Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Staat ons team rechts, hun team links, pleurt ze die ulti rechts neer.
Tevens: Runepages zijn veel te duur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 29-11-2011 08:31:21 ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bedankt, mijn collega's kijken me nu allemaal aan alsof ik mijn verstand verloren ben omdat ik zomaar ineens de slappe lach kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
Doet Phreak zijn spotlights nog steeds tegen underlevelled bots? xDquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Beetje suffe champ, en maar weer es een eenzijdige spotlight. Look, noone is damaging me so Im destroying the living shit out of everyone! Tons of damage!
Nee ik ben ziek :/ wel iets beter dan vant weekend though. Veel thuisblijven en gamen, dan zal het wel beter gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tegen underleveled staff
ben je alweer beter? jawel he
Correct, ze vallen allemaal iemand anders aan en dan volibear bijna dood. Stoppen ze en HARRR WE ZIJN ALLEMAAL DOOD, HOW COME!?!?!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef nyny83 het volgende:
Die spotlight slaat weer nergens op met een fed Phreak tegen underleveled staff in vooropgezette potjes waarin niemand Phreak mag aanvallen. Desondanks lijkt de champ me wel geinig, past ook wel bij mijn speelstijl denk ik. Ik zal hem denk ik als tanky jungler bouwen met veel health items aangezien daar wat skills van hem op scalen.
Wukong toen de tijd was hij niet zo goed. Maar nu vind ik hem echt niet zo slecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tuurlijk , ook wel slim om te doen idd. Daarom komen er imo ook minder supports, probeer die maar een beetje cool over te laten komen zonder kills en ganking...
Gelukkig heeft US altijd dag voor ons de nieuwe champs en streamen er dan genoeg die nieuwe champs. Heeft mij behoed voor de 1e wukong en <3 fizz
NIks mis mee, maar past gewoon niet bij mijn speelstijl. Wukong is een beetje net als Fizz een hit and run speelstijl (wegrennen in stealthmode na harass in dit geval) en ik ben meer van de continue DPS. Bruisers die mij beter liggen zijn Irelia, Udyr, Nasus etc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gast wukong is een beestwat is er mis met zn skillset?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |