Jep, die is er nog.... erg irritant.quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef znarch het volgende:
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
idd, maar over 9000 klinkt beterquote:
Hij dacht vast dat 'ie je hielpquote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Metonae het volgende:
0/10 pot met Riven. In lane met een Alistar. Steeds als ik haast een kil had kwam hij eraan en bashed de tegenstander terug zn eigen turret in. Like wtf ><
quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Metonae het volgende:
0/10 pot met Riven. In lane met een Alistar. Steeds als ik haast een kil had kwam hij eraan en bashed de tegenstander terug zn eigen turret in. Like wtf ><
Denk het ook ja. Uiteindelijk kreeg ik gewoon al het gezeik over me heen omdat ik dus dankzij Alistar underfarmed was. Being an easy target is never coolquote:Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij dacht vast dat 'ie je hielp
Je moet ook gewoon met newbs een OP carry pakkenquote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Uiteindelijk kreeg ik gewoon al het gezeik over me heen omdat ik dus dankzij Alistar underfarmed was. Being an easy target is never cool
Gaat voor mij niet lukkenquote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef stefanhaan het volgende:
We moeten echt een FOK! Ranked team maken
In de eerste instantie had ik zoiets van 'Yay! Met Alistar in lane!' Wist ik veel dat hij de tegenstander ging 'helpen'.quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met newbs een OP carry pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |