Vond wel geinig om te zien hehequote:Op woensdag 30 november 2011 10:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Saint is nu alleen nog aant trollen met regiZe waren serieus aant spelen maar hotshot was aant slapen, ging halverwege game afk , kwamdie terug 'Where were you!??' , 'Thats none of your fucking business'
Gaat goed bij clg
Riot gaat jungle hotfixen, waarschijnlijk morgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kar, pm ff, iemand ingame voor ip. Nu at work
Ok, junglen is het niet meer. De small creeps geven zo weinig gold (4-6g) dat je wel moet ganken om uberhaupt aan items te komen
Jup, las het net op NA forumquote:Op woensdag 30 november 2011 10:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Riot gaat jungle hotfixen, waarschijnlijk morgen.
Heb ik niet, zag het op de stream van Saintquote:
Dit dus. xDquote:Op woensdag 30 november 2011 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb ik niet, zag het op de stream van SaintSTaat wel op het NA forum idd.
Wut, lan parteh?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd, krijgt sneller pure AOE junglers (rammus, riven etc) die dat sowieso meepakken. Fiddle is wel echt eentje die minder handig gaat worden. Zal vanavond wel zien
tjado, wil je met noz overleggen over eten en entertainments zaterdag?
Hoge raad trolol. niet echtquote:Op woensdag 30 november 2011 10:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Bijeenkomst van de hoge raad.
Nee. Ben zelf ook grootquote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Grotemensenmeeting dan , zo goed?
Surequote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd, krijgt sneller pure AOE junglers (rammus, riven etc) die dat sowieso meepakken. Fiddle is wel echt eentje die minder handig gaat worden. Zal vanavond wel zien
tjado, wil je met noz overleggen over eten en entertainments zaterdag?
ik ga hem zo kopenquote:
jawel. Ignite counterd dat keihard. Red buff ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Metonae het volgende:
1v1 tegen Volibear is onmogelijk met die passive
Ik had geen van beidequote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawel. Ignite counterd dat keihard. Red buff ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |