt me?
Hihi, das een goeie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, maar, een 3 is ook bijna een 8, scheelt maar twee streepjes!
even doorbijten en dit jaar het beter doen! je kan hetquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja joh, zowel mijn ouders als ik weten dat het niet nodig is geweest. En dan zijn ze toch echt streng voor me.
Dank je. Ik moet zo naar bed in ieder geval. Kijk ze.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
even doorbijten en dit jaar het beter doen! je kan het
nu lekker naar The Voice kijken
Ja, dat kun je wel goed inschatten nav deze twee postsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
even doorbijten en dit jaar het beter doen! je kan het
Tja, een excuus is snel gevonden, het lag aan de leraar, ik voelde me niet lekker en kon mij daarom niet goed concentreren, etc.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... als het resultaat er eenmaal is valt er niet veel meer te ontkennen lijkt me?
moet je ook al vroeg naar bed in t weekend? Das wel heel strengquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet zo naar bed in ieder geval. Kijk ze.
10 uur in bed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je ook al vroeg naar bed in t weekend? Das wel heel streng
Oh ja dat is hier zo'n verademing in deze wijk/dit dorp in vergelijking tot waar ik utreg woondequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga echt een keer een fatsoenlijke kalender/agenda voor onze buurtbewoners kopen. Ze denken alweer dat het al 31-12 is
4e keer dit jaar als het niet vaker was..
Hier woont een of andere mafkees die gewoon totaal willekeurig in het jaar af en toe eens een pijl afsteektquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat is hier zo'n verademing in deze wijk/dit dorp in vergelijking tot waar ik utreg woonde
Daar begonnen ze al in oktober tot aan feb toe met vuurwerk. Gek werden we ervan.
Hier is het zooooo rustig
Ze zijn voor elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Foto's van de koppeling van Miko en Polly![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat kan ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier woont een of andere mafkees die gewoon totaal willekeurig in het jaar af en toe eens een pijl afsteekt
Gister was het voor het eerst echt bingo hier.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier woont een of andere mafkees die gewoon totaal willekeurig in het jaar af en toe eens een pijl afsteekt
gezellig, nog wat gewonnen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister was het voor het eerst echt bingo hier.
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
nu vast slaap inhalen voor morgen
![]()
goed bezig hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef z80 het volgende:
zondag wordt hier de kookdag.
paardenstoofvlees en stoofpeertjes zijn zeker. als groente zuurkool of witlof.
Tnx en je hebt DMquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie morgen maken of is dat een verrassing? mag ook per PM
betreft The Voice: ik wil zo graag iets zeggen maar ik wacht tot jullie het hebben gezien..
ja ja jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Dan gaan we nu de opname van TVOH bekijken.
Het is ook erg leuk, vind het de beste en leukste Nederlandse talentenshowquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Sun! Lieve nijnfoto's![]()
En FCDapper hoor!
FFT, had het deze week met één van de anaesthesiologen over the voice of holland, ze was helemaal fan en het is een fantastisch tof mensZe kon er prachtig gepassioneerd over vertellen waarom het zo goed was.
Is niet de eerste beste midnightsnack waar ik aan zou denkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef MissHobje het volgende:
Zo pffiuewwwww eindelijk weekend woehoei![]()
!
Net thuus, net lekker aan een bakkie kokos rijst met rboter en kaneel en bruine suikert(knetter trek) enne wijntje en mijn injectie ligt op kamertemp te komen en dan knal ik deze er zo hoppa in, woehaa! en dan kan mijn weekend beginnen
you go girlquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef MissHobje het volgende:
![]()
I did it*lekker smikkelen van mijn rijst nu*
Oh das ook wel erg lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
you go girl
ik heb echt geen trek meer na het stukje brownie. gisteren met vanille-ijs ging het er makkelijker in
Alleen wat studieopdrachtenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh das ook wel erg lekker![]()
En nog weekend plannen anyone? hier weinig, lekker vrij, beetje naar de markt (eerst de lapjes markt) enne iets lekkers bakken en kokenen vooral niets.
bekeken.quote:
Morgen fotograferen in R'dam en dan door naar Valkenswaard. Zondag koken bij vrienden en proberen uit te slapen. Het was een hectische weekquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog weekend plannen anyone? hier weinig, lekker vrij, beetje naar de markt (eerst de lapjes markt) enne iets lekkers bakken en kokenen vooral niets.
We krijgen gezellig SunTav te logerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
En een hectisch weekend dus erachteraanquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen fotograferen in R'dam en dan door naar Valkenswaard. Zondag koken bij vrienden en proberen uit te slapen. Het was een hectische week
Oh dat is lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Weet niet wie het is![]()
IJsklontje voor prikken werkt vaak goed ja!
Mijn kwakkellijf gaat eigenlijk laatste tijd goed. Grenzen zijn bekend en als ik binnen die lijntjes kleur valt het me niet tegen en voel me redelijk fit.
helaas niks. als ik er weer vroeg word uitgeboord morgen ga ik voetbal kijken bij mn zusje, is al ff geleden maar zij moet om 10u al. bakken is een goed idee alleen moet ik het daarna doneren want eet het niet zelf opquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sharon en Bart (van Borsato) vind ik anders heel goed, vooral Bart; wat een mooie stem heeft hij. zo'n stem die je op vakantie wilt horen in een restaurantquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
bekeken.
Geen verrassingen vandaag. Iedereen waarvan ik het verwachtte is door.
Team Van Velzen is alweer ijzersterk dit jaar. Die dwerg heeft er echt een goede neus voor om sterke kandidaten om zich heen te verzamelen.
Zwakste team: Borsato.
Owkee, Sharon en die rooie krullenbol gingen wel bij hem. Rest vind ik weinig aan. Die Dries Roelvink-kloon ligt er meteen na de eerste live-show wel weer uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Sharon en Bart (van Borsato) vind ik anders heel goed, vooral Bart; wat een mooie stem heeft hij. zo'n stem die je op vakantie wilt horen in een restaurant![]()
Ik schrok van Guy; die 2 valse noten.... ai... en die Stanley vond ik sowieso overgewaardeerd in de auditie.
denk omdat het Paard zelf een stomme tent isquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En een hectisch weekend dus erachteraan
Hoezo ging het fotograferen niet goed bij de Staat?
het zal wel aan het tijdstip liggen maar ik zag eerst die ene 'r' nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef MissHobje het volgende:
En Bluezz hehe blij dat het er weer voor 2 weekjes opzit die stomme prik
Naked sjeffie van mequote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
Gaat vast wel lukken.
Ik ga nu nog even voor B. die trek heeft een gepocheerd eitje fabriceren. Mooie tijd toch zo rond 01:30?
bloedmooi maar ik heb een interview gezien waarin ze best dom deedquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:46 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit nu van der vorst ziet sterren te lurkenDoutzen is zo leuk mens vind ik
jullie ook al aan de vreemde happen zo laat nog?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
Gaat vast wel lukken.
Ik ga nu nog even voor B. die trek heeft een gepocheerd eitje fabriceren. Mooie tijd toch zo rond 01:30?
ja sorry...quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie ook al aan de vreemde happen zo laat nog?ik lig in bed en heb mn tanden gepoetst dus kan niets meer eten
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ja sorry...
ik ga schlafen. welterusten en geniet van je eitje
Yup. Eigenlijk niet handig, maar ik wil niets afzeggen. Afspraken staan al een tijdje. En ik heb volgens mij wel den paar leuke plaatjes van De Staat, maar toch niet het gevoel dat mijn enthousiasme weer terug is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En een hectisch weekend dus erachteraan
Hoezo ging het fotograferen niet goed bij de Staat?
Klopt. Hartstikke gezellig. Moet alleen nog bedenken wat het menu wordt morgenochtend. Vegetarisch. En ik moet nog schoonmaken en opruimen. En volgende week wordt ook hectisch. Drie dagen training buiten de deur en twee dagen besprekingen en dan ook nog het lopende werkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef MissHobje het volgende:
Ptje, dat klinkt als verdienten koken zondag hmmmm altijd zo gezellig met vrienden, hier ook favo
Het Paard is een normale concertzaal hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk omdat het Paard zelf een stomme tent is
Doe mij maar gewoon coke zeroquote:Op zaterdag 26 november 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het Paard is een normale concertzaal hoorJammer alleen van het rode licht, het beroerde geluid en de vieze pepsi
Ochtoch!quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
't is toch wat, flying dutchman
P, De Staat & Het Paard zijn hetzelfde?
Ik wilde naar een verjaardag vandaag en nu moet ik het hele weekend werken en moest ook al de hele afgelopen week werken en dinsdag alweer. *snik* Het ziet hier fijn tegenBenieuwd naar wat volgt, want dan ga ik heel hard lachen
Ik zie een verschilquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik wilde vanmorgen lekker lang uitslapen, maar Ross babbelde me wakker
Je kan net zo goed kinderen hebben
Wat voor workshop heb je, FC?
Isaquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
't is toch wat, flying dutchman
P, De Staat & Het Paard zijn hetzelfde?
Ik wilde naar een verjaardag vandaag en nu moet ik het hele weekend werken en moest ook al de hele afgelopen week werken en dinsdag alweer. *snik* Het ziet hier fijn tegenBenieuwd naar wat volgt, want dan ga ik heel hard lachen
Klinkt interessant! In ieder geval veel plezier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Ik zie een verschil
Hierzo heen, naar die van 10:00 van vandaag.
Is een Zuid-Afrikaan en het is voornamelijk aanschouwelijk onderwijs en meedoen
Kon wel eens heel leuk worden.
Op mijn verjaardag!quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Wanneer ben je weer een dagje vrij Isa?
Ja, dat wist ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest dus op mijn verjaardag eigenlijk wel werken
Wel inpakken dan he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik
Maar we moeten nog een fiets naar je toe brengen
He jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:21 schreef freecell het volgende:
Jamaar wij kunnen dus niet op verjaardag
tenzij je hem komt halenquote:
Nou, als jullie hem brengen dan heb ik visitequote:Op zaterdag 26 november 2011 09:34 schreef freecell het volgende:
tenzij je hem komt halenHaha.
Uhm... even denken: ik fix hem en jij haalt hem op, of ik breng hem en jij fixt hem, idee?
Oh, dan motten wij ook maar eens uit bed komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, we zijn er klaar voorFijne zaterdag allemaal!!
een concertzaal?? wel een heel lelijke dan, ik zie het er niet in. sta er volgende maaand weer met XL X-Mas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het Paard is een normale concertzaal hoorJammer alleen van het rode licht, het beroerde geluid en de vieze pepsi
wats dat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:59 schreef LieLie het volgende:
We hebben een Twe hebben een Y
we hebben een P
TYP!
Maar ik kreeg wel een ontbijtje op bed
ga je gang zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan motten wij ook maar eens uit bed komen.
De gemeentereiniging heeft het weer laten afweten, dus moeten we zelf nog even een paar dingen schoonmaken en wat stofzuigen.
Oh, enne...FD, ik snap niet dat jij het leven nog aan kunt nu ze een verkeerde wijn bezorgd hebben. Ik zou met zo'n enorm probleem toch echt een touw en een stevige balk opzoeken.
Het is niet mijn probleem. Ik drink gewoon ook andere wijn.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
Er schijnt een akkoord te zijn in de Belgische kabinetsformatie.
quote:Akkoord bij regeringsformatie België
Laatste update: 26 november 2011 12:08 info
meer informatie volgt
Hebbie nog een coooooooolaaaaaaaaaaaa gedronken voor je weg reed?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef TAV74 het volgende:
zo, Sam gedropt bij de oppas en nu op de ring Almelooooo op weg naar Bluezdaal.
Niet lelijker dan anderen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een concertzaal?? wel een heel lelijke dan, ik zie het er niet in. sta er volgende maaand weer met XL X-Mas.
en waanzinnig geslapen, niet geboord
ik kom ook nooit in de skihutquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet lelijker dan anderen hoorMaar ja, misschien komt het omdat ik niet in van die fancy meuk kom als als de skihut
Ik kan het me voorstellen dat het nooit meer 'normaal' 'luchtig' is om daar te winkelen hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo ontbijten en dan naar de 'bazaar' een kerstdorpje kopen. Is een nieuwe winkel en zit in de Ridderhof. Wordt de eerste keer dat ik daar weer naartoe ga sinds de schietpartij. Had en heb daar nog steeds een niet zo fijn gevoel bij maar is natuurlijk onzin, mensen winkelen er gewoon ook weer (tis alleen wel nog steeds een stuk rustiger dan voorheen volgens de kranten en er zijn winkels failliet gegaan).
Gaaf! Jammer dat je frambozen niet kan uithollen, die vind ik lekkerder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
http://www.sprinklebakes.(...)es-with-flaming.html
ziet er gaaf uit! maak het volgende week zaterdag als amuse of toetje? hehehequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo prachtig![]()
Wil ik best een keertje maken
ik heb nooit geweten wat het was tot ik het Rudolph 2 dagen geleden heb zien maken... wat heerlijk lijkt me dat!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:47 schreef krakkemieke het volgende:
Als kind was een van mijn favoriete plaatjes omelet Vesuvius. Omelette siberienne in een bergje, met een brandende eierdop bovenop!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef AnneX het volgende:
Wat een voorpret hier en daar met films en pringles en niks en muziek en logées!
En Krakke gaat wandelen al is het maar 15 minuten... Toe int kader van conditie opbouwen.
Shawl om en go girl.
Hier is de operatie "lamp ophangen" begonnen.
Mogelijk voor donker ??? Klaar ...![]()
Tuurlijk wel, je hebt toch een mixer?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nooit geweten wat het was tot ik het Rudolph 2 dagen geleden heb zien maken... wat heerlijk lijkt me dat!maar ik krijg het denk nooit voor elkaar dat te maken
Het is pas om 5 uur donker, moet kunnen. Beetje vertrouwen in mnX hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef AnneX het volgende:
Wat een voorpret hier en daar met films en pringles en niks en muziek en logées!
En Krakke gaat wandelen al is het maar 15 minuten... Toe int kader van conditie opbouwen.
Shawl om en go girl.
Hier is de operatie "lamp ophangen" begonnen.
Mogelijk voor donker ??? Klaar ...![]()
een handmixer. net het recept nog eens nagekeken en zie dit;quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt toch een mixer?
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Breng water suiker en glucose aan de kook en kook tot 121 ºC
aaii een natte rugzakquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is pas om 5 uur donker, moet kunnen. Beetje vertrouwen in mnX hoor!![]()
Vandaag heb ik weer gewandeld met een liter water als ballast in de rugzak. Het lekte.![]()
Daarna boodschappen gedaan en toen direct naar bed.
Vanavond lekker pizza eten bij krakkemoeke, ze komt me halen.
Welnee, gewoon spul voor een pavlova erover doen. In het Margriet kookboek uit 1960 gebruikten ze ook geen glucose.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een handmixer. net het recept nog eens nagekeken en zie dit;
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
Thermometer?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar?
ik bedoel dat ik niet wist dat ik tot hoger dan 100 graden kon koken...quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welnee, gewoon spul voor een pavlova erover doen. In het Margriet kookboek uit 1960 gebruikten ze ook geen glucose.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karamelquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik niet wist dat ik tot hoger dan 100 graden kon koken...
Water niet. Suiker wel, dat is net gesmolten glas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik niet wist dat ik tot hoger dan 100 graden kon koken...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karamel
Karamel wordt gemaakt door de suiker in een pan met dikke bodem langzaam te verhitten tot 170 °C.
aah ok dankje. lijkt me nog steeds een pittig recept maar wel een uitdagingquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Water niet. Suiker wel, dat is net gesmolten glas.
Het is dus gelukt om wat over te laten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:18 schreef sararaats het volgende:
whohooo, het deeg van onze speculaas staat in de koelkast
hahaha ja. het leukste heb ik gedaan. met m'n handjes in den deeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is dus gelukt om wat over te laten?
Ik moest direct hier aan denken, LOLquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef borisz het volgende:
Zo de kruidenkast is helemaal uitgezocht en heb de nog goede kruidenpotjes eens een datum gegeven. Eens een beetje inzicht krijgen in het gebruik van de kruiden.
Heel zacht strijkijzeren en proberen of het eraf wil als het warm is?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUl SC Hyvemind,
Ik heb een mooie polyester messenger bag gekregen van de Uni, maar het is bedrukt met een reclameboodschap
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik de letters weg zonder de tas te mollen? Het lijken een soort stickers die erop gestrijkijzerd zijn.
Met een oude lap ertussen om de strijkboutzool -WF en DW - te beschermen!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel zacht strijkijzeren en proberen of het eraf wil als het warm is?
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met een oude lap ertussen om de strijkboutzool -WF en DW - te beschermen!!!
Of binenestebuiten gebruiken?
Ongetwijfeld blijf je de afdruk zien als de letters eraf gestrijkbouterd zijn...
Maak er porties van en die vries ik in.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:35 schreef AnneX het volgende:
Dat klint goed en voor hoeveel pp is dat?
Gister ook rode kool met appels van de buurvrouw.
Vanavond macaroni met zak groenten en kipfilet.
Lievelingseten van Mn. X .
Update: de lamp hangt nog niet.
Hoe lastig kan het zijn?
hij smaakt heel lekker. kerstboompjes, kerststerren, gewone sterretjes en maantjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
sararaats, nu nog hopen dat het smaakt
leuk! maak eens een fotoquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij smaakt heel lekker. kerstboompjes, kerststerren, gewone sterretjes en maantjes.
we hebben 30 stuks gemaakt met 1 pak mix voor speculaas.
komt nog hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk! maak eens een foto
Byebye social lifequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
Economie ook weer gesteund. Cadeau's gekocht voor verjaardagen en sinterklaas. En Skyrim voor onszelf.
quote:
Leuk!quote:
Gewoon terugbrengen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
sararaats, nu nog hopen dat het smaakt
ik heb zojuist bij de Bazar flink wat kerstinkopen gedaan waaronder een kersthond; een knuffel die zingt en waarbij zn oren omhoog gaan... hoe onbenullig. waarom moest ik die kopen?
Slim, kan ik ook eens doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maak er porties van en die vries ik in.
Lekker en handig om in huis te hebben.
K&k of gesneden rauwe? Ik kocht de enorme kool voor een euro, kilo of 4 was ie wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slim, kan ik ook eens doen.
Alhoewel ik biolog. verantwoord in een zakje koop voor weinig.
K & K ,quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
K&k of gesneden rauwe? Ik kocht de enorme kool voor een euro, kilo of 4 was ie wel.
Dat heeft 'ie toch maar mooi voor donker voor elkaar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pffft het hangt.
Nu nog even naar Hornbach, want de dimmer moet ook functioneren.
Nooit zo lekker als zelfgemaakt met lekker veel appels, wat zout en peper, blaadje laurier...quote:
Oh, ik doe twee kruidnagels... En een fijngesnipperd uitje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit zo lekker als zelfgemaakt met lekker veel appels, wat zout en peper, blaadje laurier...
Vertel... From scratch? Voor de boterham of als ragoux?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij ben ik best een lekkere kippastei aan het maken!
Ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik doe twee kruidnagels... En een fijngesnipperd uitje.
Heb je géen of heel veul planten? Krakke.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn oom en tante kwamen theedrinken, gezellig!
Ik kreeg een orchidee, nu staat mijn huis vol met planten.
Oh ik heb deze opgeslagen http://www.kayotic.nl/blog/brussels-sprouts-go-kayoticquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ieder zijn meug.
Zag in kroatie een salade van spruitjes en granaatappel.
Mijn vensterbank stond al vol en nu heb ik ook nog een orchidee, 2 potroosjes en een cyclaam.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je géen of heel veul planten? Krakke.
En was het onverwacht bezoek?
Geeft het ook afleiding van pijntjes?
Jep, from scratch. Deeg gemaakt, met kaas erdoor. Kip (kipfilet en kippendijfilet van blije vrije uitloop scharrelkippen) gekruid met curry madras en pezo en dat aangebraden. Dat uit de pan, wat boter erin, bloem, melk, een ragout gemaakt. Prei erdoor, peterselie en daarna weer de kip. En dat in de vorm, deeg erover, besmeren met een eitje en in de oven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel... From scratch? Voor de boterham of als ragoux?
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, from scratch. Deeg gemaakt, met kaas erdoor. Kip (kipfilet en kippendijfilet van blije vrije uitloop scharrelkippen) gekruid met curry madras en pezo en dat aangebraden. Dat uit de pan, wat boter erin, bloem, melk, een ragout gemaakt. Prei erdoor, peterselie en daarna weer de kip. En dat in de vorm, deeg erover, besmeren met een eitje en in de oven.
Oooh keukenprinses!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, from scratch. Deeg gemaakt, met kaas erdoor. Kip (kipfilet en kippendijfilet van blije vrije uitloop scharrelkippen) gekruid met curry madras en pezo en dat aangebraden. Dat uit de pan, wat boter erin, bloem, melk, een ragout gemaakt. Prei erdoor, peterselie en daarna weer de kip. En dat in de vorm, deeg erover, besmeren met een eitje en in de oven.
Grappig, in het recept staat nutmeg, maar ze gebruiken foelie, wat macis heet in engeland.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ik heb deze opgeslagen http://www.kayotic.nl/blog/brussels-sprouts-go-kayotic
Granaatappel heb ik nog nooit geproefd of gezien int echie.
So en vanavond weer WF in de 3e fok competitie.![]()
Nouja, het is nog niet klaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oooh keukenprinses!
* respect TW voor scratch DW
Omg ik denk nu in WF . Stee-eer redt mij!
Des te lekkerder dat je hebt gekookt!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gister stoofperen gemaakt, en net alvast gehaktballen gebradenlekker, maar keukentje is wel verrotte klein
ja ik mis steer wel heur, samen naar de kiwi enzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Des te lekkerder dat je hebt gekookt!
Mis je Steer ook voor uitstapjes en uiteten samen?
Aan de andere kant... Nu komt het ms beter uit met schrijven?
Gezegend zullen ze zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
SunTav en wij hebben de lokale economie weer gestimuleerd. KKaasjes gekocht bij L'Amuse in Santpoort, een aantal (bijzondere) flessen whisky bij Liquid Gold in Haarlem aangeschaft en een biertje gedronken in de Jopenkerk.
Je zou een kopje koffie drinken met jezelf en een magazine...?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik mis steer wel heur, samen naar de kiwi enzo
en nouja ontspanning af en toe moet ook gebeuren
Klinkt goe-oed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
SunTav en wij hebben de lokale economie weer gestimuleerd. KKaasjes gekocht bij L'Amuse in Santpoort, een aantal (bijzondere) flessen whisky bij Liquid Gold in Haarlem aangeschaft en een biertje gedronken in de Jopenkerk.
ze zijn m aan het opbouwenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je zou een kopje koffie drinken met jezelf en een magazine...?
in een grand café oid.
En heb je al in het reuzenrad gezeten ? Of staat-ie er nog niet?
dat is opzich een idee, denk ik maandag hopelijk aan. beetje zonde geld.quote:
hij klinkt lekker! ik hou van zelfgemaakte ragout. altijd wel flink kruiden want kan best gauw flauw zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij ben ik best een lekkere kippastei aan het maken!
Zij zitten nu aan de (stink)kazen en ik eet wat paté en filet americain op toast. Biertje en wijn erbij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:22 schreef AnneX het volgende:
Houden jullie ons ook nog op de hoogte van de diverse gangen?
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef MissHobje het volgende:
En omg Nomnomnomnomnom zo lekker, ben hele simpele caramel shortcake koeken aan het maken, die caramel!
![]()
omg eet me er ziek aan gewoon
mjam
![]()
en dan komt er ook nog chocolade op! (hehe lekkere calorie bom
)
ooh lekker! heb net ff de site bekeken van l'Amuse... maar goed dat ik er niet wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij zitten nu aan de (stink)kazen en ik eet wat paté en filet americain op toast. Biertje en wijn erbij.
gewoon doen. kaas doet het goed als toetjequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef freecell het volgende:
Hmmm.
Ik heb net gegeten, maar lust ook wel een kaasje, hihi
\quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon doen. kaas doet het goed als toetje
Sun hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij zitten nu aan de (stink)kazen en ik eet wat paté en filet americain op toast. Biertje en wijn erbij.
dat is jammer want pasta is normaal erg lekker. ik hoop dat mijn tagliatelle straks lekker wordt en alles is lekker te maken met parmezaanse kaas hihiquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
\
'k heb geen
Wel net pasta met zalm en broccoli gegeten, was niet lekker. Brrrr. Soms heb je dat hè? Dat je eten gewoon mislukt. Nou vandaag dus.
een lopend kaasje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sun hierB en ik hebben een heerlijk lopend Corsicaans kaasje met kruidenkost uitgelepeld
De heren vonden het stinken maar wij hebben gesmuld
![]()
En er wordt as we speak een lekker wijntje bij geschonken![]()
Het leven is goed in Bluezzdaal
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..quote:
hardloopkaas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..
eetze en fijne avondquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Amuse is net geserveerd.
Met Patra Negra omhulde en kort gebakken Coquilles St. Jacques op een bedje van avocado-mousse en daaronder weer wat Patra Negra.
Viel in goede aarde.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef golfer het volgende:
Hoofdgerecht zit er ook weer in: gehaktbrood van Jamie Oliver. Nu even uitbuiken voordat we aan het dessert gaan beginnen.
Ook nog, maar we wisselen alles af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
En Ik vertrekquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
zal Sun leuk vindenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
ullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
dan zou ik em bakken met kaas en evt spekquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef MissHobje het volgende:
Hmm hubsel zou lekkere home made hamburgers maken, maar is er nog steeds, ik ga maar eens een eitje koken ofzo.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sun hierquote:
toen ging jij er al met de zweep overheen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sun hier![]()
![]()
En over speculaasstaven gesproken: jum! Heerlijk hier bij de thee!!![]()
En het is ook nog steeds gezellig en het ging maar een halve minuut over voetbal
Had ze vast nog nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
Zat daar eerst Leonidas in het pand?
Loop je voorlangs de winkel naar links richting de Maas?
Lastig kiezen trouwens?
Eet je ze allemaal,op of is het een kadootje?
Als de verkoopster mij vraagt Is het een kadootje?
Zeg ik Ja, voor mijzelf! Lol
het was een deal via zo'n site dus ik mocht of kiezen of de samengestelde kennismakingstas nemen, heb t laatste gedaan, bespaarde mij kiezen, en ik kan mij niet heugen dat leonidas daar zat, maar woon hier pas net. Maar als je de straat uitloopt, heb je daar de Maas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
Zat daar eerst Leonidas in het pand?
Loop je voorlangs de winkel naar links richting de Maas?
Lastig kiezen trouwens?
Eet je ze allemaal,op of is het een kadootje?
Als de verkoopster mij vraagt Is het een kadootje?
Zeg ik Ja, voor mijzelf! Lol
Ik dacht de gevel te herkennen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was een deal via zo'n site dus ik mocht of kiezen of de samengestelde kennismakingstas nemen, heb t laatste gedaan, bespaarde mij kiezen, en ik kan mij niet heugen dat leonidas daar zat, maar woon hier pas net. Maar als je de straat uitloopt, heb je daar de Maas.
ik ben juist niet zo van de puur maar echt alles zit erin dus dat is wel leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik dacht de gevel te herkennen...
Ja wijs om dan voor de selectie te kiezen.
Alhoewel ik wel voor zwart en donker zou gaan.
En smaakjes. En drank.
Affijn, de selectie dan maar!
http://maps.google.com/ma(...)p=12,139.94,,0,-1.13quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik dacht de gevel te herkennen...
Ja wijs om dan voor de selectie te kiezen.
Alhoewel ik wel voor zwart en donker zou gaan.
En smaakjes. En drank.
Affijn, de selectie dan maar!
Psies!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)p=12,139.94,,0,-1.13
De Leonidas zit aan het Onze Lieve Vrouweplein, Anne
kom terugquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt alweer zo ver weg dat ik daar heb gewoond.
Ik gaat ook switchen. Ik kreeg een aanbieding binnen wat +- 20e goedkoper is dan nu en wat aan mijn eisen voldoet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
toch overgestapt van zorgverzekering
ik ben overgestapt naar besured scheelt me dik 16euro per maand en voldoet inderdaad aan mijn eisen, inc aanvullend pakket en tandartsverzekeringquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik gaat ook switchen. Ik kreeg een aanbieding binnen wat +- 20e goedkoper is dan nu en wat aan mijn eisen voldoet.
holy shit, 230 EUR per twee kalenderjaren voor lenzen? Ik stap ook over.quote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben overgestapt naar besured scheelt me dik 16euro per maand en voldoet inderdaad aan mijn eisen, inc aanvullend pakket en tandartsverzekering
Checkquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben overgestapt naar besured scheelt me dik 16euro per maand en voldoet inderdaad aan mijn eisen, inc aanvullend pakket en tandartsverzekering
ook besured?quote:
Ah, addertje is dat je maar 1x mag declareren en dan 230 EUR in één keerquote:Op zondag 27 november 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
holy shit, 230 EUR per twee kalenderjaren voor lenzen? Ik stap ook over.
Heb je aanvullend én tandarts? Ben eigenlijk al veel te lang niet meer op controle geweest
quote:Op zondag 27 november 2011 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook besured?schijnt wel n kans te zijn dat je elke maand 1,95 prolongatiekosten betaalt (is iig het geval bij promovendum waar dit van is) maar dan nog vind ik t de moeite waard
en ja ik heb basis+aanvullend+tanden
Volgend jaar weer switchenquote:Op zondag 27 november 2011 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, addertje is dat je maar 1x mag declareren en dan 230 EUR in één keer
Je moet het zo zien, deze besparing levert weer een paar biertjes opquote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
geen feest maar serieuze gesprekken op de zaterdagnacht. waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordig
maar ik lust geen bier. wat moet ik dan?quote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, deze besparing levert weer een paar biertjes op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |