Ik had voor die patch al dat ik vaker tegen muren aanflashte dan er overheen heb dat nu alleen nog maar meer xD Beste bij mij werkt om naar muur te lopen en dan met muis op het flashknopje en dan pas doen als je 100% zeker bent dat je er overheen gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?
Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?
[..]
Die kortere flash onderschat ik echt nogsteedsflash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde
)
zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
mwa ligt heel erg aan de jungler zelf. Ik neem de eerste 2x blue en red zelf mee, vooral om te kunnen ganken en goed te farmen. Daarna vraag ik onze AP carry(als die er is) of hij blue wilt hebben. Soms wel soms niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Junglers die ik tijdens niet premade potjes tegenkom zijn meestal nogal egoistische spelers. BLUE BUFF IS MINE. Door de jungle eenvoudiger te maken lijkt Riot het solo/egoistisch spelen alleen nog maar sterker te promoten.
Daarbij komt dat het gros van de support champions imho te erg generfed zijn. Ik had liever gezien dat ze het teamspel wat zouden verbeteren ipv het "ik ga jungle en ik own iedereen"
Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
Nunu zelf niet, maar die Vayne dan welquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.
Deze opmerkingquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakken
In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb nu een potje of vier met Heimer gespeeld. Bevalt op zich best goed, maar ik vind het lastig in teamfights. Vind hem (tot nu toe) vooral lekker spelen tijdens de laning fase.
Iemand hier toevallig ervaring met hem?
Jep, dat soort kansloze gasten heb je altijd, en ik denk dat het bij andere moba games net zo erg of erger isquote:Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Ame_thyst het volgende:
"Die on gas you jew"
Insults worden steeds beter in dit spel
Dunno, hoorde iemand anders ook al klagen eerder vandaag.quote:Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef Metonae het volgende:
Ik word echt moe van Shaco. Er is geen enkele match waar hij gewoon niet gekozen word. Zie inmiddels Talon ook steeds vaker voorkomen
Riven gisteren gekocht![]()
Edit: Servers laggy?
Denk dat placement van de turrets voor mij het lastigst is atm. Hij speelt (uiteraard) heel anders dan cassie of ryze, en daar moet ik nog behoorlijk aan wennen. Toch maar nog meer oefenen en proberen met turrets danquote:Op zondag 27 november 2011 14:24 schreef jespertje het volgende:
[..]
In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.
Ik heb het gister ook nog een keer gehad (toch, IsahaKAROT?quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef znarch het volgende:
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |