Gezegend zullen ze zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
SunTav en wij hebben de lokale economie weer gestimuleerd. KKaasjes gekocht bij L'Amuse in Santpoort, een aantal (bijzondere) flessen whisky bij Liquid Gold in Haarlem aangeschaft en een biertje gedronken in de Jopenkerk.
Je zou een kopje koffie drinken met jezelf en een magazine...?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik mis steer wel heur, samen naar de kiwi enzo
en nouja ontspanning af en toe moet ook gebeuren
Klinkt goe-oed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
SunTav en wij hebben de lokale economie weer gestimuleerd. KKaasjes gekocht bij L'Amuse in Santpoort, een aantal (bijzondere) flessen whisky bij Liquid Gold in Haarlem aangeschaft en een biertje gedronken in de Jopenkerk.
ze zijn m aan het opbouwenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je zou een kopje koffie drinken met jezelf en een magazine...?
in een grand café oid.
En heb je al in het reuzenrad gezeten ? Of staat-ie er nog niet?
dat is opzich een idee, denk ik maandag hopelijk aan. beetje zonde geld.quote:
hij klinkt lekker! ik hou van zelfgemaakte ragout. altijd wel flink kruiden want kan best gauw flauw zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij ben ik best een lekkere kippastei aan het maken!
Zij zitten nu aan de (stink)kazen en ik eet wat paté en filet americain op toast. Biertje en wijn erbij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:22 schreef AnneX het volgende:
Houden jullie ons ook nog op de hoogte van de diverse gangen?
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef MissHobje het volgende:
En omg Nomnomnomnomnom zo lekker, ben hele simpele caramel shortcake koeken aan het maken, die caramel!
![]()
omg eet me er ziek aan gewoon
mjam
![]()
en dan komt er ook nog chocolade op! (hehe lekkere calorie bom
)
ooh lekker! heb net ff de site bekeken van l'Amuse... maar goed dat ik er niet wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij zitten nu aan de (stink)kazen en ik eet wat paté en filet americain op toast. Biertje en wijn erbij.
gewoon doen. kaas doet het goed als toetjequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef freecell het volgende:
Hmmm.
Ik heb net gegeten, maar lust ook wel een kaasje, hihi
\quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon doen. kaas doet het goed als toetje
Sun hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij zitten nu aan de (stink)kazen en ik eet wat paté en filet americain op toast. Biertje en wijn erbij.
dat is jammer want pasta is normaal erg lekker. ik hoop dat mijn tagliatelle straks lekker wordt en alles is lekker te maken met parmezaanse kaas hihiquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
\
'k heb geen
Wel net pasta met zalm en broccoli gegeten, was niet lekker. Brrrr. Soms heb je dat hè? Dat je eten gewoon mislukt. Nou vandaag dus.
een lopend kaasje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sun hierB en ik hebben een heerlijk lopend Corsicaans kaasje met kruidenkost uitgelepeld
De heren vonden het stinken maar wij hebben gesmuld
![]()
En er wordt as we speak een lekker wijntje bij geschonken![]()
Het leven is goed in Bluezzdaal
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..quote:
hardloopkaas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..
eetze en fijne avondquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Amuse is net geserveerd.
Met Patra Negra omhulde en kort gebakken Coquilles St. Jacques op een bedje van avocado-mousse en daaronder weer wat Patra Negra.
Viel in goede aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |