ja dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Dodgen in deze context wordt waarschijnlijk zijn E ability bedoeld
hmmkai.quote:
iddquote:
Had ik eerst ook, maar nu lukt het ineensquote:Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, ik doe iets fout met irelia volgens mij, want ik faal altijd zo hard met haar
Zet smartcasting aan, dan ben je veel sneller in je combo's en loop je niet steeds mis te klikken. Tevens moet je itembuild in orde zijn, weet niet wat je met haar bouwt?quote:Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, ik doe iets fout met irelia volgens mij, want ik faal altijd zo hard met haar
Dat ook ja, ik heb E op smart gezet, scheelt weer een klik. Q heb ik op normal staan omdat dat vaak m'n initiator is en anders zie ik niet wat de range erop is xDquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zet smartcasting aan, dan ben je veel sneller in je combo's en loop je niet steeds mis te klikken. Tevens moet je itembuild in orde zijn, weet niet wat je met haar bouwt?
Als het geen skillshot is maakt dat toch niet uit?quote:Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik heb E op smart gezet, scheelt weer een klik. Q heb ik op normal staan omdat dat vaak m'n initiator is en anders zie ik niet wat de range erop is xD
Mja, ik ben het zo gewend. Anders druk ik op Q en dan denk ik "huh waarom gebeurd er niks"? En dan als ie in range is sta ik plotseling naast m'n tegenstander en schrik ik me dood en is m'n concentratie weg en ook m'n combo xDquote:Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als het geen skillshot is maakt dat toch niet uit?
haha ok, whatever works for youquote:Op maandag 28 november 2011 13:52 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Mja, ik ben het zo gewend. Anders druk ik op Q en dan denk ik "huh waarom gebeurd er niks"? En dan als ie in range is sta ik plotseling naast m'n tegenstander en schrik ik me dood en is m'n concentratie weg en ook m'n combo xD
Hmm, Irelia? Dikke selfheal met je W dus ga me minder snell dood miss.quote:Op maandag 28 november 2011 18:38 schreef Tjado het volgende:
Wat is een goede champ om als (vooral) AP caster speler een melee champ te proberen?
ALLE TS zijn down. Ben nu nog ziek. Als het niet te erg is zaterdag wel ja.quote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef Tjado het volgende:
Irelia trekt me niet zo..ga missch Akali wel proberen
TROUWENS, ben je erbij zaterdag? Tijd voor concrete plannen kerel, kom op TS
TS is down..
Volgens mij in de nacht van dinsdag op woensdag.quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
Wanneer komt die volibear patch nu, morgenmiddag?
Duurt lang, ik wil volibearquote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Volgens mij in de nacht van dinsdag op woensdag.
not sure though
dat is echt knapquote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Salamando het volgende:
Zojuist een Annie die het klaarspeelt om continu d'r ulti gewoon te missen in teamfights
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |