Had ze vast nog nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
Zat daar eerst Leonidas in het pand?
Loop je voorlangs de winkel naar links richting de Maas?
Lastig kiezen trouwens?
Eet je ze allemaal,op of is het een kadootje?
Als de verkoopster mij vraagt Is het een kadootje?
Zeg ik Ja, voor mijzelf! Lol
het was een deal via zo'n site dus ik mocht of kiezen of de samengestelde kennismakingstas nemen, heb t laatste gedaan, bespaarde mij kiezen, en ik kan mij niet heugen dat leonidas daar zat, maar woon hier pas net. Maar als je de straat uitloopt, heb je daar de Maas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
Zat daar eerst Leonidas in het pand?
Loop je voorlangs de winkel naar links richting de Maas?
Lastig kiezen trouwens?
Eet je ze allemaal,op of is het een kadootje?
Als de verkoopster mij vraagt Is het een kadootje?
Zeg ik Ja, voor mijzelf! Lol
Ik dacht de gevel te herkennen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was een deal via zo'n site dus ik mocht of kiezen of de samengestelde kennismakingstas nemen, heb t laatste gedaan, bespaarde mij kiezen, en ik kan mij niet heugen dat leonidas daar zat, maar woon hier pas net. Maar als je de straat uitloopt, heb je daar de Maas.
ik ben juist niet zo van de puur maar echt alles zit erin dus dat is wel leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik dacht de gevel te herkennen...
Ja wijs om dan voor de selectie te kiezen.
Alhoewel ik wel voor zwart en donker zou gaan.
En smaakjes. En drank.
Affijn, de selectie dan maar!
http://maps.google.com/ma(...)p=12,139.94,,0,-1.13quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik dacht de gevel te herkennen...
Ja wijs om dan voor de selectie te kiezen.
Alhoewel ik wel voor zwart en donker zou gaan.
En smaakjes. En drank.
Affijn, de selectie dan maar!
Psies!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)p=12,139.94,,0,-1.13
De Leonidas zit aan het Onze Lieve Vrouweplein, Anne
kom terugquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt alweer zo ver weg dat ik daar heb gewoond.
Ik gaat ook switchen. Ik kreeg een aanbieding binnen wat +- 20e goedkoper is dan nu en wat aan mijn eisen voldoet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
toch overgestapt van zorgverzekering
ik ben overgestapt naar besured scheelt me dik 16euro per maand en voldoet inderdaad aan mijn eisen, inc aanvullend pakket en tandartsverzekeringquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik gaat ook switchen. Ik kreeg een aanbieding binnen wat +- 20e goedkoper is dan nu en wat aan mijn eisen voldoet.
holy shit, 230 EUR per twee kalenderjaren voor lenzen? Ik stap ook over.quote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben overgestapt naar besured scheelt me dik 16euro per maand en voldoet inderdaad aan mijn eisen, inc aanvullend pakket en tandartsverzekering
Checkquote:Op zondag 27 november 2011 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben overgestapt naar besured scheelt me dik 16euro per maand en voldoet inderdaad aan mijn eisen, inc aanvullend pakket en tandartsverzekering
ook besured?quote:
Ah, addertje is dat je maar 1x mag declareren en dan 230 EUR in één keerquote:Op zondag 27 november 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
holy shit, 230 EUR per twee kalenderjaren voor lenzen? Ik stap ook over.
Heb je aanvullend én tandarts? Ben eigenlijk al veel te lang niet meer op controle geweest
quote:Op zondag 27 november 2011 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook besured?schijnt wel n kans te zijn dat je elke maand 1,95 prolongatiekosten betaalt (is iig het geval bij promovendum waar dit van is) maar dan nog vind ik t de moeite waard
en ja ik heb basis+aanvullend+tanden
Volgend jaar weer switchenquote:Op zondag 27 november 2011 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, addertje is dat je maar 1x mag declareren en dan 230 EUR in één keer
Je moet het zo zien, deze besparing levert weer een paar biertjes opquote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
geen feest maar serieuze gesprekken op de zaterdagnacht. waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordig
maar ik lust geen bier. wat moet ik dan?quote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, deze besparing levert weer een paar biertjes op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |