abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104841182
Wat ik dus raar vind, is dat ze jungle makkelijker maken zodat andere champions ook kunnen junglen. Maar je geeft toch ook niet iedereen extra ad zodat meer champions ad carry kunnen spelen?

Dit is een nerf die er ook voor zorgt dat dominerende teams nog harder gaan domineren, als zij je tot je inhibitorturrets terug hebben gepushed en vrolijk elke drie minuten tonnen aan goud binnenslepen omdat ze je jungle controleren.

Dag heroic last stand, ace en de overwinning binnenslepen door een snelle push op mid, als ze gruwelijk hard kunnen farmen. Of is dit gek gedacht?
pi_104841500
Junglers die ik tijdens niet premade potjes tegenkom zijn meestal nogal egoistische spelers. BLUE BUFF IS MINE. Door de jungle eenvoudiger te maken lijkt Riot het solo/egoistisch spelen alleen nog maar sterker te promoten.

Daarbij komt dat het gros van de support champions imho te erg generfed zijn. Ik had liever gezien dat ze het teamspel wat zouden verbeteren ipv het "ik ga jungle en ik own iedereen"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104843869
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
pi_104849236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Tjado het volgende:
Ze zeggen wel dat de jungle rewards kleiner worden, dus misschien ook minder gold per camp?

Hoor ik nou trouwens goed dat elk kampje zijn eigen buff krijgt? En bij wolf camp zie je ook iets groens onder de big wolf?

[..]

Die kortere flash onderschat ik echt nogsteeds :+ flash nogsteeds weleens tegen een muur aan (wat voor de nerf niet gebeurde O-) )
Ik had voor die patch al dat ik vaker tegen muren aanflashte dan er overheen heb dat nu alleen nog maar meer xD Beste bij mij werkt om naar muur te lopen en dan met muis op het flashknopje en dan pas doen als je 100% zeker bent dat je er overheen gaat.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:44:05 #55
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104849797
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Net ff Nunu support geprobeert en dat speelt niet slecht, slow en attack speed buff is handig, de ultimate ook, heeft wel wat potentie
zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakken
Wat doe ik hier?
pi_104849841
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Junglers die ik tijdens niet premade potjes tegenkom zijn meestal nogal egoistische spelers. BLUE BUFF IS MINE. Door de jungle eenvoudiger te maken lijkt Riot het solo/egoistisch spelen alleen nog maar sterker te promoten.

Daarbij komt dat het gros van de support champions imho te erg generfed zijn. Ik had liever gezien dat ze het teamspel wat zouden verbeteren ipv het "ik ga jungle en ik own iedereen"
mwa ligt heel erg aan de jungler zelf. Ik neem de eerste 2x blue en red zelf mee, vooral om te kunnen ganken en goed te farmen. Daarna vraag ik onze AP carry(als die er is) of hij blue wilt hebben. Soms wel soms niet.
pi_104852512
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef jespertje het volgende:
Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.
pi_104852716
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zag pas Nunu support met Vayne langskomen op Solomid. Lijkt me zeker een goeie combo. Nunu is ook bijna niet uit de lane te krijgen met z'n Q.
Nunu zelf niet, maar die Vayne dan wel :P Die moet dus wel voor eigen sustain zorgen met pots en later lifesteal.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_104867190
Zojuist met een Blitzcrank in de botlane tegen een andere Blitz gespeeld. We grabden elkaar twee keer op het exact zelfde moment waardoor we met elkaar van plaats wisselde _O-

De eerste keer was onder onze toren en dus een free kill, te tweede keer onder hun toren. Weer free kill -O-
pi_104867482
Das toch hilarisch :P
  zondag 27 november 2011 @ 13:12:02 #61
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104873407
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef tdrone het volgende:

[..]

zeker met die jungle patch dan kan ie ook nog wat jungle monsters meepakken
Deze opmerking :')
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
  zondag 27 november 2011 @ 13:38:46 #62
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_104874354
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Precizionist het volgende:

[..]

Deze opmerking :')
ik ben ook nog niet zo goed in LoL ;(
Wat doe ik hier?
pi_104874527
Heb nu een potje of vier met Heimer gespeeld. Bevalt op zich best goed, maar ik vind het lastig in teamfights. Vind hem (tot nu toe) vooral lekker spelen tijdens de laning fase.

Iemand hier toevallig ervaring met hem?
pi_104876504
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb nu een potje of vier met Heimer gespeeld. Bevalt op zich best goed, maar ik vind het lastig in teamfights. Vind hem (tot nu toe) vooral lekker spelen tijdens de laning fase.

Iemand hier toevallig ervaring met hem?
In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.
pi_104877911
"Die on gas you jew"

Insults worden steeds beter in dit spel :N
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104879427
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Ame_thyst het volgende:
"Die on gas you jew"

Insults worden steeds beter in dit spel :N
Jep, dat soort kansloze gasten heb je altijd, en ik denk dat het bij andere moba games net zo erg of erger is :P
pi_104879570
Wukong geunlocked en tis een leuke champion, ga em zeker vaker spelen :) Alleen jammer dat de eerste 2 testpotjes je gelijk weer in een team vol retards gemikt wordt.... Moest 2x top lane solo en beide keren binnen 10 min mid en bot lane towers neer.... En scheldpartijen om niet goed van te worden. Dus vandaag alweer 8 reports mogen doen....

Btw, is het alleen bij mij zo dat die tooltips van wukong buggen of hebben meer mensen daar last van? Gaat om de Q, de E en de R ability waarbij de AD bonus op 0 blijft staan.
pi_104881903
Ik word echt moe van Shaco. Er is geen enkele match waar hij gewoon niet gekozen word. Zie inmiddels Talon ook steeds vaker voorkomen :{

Riven gisteren gekocht *O* O+

Edit: Servers laggy?

[ Bericht 4% gewijzigd door Metonae op 27-11-2011 17:02:01 ]
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_104883733
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:33 schreef Metonae het volgende:
Ik word echt moe van Shaco. Er is geen enkele match waar hij gewoon niet gekozen word. Zie inmiddels Talon ook steeds vaker voorkomen :{

Riven gisteren gekocht *O* O+

Edit: Servers laggy?
Dunno, hoorde iemand anders ook al klagen eerder vandaag.
pi_104884682
Servers zijn een beetje laggy ja. Weer wat elo verloren door 2 trolls, waren als laatste picks, picken ze garen/lux, terwijl we nog geen support hadden. Lux nam geen CV, geen wards etc, beiden wouden bot lane hebben, moest ik dus als Caitlyn op mid tegen Brand, ging op zich niet slecht, lane gewonnen, maar je kunt dan geen damage kopen omdat je gewoon MR nodig hebt. Bot lane na 10 min kwijt en waren alleen maar aan het feeden, snap de lol daar niet van...
pi_104885316
Gisteren speelde ik (lvl 30) en drie anderen vrienden (tussen lvl 3 en 12) tegen een team dat volledig uit smurfs bestond. Dat was niet leuk :')

Denk dat het tijdstip (rond een uur 's nachts) ook niet helemaal meehielp :+
pi_104885562
Ik had dus ook lag. Ik zag Akali aan de andere kant van de map, terwijl bij mij de healthbar leger en leger begon te worden. Had ze ineens een kill. Hm.
pi_104887199
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:24 schreef jespertje het volgende:

[..]

In teamfights moet je gewoon veel harassen met je Mini Rockets en je Concussion Grenade. Als teamfight echt start dan zo snel mogelijk Turrets neerzetten(als die nog niet staan) en je ult gebruiken om ze te slowen.
Denk dat placement van de turrets voor mij het lastigst is atm. Hij speelt (uiteraard) heel anders dan cassie of ryze, en daar moet ik nog behoorlijk aan wennen. Toch maar nog meer oefenen en proberen met turrets dan :)

Thx!
pi_104887600
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
pi_104887787
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef znarch het volgende:
Die bug dat je een andere rune/mastery page krijgt dan je geselecteerd had. Is die er nog? Weet 100% zeker dat ik goed gekozen had maar eindigde met een bak Ad op mid xD
Ik heb het gister ook nog een keer gehad (toch, IsahaKAROT? ;) ).
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')