quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie ook al aan de vreemde happen zo laat nog?ik lig in bed en heb mn tanden gepoetst dus kan niets meer eten
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ja sorry...
ik ga schlafen. welterusten en geniet van je eitje
Yup. Eigenlijk niet handig, maar ik wil niets afzeggen. Afspraken staan al een tijdje. En ik heb volgens mij wel den paar leuke plaatjes van De Staat, maar toch niet het gevoel dat mijn enthousiasme weer terug is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En een hectisch weekend dus erachteraan
Hoezo ging het fotograferen niet goed bij de Staat?
Klopt. Hartstikke gezellig. Moet alleen nog bedenken wat het menu wordt morgenochtend. Vegetarisch. En ik moet nog schoonmaken en opruimen. En volgende week wordt ook hectisch. Drie dagen training buiten de deur en twee dagen besprekingen en dan ook nog het lopende werkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef MissHobje het volgende:
Ptje, dat klinkt als verdienten koken zondag hmmmm altijd zo gezellig met vrienden, hier ook favo
Het Paard is een normale concertzaal hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk omdat het Paard zelf een stomme tent is
Doe mij maar gewoon coke zeroquote:Op zaterdag 26 november 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het Paard is een normale concertzaal hoorJammer alleen van het rode licht, het beroerde geluid en de vieze pepsi
Ochtoch!quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
't is toch wat, flying dutchman
P, De Staat & Het Paard zijn hetzelfde?
Ik wilde naar een verjaardag vandaag en nu moet ik het hele weekend werken en moest ook al de hele afgelopen week werken en dinsdag alweer. *snik* Het ziet hier fijn tegenBenieuwd naar wat volgt, want dan ga ik heel hard lachen
Ik zie een verschilquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik wilde vanmorgen lekker lang uitslapen, maar Ross babbelde me wakker
Je kan net zo goed kinderen hebben
Wat voor workshop heb je, FC?
Isaquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
't is toch wat, flying dutchman
P, De Staat & Het Paard zijn hetzelfde?
Ik wilde naar een verjaardag vandaag en nu moet ik het hele weekend werken en moest ook al de hele afgelopen week werken en dinsdag alweer. *snik* Het ziet hier fijn tegenBenieuwd naar wat volgt, want dan ga ik heel hard lachen
Klinkt interessant! In ieder geval veel plezier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Ik zie een verschil
Hierzo heen, naar die van 10:00 van vandaag.
Is een Zuid-Afrikaan en het is voornamelijk aanschouwelijk onderwijs en meedoen
Kon wel eens heel leuk worden.
Op mijn verjaardag!quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Wanneer ben je weer een dagje vrij Isa?
Ja, dat wist ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest dus op mijn verjaardag eigenlijk wel werken
Wel inpakken dan he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik
Maar we moeten nog een fiets naar je toe brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |