SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)Wat doe ik hier?
Als het blind pick is is het lastig, maar anders moet je gewoon Gragas en/of Janna daartegen picken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gisteravond een pot mogen spelen tegen Amumu, Sona en Cassiopeia. AOE CC iemand?
Vayne en Graves om het af te maken![]()
GG dan maar.
We hebben er allemaal even uit gelegen met de komst van battlefield 3 en skyrim maar iedereen begint lol nu ook weer een beetje op te pikken. Dus als we een keer een 5v5 kunnen afspreken lijkt het me leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef nyny83 het volgende:
Nasus gister ging wel lekker... jammer alleen dat we alsnog verloren omdat mijn laptop uitviel.
Ja lulquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef nyny83 het volgende:
Nasus gister ging wel lekker... jammer alleen dat we alsnog verloren omdat mijn laptop uitviel.
Mjah mn laptop is nog NOOIT eerder uitgevallen. Zelfs geen bluescreen. Het rare was ook dat hij niet meer aanging voor een hele tijd. En ineens deed hij het gewoon weer en heeft hij het de hele avond en de hele dag vandaag gewoon prima gedaan. Snap er geen hol van.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ja lulDaarvoor owneden we ze compleet
quadra met karthus ultzo close die lee ook
Oververhit denk ik. Wat had je er onder liggen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah mn laptop is nog NOOIT eerder uitgevallen. Zelfs geen bluescreen. Het rare was ook dat hij niet meer aanging voor een hele tijd. En ineens deed hij het gewoon weer en heeft hij het de hele avond en de hele dag vandaag gewoon prima gedaan. Snap er geen hol van.
Bij mij liepen de kills nog niet zo heel hard (stond 3/2 toen ik uitviel geloof ik), maar ik deed ziek veel damage met die Q en kon in een 1v3 gewoon flink lang overleven zodat jij met Karthus vrij eenvoudig de kills kon oppakken.
De tafel, zoals altijd. Zo zit ik al 2 jaar ofzo, nooit gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oververhit denk ik. Wat had je er onder liggen?
het probleem is dat eve alleen werkt als het andere team niet al te snugger is. Als ik tegen een twitch of eve kom koop ik al gelijk een pink ward (als support) dus mijn botlane is altijd veilig van ganks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Evelynn is niet zo slecht als gedacht wordt. Een goede Eve kan een team gewoon goed dragen. Het zijn de slechte Evelynns met heal/revive die denken dat ze door de stealth makkelijk penta's kunnen halen en vervolgens feeden, die het voor de serieuze Eve's verpesten.
Misschien even uitblazen? Met perslucht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De tafel, zoals altijd. Zo zit ik al 2 jaar ofzo, nooit gehad.
Had eerst een 'Meh' gevoel bij die beer, maar hij ziet er toch wel erg gaaf uitquote:Abilties:
Rolling Thunder: Volibear drops to all fours and runs faster if chasing an enemy champion. The first enemy he attacks is knocked into the air.
Frenzy: Volibear's repeated attacks grant him additional attack speed. Once Volibear has repeatedly attacked four times, he can perform a vicious bite on his target.
Majestic Roar: Volibear lets out a powerful roar that damages and slows enemies. Minions and monsters are feared as well.
Thunder Claws (Ultimate): Volibear channels the power of the storm causing his attacks to blast his targets with lightning that bounces to other nearby enemies.
Chosen of the Storm (passive): Volibear heals rapidly for a few seconds when his health drops to a critical level.
Er is een Riot medewerker met de nickname Volibar en die zit al tijden te schreeuwen om een armored bear champion. Is ergens een topic over als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Precizionist het volgende:
Hoe inspiratieloos waren ze met z'n 30en om die naam te kiezen.
Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze patch
Sivirs ricochet geen toggle meer
Jungle makkelijker maken, minion damage minderenEr is toch al miniondamagevermindering in de masteries?
Sivirs range verhogen![]()
![]()
Healthpots zwakker makenZeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned
Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.
Sivir remake vind ik ook beter dan het origineel, maar ff uitproberen na de patch, is toch maar 450 IP.
Dit. En je kunt jugle oefenen in een custom game.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.
Ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze patch
Sivirs ricochet geen toggle meer
Jungle makkelijker maken, minion damage minderenEr is toch al miniondamagevermindering in de masteries?
Sivirs range verhogen![]()
![]()
Healthpots zwakker makenZeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned
Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:13 schreef ems. het volgende:
Ik snap de kritiek niet zozeer. Voor zover ik begrijp is deze aanpassing van de jungle bedoelt om meer verschillende champs in de jungle te krijgen. Wat maakt het nou uit dat het iets simpeler is geworden? Het is niet alsof het moeilijk was in de eerste plaats.
Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteedsquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallen
ik denk zoiets als op twisted treeline, zo'n buff die maar zo kort duurt dat je er meteen wat mee moetquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?
Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?
[..]
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteedsflash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |