abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105051008
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trynd kan sowieso junglen , ook in de 'oude' jungle. Best wel goede jungler ook, veel ganken en hard meppen :)
En vluchters slowen en gap closen.

Btw, kennelijk ben ik goed in judgen op de tribunal, mag nu al 15 cases per dag judgen.
pi_105051295
snitch!
Conscience do cost.
pi_105051375
Ik kreeg tijdje terug nog 1000RP voor 'contribution made to the lol tribunal'.

Nou weet ik niet of dat kwam door X dagen achter elkaar 10 cases doen voor een tijdje, of dat ik opt forum wat voorstellen had gedaan, maar leuk meegenomen wast zeker :)
pi_105051620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:54 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

En vluchters slowen en gap closen.

Btw, kennelijk ben ik goed in judgen op de tribunal, mag nu al 15 cases per dag judgen.
Dat mag iedereen :)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_105051670
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trynd kan sowieso junglen , ook in de 'oude' jungle. Best wel goede jungler ook, veel ganken en hard meppen :)
In de oude jungle weet ik dat hij het kan, en in de nieuwe zal hij vast overleven maar het is even de vraag of hij daar effectief in is of dat hij gewoon stukken efficienter is als top laner. Je levelt namelijk wel een stuk trager en je farmt minder hard, terwijl trynd wel echt een lategame champ is. In top lane kom je wat sneller in je lategame ;)
pi_105051748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

In de oude jungle weet ik dat hij het kan, en in de nieuwe zal hij vast overleven maar het is even de vraag of hij daar effectief in is of dat hij gewoon stukken efficienter is als top laner. Je levelt namelijk wel een stuk trager en je farmt minder hard, terwijl trynd wel echt een lategame champ is. In top lane kom je wat sneller in je lategame ;)
Klopt , maar dan moet je zelf Trynd kiezen als counterpick voor bijv irelia oid. Als je eerst trynd pakt, en de tegenstander zet een Swain toplane om maar wat te noemen, wordt je behoorlijk gezoned en kom je helemaal nergens :)
pi_105052415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat mag iedereen :)
oh crap, dacht dat alleen de fanatiekelingen dat mochten, hoewel ik eigenlijk maar 3-4x per week de volle 10 (en nu dus 15) cases deed :P Maar dit is zeker nog niet zo heel lang aangepast. Dinsdag zat ik geloof ik nog op 10 cases? Hoewel ik moet toegeven dat ik daar niet altijd op let.
pi_105053757
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

oh crap, dacht dat alleen de fanatiekelingen dat mochten, hoewel ik eigenlijk maar 3-4x per week de volle 10 (en nu dus 15) cases deed :P Maar dit is zeker nog niet zo heel lang aangepast. Dinsdag zat ik geloof ik nog op 10 cases? Hoewel ik moet toegeven dat ik daar niet altijd op let.
Vandaag aangepast naar 15 :)
  donderdag 1 december 2011 @ 17:27:50 #284
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_105059608
Die volibear :') wat een schande.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_105059719
Want? Te goed, niet goed genoeg?
  donderdag 1 december 2011 @ 17:32:50 #286
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_105059794
Ik ging (sinds ongeveer 3 maanden) weer eens met Lee Sin junglen, die volibear ging ook jungle op enemy team. Ben hem 3x tegengekomen allebei full health, ik ging er steeds met 4/5e deel van me healthbar en een kill vandoor. In lategame slapte ik hem nog harder. Hij spamde abilities en had atmogs maar hij deed gewoon niet.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_105060603
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Precizionist het volgende:
Ik ging (sinds ongeveer 3 maanden) weer eens met Lee Sin junglen, die volibear ging ook jungle op enemy team. Ben hem 3x tegengekomen allebei full health, ik ging er steeds met 4/5e deel van me healthbar en een kill vandoor. In lategame slapte ik hem nog harder. Hij spamde abilities en had atmogs maar hij deed gewoon niet.
Lag dat niet aan die ene volibear? Ik heb zat Volibears gezien die hun team carrieden namelijk hoor, net zoveel als dat ik er hopeloos heb zien falen. Volgens mij is hij vrij balanced.
pi_105061110
Een queue van 2 uur en 18 min.. klopt dit? :')
pi_105061126
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Kijana het volgende:
Een queue van 2 uur en 18 min.. klopt dit? :')
Iemand op tweakers meldt het ook net, dus ben bang van wel.
pi_105061472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Lag dat niet aan die ene volibear? Ik heb zat Volibears gezien die hun team carrieden namelijk hoor, net zoveel als dat ik er hopeloos heb zien falen. Volgens mij is hij vrij balanced.
Dat idee heb ik ook, ik zie ook steeds vaker Wukongs die het erg goed doen terwijl het toch tijden extreem matig was.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hij haalde de Uni niet doordat hij teveel tijd in gamen stak, ja. Hij is nu 27 en werkt niet en doet geen opleiding. Hij verdient zijn centjes met de inkomsten van zijn stream en donaties van kijkers van zijn stream.

Klinkt inderdaad niet als een vaste bron van inkomsten waar je een pensioen mee kan opbouwen.

Maar buiten dat vind ik hem weliswaar geen enorm goede speler (driekwart van de streamers is beter), maar wél de sympathiekste. TheOddOne is bijvoorbeeld een véél betere speler, maar mijn god, wat is die vent een trieste klootzak.

De streams van Guardsman Bob kijk ik gewoon voor mijn plezier en om een beetje bij te leren.
Hoeveel streamers trekt hij? Als hij maar 20% van Hotshot z'n streamers trekt kan hij er al goed van leven. Bij de helft kan hij een dikke rekening opbouwen als hij weinig uitgeeft.

Zelf vind ik hem niet boeiend om naar te kijken, puur omdat ik hem ongeïnteresseerd vind klinken en z'n muziek niet waardeer.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  donderdag 1 december 2011 @ 18:28:37 #291
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105061889
Maar goed dat ik mijn IP boost nog niet gekocht heb, tweede dag op rij met die queue ;(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_105062432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Thas het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, ik zie ook steeds vaker Wukongs die het erg goed doen terwijl het toch tijden extreem matig was.
Dat kwam voornamelijk door de buffs begreep ik :P
Conscience do cost.
pi_105062506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kwam voornamelijk door de buffs begreep ik :P
Klopt, die heeft wat buffs en bugfixes gehad en nu is hij balanced :)
pi_105062700
Kan iemand bevestigen of er nog steeds Loss Forgivens worden uitgedeeld bij ranked in EU-West? Dit was een paar uur geleden wel het geval.
pi_105062946
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Thas het volgende:

[..]

Hoeveel streamers trekt hij? Als hij maar 20% van Hotshot z'n streamers trekt kan hij er al goed van leven. Bij de helft kan hij een dikke rekening opbouwen als hij weinig uitgeeft.

Zelf vind ik hem niet boeiend om naar te kijken, puur omdat ik hem ongeïnteresseerd vind klinken en z'n muziek niet waardeer.
Hotshot heeft er momenteel twintigduizend, Bob heeft er drieduizend. Het is natuurlijk een momentopname, maar volgens mij is het altijd wel die verhouding. Aangezien hij echt wel tien uur per dag gamed, kan hij daar inderdaad wel van leven denk ik.
pi_105062998
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hotshot heeft er momenteel twintigduizend, Bob heeft er drieduizend. Het is natuurlijk een momentopname, maar volgens mij is het altijd wel die verhouding. Aangezien hij echt wel tien uur per dag gamed, kan hij daar inderdaad wel van leven denk ik.
Leven lukt dan wel ja, maar sparen nauwelijks.
pi_105063053
Ik vind Bob wel tof :)

Hij heeft veel moeite in zijn stream gestoken, de muziek is vaak ook wel leuk daardoor, hij blijft rustig in plaatst van te gillen en schreeuwen en iedereen af te zeiken.

Het gaat misschien wel snel vervelen maar het is wel een fijne stream
pi_105063099
Wat is er leuk aan de muziek van bob? Het is net skyradio op repeat :')
Conscience do cost.
pi_105063394
Het is niet direct mijn favoriete muziek, en ook alles in hetzelfde genre, dus dan krijg je van die rock classic Skyradio vibes, dat snap ik. Maar er zit wel wat meer variatie in en ook wel wat modernere dingen :)
pi_105063690
Half uur in queue, zit ik eindelijk in de launcher. Lost connection.

En het werkte zo goed de afgelopen maanden :'(

*edit* en weer, dan maar wat anders doen:P

[ Bericht 10% gewijzigd door Ame_thyst op 01-12-2011 19:30:48 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')