quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
nu vast slaap inhalen voor morgen
![]()
goed bezig hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef z80 het volgende:
zondag wordt hier de kookdag.
paardenstoofvlees en stoofpeertjes zijn zeker. als groente zuurkool of witlof.
Tnx en je hebt DMquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie morgen maken of is dat een verrassing? mag ook per PM
betreft The Voice: ik wil zo graag iets zeggen maar ik wacht tot jullie het hebben gezien..
ja ja jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Dan gaan we nu de opname van TVOH bekijken.
Het is ook erg leuk, vind het de beste en leukste Nederlandse talentenshowquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Sun! Lieve nijnfoto's![]()
En FCDapper hoor!
FFT, had het deze week met één van de anaesthesiologen over the voice of holland, ze was helemaal fan en het is een fantastisch tof mensZe kon er prachtig gepassioneerd over vertellen waarom het zo goed was.
Is niet de eerste beste midnightsnack waar ik aan zou denkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef MissHobje het volgende:
Zo pffiuewwwww eindelijk weekend woehoei![]()
!
Net thuus, net lekker aan een bakkie kokos rijst met rboter en kaneel en bruine suikert(knetter trek) enne wijntje en mijn injectie ligt op kamertemp te komen en dan knal ik deze er zo hoppa in, woehaa! en dan kan mijn weekend beginnen
you go girlquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef MissHobje het volgende:
![]()
I did it*lekker smikkelen van mijn rijst nu*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |