\quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon doen. kaas doet het goed als toetje
Sun hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij zitten nu aan de (stink)kazen en ik eet wat paté en filet americain op toast. Biertje en wijn erbij.
dat is jammer want pasta is normaal erg lekker. ik hoop dat mijn tagliatelle straks lekker wordt en alles is lekker te maken met parmezaanse kaas hihiquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
\
'k heb geen
Wel net pasta met zalm en broccoli gegeten, was niet lekker. Brrrr. Soms heb je dat hè? Dat je eten gewoon mislukt. Nou vandaag dus.
een lopend kaasje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sun hierB en ik hebben een heerlijk lopend Corsicaans kaasje met kruidenkost uitgelepeld
De heren vonden het stinken maar wij hebben gesmuld
![]()
En er wordt as we speak een lekker wijntje bij geschonken![]()
Het leven is goed in Bluezzdaal
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..quote:
hardloopkaas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..
eetze en fijne avondquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Amuse is net geserveerd.
Met Patra Negra omhulde en kort gebakken Coquilles St. Jacques op een bedje van avocado-mousse en daaronder weer wat Patra Negra.
Viel in goede aarde.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, speciale dieetkaas, daar moet je achteraan lopen waardoor je de calorieën meteen verbrand..
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef golfer het volgende:
Hoofdgerecht zit er ook weer in: gehaktbrood van Jamie Oliver. Nu even uitbuiken voordat we aan het dessert gaan beginnen.
Ook nog, maar we wisselen alles af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
En Ik vertrekquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
zal Sun leuk vindenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
ullie hebben de hele avond nog... Of is er voetjebal op tv?
dan zou ik em bakken met kaas en evt spekquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef MissHobje het volgende:
Hmm hubsel zou lekkere home made hamburgers maken, maar is er nog steeds, ik ga maar eens een eitje koken ofzo.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sun hierquote:
toen ging jij er al met de zweep overheen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sun hier![]()
![]()
En over speculaasstaven gesproken: jum! Heerlijk hier bij de thee!!![]()
En het is ook nog steeds gezellig en het ging maar een halve minuut over voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |