abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:57:53 #26
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_104827408
Udyr top _O_.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_104827931
Deze patch :')

Sivirs ricochet geen toggle meer :')
Jungle makkelijker maken, minion damage minderen :') Er is toch al miniondamagevermindering in de masteries?

Sivirs range verhogen :{ ^O^

Healthpots zwakker maken :') Zeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned :')



[ Bericht 3% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 25-11-2011 23:27:02 ]
pi_104828826
Flinke faalpatch weer idd xD
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_104829640
WHAT THE FUCK met die snellere respawn tijden en makkelijkere camps wordt phoenix udyr ZWAAR OP!
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:51:55 #31
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104830021
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze patch :')

Sivirs ricochet geen toggle meer :')
Jungle makkelijker maken, minion damage minderen :') Er is toch al miniondamagevermindering in de masteries?

Sivirs range verhogen :{ ^O^

Healthpots zwakker maken :') Zeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned :')

Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.

Sivir remake vind ik ook beter dan het origineel, maar ff uitproberen na de patch, is toch maar 450 IP.
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:58:38 #32
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_104830310
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ik vind er anders niet veel mis mee hoor. Het instapniveau van de jungle is gewoon te hoog nu. Zonder een complete lvl. 30 rune- en mastery set is junglen gewoon niet te doen, en zelfs daarmee is junglen niet makkelijk om onder de knie te krijgen. En door de enorme hoeveelheid kleine kindjes onder de spelers is het dus ook onmogelijk om fatsoenlijk te leren junglen, want als je als beginner een foutje maakt heb je de rest van de match gezeik aan je kop en na afloop 4 reports aan je broek. En dan heb ik het over normals, niet ranked.

Sivir remake vind ik ook beter dan het origineel, maar ff uitproberen na de patch, is toch maar 450 IP.
Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_104830379
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Wat zever jij? Jungle is makkelijk te doen op level 30 zonder rune page. En met rune page is het echt met je ogen dicht.
Dit. En je kunt jugle oefenen in een custom game.

En tuurlijk is de ene jungle moeilijker dan de andere. Maar mag deze game dan nog een uitdaging hebben? (Sinds vorige patch al niet meer maarja)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 10:24:15 #34
300347 MrManuel
pi_104836577
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze patch :')

Sivirs ricochet geen toggle meer :')
Jungle makkelijker maken, minion damage minderen :') Er is toch al miniondamagevermindering in de masteries?

Sivirs range verhogen :{ ^O^

Healthpots zwakker maken :') Zeg maar dag tegen je laan als je tegen een champion met sustain laned :')

Ben zeer benieuwd.
Ik vindt de jungle update wel goed maar moet het eerst zien onder ogen zien.
En jah Sivirs rang mag wel :)
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_104836705
Vind de jungle update eigenlijk matig, het is al niet zo moeilijk, je kunt gewoon ff op internet kjiken hoe het moet. Denk dat champs als Gragas nu ook veel vaker zullen voorkomen, aangezien die health pots minder regennen, met Gragas heb je dan een goeie sustain in lane(sowieso al) en de tegenstander zal dat steeds minder hebben...

Op bepaalde aspecten maken ze het spel steeds makkelijker, eerst was het een beetje een uitdaging om nieuwe dingen te proberen, maar nu wordt het steeds gemakkelijker gemaakt. Komt misschien door de nog steeds groeiende community en de daarbij behorende newbies/ mensen die er niet veel van snappen
pi_104836769
Cho'Gath, Tryndamere, GP en consorten zullen ook vaker te zien zijn, neem ik aan. Eigenlijk alles met sustain en damage wel.

Dorans items zullen ook frequenter gebruikt worden, lijkt me.

Ik ben trouwens wél benieuwd naar en aangenaam verrast door de cosmetische rework van GP.
pi_104837299
Dus Fizz krijgt nu ondertussen health back op minionhits? :)
pi_104838347
Is dat zijn hidden passive?
pi_104838475
Ondertussen wel, minder miniondmg passive, minder miniondmg mastery, en nu doen de minions al minder damage uberhaupt
pi_104838802
Deze patch :')
Riot luistert naar de spelers ja, de mensen die het 1uurtje per week spelen en er geen klap van begrijpen. De jungle is lastig zodat het een uitdaging is voor de speler. In combinatie met een duidelijke reward als je het goed doet.

Dota 2 wordt nu heel interessant.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104838992
Ik snap de kritiek niet zozeer. Voor zover ik begrijp is deze aanpassing van de jungle bedoelt om meer verschillende champs in de jungle te krijgen. Wat maakt het nou uit dat het iets simpeler is geworden? Het is niet alsof het moeilijk was in de eerste plaats.
Conscience do cost.
pi_104839281
En goede ganks hangt nog steeds van skill af toch? Daar kan Riot weinig aan veranderen (Ja, een uber OP champ met unlimited range flash + 10k true dmg als ability introduceren, maar dat doen ze obviously niet)
pi_104839351
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:13 schreef ems. het volgende:
Ik snap de kritiek niet zozeer. Voor zover ik begrijp is deze aanpassing van de jungle bedoelt om meer verschillende champs in de jungle te krijgen. Wat maakt het nou uit dat het iets simpeler is geworden? Het is niet alsof het moeilijk was in de eerste plaats.
Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_104839428
hoezo wordn die OP, juist daar zou je het niet merken
pi_104839647
Omdat de camps zwakker worden en die dus NOG sneller door de jungle heen kunnen vliegen. supersnel farmen EN superveel ganken.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_104839707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat champs die al heel snel jungleden nu naar mijn mening OP worden. Denk aan Phoenix Udyr bijvoorbeeld.
Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallen :P
Conscience do cost.
pi_104839714
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?

Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?


quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Met elke kleine nerf of buff zal je hebben dat je, wellicht onbewust, andere champs een kleine boost geeft. Laten we eerst eens kijken hoe het uitpakt. Toen de flashnerf werd aangekondigd schreeuwde men ook moord en brand maar dat bleek uiteindelijk allemaal wel mee te vallen :P
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteeds :+ flash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde O-) )
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:04:40 #48
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104840332
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?

Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?

[..]

Die kortere flash onderschat ik echt nogsteeds :+ flash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde O-) )
ik denk zoiets als op twisted treeline, zo'n buff die maar zo kort duurt dat je er meteen wat mee moet
Wat doe ik hier?
pi_104840552
SChiet me ook te binnen, AOE AP mid gaat ook beter worden, aangezien je makkelijker even een wraithcampje mee kan pakken zonder dat je jungler daar last van heeft
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:16:34 #50
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104840670
ik ga hard vandaag als Nocturne, jammer dat ik zo moet werken.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')