Zit tussen Talon en Lee Sin te twijfelen op mijn volgende aankoop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Talon is niet meer wat het is geweest, stuk lastiger te farmen aant begin, waardoor je aant eind tekort komt.
Lee Sin is erg leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zit tussen Talon en Lee Sin te twijfelen op mijn volgende aankoop.
Lee Sin kan beide uitstekend (solo top of jungle)quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou ik toch Lee Sin nemen, maar dat hangt er ook van af of je liever wilt junglen of solo top/duo top wilt.
Maakt mij weinig uit, maar sowieso eerst nog IP sparen voor runesquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou ik toch Lee Sin nemen, maar dat hangt er ook van af of je liever wilt junglen of solo top/duo top wilt.
Ragnarok Online muziekquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Lamabal het volgende:
Chaox streamt nu met de nieuwe champ
http://www.solomid.net/livestream.php?s=4
en hij verliest hard tegen een fizzquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Lamabal het volgende:
Chaox streamt nu met de nieuwe champ
http://www.solomid.net/livestream.php?s=4
Klopt, maar Talon is solo top iets 'leuker' dan Lee Sin naar mijn mening. Maar hij kan inderdaad allebei erg goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lee Sin kan beide uitstekend (solo top of jungle)
Ik ga zo slapen maar dewelke is het? Had ze letterlijk allemaal geprobeerd (zowel van Fok als GoT)quote:
Meestal pak ik dan gewoon puur om te sarren Ashe of Tristana inderdaad. Fuck that shit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zat dus in een blind pick game, instalocken er meteen vier met ad dps champions. Brullen ze meteen dat ik een tank moet nemen.
Mooi niet dus, geniet dan maar van mijn critplank.
En nu vinden ze me een Nazi omdat ik geen tank wilde nemen. Lekker dan.
Ach ja, dat gezeik kon je verwachten. Eerst maar eens even een paar dagen uitproberen voordat er conclusies getrokken worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eerste impressies van nieuwe patch op NA:
Junglen kom je niet eens meer lvl4 met een full clear
Blue en Red teveel generfed, is het niet meer waard om te stealen
Jungleinvaden is useless, je jungle spawned sneller dan dat je em kan clearen
Nieuwe sivir is niet veel beter dan de oude
Volibear passive is te sterk, maar rest van de champ is te sucky
Alleen de bugfixes en hp/manapots is iedereen over te spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |