Wrmquote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gaat voor mij niet lukkenIk speel op EUNE
Mijn (noorse) vriendin is na de split op EUNE geplaatst. Ik heb mezelf ernaartoe geschopt toen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wrm
Ik zit nog gewoon op EU west
ik had net precies zo'n Alistarquote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
In de eerste instantie had ik zoiets van 'Yay! Met Alistar in lane!' Wist ik veel dat hij de tegenstander ging 'helpen'.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Mijn (noorse) vriendin is na de split op EUNE geplaatst. Ik heb mezelf ernaartoe geschopt toen.
Hadden we uiteindelijk wel beter kunnen doen ja. Op EUNE heb je echt van die hinderlijke polen en russen die niks anders doen als in hun eigen taal blaten en Kurwa kurwa spammen als het een keer fout gaatquote:Op zondag 27 november 2011 19:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]waarom niet andersom? Laat haar maar lekker hiernaartoe komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Metonae op 27-11-2011 22:04:07 ]Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Je mag van je vriendin geen LOL doen op je eigen PC? Snel even laten zien wie de broek aanheeft dude!quote:Op zondag 27 november 2011 22:04 schreef nyny83 het volgende:
Ik kan helemaal niet spelen omdat mn laptop het verneuktIk speel wel zodra mn vriendin naar bed is op mn vaste PC, haal ik tenminste ook een fatsoenlijke framerate tijdens teamfights.
mwah in principe is de laptop 'van mij' en de PC 'van haar'. Gaat op zich altijd prima, maar nu is mn laptop het een beetje aan het begeven.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Je mag van je vriendin geen LOL doen op je eigen PC? Snel even laten zien wie de broek aanheeft dude!
Blitz jungle kan wel hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Blitz die jungled. Echt ik speel niet meer in het weekend. Weekendgamers
Waar ben jij eigenlijk heenquote:
Ye klopt je zei het al. In het begin was het saai maar later ken je die combo's en is hij wel leuk.quote:Op maandag 28 november 2011 09:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
TOLD U
wtf is dit trouwens, profi combinations, ganks, goede dragoncontrol en invading en verliezen.
game erna 3 ad carrys, ik als ad shaco jungle en een soraka en winnen tegen een 'normaal' team...
its a world gone mad
aan de andere kant, korean shaco ftw
Dodge gaat wegquote:Op maandag 28 november 2011 10:27 schreef tdrone het volgende:
Fizz is zo irritant om tegen te spelen vind ik.
Hij blijft je harrassen bij je tower en dodged dan die tower hit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |