abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:04:25 #151
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104952263
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef tdrone het volgende:

[..]

dat is echt knap :')
Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neer :').

Tevens: Runepages zijn veel te duur! :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Salamando op 29-11-2011 01:01:05 ]
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 29 november 2011 @ 01:18:11 #152
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104954373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Salamando het volgende:

[..]

Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neer :').

Tevens: Runepages zijn veel te duur! :(
Klopt :Y

17euro voor 7 stuks ofso.

[ Bericht 2% gewijzigd door stefanhaan op 29-11-2011 01:24:00 ]
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104956347
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 41% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 29-11-2011 08:31:21 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:48:18 #154
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_104956703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt, mijn collega's kijken me nu allemaal aan alsof ik mijn verstand verloren ben omdat ik zomaar ineens de slappe lach kreeg :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_104956823
Patchnotes zijn uit. Int kort:

Karthus kleine nerf op zn wall
Sivir remake
Boel bugfixes, vooral op kogmaw en yorick
Madreds proct meer, voor minder
Wriggels proct voor minder
Jungle smalls geven nu hp terug per % missing
Jungle XP leashrange is kleiner
Junglen is een stukkie makkelijker, maar damage en XP scalen nu beter naar lategame (wat het voor een AP mid viable maakt op wraiths erbij te doen)
pi_104957083
Beetje suffe champ, en maar weer es een eenzijdige spotlight. Look, noone is damaging me so Im destroying the living shit out of everyone! Tons of damage!
pi_104957090
Ziet er wel leuk uit om te spelen maar hij speelt hem tanky. Weet niet of dat zo leuk is.
pi_104957125
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Beetje suffe champ, en maar weer es een eenzijdige spotlight. Look, noone is damaging me so Im destroying the living shit out of everyone! Tons of damage!
Doet Phreak zijn spotlights nog steeds tegen underlevelled bots? xD
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_104957139
Tegen underleveled staff :D

ben je alweer beter? jawel he ;)
pi_104957180
Die dominion spotlight is echt te lame. Hij heeft 138080138013 hp en hij vecht tegen een gangplank en volibear met 200 hp
pi_104957393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tegen underleveled staff :D

ben je alweer beter? jawel he ;)
Nee ik ben ziek :/ wel iets beter dan vant weekend though. Veel thuisblijven en gamen, dan zal het wel beter gaan.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_104957808
Die spotlight slaat weer nergens op met een fed Phreak tegen underleveled staff in vooropgezette potjes waarin niemand Phreak mag aanvallen. Desondanks lijkt de champ me wel geinig, past ook wel bij mijn speelstijl denk ik. Ik zal hem denk ik als tanky jungler bouwen met veel health items aangezien daar wat skills van hem op scalen.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:52:36 #164
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_104957942
Gisteren twee normal potjes gedaan en ik beide potjes was het 3 vs 5. Helaas zat ik bij de 3 versie steeds (na 5 minuten steeds), als je vervolgens vraagt waarom ze afk zijn krijg je antwoorden als 'moet huiswerk maken', 'moet eten', etc. Je weet toch dat een potje meestal 45 minuten kost, waarom begin je er dan überhaupt aan, als je die tijd niet hebt.

Stond op het punt het spel te verwijderen uit frustratie. Ik vind het niet erg om te verliezen als de tegenpartij beter is, maar verliezen omdat twee teamleden niks doen is echt niet leuk.

Verder wel goed om te lezen dat ze Sivir gaan aanpassen, speel veel met haar maar ze is een beetje slap op het moment.
pi_104957946
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef nyny83 het volgende:
Die spotlight slaat weer nergens op met een fed Phreak tegen underleveled staff in vooropgezette potjes waarin niemand Phreak mag aanvallen. Desondanks lijkt de champ me wel geinig, past ook wel bij mijn speelstijl denk ik. Ik zal hem denk ik als tanky jungler bouwen met veel health items aangezien daar wat skills van hem op scalen.
Correct, ze vallen allemaal iemand anders aan en dan volibear bijna dood. Stoppen ze en HARRR WE ZIJN ALLEMAAL DOOD, HOW COME!?!?!?

Maar leuk dat hij ook een fling heeft. Alleen denk ik dat hij niet zo heeeel goed is ingame. Zal wel meevallen.

En phreak jungled alles dus meh of dat lukt.
Met attack speed runes en armor runes zou je het wel volhouden denk ik
pi_104957965
Met de nieuwe jungle kan je met lux en leblanc nog junglen...
pi_104958019
Krijgen we straks in de tournooien jungle Zilean te zien :P

Ik zag overigens een keer in een spotlight Phreak met 300 MR rondlopen, terwijl hij dat qua items nooit kon hebben omdat hij geen MR had gekocht. Kan me nu even niet voor de geest halen in welke spotlight dat was, eens kijken of ik dat terug kan vinden.
pi_104958086
Ze moeten gewoon zo'n high elo gast een champion spotlight laten maken.

Veel meer realistisch. Maar wat ze nu doen is natuurlijk wel slim want nu wil iedereen hem kopen omdat hij OP lijkt.
pi_104958126
Tuurlijk , ook wel slim om te doen idd. Daarom komen er imo ook minder supports, probeer die maar een beetje cool over te laten komen zonder kills en ganking...

Gelukkig heeft US altijd dag voor ons de nieuwe champs en streamen er dan genoeg die nieuwe champs. Heeft mij behoed voor de 1e wukong en <3 fizz :D
pi_104958215
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk , ook wel slim om te doen idd. Daarom komen er imo ook minder supports, probeer die maar een beetje cool over te laten komen zonder kills en ganking...

Gelukkig heeft US altijd dag voor ons de nieuwe champs en streamen er dan genoeg die nieuwe champs. Heeft mij behoed voor de 1e wukong en <3 fizz :D
Wukong toen de tijd was hij niet zo goed. Maar nu vind ik hem echt niet zo slecht.
pi_104958224
Die Fizz burst me daar een partij damage, zeg. Net tegen een gefeedde Fizz mogen spelen, dat maakt niet vrolijk ;(

Goed, ik was dan een gefeedde Gangplank met FoN, maar dat maakt even niet uit. De schade die hij op mijn maatjes deed was echt gruwelijk belachelijk. Pats, boem, dood. Pats, boem, haai, dood. Pats, boem, dood.

Dat iedereen het vertikte om Magic Resistance tegen een team van 4 AP te kopen wilde ook niet helpen. Solo queue :')
pi_104958400
:D altijd leuk ^^

Wukong was eerst broken, zn damage scalede alleen van zn base damage, wat dus nooit meer werd :) Toen fix, toen buff, nu issie tegen een boel bruisers behoorlijk nice (en mid ook btw, try it)

Fizz is wel mn favo champ sinds lange tijd, erin, 2x hit en E eruit. 3e keer met R voor de kill.
pi_104959606
Wukong is inmiddels zeer viable. Ik vind alleen zn skillset niet zo leuk en hij kost 6300 IP dus ik heb hem nog niet gehaald, maar niks mis met Wukong momenteel.
pi_104961658
Gast wukong is een beest :) wat is er mis met zn skillset?
pi_104961715
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gast wukong is een beest :) wat is er mis met zn skillset?
NIks mis mee, maar past gewoon niet bij mijn speelstijl. Wukong is een beetje net als Fizz een hit and run speelstijl (wegrennen in stealthmode na harass in dit geval) en ik ben meer van de continue DPS. Bruisers die mij beter liggen zijn Irelia, Udyr, Nasus etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')