quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet zo VALS als ikEn ook heel erg uit ritme
LOL, durf ik?
*klik*
Edit: nu met BIJLAGE
Het is leuheukquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, toenouIk deed het expres nog in dat deel
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
Ah, toenouIk deed het expres nog in dat deel
Nou, willen jullie Esmeralda ook nog dan?
Hm.quote:
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
saai weekend, helemaal niks. geen tennis, geen dans, fam is iedere avond op een ander feestje en vriendin is niet lekker
Beetje jammerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.
18quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje jammerHoe oud ben je dan?
Ik merk dat ons vriendenweekend niet helemaal de ontspanning heeft gebracht die ik had gehoopt, het voelt alweer als weken geledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gelukkig leuke plannenkan ik wel ff gebruiken..
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Mja, hun huis, hun regels hè?
Hadden ze een punt?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Wij hebben ook een oersaai weekend voor de boeg.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.
antieke kutouders ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik mag zelfs de deur niet eens uit. Ruzie met mijn ouders.
*gnuif* ja inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet je schoolwerk ook niet verkloten
![]()
[/jufmodus]
Moet ik helemaal alleen al dat voedsel opeten en al die drank opzuipen, zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
dan rijden we wel door naar Alkmaar hoor, als je er geen zin in hebt! Pffff...
mja, dat verkloot hebben vonden mijn ouders al straf genoegquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een sanctie doordat ik een schooljaar verklooit heb. Kreeg ik gisteren ruzie over.
Hmm nou vooruit dan maar.. het is dat je al boskippen gehaald hebt hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik helemaal alleen al dat voedsel opeten en al die drank opzuipen, zeker.
Dat laden we op weg naar Alkmaar dan wel ff inquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik helemaal alleen al dat voedsel opeten en al die drank opzuipen, zeker.
goed dat je zelf toegeeft dat je het hebt verklooit, dat kon ik vroeger nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Euhm... als het resultaat er eenmaal is valt er niet veel meer te ontkennen lijkt me?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed dat je zelf toegeeft dat je het hebt verklooit, dat kon ik vroeger niet
Ja joh, zowel mijn ouders als ik weten dat het niet nodig is geweest. En dan zijn ze toch echt streng voor me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed dat je zelf toegeeft dat je het hebt verklooit, dat kon ik vroeger niet
Maar, maar, een 3 is ook bijna een 8, scheelt maar twee streepjes!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... als het resultaat er eenmaal is valt er niet veel meer te ontkennen lijkt me?
Hihi, das een goeie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, maar, een 3 is ook bijna een 8, scheelt maar twee streepjes!
even doorbijten en dit jaar het beter doen! je kan hetquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja joh, zowel mijn ouders als ik weten dat het niet nodig is geweest. En dan zijn ze toch echt streng voor me.
Dank je. Ik moet zo naar bed in ieder geval. Kijk ze.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
even doorbijten en dit jaar het beter doen! je kan het
nu lekker naar The Voice kijken
Ja, dat kun je wel goed inschatten nav deze twee postsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
even doorbijten en dit jaar het beter doen! je kan het
Tja, een excuus is snel gevonden, het lag aan de leraar, ik voelde me niet lekker en kon mij daarom niet goed concentreren, etc.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... als het resultaat er eenmaal is valt er niet veel meer te ontkennen lijkt me?
moet je ook al vroeg naar bed in t weekend? Das wel heel strengquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet zo naar bed in ieder geval. Kijk ze.
10 uur in bed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je ook al vroeg naar bed in t weekend? Das wel heel streng
Oh ja dat is hier zo'n verademing in deze wijk/dit dorp in vergelijking tot waar ik utreg woondequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga echt een keer een fatsoenlijke kalender/agenda voor onze buurtbewoners kopen. Ze denken alweer dat het al 31-12 is
4e keer dit jaar als het niet vaker was..
Hier woont een of andere mafkees die gewoon totaal willekeurig in het jaar af en toe eens een pijl afsteektquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat is hier zo'n verademing in deze wijk/dit dorp in vergelijking tot waar ik utreg woonde
Daar begonnen ze al in oktober tot aan feb toe met vuurwerk. Gek werden we ervan.
Hier is het zooooo rustig
Ze zijn voor elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Foto's van de koppeling van Miko en Polly![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat kan ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier woont een of andere mafkees die gewoon totaal willekeurig in het jaar af en toe eens een pijl afsteekt
Gister was het voor het eerst echt bingo hier.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier woont een of andere mafkees die gewoon totaal willekeurig in het jaar af en toe eens een pijl afsteekt
gezellig, nog wat gewonnen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister was het voor het eerst echt bingo hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |