abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:12:49 #1
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104798448

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

SPOILER: Jungle!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Wat doe ik hier?
pi_104798681
Shyvana is tanky in dragonform idd, nasus en renekton ook, daarom ist je ulti :)
pi_104798999
Nomnom nasus
pi_104799888
Nasus gister ging wel lekker... jammer alleen dat we alsnog verloren omdat mijn laptop uitviel.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_104799928
Gisteravond een pot mogen spelen tegen Amumu, Sona en Cassiopeia. AOE CC iemand? :')
Vayne en Graves om het af te maken ;(
GG dan maar.
pi_104799981
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gisteravond een pot mogen spelen tegen Amumu, Sona en Cassiopeia. AOE CC iemand? :')
Vayne en Graves om het af te maken ;(
GG dan maar.
Als het blind pick is is het lastig, maar anders moet je gewoon Gragas en/of Janna daartegen picken.
pi_104800096
Blindpick helaas, ik wilde eens wat alternatieve metagolembuilds voor GP uitproberen.

Och, ze waren bovendien ook gewoon betere spelers dan wij, dat hielp ook al niet.

Maar eens met die ranked teams optie gaan rondkutten *O*
pi_104800167
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef nyny83 het volgende:
Nasus gister ging wel lekker... jammer alleen dat we alsnog verloren omdat mijn laptop uitviel.
We hebben er allemaal even uit gelegen met de komst van battlefield 3 en skyrim maar iedereen begint lol nu ook weer een beetje op te pikken. Dus als we een keer een 5v5 kunnen afspreken lijkt het me leuk.

Aanstaand weekend is druk want 3 verjaardagen waaronder die van mezelf, maar volgende vrijdagavond oid? Spreken we uurtje of 8 af, kunnen we hopelijk gewoon paar potjes doen :)
Conscience do cost.
pi_104801409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef nyny83 het volgende:
Ja lul :) Daarvoor owneden we ze compleet

quadra met karthus ult :) zo close die lee ook :)
pi_104802280
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ja lul :) Daarvoor owneden we ze compleet

quadra met karthus ult :) zo close die lee ook :)
Mjah mn laptop is nog NOOIT eerder uitgevallen. Zelfs geen bluescreen. Het rare was ook dat hij niet meer aanging voor een hele tijd. En ineens deed hij het gewoon weer en heeft hij het de hele avond en de hele dag vandaag gewoon prima gedaan. Snap er geen hol van.

Bij mij liepen de kills nog niet zo heel hard (stond 3/2 toen ik uitviel geloof ik), maar ik deed ziek veel damage met die Q en kon in een 1v3 gewoon flink lang overleven zodat jij met Karthus vrij eenvoudig de kills kon oppakken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:17:39 #11
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104802389
Als je ziet hoe sommige mensen spelen verbaast het me dat ze niet vergeten om te ademen, tering :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_104802734
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:14 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah mn laptop is nog NOOIT eerder uitgevallen. Zelfs geen bluescreen. Het rare was ook dat hij niet meer aanging voor een hele tijd. En ineens deed hij het gewoon weer en heeft hij het de hele avond en de hele dag vandaag gewoon prima gedaan. Snap er geen hol van.

Bij mij liepen de kills nog niet zo heel hard (stond 3/2 toen ik uitviel geloof ik), maar ik deed ziek veel damage met die Q en kon in een 1v3 gewoon flink lang overleven zodat jij met Karthus vrij eenvoudig de kills kon oppakken.
Oververhit denk ik. Wat had je er onder liggen?
pi_104802814
ja 2/2 stond je. Maarja, we hadden daarna niet meer jou als tank, daarom verloren we eigenlijk. Mn damage alleen was net niet genoeg.
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:14:06 #14
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104804453
leuk hoor een team met een evelynn ( :') )

en dat die evelynn ook nog ees 2/17 gaat is helemaal vet
Wat doe ik hier?
pi_104808133
Evelynn is niet zo slecht als gedacht wordt. Een goede Eve kan een team gewoon goed dragen. Het zijn de slechte Evelynns met heal/revive die denken dat ze door de stealth makkelijk penta's kunnen halen en vervolgens feeden, die het voor de serieuze Eve's verpesten.
pi_104808306
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Oververhit denk ik. Wat had je er onder liggen?
De tafel, zoals altijd. Zo zit ik al 2 jaar ofzo, nooit gehad.
pi_104808345
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Evelynn is niet zo slecht als gedacht wordt. Een goede Eve kan een team gewoon goed dragen. Het zijn de slechte Evelynns met heal/revive die denken dat ze door de stealth makkelijk penta's kunnen halen en vervolgens feeden, die het voor de serieuze Eve's verpesten.
het probleem is dat eve alleen werkt als het andere team niet al te snugger is. Als ik tegen een twitch of eve kom koop ik al gelijk een pink ward (als support) dus mijn botlane is altijd veilig van ganks.

Als je dat niet hebt, pfoe dan kun je zoveel squishies 2 shotten.
pi_104808352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:59 schreef nyny83 het volgende:

[..]

De tafel, zoals altijd. Zo zit ik al 2 jaar ofzo, nooit gehad.
Misschien even uitblazen? Met perslucht.
pi_104810945
Zelf ook even luchten mebbe :)
pi_104815869
quote:
Abilties:

Rolling Thunder: Volibear drops to all fours and runs faster if chasing an enemy champion. The first enemy he attacks is knocked into the air.
Frenzy: Volibear's repeated attacks grant him additional attack speed. Once Volibear has repeatedly attacked four times, he can perform a vicious bite on his target.
Majestic Roar: Volibear lets out a powerful roar that damages and slows enemies. Minions and monsters are feared as well.
Thunder Claws (Ultimate): Volibear channels the power of the storm causing his attacks to blast his targets with lightning that bounces to other nearby enemies.
Chosen of the Storm (passive): Volibear heals rapidly for a few seconds when his health drops to a critical level.
Had eerst een 'Meh' gevoel bij die beer, maar hij ziet er toch wel erg gaaf uit :D

Alleen de naam staat me niet aan

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_104816687
Yes eindelijk! Hij zier er vet uit, nu even lezen :P
pi_104817001
Maar het is dus een djungul broezur als ik die skills zo zie?
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:24:59 #23
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104825417
Hoe inspiratieloos waren ze met z'n 30en om die naam te kiezen.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_104826103
Ziet er verrassend genoeg nog uit als een leuke en legitieme champion. Tank/jungler a la Rammus verwacht ik.
pi_104827109
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Precizionist het volgende:
Hoe inspiratieloos waren ze met z'n 30en om die naam te kiezen.
Er is een Riot medewerker met de nickname Volibar en die zit al tijden te schreeuwen om een armored bear champion. Is ergens een topic over als ik het goed heb.
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:57:53 #26
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_104827408
Udyr top _O_.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_104827931
Deze patch :')

Sivirs ricochet geen toggle meer :')
Jungle makkelijker maken, minion damage minderen :') Er is toch al miniondamagevermindering in de masteries?

Sivirs range verhogen :{ ^O^

Healthpots zwakker maken :') Zeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned :')

[ Bericht 3% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 25-11-2011 23:27:02 ]
pi_104828826
Flinke faalpatch weer idd xD
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_104829640
WHAT THE FUCK met die snellere respawn tijden en makkelijkere camps wordt phoenix udyr ZWAAR OP!
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:51:55 #31
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104830021
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Jungle makkelijker maken, minion damage minderen :') Er is toch al miniondamagevermindering in de masteries?

Healthpots zwakker maken :') Zeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned :')

Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.

Sivir remake vind ik ook beter dan het origineel, maar ff uitproberen na de patch, is toch maar 450 IP.
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:58:38 #32
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_104830310
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.

Sivir remake vind ik ook beter dan het origineel, maar ff uitproberen na de patch, is toch maar 450 IP.
Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.
pi_104830379
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.
Dit. En je kunt jugle oefenen in een custom game.

En tuurlijk is de ene jungle moeilijker dan de andere. Maar mag deze game dan nog een uitdaging hebben? (Sinds vorige patch al niet meer maarja)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 10:24:15 #34
300347 MrManuel
pi_104836577
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Ben zeer benieuwd.
Ik vindt de jungle update wel goed maar moet het eerst zien onder ogen zien.
En jah Sivirs rang mag wel :)
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_104836705
Vind de jungle update eigenlijk matig, het is al niet zo moeilijk, je kunt gewoon ff op internet kjiken hoe het moet. Denk dat champs als Gragas nu ook veel vaker zullen voorkomen, aangezien die health pots minder regennen, met Gragas heb je dan een goeie sustain in lane(sowieso al) en de tegenstander zal dat steeds minder hebben...

Op bepaalde aspecten maken ze het spel steeds makkelijker, eerst was het een beetje een uitdaging om nieuwe dingen te proberen, maar nu wordt het steeds gemakkelijker gemaakt. Komt misschien door de nog steeds groeiende community en de daarbij behorende newbies/ mensen die er niet veel van snappen
pi_104836769
Cho'Gath, Tryndamere, GP en consorten zullen ook vaker te zien zijn, neem ik aan. Eigenlijk alles met sustain en damage wel.

Dorans items zullen ook frequenter gebruikt worden, lijkt me.

Ik ben trouwens wél benieuwd naar en aangenaam verrast door de cosmetische rework van GP.
pi_104837299
Dus Fizz krijgt nu ondertussen health back op minionhits? :)
pi_104838347
Is dat zijn hidden passive?
pi_104838475
Ondertussen wel, minder miniondmg passive, minder miniondmg mastery, en nu doen de minions al minder damage uberhaupt
pi_104838802
Riot luistert naar de spelers ja, de mensen die het 1uurtje per week spelen en er geen klap van begrijpen. De jungle is lastig zodat het een uitdaging is voor de speler. In combinatie met een duidelijke reward als je het goed doet.

Dota 2 wordt nu heel interessant.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104838992
Ik snap de kritiek niet zozeer. Voor zover ik begrijp is deze aanpassing van de jungle bedoelt om meer verschillende champs in de jungle te krijgen. Wat maakt het nou uit dat het iets simpeler is geworden? Het is niet alsof het moeilijk was in de eerste plaats.
Conscience do cost.
pi_104839281
En goede ganks hangt nog steeds van skill af toch? Daar kan Riot weinig aan veranderen (Ja, een uber OP champ met unlimited range flash + 10k true dmg als ability introduceren, maar dat doen ze obviously niet)
pi_104839351
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:13 schreef ems. het volgende:
Ik snap de kritiek niet zozeer. Voor zover ik begrijp is deze aanpassing van de jungle bedoelt om meer verschillende champs in de jungle te krijgen. Wat maakt het nou uit dat het iets simpeler is geworden? Het is niet alsof het moeilijk was in de eerste plaats.
Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.
pi_104839428
hoezo wordn die OP, juist daar zou je het niet merken
pi_104839647
Omdat de camps zwakker worden en die dus NOG sneller door de jungle heen kunnen vliegen. supersnel farmen EN superveel ganken.
pi_104839707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.
Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallen :P
Conscience do cost.
pi_104839714
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?

Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallen :P
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteeds :+ flash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde O-) )
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:04:40 #48
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104840332
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?

Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?

[..]

Die kortere flash onderschat ik echt nogsteeds :+ flash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde O-) )
ik denk zoiets als op twisted treeline, zo'n buff die maar zo kort duurt dat je er meteen wat mee moet
Wat doe ik hier?
pi_104840552
SChiet me ook te binnen, AOE AP mid gaat ook beter worden, aangezien je makkelijker even een wraithcampje mee kan pakken zonder dat je jungler daar last van heeft
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:16:34 #50
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104840670
ik ga hard vandaag als Nocturne, jammer dat ik zo moet werken.
pi_104841182
Wat ik dus raar vind, is dat ze jungle makkelijker maken zodat andere champions ook kunnen junglen. Maar je geeft toch ook niet iedereen extra ad zodat meer champions ad carry kunnen spelen?

Dit is een nerf die er ook voor zorgt dat dominerende teams nog harder gaan domineren, als zij je tot je inhibitorturrets terug hebben gepushed en vrolijk elke drie minuten tonnen aan goud binnenslepen omdat ze je jungle controleren.

Dag heroic last stand, ace en de overwinning binnenslepen door een snelle push op mid, als ze gruwelijk hard kunnen farmen. Of is dit gek gedacht?
pi_104841500
Junglers die ik tijdens niet premade potjes tegenkom zijn meestal nogal egoistische spelers. BLUE BUFF IS MINE. Door de jungle eenvoudiger te maken lijkt Riot het solo/egoistisch spelen alleen nog maar sterker te promoten.

Daarbij komt dat het gros van de support champions imho te erg generfed zijn. Ik had liever gezien dat ze het teamspel wat zouden verbeteren ipv het "ik ga jungle en ik own iedereen"
pi_104843869
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
pi_104849236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:

[..]

Ik had voor die patch al dat ik vaker tegen muren aanflashte dan er overheen heb dat nu alleen nog maar meer xD Beste bij mij werkt om naar muur te lopen en dan met muis op het flashknopje en dan pas doen als je 100% zeker bent dat je er overheen gaat.
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:44:05 #55
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104849797
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakken
Wat doe ik hier?
pi_104849841
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Junglers die ik tijdens niet premade potjes tegenkom zijn meestal nogal egoistische spelers. BLUE BUFF IS MINE. Door de jungle eenvoudiger te maken lijkt Riot het solo/egoistisch spelen alleen nog maar sterker te promoten.

Daarbij komt dat het gros van de support champions imho te erg generfed zijn. Ik had liever gezien dat ze het teamspel wat zouden verbeteren ipv het "ik ga jungle en ik own iedereen"
mwa ligt heel erg aan de jungler zelf. Ik neem de eerste 2x blue en red zelf mee, vooral om te kunnen ganken en goed te farmen. Daarna vraag ik onze AP carry(als die er is) of hij blue wilt hebben. Soms wel soms niet.
pi_104852512
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.
pi_104852716
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.
Nunu zelf niet, maar die Vayne dan wel :P Die moet dus wel voor eigen sustain zorgen met pots en later lifesteal.
pi_104867190
Zojuist met een Blitzcrank in de botlane tegen een andere Blitz gespeeld. We grabden elkaar twee keer op het exact zelfde moment waardoor we met elkaar van plaats wisselde _O-

De eerste keer was onder onze toren en dus een free kill, te tweede keer onder hun toren. Weer free kill -O-
pi_104867482
Das toch hilarisch :P
  zondag 27 november 2011 @ 13:12:02 #61
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104873407
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef tdrone het volgende:

[..]

zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakken
Deze opmerking :')
  zondag 27 november 2011 @ 13:38:46 #62
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104874354
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Precizionist het volgende:

[..]

Deze opmerking :')
ik ben ook nog niet zo goed in LoL ;(
Wat doe ik hier?
pi_104874527
Heb nu een potje of vier met Heimer gespeeld. Bevalt op zich best goed, maar ik vind het lastig in teamfights. Vind hem (tot nu toe) vooral lekker spelen tijdens de laning fase.

Iemand hier toevallig ervaring met hem?
pi_104876504
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb nu een potje of vier met Heimer gespeeld. Bevalt op zich best goed, maar ik vind het lastig in teamfights. Vind hem (tot nu toe) vooral lekker spelen tijdens de laning fase.

Iemand hier toevallig ervaring met hem?
In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.
pi_104877911
"Die on gas you jew"

Insults worden steeds beter in dit spel :N
pi_104879427
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Ame_thyst het volgende:
"Die on gas you jew"

Insults worden steeds beter in dit spel :N
Jep, dat soort kansloze gasten heb je altijd, en ik denk dat het bij andere moba games net zo erg of erger is :P
pi_104879570
Wukong geunlocked en tis een leuke champion, ga em zeker vaker spelen :) Alleen jammer dat de eerste 2 testpotjes je gelijk weer in een team vol retards gemikt wordt.... Moest 2x top lane solo en beide keren binnen 10 min mid en bot lane towers neer.... En scheldpartijen om niet goed van te worden. Dus vandaag alweer 8 reports mogen doen....

Btw, is het alleen bij mij zo dat die tooltips van wukong buggen of hebben meer mensen daar last van? Gaat om de Q, de E en de R ability waarbij de AD bonus op 0 blijft staan.
pi_104881903
Ik word echt moe van Shaco. Er is geen enkele match waar hij gewoon niet gekozen word. Zie inmiddels Talon ook steeds vaker voorkomen :{

Riven gisteren gekocht *O* O+

Edit: Servers laggy?

[ Bericht 4% gewijzigd door Metonae op 27-11-2011 17:02:01 ]
pi_104883733
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef Metonae het volgende:
Ik word echt moe van Shaco. Er is geen enkele match waar hij gewoon niet gekozen word. Zie inmiddels Talon ook steeds vaker voorkomen :{

Riven gisteren gekocht *O* O+

Edit: Servers laggy?
Dunno, hoorde iemand anders ook al klagen eerder vandaag.
pi_104884682
Servers zijn een beetje laggy ja. Weer wat elo verloren door 2 trolls, waren als laatste picks, picken ze garen/lux, terwijl we nog geen support hadden. Lux nam geen CV, geen wards etc, beiden wouden bot lane hebben, moest ik dus als Caitlyn op mid tegen Brand, ging op zich niet slecht, lane gewonnen, maar je kunt dan geen damage kopen omdat je gewoon MR nodig hebt. Bot lane na 10 min kwijt en waren alleen maar aan het feeden, snap de lol daar niet van...
pi_104885316
Gisteren speelde ik (lvl 30) en drie anderen vrienden (tussen lvl 3 en 12) tegen een team dat volledig uit smurfs bestond. Dat was niet leuk :')

Denk dat het tijdstip (rond een uur 's nachts) ook niet helemaal meehielp :+
pi_104885562
Ik had dus ook lag. Ik zag Akali aan de andere kant van de map, terwijl bij mij de healthbar leger en leger begon te worden. Had ze ineens een kill. Hm.
pi_104887199
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:24 schreef jespertje het volgende:

[..]

In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.
Denk dat placement van de turrets voor mij het lastigst is atm. Hij speelt (uiteraard) heel anders dan cassie of ryze, en daar moet ik nog behoorlijk aan wennen. Toch maar nog meer oefenen en proberen met turrets dan :)

Thx!
pi_104887600
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
pi_104887787
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef znarch het volgende:
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
Ik heb het gister ook nog een keer gehad (toch, IsahaKAROT? ;) ).
pi_104888594
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef znarch het volgende:
Jep, die is er nog.... erg irritant.
  zondag 27 november 2011 @ 19:08:28 #77
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_104889220
Nidalee gekocht, en jawel beste keus ooit.

Ligt mij helemaal gewoon. Spear erop, R > W > E > Q > W eruit > R > speertje erop

2 ongelovelijke skillshots gehad. een half hp kog maw in 1 keer dood :D

en een chase waarbij ik net niet met W bij em kon komen (skarner) hop speertje erop over de muur :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_104889586
Werden jullie er gisteravond trouwens ook massaal uitgegooid?
pi_104889606
Kut pvp net
  zondag 27 november 2011 @ 19:20:00 #80
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104889719
20 minuten wachten om in te loggen _O-
pi_104889901
Queue of?
pi_104890104
Ik mag 33 minuten in de queue wachten }:|
pi_104890234
15 minuten wachten en dan "server is not responding"
Dan maar wat anders doen
  zondag 27 november 2011 @ 19:33:53 #84
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104890355
ITS OVER 9000

15min left.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  zondag 27 november 2011 @ 19:34:05 #85
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104890361
Server ligt er toch uit dus je kan na die Queue er toch niet in.
pi_104890423
Over 20000 zelfs :)
  zondag 27 november 2011 @ 19:35:40 #87
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104890452
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Over 20000 zelfs :)
idd, maar over 9000 klinkt beter :P
pi_104890453
pi_104890576
Sucked. Maar er zijn andere manieren om je te vermake:P
pi_104890790
http://euw.leagueoflegends.com/service-status

Gebruik dan geen status pagina :')
pi_104890869
0/10 pot met Riven. In lane met een Alistar. Steeds als ik haast een kil had kwam hij eraan en bashed de tegenstander terug zn eigen turret in. Like wtf ><
pi_104890937
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Metonae het volgende:
0/10 pot met Riven. In lane met een Alistar. Steeds als ik haast een kil had kwam hij eraan en bashed de tegenstander terug zn eigen turret in. Like wtf ><
Hij dacht vast dat 'ie je hielp :+
  zondag 27 november 2011 @ 19:47:46 #93
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104890974
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Metonae het volgende:
_O-.

Ik kwam er vandaag ook achter dat ik veel beter ben in dominion als in classic. :')
  zondag 27 november 2011 @ 19:48:28 #94
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104890999
Nog anderhalve minuut *O*
pi_104891019
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij dacht vast dat 'ie je hielp :+
Denk het ook ja. Uiteindelijk kreeg ik gewoon al het gezeik over me heen omdat ik dus dankzij Alistar underfarmed was. Being an easy target is never cool ;(
  zondag 27 november 2011 @ 19:49:31 #96
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104891044
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Metonae het volgende:

[..]

Denk het ook ja. Uiteindelijk kreeg ik gewoon al het gezeik over me heen omdat ik dus dankzij Alistar underfarmed was. Being an easy target is never cool ;(
Je moet ook gewoon met newbs een OP carry pakken :P
  zondag 27 november 2011 @ 19:49:47 #97
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104891055
We moeten echt een FOK! Ranked team maken :7
pi_104891106
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef stefanhaan het volgende:
We moeten echt een FOK! Ranked team maken :7
Gaat voor mij niet lukken ;( Ik speel op EUNE
  zondag 27 november 2011 @ 19:51:18 #99
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104891137
Rofl, ik kom online en word inneens geinvite _O- door een random dude die ik ooit geaccept heb :')
pi_104891171
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon met newbs een OP carry pakken :P
In de eerste instantie had ik zoiets van 'Yay! Met Alistar in lane!' Wist ik veel dat hij de tegenstander ging 'helpen'.
  zondag 27 november 2011 @ 19:52:02 #101
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104891179
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Metonae het volgende:

[..]

Gaat voor mij niet lukken ;( Ik speel op EUNE
Wrm :o

Ik zit nog gewoon op EU west
pi_104891265
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Wrm :o

Ik zit nog gewoon op EU west
Mijn (noorse) vriendin is na de split op EUNE geplaatst. Ik heb mezelf ernaartoe geschopt toen.
  zondag 27 november 2011 @ 19:53:44 #103
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104891270
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef Metonae het volgende:

[..]

In de eerste instantie had ik zoiets van 'Yay! Met Alistar in lane!' Wist ik veel dat hij de tegenstander ging 'helpen'.
ik had net precies zo'n Alistar :( al kwam hij op het eind tot bezinning :)
Wat doe ik hier?
pi_104891349
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef Metonae het volgende:

[..]

Mijn (noorse) vriendin is na de split op EUNE geplaatst. Ik heb mezelf ernaartoe geschopt toen.
:o waarom niet andersom? Laat haar maar lekker hiernaartoe komen! :P
  zondag 27 november 2011 @ 19:56:05 #105
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104891380
mijn client hangt nu soort van vast ;(

ik disconecte net om een of andere reden precies op het moment dat de tegenstander surrenderde.

en nu zegt hij als ik inlog dat ik nog in een game zit en moet reconecten maar als ik dat probeer lukt het niet ;(
Wat doe ik hier?
pi_104891553
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:55 schreef nyny83 het volgende:

[..]

:o waarom niet andersom? Laat haar maar lekker hiernaartoe komen! :P
Hadden we uiteindelijk wel beter kunnen doen ja. Op EUNE heb je echt van die hinderlijke polen en russen die niks anders doen als in hun eigen taal blaten en Kurwa kurwa spammen als het een keer fout gaat :P
pi_104892712
Your position in queue: over 20000 ;(
  zondag 27 november 2011 @ 20:26:23 #108
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104893015
Zucht.

Verloren game doordat iemand net lux kocht en persé mid wou en het verneukte.
En ik daardoor als swain geen fatsoenlijke farm heb.
pi_104899111
Wat is dit? :{ De avond van de pokke potjes?

0/7. Waarom? Ashe zou bij mij in lane moeten zijn, maar is nooit in de game gekomen. Ik moest dus solo... als Riven.

Prima. Ik knuffel de turret wel een beetje en zie wel hoe goed ik deze kan defenden. In lane tegen een Ezreal en een Jarvan. Binnen 8 minuten was ik mn lane kwijt ;( Ik ben zo'n enorme feeder vanavond.

Edit: Regent ook klachten op het forum over 'unexpected and unusual lags'. Dat is gewoon mijn excuus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door Metonae op 27-11-2011 22:04:07 ]
pi_104899723
Ik kan helemaal niet spelen omdat mn laptop het verneukt :') Ik speel wel zodra mn vriendin naar bed is op mn vaste PC, haal ik tenminste ook een fatsoenlijke framerate tijdens teamfights.
pi_104900897
Ezreal jungle, is dat nieuw? Zag het net pas voor het eerst. Helaas verneukte hij het gigantisch, wou hij twee lvl 5 gaan ganken terwijl ie zelf lvl 3 is (ging dood bij de blue... dus achterstand). Volgende keer dat ik weer iemand ezreal jungle zie gaan in champion select is het voor mij queue dodge.... Kan niet geloven dat ezreal jungle kan werken...
pi_104901014
Blitz die jungled. Echt ik speel niet meer in het weekend. Weekendgamers :')
  zondag 27 november 2011 @ 22:23:20 #113
148823 znarch
ondertitel
pi_104901043
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:04 schreef nyny83 het volgende:
Ik kan helemaal niet spelen omdat mn laptop het verneukt :') Ik speel wel zodra mn vriendin naar bed is op mn vaste PC, haal ik tenminste ook een fatsoenlijke framerate tijdens teamfights.
Je mag van je vriendin geen LOL doen op je eigen PC? Snel even laten zien wie de broek aanheeft dude!
pi_104902025
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef znarch het volgende:

[..]

Je mag van je vriendin geen LOL doen op je eigen PC? Snel even laten zien wie de broek aanheeft dude!
mwah in principe is de laptop 'van mij' en de PC 'van haar'. Gaat op zich altijd prima, maar nu is mn laptop het een beetje aan het begeven.
  zondag 27 november 2011 @ 22:46:15 #115
148823 znarch
ondertitel
pi_104902699
Dus ga je die PC claimen! Sim-pel. :P
pi_104907060
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Blitz die jungled. Echt ik speel niet meer in het weekend. Weekendgamers :')
Blitz jungle kan wel hoor :)
pi_104907543
Als ik Riven jungle speel krijg ik een lading gemekker over me heen ;(
  maandag 28 november 2011 @ 01:47:26 #118
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104909516
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Waar ben jij eigenlijk heen :(.
pi_104911815
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Jup.

En fizz speelt wel lekker btw
pi_104912927
TOLD U :)

wtf is dit trouwens, profi combinations, ganks, goede dragoncontrol en invading en verliezen.
game erna 3 ad carrys, ik als ad shaco jungle en een soraka en winnen tegen een 'normaal' team...

its a world gone mad

aan de andere kant, korean shaco ftw :)
pi_104913273
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
TOLD U :)

wtf is dit trouwens, profi combinations, ganks, goede dragoncontrol en invading en verliezen.
game erna 3 ad carrys, ik als ad shaco jungle en een soraka en winnen tegen een 'normaal' team...

its a world gone mad

aan de andere kant, korean shaco ftw :)
Ye klopt je zei het al. In het begin was het saai maar later ken je die combo's en is hij wel leuk.

Alleen ik speelde hem AD. Met trinity force en nog wat dingen. Speelde wel fijn
pi_104913839
Kan , mooie aan fizz :)

Zelfs al als support gezien, werkt wonderbaarlijk goed met die slow en burst . En ungankable ongeveer.
  maandag 28 november 2011 @ 10:27:53 #123
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104913925
Fizz is zo irritant om tegen te spelen vind ik.

Hij blijft je harrassen bij je tower en dodged dan die tower hit :(
Wat doe ik hier?
pi_104914029
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:27 schreef tdrone het volgende:
Fizz is zo irritant om tegen te spelen vind ik.

Hij blijft je harrassen bij je tower en dodged dan die tower hit :(
Dodge gaat weg
pi_104914048
Dodgen in deze context wordt waarschijnlijk zijn E ability bedoeld :P
pi_104914061
idd ^^
  maandag 28 november 2011 @ 10:42:17 #127
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104914253
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Dodgen in deze context wordt waarschijnlijk zijn E ability bedoeld :P
ja dat bedoelde ik ook ;)
Wat doe ik hier?
pi_104914297
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja dat bedoelde ik ook ;)
hmmkai.

Ja dat is wel handig. Als je tegen hem moet kan het kut zijn maar fizz is aardig squishy.

Edit: Vond net dit :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Lamabal op 28-11-2011 10:49:02 ]
pi_104914426
Whahahah dies echt goed :D
  maandag 28 november 2011 @ 11:21:09 #130
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_104915329
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Whahahah dies echt goed :D
idd :')

goed gevonden
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 28 november 2011 @ 12:38:33 #131
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104917981
Irelia heeft eigenlijk best wel awesome burst damage xD Dat ik daar nu pas op kom :P

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:43 schreef Lamabal het volgende:

Edit: Vond net dit :D

[ afbeelding ]
_O-
pi_104918668
Ja, ik doe iets fout met irelia volgens mij, want ik faal altijd zo hard met haar
  maandag 28 november 2011 @ 13:09:54 #133
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104918994
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, ik doe iets fout met irelia volgens mij, want ik faal altijd zo hard met haar
Had ik eerst ook, maar nu lukt het ineens :P W+R vlak voor Q, dan E, vervolgens auto attack en R spam.
pi_104919118
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Zet smartcasting aan, dan ben je veel sneller in je combo's en loop je niet steeds mis te klikken. Tevens moet je itembuild in orde zijn, weet niet wat je met haar bouwt?
  maandag 28 november 2011 @ 13:30:29 #135
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104919662
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zet smartcasting aan, dan ben je veel sneller in je combo's en loop je niet steeds mis te klikken. Tevens moet je itembuild in orde zijn, weet niet wat je met haar bouwt?
Dat ook ja, ik heb E op smart gezet, scheelt weer een klik. Q heb ik op normal staan omdat dat vaak m'n initiator is en anders zie ik niet wat de range erop is xD
pi_104919689
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Dat ook ja, ik heb E op smart gezet, scheelt weer een klik. Q heb ik op normal staan omdat dat vaak m'n initiator is en anders zie ik niet wat de range erop is xD
Als het geen skillshot is maakt dat toch niet uit?
  maandag 28 november 2011 @ 13:52:19 #137
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104920406
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als het geen skillshot is maakt dat toch niet uit?
Mja, ik ben het zo gewend. Anders druk ik op Q en dan denk ik "huh waarom gebeurd er niks"? En dan als ie in range is sta ik plotseling naast m'n tegenstander en schrik ik me dood en is m'n concentratie weg en ook m'n combo xD
pi_104920533
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:52 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Mja, ik ben het zo gewend. Anders druk ik op Q en dan denk ik "huh waarom gebeurd er niks"? En dan als ie in range is sta ik plotseling naast m'n tegenstander en schrik ik me dood en is m'n concentratie weg en ook m'n combo xD
haha ok, whatever works for you :D Ik vind het juist wel prima werken met alles op smartcast. Binnen een seconde heb je dan je q+e combo gedaan, knal je je W aan en als ie wegrent kun je het vaak nog afmaken met je R.
pi_104922255
ff vlug 2 potjes ap yi. Beide gingen lekker echter de eerste potje was een loss door 2 leavers/afk-ers. Haat dat soort lui, speel dan gewoon niet als je niet een volledige potje kunt meedoen.....
pi_104925169
AP Yi, beste troll tegen teams zonder stun. Lekker je heal chargen :)
pi_104931581
Wat is een goede champ om als (vooral) AP caster speler een melee champ te proberen? :9
pi_104932757
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:38 schreef Tjado het volgende:
Wat is een goede champ om als (vooral) AP caster speler een melee champ te proberen? :9
Hmm, Irelia? Dikke selfheal met je W dus ga me minder snell dood miss.
pi_104933125
Irelia trekt me niet zo..ga missch Akali wel proberen :)

TROUWENS, ben je erbij zaterdag? Tijd voor concrete plannen kerel, kom op TS 8-)

TS is down..
pi_104933499
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef Tjado het volgende:
Irelia trekt me niet zo..ga missch Akali wel proberen :)

TROUWENS, ben je erbij zaterdag? Tijd voor concrete plannen kerel, kom op TS 8-)

TS is down..
ALLE TS zijn down. Ben nu nog ziek. Als het niet te erg is zaterdag wel ja.

Akali is geen echte melee he :P XinZhoa ofzo?
  maandag 28 november 2011 @ 20:38:20 #145
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_104938914
Trouwens, pasgeleden in een team gespeeld met 4 supports. Ging echt ongelofelijk goed, tot onze verbazing. :')

We hadden een Lux (ik), Janna, Soraka, Sona en Leona.
Elke keer als we een lane pushten waren we gewoon niet te stoppen, eindeloze shields, heals en stuns, silences en snares.
O+
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  maandag 28 november 2011 @ 21:32:38 #146
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104942939
Wanneer komt die volibear patch nu, morgenmiddag?
pi_104943210
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
Wanneer komt die volibear patch nu, morgenmiddag?
Volgens mij in de nacht van dinsdag op woensdag.

not sure though
  maandag 28 november 2011 @ 21:50:26 #148
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104944145
Zojuist een Annie die het klaarspeelt om continu d'r ulti gewoon te missen in teamfights _O-
  maandag 28 november 2011 @ 21:53:36 #149
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104944395
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Metonae het volgende:

[..]

Volgens mij in de nacht van dinsdag op woensdag.

not sure though
Duurt lang, ik wil volibear :'(
  maandag 28 november 2011 @ 23:37:00 #150
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104951032
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Salamando het volgende:
Zojuist een Annie die het klaarspeelt om continu d'r ulti gewoon te missen in teamfights _O-
dat is echt knap :')
Wat doe ik hier?
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:04:25 #151
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104952263
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef tdrone het volgende:

[..]

dat is echt knap :')
Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neer :').

Tevens: Runepages zijn veel te duur! :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Salamando op 29-11-2011 01:01:05 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 01:18:11 #152
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104954373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Salamando het volgende:

[..]

Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neer :').

Tevens: Runepages zijn veel te duur! :(
Klopt :Y

17euro voor 7 stuks ofso.

[ Bericht 2% gewijzigd door stefanhaan op 29-11-2011 01:24:00 ]
pi_104956347
:')

SPOILER

[ Bericht 41% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 29-11-2011 08:31:21 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:48:18 #154
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_104956703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

SPOILER
bedankt, mijn collega's kijken me nu allemaal aan alsof ik mijn verstand verloren ben omdat ik zomaar ineens de slappe lach kreeg :')
pi_104956823
Patchnotes zijn uit. Int kort:

Karthus kleine nerf op zn wall
Sivir remake
Boel bugfixes, vooral op kogmaw en yorick
Madreds proct meer, voor minder
Wriggels proct voor minder
Jungle smalls geven nu hp terug per % missing
Jungle XP leashrange is kleiner
Junglen is een stukkie makkelijker, maar damage en XP scalen nu beter naar lategame (wat het voor een AP mid viable maakt op wraiths erbij te doen)
pi_104957083
Beetje suffe champ, en maar weer es een eenzijdige spotlight. Look, noone is damaging me so Im destroying the living shit out of everyone! Tons of damage!
pi_104957090
Ziet er wel leuk uit om te spelen maar hij speelt hem tanky. Weet niet of dat zo leuk is.
pi_104957125
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Beetje suffe champ, en maar weer es een eenzijdige spotlight. Look, noone is damaging me so Im destroying the living shit out of everyone! Tons of damage!
Doet Phreak zijn spotlights nog steeds tegen underlevelled bots? xD
pi_104957139
Tegen underleveled staff :D

ben je alweer beter? jawel he ;)
pi_104957180
Die dominion spotlight is echt te lame. Hij heeft 138080138013 hp en hij vecht tegen een gangplank en volibear met 200 hp
pi_104957393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tegen underleveled staff :D

ben je alweer beter? jawel he ;)
Nee ik ben ziek :/ wel iets beter dan vant weekend though. Veel thuisblijven en gamen, dan zal het wel beter gaan.
pi_104957808
Die spotlight slaat weer nergens op met een fed Phreak tegen underleveled staff in vooropgezette potjes waarin niemand Phreak mag aanvallen. Desondanks lijkt de champ me wel geinig, past ook wel bij mijn speelstijl denk ik. Ik zal hem denk ik als tanky jungler bouwen met veel health items aangezien daar wat skills van hem op scalen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:52:36 #164
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_104957942
Gisteren twee normal potjes gedaan en ik beide potjes was het 3 vs 5. Helaas zat ik bij de 3 versie steeds (na 5 minuten steeds), als je vervolgens vraagt waarom ze afk zijn krijg je antwoorden als 'moet huiswerk maken', 'moet eten', etc. Je weet toch dat een potje meestal 45 minuten kost, waarom begin je er dan überhaupt aan, als je die tijd niet hebt.

Stond op het punt het spel te verwijderen uit frustratie. Ik vind het niet erg om te verliezen als de tegenpartij beter is, maar verliezen omdat twee teamleden niks doen is echt niet leuk.

Verder wel goed om te lezen dat ze Sivir gaan aanpassen, speel veel met haar maar ze is een beetje slap op het moment.
pi_104957946
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef nyny83 het volgende:
Die spotlight slaat weer nergens op met een fed Phreak tegen underleveled staff in vooropgezette potjes waarin niemand Phreak mag aanvallen. Desondanks lijkt de champ me wel geinig, past ook wel bij mijn speelstijl denk ik. Ik zal hem denk ik als tanky jungler bouwen met veel health items aangezien daar wat skills van hem op scalen.
Correct, ze vallen allemaal iemand anders aan en dan volibear bijna dood. Stoppen ze en HARRR WE ZIJN ALLEMAAL DOOD, HOW COME!?!?!?

Maar leuk dat hij ook een fling heeft. Alleen denk ik dat hij niet zo heeeel goed is ingame. Zal wel meevallen.

En phreak jungled alles dus meh of dat lukt.
Met attack speed runes en armor runes zou je het wel volhouden denk ik
pi_104957965
Met de nieuwe jungle kan je met lux en leblanc nog junglen...
pi_104958019
Krijgen we straks in de tournooien jungle Zilean te zien :P

Ik zag overigens een keer in een spotlight Phreak met 300 MR rondlopen, terwijl hij dat qua items nooit kon hebben omdat hij geen MR had gekocht. Kan me nu even niet voor de geest halen in welke spotlight dat was, eens kijken of ik dat terug kan vinden.
pi_104958086
Ze moeten gewoon zo'n high elo gast een champion spotlight laten maken.

Veel meer realistisch. Maar wat ze nu doen is natuurlijk wel slim want nu wil iedereen hem kopen omdat hij OP lijkt.
pi_104958126
Tuurlijk , ook wel slim om te doen idd. Daarom komen er imo ook minder supports, probeer die maar een beetje cool over te laten komen zonder kills en ganking...

Gelukkig heeft US altijd dag voor ons de nieuwe champs en streamen er dan genoeg die nieuwe champs. Heeft mij behoed voor de 1e wukong en <3 fizz :D
pi_104958215
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk , ook wel slim om te doen idd. Daarom komen er imo ook minder supports, probeer die maar een beetje cool over te laten komen zonder kills en ganking...

Gelukkig heeft US altijd dag voor ons de nieuwe champs en streamen er dan genoeg die nieuwe champs. Heeft mij behoed voor de 1e wukong en <3 fizz :D
Wukong toen de tijd was hij niet zo goed. Maar nu vind ik hem echt niet zo slecht.
pi_104958224
Die Fizz burst me daar een partij damage, zeg. Net tegen een gefeedde Fizz mogen spelen, dat maakt niet vrolijk ;(

Goed, ik was dan een gefeedde Gangplank met FoN, maar dat maakt even niet uit. De schade die hij op mijn maatjes deed was echt gruwelijk belachelijk. Pats, boem, dood. Pats, boem, haai, dood. Pats, boem, dood.

Dat iedereen het vertikte om Magic Resistance tegen een team van 4 AP te kopen wilde ook niet helpen. Solo queue :')
pi_104958400
:D altijd leuk ^^

Wukong was eerst broken, zn damage scalede alleen van zn base damage, wat dus nooit meer werd :) Toen fix, toen buff, nu issie tegen een boel bruisers behoorlijk nice (en mid ook btw, try it)

Fizz is wel mn favo champ sinds lange tijd, erin, 2x hit en E eruit. 3e keer met R voor de kill.
pi_104959606
Wukong is inmiddels zeer viable. Ik vind alleen zn skillset niet zo leuk en hij kost 6300 IP dus ik heb hem nog niet gehaald, maar niks mis met Wukong momenteel.
pi_104961658
Gast wukong is een beest :) wat is er mis met zn skillset?
pi_104961715
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gast wukong is een beest :) wat is er mis met zn skillset?
NIks mis mee, maar past gewoon niet bij mijn speelstijl. Wukong is een beetje net als Fizz een hit and run speelstijl (wegrennen in stealthmode na harass in dit geval) en ik ben meer van de continue DPS. Bruisers die mij beter liggen zijn Irelia, Udyr, Nasus etc.
pi_104961894
Wat vind je van Singed en Teemo top dan?
pi_104962128
Teemo top vind ik erg leuk en is een goede counterpick tegen sommige champions, maar in blind pick zou ik het niet doen met het risico dat je tegen akali, ryze of talon ofzo moet.

Singed is lang mijn favoriete champion geweest maar ik speel hem eigenlijk nog zelden. Weet eigenlijk niet zo goed waarom.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:51:13 #178
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104963556
Talon free to play, kan ik kijken of ik hem wil halen binnenkort :D
pi_104964344
Talon is niet meer wat het is geweest, stuk lastiger te farmen aant begin, waardoor je aant eind tekort komt.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:43:12 #180
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104965362
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Talon is niet meer wat het is geweest, stuk lastiger te farmen aant begin, waardoor je aant eind tekort komt.
Zit tussen Talon en Lee Sin te twijfelen op mijn volgende aankoop.
pi_104965682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Salamando het volgende:

[..]

Zit tussen Talon en Lee Sin te twijfelen op mijn volgende aankoop.
Lee Sin is erg leuk :)
pi_104965938
Zou ik toch Lee Sin nemen, maar dat hangt er ook van af of je liever wilt junglen of solo top/duo top wilt.
pi_104966155
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou ik toch Lee Sin nemen, maar dat hangt er ook van af of je liever wilt junglen of solo top/duo top wilt.
Lee Sin kan beide uitstekend (solo top of jungle)
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:18:00 #184
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104968335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maakt mij weinig uit, maar sowieso eerst nog IP sparen voor runes :').
pi_104970358
Eerste impressies van nieuwe patch op NA:

Junglen kom je niet eens meer lvl4 met een full clear
Blue en Red teveel generfed, is het niet meer waard om te stealen
Jungleinvaden is useless, je jungle spawned sneller dan dat je em kan clearen
Nieuwe sivir is niet veel beter dan de oude
Volibear passive is te sterk, maar rest van de champ is te sucky

Alleen de bugfixes en hp/manapots is iedereen over te spreken
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:26:43 #186
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104971009
is het dan ook zo dat je van de patch profiteert met champions die snel de jungle clearen?
Wat doe ik hier?
pi_104971230
Chaox streamt nu met de nieuwe champ

http://www.solomid.net/livestream.php?s=4
pi_104972367
Ik vind de nieuwe champ maar saai eruitzien niet echt iets leuks wat hij kan doen.
Hij is deels singed alleen dan met melee aanvallen.
pi_104973250
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Lamabal het volgende:

Ragnarok Online muziek O+
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:35:09 #190
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104973795
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Lamabal het volgende:

en hij verliest hard tegen een fizz
Wat doe ik hier?
pi_104975292
Is er al weer een TS online intussen?
pi_104976558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Lee Sin kan beide uitstekend (solo top of jungle)
Klopt, maar Talon is solo top iets 'leuker' dan Lee Sin naar mijn mening. Maar hij kan inderdaad allebei erg goed.
pi_104984503
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:11 schreef znarch het volgende:
Is er al weer een TS online intussen?
Yus
pi_104989170
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Yus
Ik ga zo slapen maar dewelke is het? Had ze letterlijk allemaal geprobeerd (zowel van Fok als GoT)
pi_104991144
Ik zat dus in een blind pick game, instalocken er meteen vier met ad dps champions. Brullen ze meteen dat ik een tank moet nemen.

Mooi niet dus, geniet dan maar van mijn critplank.

En nu vinden ze me een Nazi omdat ik geen tank wilde nemen. Lekker dan.

[ Bericht 17% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 30-11-2011 00:01:17 ]
pi_104994465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zat dus in een blind pick game, instalocken er meteen vier met ad dps champions. Brullen ze meteen dat ik een tank moet nemen.

Mooi niet dus, geniet dan maar van mijn critplank.

En nu vinden ze me een Nazi omdat ik geen tank wilde nemen. Lekker dan.
Meestal pak ik dan gewoon puur om te sarren Ashe of Tristana inderdaad. Fuck that shit.
  woensdag 30 november 2011 @ 00:52:32 #197
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104994839
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eerste impressies van nieuwe patch op NA:

Junglen kom je niet eens meer lvl4 met een full clear
Blue en Red teveel generfed, is het niet meer waard om te stealen
Jungleinvaden is useless, je jungle spawned sneller dan dat je em kan clearen
Nieuwe sivir is niet veel beter dan de oude
Volibear passive is te sterk, maar rest van de champ is te sucky

Alleen de bugfixes en hp/manapots is iedereen over te spreken
Ach ja, dat gezeik kon je verwachten. Eerst maar eens even een paar dagen uitproberen voordat er conclusies getrokken worden.
pi_104996763
Kar, pm ff, iemand ingame voor ip. Nu at work

Ok, junglen is het niet meer. De small creeps geven zo weinig gold (4-6g) dat je wel moet ganken om uberhaupt aan items te komen

[ Bericht 33% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 30-11-2011 08:46:25 ]
pi_104997542
Kheb wel streams gezien maar heb nog niks van jungle gezien.

Edit: Saintvicious speelt nu ook met volibear. Het is wel een goeie champ

Saint gebruikt phili stone en die andere gebruikt lantern. Dunno wat beter is

[ Bericht 32% gewijzigd door Lamabal op 30-11-2011 09:36:42 ]
pi_104998674
Saint is nu alleen nog aant trollen met regi :) Ze waren serieus aant spelen maar hotshot was aant slapen, ging halverwege game afk , kwamdie terug 'Where were you!??' , 'Thats none of your fucking business'

Gaat goed bij clg
pi_104998696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Saint is nu alleen nog aant trollen met regi :) Ze waren serieus aant spelen maar hotshot was aant slapen, ging halverwege game afk , kwamdie terug 'Where were you!??' , 'Thats none of your fucking business'

Gaat goed bij clg
Vond wel geinig om te zien hehe
pi_104998712
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 07:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kar, pm ff, iemand ingame voor ip. Nu at work

Ok, junglen is het niet meer. De small creeps geven zo weinig gold (4-6g) dat je wel moet ganken om uberhaupt aan items te komen
Riot gaat jungle hotfixen, waarschijnlijk morgen.
pi_104998728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Riot gaat jungle hotfixen, waarschijnlijk morgen.
Jup, las het net op NA forum
pi_104998751
linkje?
pi_104998764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
linkje?
Heb ik niet, zag het op de stream van Saint :D STaat wel op het NA forum idd.
pi_104998777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:08 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Heb ik niet, zag het op de stream van Saint :D STaat wel op het NA forum idd.
Dit dus. xD

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1543182
pi_104999388
Net even geprobeerd met fiddle. Je krijgt idd VEEL minder gold per camp, maar omdat die camps sneller respawnen scheelt het uiteindelijk niet heel veel. Je bent wel drukker bezig met heen en weer lopen, dus als je een gank attempt faalt loop je alweer een paar camps achter.

Uiteindelijk nogsteeds lvl 6 bij de tweede spawn van blue en 1100 gold voor m'n Sorc boots ;) dus het is niet helemaal broken ofzo. [<- zonder ganks of lane minions] Met die tweaks die nog komen zal het wel weer prima zijn.

Small bij de small camps geven de Big Wolf en Big Wraith wat health terug, scalend per level (level 2 was het 24, level 3 was het 32 ofzo?). Denk dat dit er wel toe leid dat andere players alleen even snel de grote pakken en de moeite niet doen voor die +4 gold voor de kleintjes..
pi_104999673
Idd, krijgt sneller pure AOE junglers (rammus, riven etc) die dat sowieso meepakken. Fiddle is wel echt eentje die minder handig gaat worden. Zal vanavond wel zien ;)

tjado, wil je met noz overleggen over eten en entertainments zaterdag?
pi_104999730
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd, krijgt sneller pure AOE junglers (rammus, riven etc) die dat sowieso meepakken. Fiddle is wel echt eentje die minder handig gaat worden. Zal vanavond wel zien ;)

Wut, lan parteh?
pi_105000074
Bijeenkomst van de hoge raad.
pi_105000243
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Bijeenkomst van de hoge raad.
Hoge raad trolol. niet echt
pi_105000741
Grotemensenmeeting dan , zo goed?
pi_105001054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Grotemensenmeeting dan , zo goed?
Nee. Ben zelf ook groot
  woensdag 30 november 2011 @ 11:30:12 #214
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105001098
nu een potje tegen een volibear.. :)
Wat doe ik hier?
pi_105001111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef tdrone het volgende:
Hopen dat hij hem verkeerd build
pi_105001340
Was wel echt zwaar teleurgesteld in de spotlight... no triforce... why phreak whyyyyyyy
pi_105001501
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

Sure :) is ze niet lost in SWTOR? :D
pi_105001733
Ik kijk stream met jungle volibear
  woensdag 30 november 2011 @ 11:51:34 #219
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105001817
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef tdrone het volgende:
ik ga hem zo kopen :D

Tevens als er mensen zijn die nog wat FOK!ers toe willen voegen:

Gr43howl
  woensdag 30 november 2011 @ 11:53:35 #220
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105001889
zo volibear double bundle _O_
  woensdag 30 november 2011 @ 12:15:33 #221
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105002534
Hebben ze de free champion rotation ook opeens veranderd ofzo? :{
pi_105002565
Inderdaad! Gister nog kassadin gespeeld!
pi_105002635
1v1 tegen Volibear is onmogelijk met die passive :(
  woensdag 30 november 2011 @ 12:20:00 #224
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105002675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Metonae het volgende:
1v1 tegen Volibear is onmogelijk met die passive :(
jawel. Ignite counterd dat keihard. Red buff ook.
pi_105002693
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

jawel. Ignite counterd dat keihard. Red buff ook.
Ik had geen van beide :{
pi_105002710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Tjado het volgende:
Inderdaad! Gister nog kassadin gespeeld!
Als ik nu kijk is de 'goede' rotation weer terug. Wilde net Akali gaan proberen..
  woensdag 30 november 2011 @ 12:25:41 #227
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105002855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik had geen van beide :{
dan moet je hem poken tot zijn passive afgaat. En daarna ganken
pi_105002883
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:25 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

dan moet je hem poken tot zijn passive afgaat. En daarna ganken
Hou niet van poken! Als ik ergens op af ga dan gaat er sowieso 1 iemand dood :')
  woensdag 30 november 2011 @ 12:34:47 #229
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105003125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef Metonae het volgende:

[..]

Hou niet van poken! Als ik ergens op af ga dan gaat er sowieso 1 iemand dood :')
Nja lol :')

poken is juist een van de beste dingen in LoL _O- zeker als je een jungler hebt,.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:54:44 #230
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_105003618
Ben smartcasting een beetje uit aan het proberen, en het werkt best goed moet ik zeggen. Akali lukt me nu gewoon, tot voor kort struikelde ik altijd over haar combo vanwege te veel geklik. Met smartcasting niet meer :D Vanavond ook eens Ryze uitproberen.
  woensdag 30 november 2011 @ 13:01:40 #231
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105003791
die volibear waar ik tegen moest stelde niet veel voor, kwam geloof ik voornamelijk door de build en speler erachter..
Wat doe ik hier?
pi_105004023
Is die jungle atm echt zo verneukt zoals ik overal lees? Naja, feit dat Riot gaat hotfixen zegt ook wel wat natuurlijk :P
  woensdag 30 november 2011 @ 13:18:22 #233
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105004259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:09 schreef znarch het volgende:
Is die jungle atm echt zo verneukt zoals ik overal lees? Naja, feit dat Riot gaat hotfixen zegt ook wel wat natuurlijk :P
Yep.
  woensdag 30 november 2011 @ 15:19:38 #234
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105008687
ik verlies vandaag alleen maar ;(
Wat doe ik hier?
pi_105010098
Terugtrollen, op mysterieuze wijze win je dan vaker :)
  woensdag 30 november 2011 @ 17:09:26 #236
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105012415
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Terugtrollen, op mysterieuze wijze win je dan vaker :)
en dan speel ik dus eens een potje slecht (8/10 op het eind)

en dan winnen we wel :')

thx voor de tip :D
Wat doe ik hier?
  woensdag 30 november 2011 @ 18:38:16 #237
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105015841
Nu al 3 potjes op rij mensen gehad die in dominion zaten en zeiden 'oh, I thought it was normal'. Volgens mij hebben ze de twee modes ook omgedraaid op het play scherm.
pi_105015882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Salamando het volgende:
Nu al 3 potjes op rij mensen gehad die in dominion zaten en zeiden 'oh, I thought it was normal'. Volgens mij hebben ze de twee modes ook omgedraaid op het play scherm.
Ja, had ik net ook. :')
pi_105016927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Salamando het volgende:
Ja! Dominion staat nu bovenaan. Vet ranzige actie van Riot.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:24:49 #240
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105017767
en tristana heeft een bug ;(
Wat doe ik hier?
  woensdag 30 november 2011 @ 19:47:32 #241
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105018766
Is het met een IP boost het slimst om dominion of normal te spelen? :P
pi_105019605
Jax jungle is wel leuk op het moment, jammer alleen dat mijn team het concept ganken niet snapt vaak :'). Sta je klaar om mid te ganken. Je pingt een paar keer springt op mid, krijg hem tot 50hp en onze mid champ is gewoon minions aan het farmen.... om daarna te zeuren dat ik nooit meer gank.
pi_105021339
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, had ik net ook. :')
En wij ook :') wij zo huh, ander liedje in champ select.

Crystal Scar? WHUT?
pi_105027596
En de server is kapot. Lukte niemand van ons om een game te starten :(
pi_105027680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Salamando het volgende:
Is het met een IP boost het slimst om dominion of normal te spelen? :P
hangt van een aantal dingen af:
- Is je winpercentage hoger op dominion dan in normal?
- Heb je een aantal DAGEN of een aantal WINS ip-boost?
pi_105027843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:04 schreef totalvamp het volgende:
Jax jungle is wel leuk op het moment, jammer alleen dat mijn team het concept ganken niet snapt vaak :'). Sta je klaar om mid te ganken. Je pingt een paar keer springt op mid, krijg hem tot 50hp en onze mid champ is gewoon minions aan het farmen.... om daarna te zeuren dat ik nooit meer gank.
Ik had het vanmiddag andersom. Steeds als ik aankwam gingen mijn teammates ineens heel aggressief aanvallen zodat ze al vermoedden dat ik eraan kwam en onder hun tower gingen staan. En maar zeuren dat ik nooit kom ganken :')

Het ergste was nog een keertje dat teemo 30% health had, ik kom eraan om te ganken, gaat ie ver voordat ik er ben ineens vol gas auto-attacken op hun Graves waarna Graves hem gewoon killt. Geeft ie mij de schuld! (USELESS UDYR L2P NEVER GANK)
pi_105028167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:04 schreef totalvamp het volgende:
Had ik eerder op de dag met een Shen. Dacht een mooie simpele kill te hebben. Ik duik erin met Valor + Ki Burst en ik nam aan dat Shen vervolgens zou taunten. Blijft lekker rustig last hitten op minions en ik in een respawn timer omdat meneer niet helpt. Sterf dan maar :{
  woensdag 30 november 2011 @ 22:45:19 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105029404
Meh server down :') Ik kan niet eens inloggen nu, zelfs niet na queuen. Dan maar hier posten :+

Ik ben relatieve een LoL newbie en ik speel graag Tristana, Ashe, Teemo en Vayne w/ Dus ja, ik kom niet erg graag dichtbij :+ :') Mijn summoner is nu lvl 13, dus we komen er wel :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105029896
Blegh, wil nog een potje doen voordat ik mijn nest inkruip, maar dat gaat em niet worden zo, volgens mij ;(
  woensdag 30 november 2011 @ 22:52:11 #250
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105029904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef nyny83 het volgende:

[..]

hangt van een aantal dingen af:
- Is je winpercentage hoger op dominion dan in normal?
- Heb je een aantal DAGEN of een aantal WINS ip-boost?
3 Dagen IP boost ga ik halen. Ik heb in normal mode nu iets van 90 wins / 70 losses, dominion 60/45 ofzo.
pi_105030094
Heeft iemand het volledige afgelopen potje van Guardsman Bob gezien? Hij speelde tanky Udyr, maar omdat ik pas vanaf twintig minuten meekeek, kreeg ik de hele laning phase niet mee. Hij jungelde, neem ik aan? Want hij had geen Smite mee. Hoewel dat met de nieuwe jungle wel niet meer nodig zal zijn.
pi_105030254
En hoezo bannen ze bij de pot die hij nu start elk maar één champion, in plaats van drie? Is dat deze patch ook nieuw?

Lol, zoals hij nu ook in de champ select zit. Klikt wat rond, client bugged en hij kan niemand kiezen, krijgt bijna een random, hoor je hem zachtjes zeggen 'I want to play Rammus. Please?'

Topstreamer. _O_
pi_105031276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Salamando het volgende:

[..]

3 Dagen IP boost ga ik halen. Ik heb in normal mode nu iets van 90 wins / 70 losses, dominion 60/45 ofzo.
Hmm dat ratio is dus ongeveer gelijk. Dan zou ik in dominion gaan lopen farmen. Die games gaan zo hard dat je daar volgens mij wel winst uit haalt.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:42:31 #254
313006 MrEarcheese
pi_105032968
Spelen jullie overigens wel eens een custom match in all-mid? Je mag dan niet in de jungle om te ontwijken of te verstoppen voor ultimates enzo, elk persoon (meestal 3 vs 3) moet dan perse in mid lane spelen.

Je mag ook pas terug naar het summoners platform om spullen te kopen als je daadwerkelijk doodgaat, dus niet sneaky teruglopen en healen.
In het begin gaat 't nog rustig, maar als mensen dan toch de level 6 naderen begint er al lichte stress uit te breken omdat de ultimates binnen handbereik zijn.

Geen idee of 't uberhaupt bekend is hierzo, maar ik vind 't wel leuk tbh. :o Weer eens wat anders dan keer op keer summoners rift.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:50:03 #255
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_105033354
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef MrEarcheese het volgende:
Spelen jullie overigens wel eens een custom match in all-mid? Je mag dan niet in de jungle om te ontwijken of te verstoppen voor ultimates enzo, elk persoon (meestal 3 vs 3) moet dan perse in mid lane spelen.

Je mag ook pas terug naar het summoners platform om spullen te kopen als je daadwerkelijk doodgaat, dus niet sneaky teruglopen en healen.
In het begin gaat 't nog rustig, maar als mensen dan toch de level 6 naderen begint er al lichte stress uit te breken omdat de ultimates binnen handbereik zijn.

Geen idee of 't uberhaupt bekend is hierzo, maar ik vind 't wel leuk tbh. :o Weer eens wat anders dan keer op keer summoners rift.
Als je een beetje nadenkt is dat volgens mij echt zo simpel te winnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En hoezo bannen ze bij de pot die hij nu start elk maar één champion, in plaats van drie? Is dat deze patch ook nieuw?

Lol, zoals hij nu ook in de champ select zit. Klikt wat rond, client bugged en hij kan niemand kiezen, krijgt bijna een random, hoor je hem zachtjes zeggen 'I want to play Rammus. Please?'

Topstreamer. _O_
Guardsman Bob, de streamer die zijn Universiteit is gestopt om dat te verslaafd was aan gamen. Echte topstreamer ja :'). Met z'n pinguïn altijd.
pi_105033638
Wtf. Is GB echt een uni dropout omdat hij wou gamen? Hoe oud is hij em wat doet hij nu voor werk/school dan?
  woensdag 30 november 2011 @ 23:58:45 #257
313006 MrEarcheese
pi_105033762
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Als je een beetje nadenkt is dat volgens mij echt zo simpel te winnen.
Het gaat mij meer om de hoeveelheid lol (haha, pun) zo'n gamemode + Skype/TS kan brengen, het is weer eens wat anders. Winnen is geen vereiste natuurlijk.

Pasgeleden nog een potje als Lux gespeeld waar de vijand mijn laser keer op keer wist te ontwijken als een stel ninja's. Heb nog nooit zoveel gelachen als toen volgens mij.
pi_105034232
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef znarch het volgende:
Wtf. Is GB echt een uni dropout omdat hij wou gamen? Hoe oud is hij em wat doet hij nu voor werk/school dan?
Hij haalde de Uni niet doordat hij teveel tijd in gamen stak, ja. Hij is nu 27 en werkt niet en doet geen opleiding. Hij verdient zijn centjes met de inkomsten van zijn stream en donaties van kijkers van zijn stream.

Klinkt inderdaad niet als een vaste bron van inkomsten waar je een pensioen mee kan opbouwen.

Maar buiten dat vind ik hem weliswaar geen enorm goede speler (driekwart van de streamers is beter), maar wél de sympathiekste. TheOddOne is bijvoorbeeld een véél betere speler, maar mijn god, wat is die vent een trieste klootzak.

De streams van Guardsman Bob kijk ik gewoon voor mijn plezier en om een beetje bij te leren.
  donderdag 1 december 2011 @ 00:09:33 #259
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105034364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hij haalde de Uni niet doordat hij teveel tijd in gamen stak, ja. Hij is nu 27 en werkt niet en doet geen opleiding. Hij verdient zijn centjes met de inkomsten van zijn stream en donaties van kijkers van zijn stream.

Klinkt inderdaad niet als een vaste bron van inkomsten waar je een pensioen mee kan opbouwen.

Maar buiten dat vind ik hem weliswaar geen enorm goede speler (driekwart van de streamers is beter), maar wél de sympathiekste. TheOddOne is bijvoorbeeld een véél betere speler, maar mijn god, wat is die vent een trieste klootzak.

De streams van Guardsman Bob kijk ik gewoon voor mijn plezier en om een beetje bij te leren.
odd one is echt zo'n nerd maar ik kan wel genieten van zijn niveau..

ik vind chaox ook wel leuk om te kijken maar vooral als hij smane speelt met xspecial of heel TSM
Wat doe ik hier?
pi_105034409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik ook welles. + zijn muziek is ok! Maar wat een faler irl zeg. Maar verdient dat genoeg om huur/hypotheek etc van te betalen dan?
  donderdag 1 december 2011 @ 00:15:16 #261
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_105034657
De tofste streamers vind ik saint, chaox, regi en dandinh.
  donderdag 1 december 2011 @ 00:41:16 #262
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105035794
Weer 2 mongolen die niet kijken voor ze queuen en in dominion komen terwijl ze normal game willen :').
pi_105040344
Saint oce en wickd zijn mb favo, ook enige wat ik zelf leuk vind , jungle mid en top. Vooral oce veel van geleerd, aggresief mid spelen en goed counterpicken
  donderdag 1 december 2011 @ 08:09:14 #264
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_105040559
Regi's Cassiopeia _O_
pi_105041050
Regi is me af en toe teveel aant klooien en teveel op kills aant jagen zonder na te denken. Regi wordt bijv veel vaker gepakt met een gank dan oce of shushei/xpeke
pi_105041469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Regi is me af en toe teveel aant klooien en teveel op kills aant jagen zonder na te denken. Regi wordt bijv veel vaker gepakt met een gank dan oce of shushei/xpeke
Hangt bij Regi heel erg van zijn bui af. Soms speelt hij heel serieus en goed en dan denk ik dat hij de beste AP carry ter wereld is. Als hij aan het trollen is dan krijgt hij inderdaad last van 'killfrenzy'.

Oce en Wickd vind ik maar een stel trieste gasten. Die lopen echt ALLEEN MAAR te ragen. Je kan van Regi vinden wat je wil, maar die loopt echt zelden iemand helemaal af te zeiken dat hij zo slecht is (zoals bijv. TheOddOne, Oce en Wickd wel regelmatig doen). Bij Wickd vind ik dat lachje ook verschrikkelijk irritant.

Shushei vind ik een geval apart. Is potentieel beter dan Regi, maar hij zit vaak zo laidback te spelen alsof het hem niet boeit. Vaak speelt hij dan ook niet al te best en wordt hij vaak out of position gepakt.
pi_105042563
Hmm chaox is niet zo heel bekend bij mij
pi_105042762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef Lamabal het volgende:
Hmm chaox is niet zo heel bekend bij mij
Chaox is de AD carry speler van Team Solomid, na CLG denk ik toch wel het bekendste Noord-Amerikaanse team. Hele slimme speler, goede mechanics, doet soms ook wat uitleg tijdens het streamen.
pi_105042944
Trouwens gister even gejungled. Wat ruk saai zeg. Je moet nu echt je ganks succesvol laten verlopen anders verneuk je tijd en exp.

Edit: Chaox die sivir gaat spelen. Kijken of sivir nu een beetje goed is dan maar

[ Bericht 36% gewijzigd door Lamabal op 01-12-2011 10:34:24 ]
pi_105049267
Zwaar gefeedde Nidalee

http://imgur.com/mPkyk
pi_105049551
niet klikken :D
pi_105049660
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Tjado het volgende:

[..]

En wij ook :') wij zo huh, ander liedje in champ select.

Crystal Scar? WHUT?
Maar we wonnen wel overtuigend ;)
pi_105049875
Ik heb eergisteravond met een ex-collega 4 dominion games gespeeld waarvan 3 gewonnen. Eentje was ik AD Sion, dat was echt bizar. In het begin wat mazzel met 1 of 2 kills en daarna echt zo hard geowned. Ik kon gewoon 1v2 onder HUN turret aan als mn ult op was.

Gister trouwens tryndamere gekocht, lijkt me wel een interessante toplaner. Misschien ook wel als jungler te gebruiken, maar ik wacht even af tot ze de jungle een beetje definitief hebben (ze gaan hotfixen volgens mij)
pi_105049943
Trynd kan sowieso junglen , ook in de 'oude' jungle. Best wel goede jungler ook, veel ganken en hard meppen :)
pi_105050475
Als je niks tegen een jungler met (vrij) weinig CC hebt, is er helemaal niks mis met Tryn als jungler.
pi_105051008
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trynd kan sowieso junglen , ook in de 'oude' jungle. Best wel goede jungler ook, veel ganken en hard meppen :)
En vluchters slowen en gap closen.

Btw, kennelijk ben ik goed in judgen op de tribunal, mag nu al 15 cases per dag judgen.
pi_105051295
snitch!
Conscience do cost.
pi_105051375
Ik kreeg tijdje terug nog 1000RP voor 'contribution made to the lol tribunal'.

Nou weet ik niet of dat kwam door X dagen achter elkaar 10 cases doen voor een tijdje, of dat ik opt forum wat voorstellen had gedaan, maar leuk meegenomen wast zeker :)
pi_105051620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:54 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

En vluchters slowen en gap closen.

Btw, kennelijk ben ik goed in judgen op de tribunal, mag nu al 15 cases per dag judgen.
Dat mag iedereen :)
pi_105051670
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In de oude jungle weet ik dat hij het kan, en in de nieuwe zal hij vast overleven maar het is even de vraag of hij daar effectief in is of dat hij gewoon stukken efficienter is als top laner. Je levelt namelijk wel een stuk trager en je farmt minder hard, terwijl trynd wel echt een lategame champ is. In top lane kom je wat sneller in je lategame ;)
pi_105051748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

In de oude jungle weet ik dat hij het kan, en in de nieuwe zal hij vast overleven maar het is even de vraag of hij daar effectief in is of dat hij gewoon stukken efficienter is als top laner. Je levelt namelijk wel een stuk trager en je farmt minder hard, terwijl trynd wel echt een lategame champ is. In top lane kom je wat sneller in je lategame ;)
Klopt , maar dan moet je zelf Trynd kiezen als counterpick voor bijv irelia oid. Als je eerst trynd pakt, en de tegenstander zet een Swain toplane om maar wat te noemen, wordt je behoorlijk gezoned en kom je helemaal nergens :)
pi_105052415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat mag iedereen :)
oh crap, dacht dat alleen de fanatiekelingen dat mochten, hoewel ik eigenlijk maar 3-4x per week de volle 10 (en nu dus 15) cases deed :P Maar dit is zeker nog niet zo heel lang aangepast. Dinsdag zat ik geloof ik nog op 10 cases? Hoewel ik moet toegeven dat ik daar niet altijd op let.
pi_105053757
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

oh crap, dacht dat alleen de fanatiekelingen dat mochten, hoewel ik eigenlijk maar 3-4x per week de volle 10 (en nu dus 15) cases deed :P Maar dit is zeker nog niet zo heel lang aangepast. Dinsdag zat ik geloof ik nog op 10 cases? Hoewel ik moet toegeven dat ik daar niet altijd op let.
Vandaag aangepast naar 15 :)
  donderdag 1 december 2011 @ 17:27:50 #284
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_105059608
Die volibear :') wat een schande.
pi_105059719
Want? Te goed, niet goed genoeg?
  donderdag 1 december 2011 @ 17:32:50 #286
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_105059794
Ik ging (sinds ongeveer 3 maanden) weer eens met Lee Sin junglen, die volibear ging ook jungle op enemy team. Ben hem 3x tegengekomen allebei full health, ik ging er steeds met 4/5e deel van me healthbar en een kill vandoor. In lategame slapte ik hem nog harder. Hij spamde abilities en had atmogs maar hij deed gewoon niet.
pi_105060603
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Precizionist het volgende:
Ik ging (sinds ongeveer 3 maanden) weer eens met Lee Sin junglen, die volibear ging ook jungle op enemy team. Ben hem 3x tegengekomen allebei full health, ik ging er steeds met 4/5e deel van me healthbar en een kill vandoor. In lategame slapte ik hem nog harder. Hij spamde abilities en had atmogs maar hij deed gewoon niet.
Lag dat niet aan die ene volibear? Ik heb zat Volibears gezien die hun team carrieden namelijk hoor, net zoveel als dat ik er hopeloos heb zien falen. Volgens mij is hij vrij balanced.
pi_105061110
Een queue van 2 uur en 18 min.. klopt dit? :')
pi_105061126
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Kijana het volgende:
Een queue van 2 uur en 18 min.. klopt dit? :')
Iemand op tweakers meldt het ook net, dus ben bang van wel.
pi_105061472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Lag dat niet aan die ene volibear? Ik heb zat Volibears gezien die hun team carrieden namelijk hoor, net zoveel als dat ik er hopeloos heb zien falen. Volgens mij is hij vrij balanced.
Dat idee heb ik ook, ik zie ook steeds vaker Wukongs die het erg goed doen terwijl het toch tijden extreem matig was.

quote:

[..]

Hoeveel streamers trekt hij? Als hij maar 20% van Hotshot z'n streamers trekt kan hij er al goed van leven. Bij de helft kan hij een dikke rekening opbouwen als hij weinig uitgeeft.

Zelf vind ik hem niet boeiend om naar te kijken, puur omdat ik hem ongeïnteresseerd vind klinken en z'n muziek niet waardeer.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  donderdag 1 december 2011 @ 18:28:37 #291
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105061889
Maar goed dat ik mijn IP boost nog niet gekocht heb, tweede dag op rij met die queue ;(.
pi_105062432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Thas het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, ik zie ook steeds vaker Wukongs die het erg goed doen terwijl het toch tijden extreem matig was.
Dat kwam voornamelijk door de buffs begreep ik :P
Conscience do cost.
pi_105062506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kwam voornamelijk door de buffs begreep ik :P
Klopt, die heeft wat buffs en bugfixes gehad en nu is hij balanced :)
pi_105062700
Kan iemand bevestigen of er nog steeds Loss Forgivens worden uitgedeeld bij ranked in EU-West? Dit was een paar uur geleden wel het geval.
pi_105062946
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Thas het volgende:

[..]

Hoeveel streamers trekt hij? Als hij maar 20% van Hotshot z'n streamers trekt kan hij er al goed van leven. Bij de helft kan hij een dikke rekening opbouwen als hij weinig uitgeeft.

Zelf vind ik hem niet boeiend om naar te kijken, puur omdat ik hem ongeïnteresseerd vind klinken en z'n muziek niet waardeer.
Hotshot heeft er momenteel twintigduizend, Bob heeft er drieduizend. Het is natuurlijk een momentopname, maar volgens mij is het altijd wel die verhouding. Aangezien hij echt wel tien uur per dag gamed, kan hij daar inderdaad wel van leven denk ik.
pi_105062998
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hotshot heeft er momenteel twintigduizend, Bob heeft er drieduizend. Het is natuurlijk een momentopname, maar volgens mij is het altijd wel die verhouding. Aangezien hij echt wel tien uur per dag gamed, kan hij daar inderdaad wel van leven denk ik.
Leven lukt dan wel ja, maar sparen nauwelijks.
pi_105063053
Ik vind Bob wel tof :)

Hij heeft veel moeite in zijn stream gestoken, de muziek is vaak ook wel leuk daardoor, hij blijft rustig in plaatst van te gillen en schreeuwen en iedereen af te zeiken.

Het gaat misschien wel snel vervelen maar het is wel een fijne stream
pi_105063099
Wat is er leuk aan de muziek van bob? Het is net skyradio op repeat :')
Conscience do cost.
pi_105063394
Het is niet direct mijn favoriete muziek, en ook alles in hetzelfde genre, dus dan krijg je van die rock classic Skyradio vibes, dat snap ik. Maar er zit wel wat meer variatie in en ook wel wat modernere dingen :)
pi_105063690
Half uur in queue, zit ik eindelijk in de launcher. Lost connection.

En het werkte zo goed de afgelopen maanden :'(

*edit* en weer, dan maar wat anders doen:P

[ Bericht 10% gewijzigd door Ame_thyst op 01-12-2011 19:30:48 ]
pi_105066485
Ik mag anderhalf uur in de queue gaan staan. De eerste 'refresh' haalde daar wel een half uur af en dat zal straks vast nog wel een keer gebeuren, maar dan nog is dit enorm. Toch maar een nieuwe split? ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')