quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
nu vast slaap inhalen voor morgen
![]()
goed bezig hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef z80 het volgende:
zondag wordt hier de kookdag.
paardenstoofvlees en stoofpeertjes zijn zeker. als groente zuurkool of witlof.
Tnx en je hebt DMquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie morgen maken of is dat een verrassing? mag ook per PM
betreft The Voice: ik wil zo graag iets zeggen maar ik wacht tot jullie het hebben gezien..
ja ja jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Dan gaan we nu de opname van TVOH bekijken.
Het is ook erg leuk, vind het de beste en leukste Nederlandse talentenshowquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Sun! Lieve nijnfoto's![]()
En FCDapper hoor!
FFT, had het deze week met één van de anaesthesiologen over the voice of holland, ze was helemaal fan en het is een fantastisch tof mensZe kon er prachtig gepassioneerd over vertellen waarom het zo goed was.
Is niet de eerste beste midnightsnack waar ik aan zou denkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef MissHobje het volgende:
Zo pffiuewwwww eindelijk weekend woehoei![]()
!
Net thuus, net lekker aan een bakkie kokos rijst met rboter en kaneel en bruine suikert(knetter trek) enne wijntje en mijn injectie ligt op kamertemp te komen en dan knal ik deze er zo hoppa in, woehaa! en dan kan mijn weekend beginnen
you go girlquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef MissHobje het volgende:
![]()
I did it*lekker smikkelen van mijn rijst nu*
Oh das ook wel erg lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
you go girl
ik heb echt geen trek meer na het stukje brownie. gisteren met vanille-ijs ging het er makkelijker in
Alleen wat studieopdrachtenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh das ook wel erg lekker![]()
En nog weekend plannen anyone? hier weinig, lekker vrij, beetje naar de markt (eerst de lapjes markt) enne iets lekkers bakken en kokenen vooral niets.
bekeken.quote:
Morgen fotograferen in R'dam en dan door naar Valkenswaard. Zondag koken bij vrienden en proberen uit te slapen. Het was een hectische weekquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog weekend plannen anyone? hier weinig, lekker vrij, beetje naar de markt (eerst de lapjes markt) enne iets lekkers bakken en kokenen vooral niets.
We krijgen gezellig SunTav te logerenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
En een hectisch weekend dus erachteraanquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen fotograferen in R'dam en dan door naar Valkenswaard. Zondag koken bij vrienden en proberen uit te slapen. Het was een hectische week
Oh dat is lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Weet niet wie het is![]()
IJsklontje voor prikken werkt vaak goed ja!
Mijn kwakkellijf gaat eigenlijk laatste tijd goed. Grenzen zijn bekend en als ik binnen die lijntjes kleur valt het me niet tegen en voel me redelijk fit.
helaas niks. als ik er weer vroeg word uitgeboord morgen ga ik voetbal kijken bij mn zusje, is al ff geleden maar zij moet om 10u al. bakken is een goed idee alleen moet ik het daarna doneren want eet het niet zelf opquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sharon en Bart (van Borsato) vind ik anders heel goed, vooral Bart; wat een mooie stem heeft hij. zo'n stem die je op vakantie wilt horen in een restaurantquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
bekeken.
Geen verrassingen vandaag. Iedereen waarvan ik het verwachtte is door.
Team Van Velzen is alweer ijzersterk dit jaar. Die dwerg heeft er echt een goede neus voor om sterke kandidaten om zich heen te verzamelen.
Zwakste team: Borsato.
Owkee, Sharon en die rooie krullenbol gingen wel bij hem. Rest vind ik weinig aan. Die Dries Roelvink-kloon ligt er meteen na de eerste live-show wel weer uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Sharon en Bart (van Borsato) vind ik anders heel goed, vooral Bart; wat een mooie stem heeft hij. zo'n stem die je op vakantie wilt horen in een restaurant![]()
Ik schrok van Guy; die 2 valse noten.... ai... en die Stanley vond ik sowieso overgewaardeerd in de auditie.
denk omdat het Paard zelf een stomme tent isquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En een hectisch weekend dus erachteraan
Hoezo ging het fotograferen niet goed bij de Staat?
het zal wel aan het tijdstip liggen maar ik zag eerst die ene 'r' nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef MissHobje het volgende:
En Bluezz hehe blij dat het er weer voor 2 weekjes opzit die stomme prik
Naked sjeffie van mequote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
Gaat vast wel lukken.
Ik ga nu nog even voor B. die trek heeft een gepocheerd eitje fabriceren. Mooie tijd toch zo rond 01:30?
bloedmooi maar ik heb een interview gezien waarin ze best dom deedquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:46 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit nu van der vorst ziet sterren te lurkenDoutzen is zo leuk mens vind ik
jullie ook al aan de vreemde happen zo laat nog?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
Gaat vast wel lukken.
Ik ga nu nog even voor B. die trek heeft een gepocheerd eitje fabriceren. Mooie tijd toch zo rond 01:30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |