SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)Wat doe ik hier?
Als het blind pick is is het lastig, maar anders moet je gewoon Gragas en/of Janna daartegen picken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gisteravond een pot mogen spelen tegen Amumu, Sona en Cassiopeia. AOE CC iemand?
Vayne en Graves om het af te maken![]()
GG dan maar.
We hebben er allemaal even uit gelegen met de komst van battlefield 3 en skyrim maar iedereen begint lol nu ook weer een beetje op te pikken. Dus als we een keer een 5v5 kunnen afspreken lijkt het me leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef nyny83 het volgende:
Nasus gister ging wel lekker... jammer alleen dat we alsnog verloren omdat mijn laptop uitviel.
Ja lulquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef nyny83 het volgende:
Nasus gister ging wel lekker... jammer alleen dat we alsnog verloren omdat mijn laptop uitviel.
Mjah mn laptop is nog NOOIT eerder uitgevallen. Zelfs geen bluescreen. Het rare was ook dat hij niet meer aanging voor een hele tijd. En ineens deed hij het gewoon weer en heeft hij het de hele avond en de hele dag vandaag gewoon prima gedaan. Snap er geen hol van.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ja lulDaarvoor owneden we ze compleet
quadra met karthus ultzo close die lee ook
Oververhit denk ik. Wat had je er onder liggen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah mn laptop is nog NOOIT eerder uitgevallen. Zelfs geen bluescreen. Het rare was ook dat hij niet meer aanging voor een hele tijd. En ineens deed hij het gewoon weer en heeft hij het de hele avond en de hele dag vandaag gewoon prima gedaan. Snap er geen hol van.
Bij mij liepen de kills nog niet zo heel hard (stond 3/2 toen ik uitviel geloof ik), maar ik deed ziek veel damage met die Q en kon in een 1v3 gewoon flink lang overleven zodat jij met Karthus vrij eenvoudig de kills kon oppakken.
De tafel, zoals altijd. Zo zit ik al 2 jaar ofzo, nooit gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oververhit denk ik. Wat had je er onder liggen?
het probleem is dat eve alleen werkt als het andere team niet al te snugger is. Als ik tegen een twitch of eve kom koop ik al gelijk een pink ward (als support) dus mijn botlane is altijd veilig van ganks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Evelynn is niet zo slecht als gedacht wordt. Een goede Eve kan een team gewoon goed dragen. Het zijn de slechte Evelynns met heal/revive die denken dat ze door de stealth makkelijk penta's kunnen halen en vervolgens feeden, die het voor de serieuze Eve's verpesten.
Misschien even uitblazen? Met perslucht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De tafel, zoals altijd. Zo zit ik al 2 jaar ofzo, nooit gehad.
Had eerst een 'Meh' gevoel bij die beer, maar hij ziet er toch wel erg gaaf uitquote:Abilties:
Rolling Thunder: Volibear drops to all fours and runs faster if chasing an enemy champion. The first enemy he attacks is knocked into the air.
Frenzy: Volibear's repeated attacks grant him additional attack speed. Once Volibear has repeatedly attacked four times, he can perform a vicious bite on his target.
Majestic Roar: Volibear lets out a powerful roar that damages and slows enemies. Minions and monsters are feared as well.
Thunder Claws (Ultimate): Volibear channels the power of the storm causing his attacks to blast his targets with lightning that bounces to other nearby enemies.
Chosen of the Storm (passive): Volibear heals rapidly for a few seconds when his health drops to a critical level.
Er is een Riot medewerker met de nickname Volibar en die zit al tijden te schreeuwen om een armored bear champion. Is ergens een topic over als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Precizionist het volgende:
Hoe inspiratieloos waren ze met z'n 30en om die naam te kiezen.
Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze patch
Sivirs ricochet geen toggle meer
Jungle makkelijker maken, minion damage minderenEr is toch al miniondamagevermindering in de masteries?
Sivirs range verhogen![]()
![]()
Healthpots zwakker makenZeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned
Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.
Sivir remake vind ik ook beter dan het origineel, maar ff uitproberen na de patch, is toch maar 450 IP.
Dit. En je kunt jugle oefenen in een custom game.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.
Ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze patch
Sivirs ricochet geen toggle meer
Jungle makkelijker maken, minion damage minderenEr is toch al miniondamagevermindering in de masteries?
Sivirs range verhogen![]()
![]()
Healthpots zwakker makenZeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned
Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:13 schreef ems. het volgende:
Ik snap de kritiek niet zozeer. Voor zover ik begrijp is deze aanpassing van de jungle bedoelt om meer verschillende champs in de jungle te krijgen. Wat maakt het nou uit dat het iets simpeler is geworden? Het is niet alsof het moeilijk was in de eerste plaats.
Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteedsquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallen
ik denk zoiets als op twisted treeline, zo'n buff die maar zo kort duurt dat je er meteen wat mee moetquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?
Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?
[..]
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteedsflash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde
)
Ik had voor die patch al dat ik vaker tegen muren aanflashte dan er overheen heb dat nu alleen nog maar meer xD Beste bij mij werkt om naar muur te lopen en dan met muis op het flashknopje en dan pas doen als je 100% zeker bent dat je er overheen gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?
Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?
[..]
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteedsflash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde
)
zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
mwa ligt heel erg aan de jungler zelf. Ik neem de eerste 2x blue en red zelf mee, vooral om te kunnen ganken en goed te farmen. Daarna vraag ik onze AP carry(als die er is) of hij blue wilt hebben. Soms wel soms niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Junglers die ik tijdens niet premade potjes tegenkom zijn meestal nogal egoistische spelers. BLUE BUFF IS MINE. Door de jungle eenvoudiger te maken lijkt Riot het solo/egoistisch spelen alleen nog maar sterker te promoten.
Daarbij komt dat het gros van de support champions imho te erg generfed zijn. Ik had liever gezien dat ze het teamspel wat zouden verbeteren ipv het "ik ga jungle en ik own iedereen"
Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
Nunu zelf niet, maar die Vayne dan welquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.
Deze opmerkingquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakken
In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb nu een potje of vier met Heimer gespeeld. Bevalt op zich best goed, maar ik vind het lastig in teamfights. Vind hem (tot nu toe) vooral lekker spelen tijdens de laning fase.
Iemand hier toevallig ervaring met hem?
Jep, dat soort kansloze gasten heb je altijd, en ik denk dat het bij andere moba games net zo erg of erger isquote:Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Ame_thyst het volgende:
"Die on gas you jew"
Insults worden steeds beter in dit spel
Dunno, hoorde iemand anders ook al klagen eerder vandaag.quote:Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef Metonae het volgende:
Ik word echt moe van Shaco. Er is geen enkele match waar hij gewoon niet gekozen word. Zie inmiddels Talon ook steeds vaker voorkomen
Riven gisteren gekocht![]()
Edit: Servers laggy?
Denk dat placement van de turrets voor mij het lastigst is atm. Hij speelt (uiteraard) heel anders dan cassie of ryze, en daar moet ik nog behoorlijk aan wennen. Toch maar nog meer oefenen en proberen met turrets danquote:Op zondag 27 november 2011 14:24 schreef jespertje het volgende:
[..]
In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.
Ik heb het gister ook nog een keer gehad (toch, IsahaKAROT?quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef znarch het volgende:
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
Jep, die is er nog.... erg irritant.quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef znarch het volgende:
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
idd, maar over 9000 klinkt beterquote:
Hij dacht vast dat 'ie je hielpquote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Metonae het volgende:
0/10 pot met Riven. In lane met een Alistar. Steeds als ik haast een kil had kwam hij eraan en bashed de tegenstander terug zn eigen turret in. Like wtf ><
quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Metonae het volgende:
0/10 pot met Riven. In lane met een Alistar. Steeds als ik haast een kil had kwam hij eraan en bashed de tegenstander terug zn eigen turret in. Like wtf ><
Denk het ook ja. Uiteindelijk kreeg ik gewoon al het gezeik over me heen omdat ik dus dankzij Alistar underfarmed was. Being an easy target is never coolquote:Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij dacht vast dat 'ie je hielp
Je moet ook gewoon met newbs een OP carry pakkenquote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Uiteindelijk kreeg ik gewoon al het gezeik over me heen omdat ik dus dankzij Alistar underfarmed was. Being an easy target is never cool
Gaat voor mij niet lukkenquote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef stefanhaan het volgende:
We moeten echt een FOK! Ranked team maken
In de eerste instantie had ik zoiets van 'Yay! Met Alistar in lane!' Wist ik veel dat hij de tegenstander ging 'helpen'.quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met newbs een OP carry pakken
Wrmquote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gaat voor mij niet lukkenIk speel op EUNE
Mijn (noorse) vriendin is na de split op EUNE geplaatst. Ik heb mezelf ernaartoe geschopt toen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wrm
Ik zit nog gewoon op EU west
ik had net precies zo'n Alistarquote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
In de eerste instantie had ik zoiets van 'Yay! Met Alistar in lane!' Wist ik veel dat hij de tegenstander ging 'helpen'.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Mijn (noorse) vriendin is na de split op EUNE geplaatst. Ik heb mezelf ernaartoe geschopt toen.
Hadden we uiteindelijk wel beter kunnen doen ja. Op EUNE heb je echt van die hinderlijke polen en russen die niks anders doen als in hun eigen taal blaten en Kurwa kurwa spammen als het een keer fout gaatquote:Op zondag 27 november 2011 19:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]waarom niet andersom? Laat haar maar lekker hiernaartoe komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Metonae op 27-11-2011 22:04:07 ]Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Je mag van je vriendin geen LOL doen op je eigen PC? Snel even laten zien wie de broek aanheeft dude!quote:Op zondag 27 november 2011 22:04 schreef nyny83 het volgende:
Ik kan helemaal niet spelen omdat mn laptop het verneuktIk speel wel zodra mn vriendin naar bed is op mn vaste PC, haal ik tenminste ook een fatsoenlijke framerate tijdens teamfights.
mwah in principe is de laptop 'van mij' en de PC 'van haar'. Gaat op zich altijd prima, maar nu is mn laptop het een beetje aan het begeven.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Je mag van je vriendin geen LOL doen op je eigen PC? Snel even laten zien wie de broek aanheeft dude!
Blitz jungle kan wel hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Blitz die jungled. Echt ik speel niet meer in het weekend. Weekendgamers
Waar ben jij eigenlijk heenquote:
Ye klopt je zei het al. In het begin was het saai maar later ken je die combo's en is hij wel leuk.quote:Op maandag 28 november 2011 09:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
TOLD U
wtf is dit trouwens, profi combinations, ganks, goede dragoncontrol en invading en verliezen.
game erna 3 ad carrys, ik als ad shaco jungle en een soraka en winnen tegen een 'normaal' team...
its a world gone mad
aan de andere kant, korean shaco ftw
Dodge gaat wegquote:Op maandag 28 november 2011 10:27 schreef tdrone het volgende:
Fizz is zo irritant om tegen te spelen vind ik.
Hij blijft je harrassen bij je tower en dodged dan die tower hit
ja dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Dodgen in deze context wordt waarschijnlijk zijn E ability bedoeld
hmmkai.quote:
iddquote:
Had ik eerst ook, maar nu lukt het ineensquote:Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, ik doe iets fout met irelia volgens mij, want ik faal altijd zo hard met haar
Zet smartcasting aan, dan ben je veel sneller in je combo's en loop je niet steeds mis te klikken. Tevens moet je itembuild in orde zijn, weet niet wat je met haar bouwt?quote:Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, ik doe iets fout met irelia volgens mij, want ik faal altijd zo hard met haar
Dat ook ja, ik heb E op smart gezet, scheelt weer een klik. Q heb ik op normal staan omdat dat vaak m'n initiator is en anders zie ik niet wat de range erop is xDquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zet smartcasting aan, dan ben je veel sneller in je combo's en loop je niet steeds mis te klikken. Tevens moet je itembuild in orde zijn, weet niet wat je met haar bouwt?
Als het geen skillshot is maakt dat toch niet uit?quote:Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik heb E op smart gezet, scheelt weer een klik. Q heb ik op normal staan omdat dat vaak m'n initiator is en anders zie ik niet wat de range erop is xD
Mja, ik ben het zo gewend. Anders druk ik op Q en dan denk ik "huh waarom gebeurd er niks"? En dan als ie in range is sta ik plotseling naast m'n tegenstander en schrik ik me dood en is m'n concentratie weg en ook m'n combo xDquote:Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als het geen skillshot is maakt dat toch niet uit?
haha ok, whatever works for youquote:Op maandag 28 november 2011 13:52 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Mja, ik ben het zo gewend. Anders druk ik op Q en dan denk ik "huh waarom gebeurd er niks"? En dan als ie in range is sta ik plotseling naast m'n tegenstander en schrik ik me dood en is m'n concentratie weg en ook m'n combo xD
Hmm, Irelia? Dikke selfheal met je W dus ga me minder snell dood miss.quote:Op maandag 28 november 2011 18:38 schreef Tjado het volgende:
Wat is een goede champ om als (vooral) AP caster speler een melee champ te proberen?
ALLE TS zijn down. Ben nu nog ziek. Als het niet te erg is zaterdag wel ja.quote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef Tjado het volgende:
Irelia trekt me niet zo..ga missch Akali wel proberen
TROUWENS, ben je erbij zaterdag? Tijd voor concrete plannen kerel, kom op TS
TS is down..
Volgens mij in de nacht van dinsdag op woensdag.quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
Wanneer komt die volibear patch nu, morgenmiddag?
Duurt lang, ik wil volibearquote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Volgens mij in de nacht van dinsdag op woensdag.
not sure though
dat is echt knapquote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Salamando het volgende:
Zojuist een Annie die het klaarspeelt om continu d'r ulti gewoon te missen in teamfights
Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neer.
Tevens: Runepages zijn veel te duur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 29-11-2011 08:31:21 ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bedankt, mijn collega's kijken me nu allemaal aan alsof ik mijn verstand verloren ben omdat ik zomaar ineens de slappe lach kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
Doet Phreak zijn spotlights nog steeds tegen underlevelled bots? xDquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Beetje suffe champ, en maar weer es een eenzijdige spotlight. Look, noone is damaging me so Im destroying the living shit out of everyone! Tons of damage!
Nee ik ben ziek :/ wel iets beter dan vant weekend though. Veel thuisblijven en gamen, dan zal het wel beter gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tegen underleveled staff
ben je alweer beter? jawel he
Correct, ze vallen allemaal iemand anders aan en dan volibear bijna dood. Stoppen ze en HARRR WE ZIJN ALLEMAAL DOOD, HOW COME!?!?!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef nyny83 het volgende:
Die spotlight slaat weer nergens op met een fed Phreak tegen underleveled staff in vooropgezette potjes waarin niemand Phreak mag aanvallen. Desondanks lijkt de champ me wel geinig, past ook wel bij mijn speelstijl denk ik. Ik zal hem denk ik als tanky jungler bouwen met veel health items aangezien daar wat skills van hem op scalen.
Wukong toen de tijd was hij niet zo goed. Maar nu vind ik hem echt niet zo slecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk , ook wel slim om te doen idd. Daarom komen er imo ook minder supports, probeer die maar een beetje cool over te laten komen zonder kills en ganking...
Gelukkig heeft US altijd dag voor ons de nieuwe champs en streamen er dan genoeg die nieuwe champs. Heeft mij behoed voor de 1e wukong en <3 fizz
NIks mis mee, maar past gewoon niet bij mijn speelstijl. Wukong is een beetje net als Fizz een hit and run speelstijl (wegrennen in stealthmode na harass in dit geval) en ik ben meer van de continue DPS. Bruisers die mij beter liggen zijn Irelia, Udyr, Nasus etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gast wukong is een beestwat is er mis met zn skillset?
Zit tussen Talon en Lee Sin te twijfelen op mijn volgende aankoop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Talon is niet meer wat het is geweest, stuk lastiger te farmen aant begin, waardoor je aant eind tekort komt.
Lee Sin is erg leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zit tussen Talon en Lee Sin te twijfelen op mijn volgende aankoop.
Lee Sin kan beide uitstekend (solo top of jungle)quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou ik toch Lee Sin nemen, maar dat hangt er ook van af of je liever wilt junglen of solo top/duo top wilt.
Maakt mij weinig uit, maar sowieso eerst nog IP sparen voor runesquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou ik toch Lee Sin nemen, maar dat hangt er ook van af of je liever wilt junglen of solo top/duo top wilt.
Ragnarok Online muziekquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Lamabal het volgende:
Chaox streamt nu met de nieuwe champ
http://www.solomid.net/livestream.php?s=4
en hij verliest hard tegen een fizzquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Lamabal het volgende:
Chaox streamt nu met de nieuwe champ
http://www.solomid.net/livestream.php?s=4
Klopt, maar Talon is solo top iets 'leuker' dan Lee Sin naar mijn mening. Maar hij kan inderdaad allebei erg goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lee Sin kan beide uitstekend (solo top of jungle)
Ik ga zo slapen maar dewelke is het? Had ze letterlijk allemaal geprobeerd (zowel van Fok als GoT)quote:
Meestal pak ik dan gewoon puur om te sarren Ashe of Tristana inderdaad. Fuck that shit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zat dus in een blind pick game, instalocken er meteen vier met ad dps champions. Brullen ze meteen dat ik een tank moet nemen.
Mooi niet dus, geniet dan maar van mijn critplank.
En nu vinden ze me een Nazi omdat ik geen tank wilde nemen. Lekker dan.
Ach ja, dat gezeik kon je verwachten. Eerst maar eens even een paar dagen uitproberen voordat er conclusies getrokken worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eerste impressies van nieuwe patch op NA:
Junglen kom je niet eens meer lvl4 met een full clear
Blue en Red teveel generfed, is het niet meer waard om te stealen
Jungleinvaden is useless, je jungle spawned sneller dan dat je em kan clearen
Nieuwe sivir is niet veel beter dan de oude
Volibear passive is te sterk, maar rest van de champ is te sucky
Alleen de bugfixes en hp/manapots is iedereen over te spreken
Vond wel geinig om te zien hehequote:Op woensdag 30 november 2011 10:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Saint is nu alleen nog aant trollen met regiZe waren serieus aant spelen maar hotshot was aant slapen, ging halverwege game afk , kwamdie terug 'Where were you!??' , 'Thats none of your fucking business'
Gaat goed bij clg
Riot gaat jungle hotfixen, waarschijnlijk morgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kar, pm ff, iemand ingame voor ip. Nu at work
Ok, junglen is het niet meer. De small creeps geven zo weinig gold (4-6g) dat je wel moet ganken om uberhaupt aan items te komen
Jup, las het net op NA forumquote:Op woensdag 30 november 2011 10:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Riot gaat jungle hotfixen, waarschijnlijk morgen.
Heb ik niet, zag het op de stream van Saintquote:
Dit dus. xDquote:Op woensdag 30 november 2011 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb ik niet, zag het op de stream van SaintSTaat wel op het NA forum idd.
Wut, lan parteh?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd, krijgt sneller pure AOE junglers (rammus, riven etc) die dat sowieso meepakken. Fiddle is wel echt eentje die minder handig gaat worden. Zal vanavond wel zien
tjado, wil je met noz overleggen over eten en entertainments zaterdag?
Hoge raad trolol. niet echtquote:Op woensdag 30 november 2011 10:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Bijeenkomst van de hoge raad.
Nee. Ben zelf ook grootquote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Grotemensenmeeting dan , zo goed?
Surequote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd, krijgt sneller pure AOE junglers (rammus, riven etc) die dat sowieso meepakken. Fiddle is wel echt eentje die minder handig gaat worden. Zal vanavond wel zien
tjado, wil je met noz overleggen over eten en entertainments zaterdag?
ik ga hem zo kopenquote:
jawel. Ignite counterd dat keihard. Red buff ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Metonae het volgende:
1v1 tegen Volibear is onmogelijk met die passive
Ik had geen van beidequote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawel. Ignite counterd dat keihard. Red buff ook.
Als ik nu kijk is de 'goede' rotation weer terug. Wilde net Akali gaan proberen..quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Tjado het volgende:
Inderdaad! Gister nog kassadin gespeeld!
dan moet je hem poken tot zijn passive afgaat. En daarna gankenquote:
Hou niet van poken! Als ik ergens op af ga dan gaat er sowieso 1 iemand doodquote:Op woensdag 30 november 2011 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan moet je hem poken tot zijn passive afgaat. En daarna ganken
Nja lolquote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hou niet van poken! Als ik ergens op af ga dan gaat er sowieso 1 iemand dood
Yep.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:09 schreef znarch het volgende:
Is die jungle atm echt zo verneukt zoals ik overal lees? Naja, feit dat Riot gaat hotfixen zegt ook wel wat natuurlijk
en dan speel ik dus eens een potje slecht (8/10 op het eind)quote:Op woensdag 30 november 2011 16:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Terugtrollen, op mysterieuze wijze win je dan vaker
Ja, had ik net ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Salamando het volgende:
Nu al 3 potjes op rij mensen gehad die in dominion zaten en zeiden 'oh, I thought it was normal'. Volgens mij hebben ze de twee modes ook omgedraaid op het play scherm.
Ja! Dominion staat nu bovenaan. Vet ranzige actie van Riot.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Salamando het volgende:
Nu al 3 potjes op rij mensen gehad die in dominion zaten en zeiden 'oh, I thought it was normal'. Volgens mij hebben ze de twee modes ook omgedraaid op het play scherm.
hangt van een aantal dingen af:quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Salamando het volgende:
Is het met een IP boost het slimst om dominion of normal te spelen?
Ik had het vanmiddag andersom. Steeds als ik aankwam gingen mijn teammates ineens heel aggressief aanvallen zodat ze al vermoedden dat ik eraan kwam en onder hun tower gingen staan. En maar zeuren dat ik nooit kom gankenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:04 schreef totalvamp het volgende:
Jax jungle is wel leuk op het moment, jammer alleen dat mijn team het concept ganken niet snapt vaak. Sta je klaar om mid te ganken. Je pingt een paar keer springt op mid, krijg hem tot 50hp en onze mid champ is gewoon minions aan het farmen.... om daarna te zeuren dat ik nooit meer gank.
Had ik eerder op de dag met een Shen. Dacht een mooie simpele kill te hebben. Ik duik erin met Valor + Ki Burst en ik nam aan dat Shen vervolgens zou taunten. Blijft lekker rustig last hitten op minions en ik in een respawn timer omdat meneer niet helpt. Sterf dan maarquote:Op woensdag 30 november 2011 20:04 schreef totalvamp het volgende:
Jax jungle is wel leuk op het moment, jammer alleen dat mijn team het concept ganken niet snapt vaak. Sta je klaar om mid te ganken. Je pingt een paar keer springt op mid, krijg hem tot 50hp en onze mid champ is gewoon minions aan het farmen.... om daarna te zeuren dat ik nooit meer gank.
3 Dagen IP boost ga ik halen. Ik heb in normal mode nu iets van 90 wins / 70 losses, dominion 60/45 ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hangt van een aantal dingen af:
- Is je winpercentage hoger op dominion dan in normal?
- Heb je een aantal DAGEN of een aantal WINS ip-boost?
Hmm dat ratio is dus ongeveer gelijk. Dan zou ik in dominion gaan lopen farmen. Die games gaan zo hard dat je daar volgens mij wel winst uit haalt.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
3 Dagen IP boost ga ik halen. Ik heb in normal mode nu iets van 90 wins / 70 losses, dominion 60/45 ofzo.
Als je een beetje nadenkt is dat volgens mij echt zo simpel te winnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef MrEarcheese het volgende:
Spelen jullie overigens wel eens een custom match in all-mid? Je mag dan niet in de jungle om te ontwijken of te verstoppen voor ultimates enzo, elk persoon (meestal 3 vs 3) moet dan perse in mid lane spelen.
Je mag ook pas terug naar het summoners platform om spullen te kopen als je daadwerkelijk doodgaat, dus niet sneaky teruglopen en healen.
In het begin gaat 't nog rustig, maar als mensen dan toch de level 6 naderen begint er al lichte stress uit te breken omdat de ultimates binnen handbereik zijn.
Geen idee of 't uberhaupt bekend is hierzo, maar ik vind 't wel leuk tbh.Weer eens wat anders dan keer op keer summoners rift.
Guardsman Bob, de streamer die zijn Universiteit is gestopt om dat te verslaafd was aan gamen. Echte topstreamer jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En hoezo bannen ze bij de pot die hij nu start elk maar één champion, in plaats van drie? Is dat deze patch ook nieuw?
Lol, zoals hij nu ook in de champ select zit. Klikt wat rond, client bugged en hij kan niemand kiezen, krijgt bijna een random, hoor je hem zachtjes zeggen 'I want to play Rammus. Please?'
Topstreamer.![]()
Het gaat mij meer om de hoeveelheid lol (haha, pun) zo'n gamemode + Skype/TS kan brengen, het is weer eens wat anders. Winnen is geen vereiste natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je een beetje nadenkt is dat volgens mij echt zo simpel te winnen.
Hij haalde de Uni niet doordat hij teveel tijd in gamen stak, ja. Hij is nu 27 en werkt niet en doet geen opleiding. Hij verdient zijn centjes met de inkomsten van zijn stream en donaties van kijkers van zijn stream.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef znarch het volgende:
Wtf. Is GB echt een uni dropout omdat hij wou gamen? Hoe oud is hij em wat doet hij nu voor werk/school dan?
odd one is echt zo'n nerd maar ik kan wel genieten van zijn niveau..quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij haalde de Uni niet doordat hij teveel tijd in gamen stak, ja. Hij is nu 27 en werkt niet en doet geen opleiding. Hij verdient zijn centjes met de inkomsten van zijn stream en donaties van kijkers van zijn stream.
Klinkt inderdaad niet als een vaste bron van inkomsten waar je een pensioen mee kan opbouwen.
Maar buiten dat vind ik hem weliswaar geen enorm goede speler (driekwart van de streamers is beter), maar wél de sympathiekste. TheOddOne is bijvoorbeeld een véél betere speler, maar mijn god, wat is die vent een trieste klootzak.
De streams van Guardsman Bob kijk ik gewoon voor mijn plezier en om een beetje bij te leren.
Ik ook welles. + zijn muziek is ok! Maar wat een faler irl zeg. Maar verdient dat genoeg om huur/hypotheek etc van te betalen dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij haalde de Uni niet doordat hij teveel tijd in gamen stak, ja. Hij is nu 27 en werkt niet en doet geen opleiding. Hij verdient zijn centjes met de inkomsten van zijn stream en donaties van kijkers van zijn stream.
Klinkt inderdaad niet als een vaste bron van inkomsten waar je een pensioen mee kan opbouwen.
Maar buiten dat vind ik hem weliswaar geen enorm goede speler (driekwart van de streamers is beter), maar wél de sympathiekste. TheOddOne is bijvoorbeeld een véél betere speler, maar mijn god, wat is die vent een trieste klootzak.
De streams van Guardsman Bob kijk ik gewoon voor mijn plezier en om een beetje bij te leren.
Hangt bij Regi heel erg van zijn bui af. Soms speelt hij heel serieus en goed en dan denk ik dat hij de beste AP carry ter wereld is. Als hij aan het trollen is dan krijgt hij inderdaad last van 'killfrenzy'.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Regi is me af en toe teveel aant klooien en teveel op kills aant jagen zonder na te denken. Regi wordt bijv veel vaker gepakt met een gank dan oce of shushei/xpeke
Chaox is de AD carry speler van Team Solomid, na CLG denk ik toch wel het bekendste Noord-Amerikaanse team. Hele slimme speler, goede mechanics, doet soms ook wat uitleg tijdens het streamen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef Lamabal het volgende:
Hmm chaox is niet zo heel bekend bij mij
Maar we wonnen wel overtuigendquote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Tjado het volgende:
[..]
En wij ookwij zo huh, ander liedje in champ select.
Crystal Scar? WHUT?
En vluchters slowen en gap closen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trynd kan sowieso junglen , ook in de 'oude' jungle. Best wel goede jungler ook, veel ganken en hard meppen
Dat mag iedereenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En vluchters slowen en gap closen.
Btw, kennelijk ben ik goed in judgen op de tribunal, mag nu al 15 cases per dag judgen.
In de oude jungle weet ik dat hij het kan, en in de nieuwe zal hij vast overleven maar het is even de vraag of hij daar effectief in is of dat hij gewoon stukken efficienter is als top laner. Je levelt namelijk wel een stuk trager en je farmt minder hard, terwijl trynd wel echt een lategame champ is. In top lane kom je wat sneller in je lategamequote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trynd kan sowieso junglen , ook in de 'oude' jungle. Best wel goede jungler ook, veel ganken en hard meppen
Klopt , maar dan moet je zelf Trynd kiezen als counterpick voor bijv irelia oid. Als je eerst trynd pakt, en de tegenstander zet een Swain toplane om maar wat te noemen, wordt je behoorlijk gezoned en kom je helemaal nergensquote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
In de oude jungle weet ik dat hij het kan, en in de nieuwe zal hij vast overleven maar het is even de vraag of hij daar effectief in is of dat hij gewoon stukken efficienter is als top laner. Je levelt namelijk wel een stuk trager en je farmt minder hard, terwijl trynd wel echt een lategame champ is. In top lane kom je wat sneller in je lategame
oh crap, dacht dat alleen de fanatiekelingen dat mochten, hoewel ik eigenlijk maar 3-4x per week de volle 10 (en nu dus 15) cases deedquote:
Vandaag aangepast naar 15quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
oh crap, dacht dat alleen de fanatiekelingen dat mochten, hoewel ik eigenlijk maar 3-4x per week de volle 10 (en nu dus 15) cases deedMaar dit is zeker nog niet zo heel lang aangepast. Dinsdag zat ik geloof ik nog op 10 cases? Hoewel ik moet toegeven dat ik daar niet altijd op let.
Lag dat niet aan die ene volibear? Ik heb zat Volibears gezien die hun team carrieden namelijk hoor, net zoveel als dat ik er hopeloos heb zien falen. Volgens mij is hij vrij balanced.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Precizionist het volgende:
Ik ging (sinds ongeveer 3 maanden) weer eens met Lee Sin junglen, die volibear ging ook jungle op enemy team. Ben hem 3x tegengekomen allebei full health, ik ging er steeds met 4/5e deel van me healthbar en een kill vandoor. In lategame slapte ik hem nog harder. Hij spamde abilities en had atmogs maar hij deed gewoon niet.
Iemand op tweakers meldt het ook net, dus ben bang van wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Kijana het volgende:
Een queue van 2 uur en 18 min.. klopt dit?
Dat idee heb ik ook, ik zie ook steeds vaker Wukongs die het erg goed doen terwijl het toch tijden extreem matig was.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lag dat niet aan die ene volibear? Ik heb zat Volibears gezien die hun team carrieden namelijk hoor, net zoveel als dat ik er hopeloos heb zien falen. Volgens mij is hij vrij balanced.
Hoeveel streamers trekt hij? Als hij maar 20% van Hotshot z'n streamers trekt kan hij er al goed van leven. Bij de helft kan hij een dikke rekening opbouwen als hij weinig uitgeeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat kwam voornamelijk door de buffs begreep ikquote:Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, ik zie ook steeds vaker Wukongs die het erg goed doen terwijl het toch tijden extreem matig was.
Klopt, die heeft wat buffs en bugfixes gehad en nu is hij balancedquote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat kwam voornamelijk door de buffs begreep ik
Hotshot heeft er momenteel twintigduizend, Bob heeft er drieduizend. Het is natuurlijk een momentopname, maar volgens mij is het altijd wel die verhouding. Aangezien hij echt wel tien uur per dag gamed, kan hij daar inderdaad wel van leven denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoeveel streamers trekt hij? Als hij maar 20% van Hotshot z'n streamers trekt kan hij er al goed van leven. Bij de helft kan hij een dikke rekening opbouwen als hij weinig uitgeeft.
Zelf vind ik hem niet boeiend om naar te kijken, puur omdat ik hem ongeïnteresseerd vind klinken en z'n muziek niet waardeer.
Leven lukt dan wel ja, maar sparen nauwelijks.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hotshot heeft er momenteel twintigduizend, Bob heeft er drieduizend. Het is natuurlijk een momentopname, maar volgens mij is het altijd wel die verhouding. Aangezien hij echt wel tien uur per dag gamed, kan hij daar inderdaad wel van leven denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |