quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef golfer het volgende:
Hoofdgerecht zit er ook weer in: gehaktbrood van Jamie Oliver. Nu even uitbuiken voordat we aan het dessert gaan beginnen.
Ook nog, maar we wisselen alles af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
En Ik vertrekquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
zal Sun leuk vindenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
ullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
dan zou ik em bakken met kaas en evt spekquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef MissHobje het volgende:
Hmm hubsel zou lekkere home made hamburgers maken, maar is er nog steeds, ik ga maar eens een eitje koken ofzo.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..
Sun hierquote:
toen ging jij er al met de zweep overheen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sun hier![]()
![]()
En over speculaasstaven gesproken: jum! Heerlijk hier bij de thee!!![]()
En het is ook nog steeds gezellig en het ging maar een halve minuut over voetbal
Had ze vast nog nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
Zat daar eerst Leonidas in het pand?
Loop je voorlangs de winkel naar links richting de Maas?
Lastig kiezen trouwens?
Eet je ze allemaal,op of is het een kadootje?
Als de verkoopster mij vraagt Is het een kadootje?
Zeg ik Ja, voor mijzelf! Lol
het was een deal via zo'n site dus ik mocht of kiezen of de samengestelde kennismakingstas nemen, heb t laatste gedaan, bespaarde mij kiezen, en ik kan mij niet heugen dat leonidas daar zat, maar woon hier pas net. Maar als je de straat uitloopt, heb je daar de Maas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
Zat daar eerst Leonidas in het pand?
Loop je voorlangs de winkel naar links richting de Maas?
Lastig kiezen trouwens?
Eet je ze allemaal,op of is het een kadootje?
Als de verkoopster mij vraagt Is het een kadootje?
Zeg ik Ja, voor mijzelf! Lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |