He jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:21 schreef freecell het volgende:
Jamaar wij kunnen dus niet op verjaardag
tenzij je hem komt halenquote:
Nou, als jullie hem brengen dan heb ik visitequote:Op zaterdag 26 november 2011 09:34 schreef freecell het volgende:
tenzij je hem komt halenHaha.
Uhm... even denken: ik fix hem en jij haalt hem op, of ik breng hem en jij fixt hem, idee?
Oh, dan motten wij ook maar eens uit bed komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, we zijn er klaar voorFijne zaterdag allemaal!!
een concertzaal?? wel een heel lelijke dan, ik zie het er niet in. sta er volgende maaand weer met XL X-Mas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het Paard is een normale concertzaal hoorJammer alleen van het rode licht, het beroerde geluid en de vieze pepsi
wats dat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:59 schreef LieLie het volgende:
We hebben een Twe hebben een Y
we hebben een P
TYP!
Maar ik kreeg wel een ontbijtje op bed
ga je gang zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan motten wij ook maar eens uit bed komen.
De gemeentereiniging heeft het weer laten afweten, dus moeten we zelf nog even een paar dingen schoonmaken en wat stofzuigen.
Oh, enne...FD, ik snap niet dat jij het leven nog aan kunt nu ze een verkeerde wijn bezorgd hebben. Ik zou met zo'n enorm probleem toch echt een touw en een stevige balk opzoeken.
Het is niet mijn probleem. Ik drink gewoon ook andere wijn.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
Er schijnt een akkoord te zijn in de Belgische kabinetsformatie.
quote:Akkoord bij regeringsformatie België
Laatste update: 26 november 2011 12:08 info
meer informatie volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |