Het is dus gelukt om wat over te laten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:18 schreef sararaats het volgende:
whohooo, het deeg van onze speculaas staat in de koelkast
hahaha ja. het leukste heb ik gedaan. met m'n handjes in den deeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is dus gelukt om wat over te laten?
Ik moest direct hier aan denken, LOLquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef borisz het volgende:
Zo de kruidenkast is helemaal uitgezocht en heb de nog goede kruidenpotjes eens een datum gegeven. Eens een beetje inzicht krijgen in het gebruik van de kruiden.
Heel zacht strijkijzeren en proberen of het eraf wil als het warm is?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUl SC Hyvemind,
Ik heb een mooie polyester messenger bag gekregen van de Uni, maar het is bedrukt met een reclameboodschap
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik de letters weg zonder de tas te mollen? Het lijken een soort stickers die erop gestrijkijzerd zijn.
Met een oude lap ertussen om de strijkboutzool -WF en DW - te beschermen!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel zacht strijkijzeren en proberen of het eraf wil als het warm is?
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met een oude lap ertussen om de strijkboutzool -WF en DW - te beschermen!!!
Of binenestebuiten gebruiken?
Ongetwijfeld blijf je de afdruk zien als de letters eraf gestrijkbouterd zijn...
Maak er porties van en die vries ik in.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:35 schreef AnneX het volgende:
Dat klint goed en voor hoeveel pp is dat?
Gister ook rode kool met appels van de buurvrouw.
Vanavond macaroni met zak groenten en kipfilet.
Lievelingseten van Mn. X .
Update: de lamp hangt nog niet.
Hoe lastig kan het zijn?
hij smaakt heel lekker. kerstboompjes, kerststerren, gewone sterretjes en maantjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
sararaats, nu nog hopen dat het smaakt
leuk! maak eens een fotoquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij smaakt heel lekker. kerstboompjes, kerststerren, gewone sterretjes en maantjes.
we hebben 30 stuks gemaakt met 1 pak mix voor speculaas.
komt nog hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk! maak eens een foto
Byebye social lifequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
Economie ook weer gesteund. Cadeau's gekocht voor verjaardagen en sinterklaas. En Skyrim voor onszelf.
quote:
Leuk!quote:
Gewoon terugbrengen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
sararaats, nu nog hopen dat het smaakt
ik heb zojuist bij de Bazar flink wat kerstinkopen gedaan waaronder een kersthond; een knuffel die zingt en waarbij zn oren omhoog gaan... hoe onbenullig. waarom moest ik die kopen?
Slim, kan ik ook eens doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maak er porties van en die vries ik in.
Lekker en handig om in huis te hebben.
K&k of gesneden rauwe? Ik kocht de enorme kool voor een euro, kilo of 4 was ie wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slim, kan ik ook eens doen.
Alhoewel ik biolog. verantwoord in een zakje koop voor weinig.
K & K ,quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
K&k of gesneden rauwe? Ik kocht de enorme kool voor een euro, kilo of 4 was ie wel.
Dat heeft 'ie toch maar mooi voor donker voor elkaar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pffft het hangt.
Nu nog even naar Hornbach, want de dimmer moet ook functioneren.
Nooit zo lekker als zelfgemaakt met lekker veel appels, wat zout en peper, blaadje laurier...quote:
Oh, ik doe twee kruidnagels... En een fijngesnipperd uitje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit zo lekker als zelfgemaakt met lekker veel appels, wat zout en peper, blaadje laurier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |