SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten![]()
![]()
Zoals The_Substitute al zei, is het een compleet andere situatie.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.
Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
In Skyrim heeft in de stad (bijna?) iedereen die rond loopt een huis/slaapplaats. En al die huizen kun je in. In Assassins Creed is er waarschijnlijk ook voor iedereen een huis, maar je kunt maar een handje vol gebouwen binnen gaan.
Dat zijn gewoon afwegingen die ze moeten maken.
Aan de ene kant staat het best raar, dat de hoofdsteden door +/- 50 man bevolkt worden. En de dorpjes door 5 ofzo. Maar daardoor leeft het ook wel meer. Het komt natuurlijker over vind ik.NIEUW: Foto's!![]()
Geen scroll ervan?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef seto het volgende:
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik ben een warrior, mijn hoogste magieskill is enchanting met 39 en ik ben archmage. Gewoon gebruik gemaakt van Fortify Magicka potions.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef seto het volgende:
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten
Wat mij betreft, hadden ze de morrowind aanpak moeten gebruiken; dat je een quest pas kon beginnen als je de skill ervoor had.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
In AC doet niemand iets in die stad. Er is (buiten ze omver lopen) zo goed als geen interactie mogelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.
Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
Hier kun je met iedereen praten en bijna iedereen heeft wel wat te vertellen en zijn bezig met hun eigen ding.
Buiten dat hebben ze allemaal een huis wat je leeg kan roven.
Ik vind dat veel beter werken dan tig NPC op je scherm flikkeren die maar gewoon wat rondlopen en niets doen verder.
Maargoed, AC serie zijn ook wel leuke spellen, maar het verhaal is wel heel erg dun daar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Eens, een dual wielding warrior zonder extra magicka zou in ieder geval geen archmage moeten kunnen wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:00 schreef The_Substitute het volgende:
Wat mij betreft, hadden ze de morrowind aanpak moeten gebruiken; dat je een quest pas kon beginnen als je de skill ervoor had..
Vrijheid![]()
Bedacht me gisteren inderdaad dat wgiterun bv veel te rijk is voor het aantal mensen dat er woont. Daarentegen klopt de verhouding (boerderijen, woningen en winkels) wel redelijk en vind ik het altijd een beetje dubbel om te gaan klagen over realisme als je het volgende moment met je geraisde zombie, vuurballen en je magisch zwaard een draak neerhaalt om zijn soul op te nemen... :pquote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef Cryothic het volgende:
Aan de ene kant staat het best raar, dat de hoofdsteden door +/- 50 man bevolkt worden. En de dorpjes door 5 ofzo. Maar daardoor leeft het ook wel meer. Het komt natuurlijker over vind ik.![]()
Ik ook. Gister gekocht, anderhalf uur gespeeld en kan pas op zijn vroegst zaterdagochtend weer spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik heb zin in Skyrim maar ben op werk
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?Amen.![]()
Tja. Sommige mensen vinden als een dronken mongool door de stad heen lopen te schreeuwen tegen andere mensen veel epischer.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef Jivis het volgende:
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
samen huilen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Gister gekocht, anderhalf uur gespeeld en kan pas op zijn vroegst zaterdagochtend weer spelen.
Trouwens ben pas lvl 14 en ben alleen continu bezig met sidequests![]()
![]()
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf. Nu level 30 en tijd om te beginnen aan Dark Brotherhood questsIn Oblivion m'n favoriete questline, kijken hoe het hier gaat worden
![]()
![]()
Zou Noel Gallagher ook Skryim spelen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf. Nu level 30 en tijd om te beginnen aan Dark Brotherhood questsIn Oblivion m'n favoriete questline, kijken hoe het hier gaat worden
Dark Brotherhood moet ik ook nog doen. Ik vind de Thieves Guild ook wel aardig so far trouwens.Amen.![]()
Same here. Het is geen verplicht iets meer in mijn hoofd. Gisteren gewoon ff relaxed een paar series afgekeken die ik nog in moest halenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf..
Vrijheid![]()
Ik heb sowieso nooit echt een verslaving. Maar aangezien ik hem net heb gekocht en nog maar anderhalf uur heb kunnen spelen is het vooral dat ik nog even verder wil.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb sowieso nooit echt een verslaving. Maar aangezien ik hem net heb gekocht en nog maar anderhalf uur heb kunnen spelen is het vooral dat ik nog even verder wil.![]()
![]()
Ik heb vooral studiemateriaal in moeten halenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here. Het is geen verplicht iets meer in mijn hoofd. Gisteren gewoon ff relaxed een paar series afgekeken die ik nog in moest halen.
Achterstand gelukkig kunnen beperken.
![]()
Nee man, die gast weet pas sinds twee weken van het bestaan van YouTubequote:Op donderdag 24 november 2011 11:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou Noel Gallagher ook Skryim spelen?![]()
![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen![]()
![]()
Jup. Gelukkig had ik vorige week vrij maar toen ging ik ook ff spelen na het eten. 8 uur in de ochtend zag ik het licht worden en ben ik maar gaan slapenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen.
Vrijheid![]()
Had ik van de week ook was licht toen ik begon en donker toen ik stopte was het 5 uur verderquote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen![]()
![]()
Ik zie net dat ik al tegen de 60 uur aan tik
Ben wel pas level 28, dus ik doe het erg rustig aan.
Zojuist de legion quests gedaan. Hij zegt dat ik een zwaard krijg, maar ik heb niks extra's in mn inventory!? Kan het misschien zijn dat je een zwaard krijgt wat ik al had en daardoor niets krijg?
vosss is de naam,
Daar heb ik sowieso nooit last van behalve als ik weet dat ik niet vroeg op hoef.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelenIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Nog 2 middagdiensten en dan 2 nachtdiensten en dan kan ik 4 dagen op rij van 's morgens vroeg tot 's nachts zo laat als ik wil Skyrimmen
Na dat weekend van mij zal ik wel over de 100 uur zitten denk ik.
Lang geleden dat ik een spel zo fanatiek en veel speelde. Laatste game die me meer dan 30 uur wist te boeien was Divinity II - Dragon Knight Saga.
Daarvoor was dat Oblivion.
ME1 en ME2 had ik binnen 25 uur wel uit geloof ik en verder komen er weinig games in de buurt
vosss is de naam,
Ik schuur tegen de 84 aan en ben pas level 25quote:Op donderdag 24 november 2011 11:51 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat ik al tegen de 60 uur aan tik
Ben wel pas level 28, dus ik doe het erg rustig aan..
Vrijheid![]()
Wat een lelijk font heeft die gastquote:.
Amen.![]()
Wel nog je eerste character?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik schuur tegen de 84 aan en ben pas level 25.
Amen.![]()
Zoals jij het hier beschrijft, is het ook episch en geniet ik er ook van. Maar over het algemeen ontbreekt het bij de Elder Scrollsgames (en fallout 3 ook bvb) aan inhoud. Verhaalsgewijs en bij de karakters blijft het altijd redelijk oppervlakkig.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef Jivis het volgende:
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?
Je hebt nu in Skyrim talloze followers, leuk op 't eerste gezicht, maar ze hebben totaal geen diepgang. Dus het enige wat je denkt als er 1 het hoekje omgaat is: 'Boeiend, er zijn er nog meer..." M.a.w. er is totaal geen beleving daardoor.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Fallout: New Vegas, waar je maar een zevental companions hebt, maar waar ieder een eigen verhaal heeft, met sidequest en afhankelijk hoe je met ze omgaat en met ze praat, je als speler bepaalt hoe het met ze afloopt. Daardoor onstaat er een beleving, waardoor je ook je best gaat doen ze in leven te houden. Dat mis ik in Skyrim, en wat dat betreft is het spel ook 'niet episch' te noemen.
Maar het is maar net wat je belangrijk vindt; ik vermaak me tot nu toe, ondanks dat, prima.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Dat wel! Maar ik 'moet' een nieuwe starten want ik zit vastgebugged met degene waar ik nu mee speel en moet wachten tot een patch die het fixed. dus begin gewoon een heel ander character om de tijd mee te vullen.quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik zou Lydia wel missen hoor als ze weg is! Al was het alleen al dat ik haar er mooi uit vind zien in haar ebony armorNeem haar dus niet mee om te vechten, want dan is ze alleen lastig:@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
trouwens tijd dat ze met een bufftimer mod komen weet niet welke mongool dat heeft bedacht om weg te laten daarzo![]()
![]()
Na 16 uur level 13, speel als destruction fire mage, skill 50.
Bizar hoeveel dmg je al doet met een dual firebolt. Alles afgezien van draken gaat met 1 of 2 hits neer.
Een vraagje, heb een shitload aan rubys, garnets enzo. Waar kan ik deze voor gebruiken? Of gewoon verkopen, ookal heb ik 15 k gold op lvl 13Xbox Live: Anormius![]()
De quests hadden wat meer diepgang mogen hebben, dat ben ik met je eens. Tot nu toe vind ik dat Oblivion het op dat punt beter heeft gedaan. Het is verder ook zo dat je personage een wat kille benadering heeft ten opzichte van de wereld waarin hij rondloopt. Maar dat is denk ik een concessie die je maakt als je er als ontwikkelaar voor kiest om de speler zijn eigen personage te laten creëren. Toch hadden ze wat mij betreft wat meer voor een Mass Effect benadering mogen kiezen (want damn, daar werd ik pas in het verhaal gesleept).quote:Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zoals jij het hier beschrijft, is het ook episch en geniet ik er ook van. Maar over het algemeen ontbreekt het bij de Elder Scrollsgames (en fallout 3 ook bvb) aan inhoud. Verhaalsgewijs en bij de karakters blijft het altijd redelijk oppervlakkig.
Je hebt nu in Skyrim talloze followers, leuk op 't eerste gezicht, maar ze hebben totaal geen diepgang. Dus het enige wat je denkt als er 1 het hoekje omgaat is: 'Boeiend, er zijn er nog meer..." M.a.w. er is totaal geen beleving daardoor.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Fallout: New Vegas, waar je maar een zevental companions hebt, maar waar ieder een eigen verhaal heeft, met sidequest en afhankelijk hoe je met ze omgaat en met ze praat, je als speler bepaalt hoe het met ze afloopt. Daardoor onstaat er een beleving, waardoor je ook je best gaat doen ze in leven te houden. Dat mis ik in Skyrim, en wat dat betreft is het spel ook 'niet episch' te noemen.
Maar het is maar net wat je belangrijk vindt; ik vermaak me tot nu toe, ondanks dat, prima.
Toch wint Skyrim het (ook van Fallout) door de fantastische wereld waarin het zich afspeelt. Want op dat punt is er juist wel enorm veel diepgang. Let alleen maar op de tientallen boeken die er te vinden zijn die vol staan met achtergrondinformatie. Dat vind ik echt geweldig gedaan, al dat detail. Ook de consistentie ten opzichte van voorgaande games spreekt me erg aan.
In Fallout vind ik de keuzes en personages beter uitgewerkt, maar is de wereld nogal kil. Bij Skyrim is het eigenlijk precies andersom.Amen.![]()
Ik heb al zovaak de game moeten reloaden omdat ik een double handed fireball op haar hoofd had geschoten wanneer ze er weer eens voor sprong als een fanatieke bodyguard.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lydia wel missen hoor als ze weg is! Al was het alleen al dat ik haar er mooi uit vind zien in haar ebony armorNeem haar dus niet mee om te vechten, want dan is ze alleen lastig:@
.
Vrijheid![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef Friday12 het volgende:
trouwens tijd dat ze met een bufftimer mod komen weet niet welke mongool dat heeft bedacht om weg te laten daarzoPrecies wat ik gisteren dacht toen ik potions tegen frost dmg aan het drinken was. Geen flauw idee hoe lang een minuut duurt als je aan het vechten bent
(een draak, dus kans dat het wel wat langer dan een minuut duurt hè)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
* Isabeau zet Fall Out op 'to play' lijstquote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
De quests hadden wat meer diepgang mogen hebben, dat ben ik met je eens. Tot nu toe vind ik dat Oblivion het op dat punt beter heeft gedaan. Het is verder ook zo dat je personage een wat kille benadering heeft ten opzichte van de wereld waarin hij rondloopt. Maar dat is denk ik een concessie die je maakt als je er als ontwikkelaar voor kiest om de speler zijn eigen personage te laten creëren. Toch hadden ze wat mij betreft wat meer voor een Mass Effect benadering mogen kiezen (want damn, daar werd ik pas in het verhaal gesleept).
Toch wint Skyrim het (ook van Fallout) door de fantastische wereld waarin het zich afspeelt. Want op dat punt is er juist wel enorm veel diepgang. Let alleen maar op de tientallen boeken die er te vinden zijn die vol staan met achtergrondinformatie. Dat vind ik echt geweldig gedaan, al dat detail. Ook de consistentie ten opzichte van voorgaande games spreekt me erg aan.
In Fallout vind ik de keuzes en personages beter uitgewerkt, maar is de wereld nogal kil. Bij Skyrim is het eigenlijk precies andersom.
Daarom loop ik met Feandal, die staat op een afstanje te knallen met zijn bow.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Xbox Live: Anormius![]()
Ze mag bij mij vaak de ingang van de dungeon bewaken! Goede deal al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef jogy het volgende:
Ik heb al zovaak de game moeten reloaden omdat ik een double handed fireball op haar hoofd had geschoten wanneer ze er weer eens voor sprong als een fanatieke bodyguard..
Hmm, dan kan ik ook Aela meenemen!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Mister_T het volgende:
Daarom loop ik met Feandal, die staat op een afstanje te knallen met zijn bow."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zeker doen, vooral als je al fan bent van Elder Scrolls. Fallout 3 en ook New Vegas zijn keiharde aanraders!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zet Fall Out op 'to play' lijst
Amen.![]()
Fucking hell vanochtend de HELE ochtend bezig geweest met mn cure vampire quest... uiteindelijk maar mn save geladen voor mn infectie.. heel vervelend!Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
Ja, maar dat ligt aan jou. Niet aan hoe ze gepresenteerd wordt door het spel. Ze heeft totaal geen achtergrond, geen motivaties/meningen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar ze ziet er leuk uit, ja.
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zet Fall Out op 'to play' lijst![]()
In februari komt de ultimate edition uit, met alle fantastischedlc. Ben benieuwd naar je mening.
Moet ik onthouden!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mag bij mij vaak de ingang van de dungeon bewaken! Goede deal al zeg ik het zelf
edit: ik doe wel regelmatig dat ik haar ergens binnen de dungeon laat wachten als ik verwacht dat het een zooitje wordt maar dan komt die muts aanrennen van kilometers afstand om alsnog mijn vuurballen te koppen.
Vrijheid![]()
Ze heeft echt wel meningen...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt aan jou. Niet aan hoe ze gepresenteerd wordt door het spel. Ze heeft totaal geen achtergrond, geen motivaties/meningen.
Maar ze ziet er leuk uit, ja.
[..]
"I have a bad feeling about this" - blijf dan thuis...![]()
"You shouldn't even be in here" - jij staat naast me...![]()
Ik denk dat ik haar ook maar de ingang laat bewaken van dungeons... als pakezel is ze wel handig.
edit:Imperialquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor ras jullie zijn
Ik ben een NordNIEUW: Foto's!![]()
Imperialquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben een Nord![]()
.
Amen.![]()
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb al zovaak de game moeten reloaden omdat ik een double handed fireball op haar hoofd had geschoten wanneer ze er weer eens voor sprong als een fanatieke bodyguard..
![]()
Speel je op easy ofzo? Ik speel gewoon op gemiddeld en ze is al een aantal keer levenloos op de grond blijven liggen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
welllesquote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?![]()
![]()
Maar waarom danquote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef JellyBeanz het volgende:
Imperial
Ik slacht elke imperial en elve die ik zie in Skyrim (behalve dark elves).
Amen.![]()
Waarschijnlijk moet je dan wel zelf het laatste zetje geven, wat ik dan ook onbedoeld regelmatig doequote:.
Vrijheid![]()
In Fallout is het de bedoeling dat de wereld er kil uit ziet, zo zou Skyrim er ook uit zien na een nucleaire aanvalquote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef Jivis het volgende:
In Fallout vind ik de keuzes en personages beter uitgewerkt, maar is de wereld nogal kil. Bij Skyrim is het eigenlijk precies andersom.![]()
![]()
Strange, ik speel op Expert.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Speel je op easy ofzo? Ik speel gewoon op gemiddeld en ze is al een aantal keer levenloos op de grond blijven liggen.
Misschien dat ze alleen dood te krijgen is als je haar zelf aanvalt?
Ik ben een archer en (uiteraard) ik schiet altijd raak op de monsters, nimmer op Lydia zelf.
Dus soms winnen die monsters t van haar. Waardoor zij op dr knietjes gaat en de monsters automatisch naar mij toe gaan lopen alsof zij dood is.
Na een seconde of 30 staat zij dan weer op![]()
Ik ben een vrouwelijke Imperial genaamd Xena.![]()
Warrior typje maar verder ook manusje-van-alles eigenlijk.
Magie gebruik ik niet zoveel, gebruik liever een two-handed greatsword en/of boog.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Redguard.Als haar health laag is en vijanden vallen gezamenlijk aan, kan ze daardoor doodgaan. Hetzelfde kan ook gebeuren als ze per ongeluk voor jouw neus gaat staan, terwijl jij net een power- of sneakaanval doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Weet ik, maar dat is dus wat minder mijn ding dan Skyrimquote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In Fallout is het de bedoeling dat de wereld er kil uit ziet, zo zou Skyrim er ook uit zien na een nucleaire aanval.
Amen.![]()
College of Winterhold..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Dat jullie nog moeite doen voor die npc's die met je mee willen. Ik vind ze alleen maar strontvervelend en met hun erbij questen doet af aan de coole sfeer
Conscience do cost.![]()
Mijn Lydia is gewoon hartstikke dood trouwens.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Krijg je gemuteerde draken, Raddragonsquote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is dus wat minder mijn ding dan Skyrim.
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Vind het wel jammer dat al die vampieren zo slap zijn, iemand al eens een sterke gezien?.
Dan hol ik als de wiedeweerga naar een shrine, want ik heb geen zin in een quest a la Oblivion tegen vampirism..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ineens heb je het; je wordt Weerwolf!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,.
Dan hol ik als de wiedeweerga naar een shrine, want ik heb geen zin in een quest a la Oblivion tegen vampirism..
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Krijg je gemuteerde draken, Raddragons[ afbeelding ]
Ik had die ziekte ook een keer gekregen, meteen terug gegaan naar laatste savequote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,.
Maar ik stelde me er gewoon wat meer van voor. De eerste keer dat ik een vampier tegen kwam dacht ik "Oh shit, die is zeker wel moeilijk dood te maken.", was hij gewoon net als een normale bandit dood na twee klappen.![]()
Ancient Vampire en Master Vampire zijn wel irritant als je geen vampier wilt worden en geen archer lamer bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Vind het wel jammer dat al die vampieren zo slap zijn, iemand al eens een sterke gezien?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik ben een Redguardquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
met de huidskleur op zn blankst![]()
vosss is de naam,
Samequote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben een Redguard
![]()
![]()
![]()
Haha mijn huisgenoot heeft een Wood Elf met een rond gezicht, dat is net zoietsquote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben een Redguard
![]()
Ik ben tenminste gewoon een hete Bretonse chick![]()
![]()
High Elfquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben een Nord"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb een Nord, een Orc, een Dunmer en een Altmer, alles tussen lvl 14 en 23quote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben een Nord
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zo blank mogelijke redguard hierzo
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dat is het verschil inderdaad ik mag nog wel eens de verkeerde voor de flikker schietenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Strange, ik speel op Expert.
Misschien dat ze alleen dood te krijgen is als je haar zelf aanvalt?
Ik ben een archer en (uiteraard) ik schiet altijd raak op de monsters, nimmer op Lydia zelf.
Dus soms winnen die monsters t van haar. Waardoor zij op dr knietjes gaat en de monsters automatisch naar mij toe gaan lopen alsof zij dood is.
Na een seconde of 30 staat zij dan weer op.
Vrijheid![]()
quote:Whehehe, ik ben niet de enige zie ikquote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Zo blank mogelijke redguard hierzo!
vosss is de naam,
Dit is Bethesda's slechtste game ooit. Compleet onspeelbaar. 20 uur savegame naar de klote omdat Bethesda niet kan testen. Te belachelijk voor woorden. Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken. Normaal is het opgelost als je je bounty afbetaald, maar bij mij bleef het, terwijl bij bounty duidelijk 0 stond. Echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Dan maar weer Oblivion spelen. Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars![]()
Volgens mij is ze al echt een keer overleden bij mij door een frosttroll, zonder mijn hulp.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is het verschil inderdaad ik mag nog wel eens de verkeerde voor de flikker schieten.
Maar gistere bleef ze in een flame-trap in een dungeon hangen, en dat overleefde ze wel weer...
Apart.
Ze kan iig wel dood.NIEUW: Foto's!![]()
Wat raar, heb je wel patches etc geinstalleerd? Ik heb eigenlijk nauwelijks bugs, behalve die gozert van de MQ die geen voice had...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:
Dit is Bethesda's slechtste game ooit. Compleet onspeelbaar. 20 uur savegame naar de klote omdat Bethesda niet kan testen. Te belachelijk voor woorden. Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken. Normaal is het opgelost als je je bounty afbetaald, maar bij mij bleef het, terwijl bij bounty duidelijk 0 stond. Echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Dan maar weer Oblivion spelen. Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.![]()
Dan pak je een savegame van vlak daarvoor.quote:Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken.
Skyrim saved elke 15 minuten. En bij binnenkomst van een stad. En bij naar buiten gaan van een stad. En bij het binnengaan van een grot. En bij het buiten komen. Etc etc
En dan kun je zelf nog quicksaven en je kunt gewoon saven.
Dit is geen spelbrekende bug en als je zo een onnozele schlemiel bent om alles op 1 savegame te overschrijven of alleen quicksaves te doen dan heb je het aan niemand anders dan jezelf te danken.
Je krijgt wat je verdient.
vosss is de naam,
Whiterun, 5k...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Waar kan ik een goedkope huis vinden trouwens?
Heb mijn zooi gezet in m'n kamertje in college![]()
Maak de questline af van de mage college. Krijg je een enorme kamer daar zelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Waar kan ik een goedkope huis vinden trouwens?
Heb mijn zooi gezet in m'n kamertje in college360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
Over de bugs kan ik niet meepraten. Daar heb ik geen last van na 20 uur.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.
Maar als ik het vergelijk met Oblivion, kan ik me niet vinden in die stelling.
Skyrim lijkt zoveel uitgebreider. Oblivion had ik op een gegeven moment wel gezien met die gates. Dat ging heel erg vervelen. Nou weet ik niet hoe lang Skyrim me blijft boeien, maar na 20 uur heb ik nog geen behoefte te stoppen iig.Dat dusquote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan pak je een savegame van vlak daarvoor.
Skyrim saved elke 15 minuten. En bij binnenkomst van een stad. En bij naar buiten gaan van een stad. En bij het binnengaan van een grot. En bij het buiten komen. Etc etc
Dit is geen spelbrekende bug en als je zo een onnozele schlemiel bent om alles op 1 savegame te overschrijven of alleen quicksaves te doen dan heb je het aan niemand anders dan jezelf te danken.
NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb eigenlijk ook geen bugs; behalve wat soundsbugs (zo praat die gozert in Whiterun bij mij nooit (die prediker), maar dat mis ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 13:10 schreef eQuaL het volgende:
Wat raar, heb je wel patches etc geinstalleerd? Ik heb eigenlijk nauwelijks bugs, behalve die gozert van de MQ die geen voice had...)
Bij Oblivion bleef ik maar overnieuw beginnen en vond ik het op hogere levels irritant worden dat een rat net zo sterk was als ikKom op zeg. En dit blijf ik maar spelen! Eén van mijn chars is nu al lvl 40
(een Breton btw. Daggerfall ftw
)
Ik speel Breton!Keep them coming! Playthroughs zijn altijd leuk om te kijken, puur om te zien welke keuzes iemand maakt. Al moet ik zegen dat ik voornamelijk de playhtroughs van Darksydephil (kennen jullie die kerel eigenlijk? Hilarisch door zijn onnozelheid bij playthroughs) volg. Hij heeft alleen een tijdelijk break met Skyrim omdat ie eerst allerlei andere playhtroughs moet doen...quote:![]()
Fall Out overigens voor februari in mijn agenda gezet (voor die special edition). Tegen die tidj ben ik wel weer aan iets anders toe gok ikIk hou wel van post-apocalyptische gamers.
Leest iemand al die boeken eigenlijk? Ik vind het zo sneu voor de mensen die dat geschreven hebben, maar ik lees ze nooit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik had 20 savegames ofzo, maar alle auto saves waren in dat gebouw, dus met die bug, en de rest wil ik niet gebruiken, want ik wil de companions quests doen, en dat gaat dan helaas niet meer. Ik wou nog een nieuwe game beginnen maar trok het niet, dus terug naar Oblivion, heb de addons nog niet eens gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan pak je een savegame van vlak daarvoor.
Voor de Xbox is nog geen patch, en daar ga ik ook niet op wachten.Who cares if one more light goes out?
Somsquote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Leest iemand al die boeken eigenlijk? Ik vind het zo sneu voor de mensen die dat geschreven hebben, maar ik lees ze nooit.
Ik vind lore namelijk erg leuk in games!
Daar ben ik in Morrowind al mee opgehouden toen ik doorkreeg hoeveel boeken er wel niet waren en dat je uit de meeste boeken toch geen essentiële info krijgtquote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oja? Ik ben vrij post-apocalyptisch ingesteld moet ik zeggenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou wel van post-apocalyptische gamers.![]()
![]()
Niet meteen conclusies trekken, ik heb 20 savegames.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Over de bugs kan ik niet meepraten. Daar heb ik geen last van na 20 uur.
Maar als ik het vergelijk met Oblivion, kan ik me niet vinden in die stelling.
Skyrim lijkt zoveel uitgebreider. Oblivion had ik op een gegeven moment wel gezien met die gates. Dat ging heel erg vervelen. Nou weet ik niet hoe lang Skyrim me blijft boeien, maar na 20 uur heb ik nog geen behoefte te stoppen iig.
[..]
Dat dus
Who cares if one more light goes out?
Overigens zijn er veel dezelfde boeken in de elder scrolls games!
En Draganta, ik was idolaat van Oblivion, maar ik vind Skyrim echt nòg beter. Dus je weet niet wat je mist en je laat je wel erg snel uit het veld slaan door 1 bug."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vind het ook wel tof maar dit spel kost me nu al bijna m'n hele vrije tijd (minus social events, blijf er niet voor thuisquote:Op donderdag 24 november 2011 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SomsIk vind lore namelijk erg leuk in games!
), laat staan als ik me daar ook nog eens in ga verliezen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
lolquote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef eQuaL het volgende:
Oja? Ik ben vrij post-apocalyptisch ingesteld moet ik zeggen
Deel 7 en 8 staan ook al onlinequote:Op donderdag 24 november 2011 13:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik speel Breton!
[..]
Keep them coming! Playthroughs zijn altijd leuk om te kijken, puur om te zien welke keuzes iemand maakt. Al moet ik zegen dat ik voornamelijk de playhtroughs van Darksydephil (kennen jullie die kerel eigenlijk? Hilarisch door zijn onnozelheid bij playthroughs) volg. Hij heeft alleen een tijdelijk break met Skyrim omdat ie eerst allerlei andere playhtroughs moet doen...![]()
![]()
Sorry, ik heb geen zin om alles opnieuw te doen. Ik had echt mooie dingen gedaan enzo, super character (Imperial, heavy armor, one-hander, blocking, restoration) van level 20, en dan krijg je zoiets. Twee vrije dagen die ik heeeel zelden heb helemaal naar de klote. Dan hoeft het van mij niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef Isabeau het volgende:
En Draganta, ik was idolaat van Oblivion, maar ik vind Skyrim echt nòg beter. Dus je weet niet wat je mist en je laat je wel erg snel uit het veld slaan door 1 bug.Who cares if one more light goes out?
1 bug, maar zo te horen wel een gamebreaking bug...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef Isabeau het volgende:
En Draganta, ik was idolaat van Oblivion, maar ik vind Skyrim echt nòg beter. Dus je weet niet wat je mist en je laat je wel erg snel uit het veld slaan door 1 bug.
Ik vind die Lydia ook handig als pakezel, alleen die kutstem als ze zegt: "I'm sworn to carry your burden" haat ik echt zo onderhand
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Ik ben een Nord babe, en loop het liefst zonder harnasSpeel alleen dual sword en bow. Magica 0,0 alleen een beetje restoration.
Ik snap trouwens niet dat jullie zoveel problemen met vampierisme hebben, ik kom vaak zat die potions tegen! Heb er nu zo'n 10 op voorraad...![]()
Weinig te doen op 't werk. Mag naar huis. Geen idee wat ik nu moet gaan doen.
Gaan stri(j)ken? Die plooien moeten glad, [rectificatie] prooien moeten plat .
Ik vind Skyrim ook beter dan Oblivionquote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef Isabeau het volgende:
En Draganta, ik was idolaat van Oblivion, maar ik vind Skyrim echt nòg beter. Dus je weet niet wat je mist en je laat je wel erg snel uit het veld slaan door 1 bug.
vosss is de naam,
Ik had laatst een heel tof boek gevonden over iemand die op zoek was naar een poort naar Oblivion en hem uiteindelijk ook had gevonden, maar er niet meer uit kwam (was geschreven door een assistent van hem).quote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind Skyrim ook beter dan Oblivion"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Op tweakers zei iemand dat ie de laatste keer verstond "I am sworn to burn" en dat ze nu niet meer leeftquote:Op donderdag 24 november 2011 13:26 schreef Griebus het volgende:
Ik vind die Lydia ook handig als pakezel, alleen die kutstem als ze zegt: "I'm sworn to carry your burden" haat ik echt zo onderhand![]()
vosss is de naam,
Morrowind > Skyrim > Oblivionquote:Op donderdag 24 november 2011 13:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind Skyrim ook beter dan OblivionOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ik wil jou wel horen dat je voor een volstrekt vreemde uberhaupt je leven moet geven, en dat die eikel je dan ook nog eens alle zware shit laat dragen, en zelf met de eer strijken...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:26 schreef Griebus het volgende:
Ik vind die Lydia ook handig als pakezel, alleen die kutstem als ze zegt: "I'm sworn to carry your burden" haat ik echt zo onderhand
Nee ik snap Lydia wel hoor...![]()
Ik heb Morrowind nooit gespeeld, wat is daar zo geweldig aan ten opzichte van Oblivion en Skyrim?
Heb er nu trouwens 50 uur Skyrim opzitten, maar nog geen fuck aan de main quest gedaan (na de missie waar je je eerste draak verslaat).
Amen.![]()
Oblivion Factions > Skyrim FactionsOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Je mist dan echt wat. De diepgang, echt niet normaal. Je had bijv. de skills light armor, medium armor en heavy armor. En blunt weapons, short swords, medium swords, long swords etc. Ook had je de spells levitation om te zweven, en mark & recall om je naar plaatsen te teleporten. DIe dingen miste ik wel in Oblivion. SKyrim is nog verder dumbed down, maar het was minder erg dan ik had verwacht. Super pluspunt van Skyrim is dat er geen lvl scaling meer in zit. Verder raad ik je Morrowind echt aan, super interessante plot, quests (houses enzo), echt geweldig.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef Jivis het volgende:
Ik heb Morrowind nooit gespeeld, wat is daar zo geweldig aan ten opzichte van Oblivion en Skyrim?
Heb er nu trouwens 50 uur Skyrim opzitten, maar nog geen fuck aan de main quest gedaan (na de missie waar je je eerste draak verslaat).
Who cares if one more light goes out?
Em met de 2011 overhaul ziet het er beter uit dan Oblivion Vanilla
vosss is de naam,
Dark Brotherhood in Oblivionquote:
En Morrowind was idd erg gaaf
Alright. Misschien eens overwegen te proberen na Skyrim.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je mist dan echt wat. De diepgang, echt niet normaal. Je had bijv. de skills light armor, medium armor en heavy armor. En blunt weapons, short swords, medium swords, long swords etc. Ook had je de spells levitation om te zweven, en mark & recall om je naar plaatsen te teleporten. DIe dingen miste ik wel in Oblivion. SKyrim is nog verder dumbed down, maar het was minder erg dan ik had verwacht. Super pluspunt van Skyrim is dat er geen lvl scaling meer in zit. Verder raad ik je Morrowind echt aan, super interessante plot, quests (houses enzo), echt geweldig.Amen.![]()
Er zit nog wel level scaling in Skyrim. Voor de rest is Skyrim vele malen groter en de quests veel minder cookie cutter dan Oblivion en Morrowind, maar goed, nostalgie eh?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Draganta het volgende:
Je mist dan echt wat. De diepgang, echt niet normaal. Je had bijv. de skills light armor, medium armor en heavy armor. En blunt weapons, short swords, medium swords, long swords etc. Ook had je de spells levitation om te zweven, en mark & recall om je naar plaatsen te teleporten. DIe dingen miste ik wel in Oblivion. SKyrim is nog verder dumbed down, maar het was minder erg dan ik had verwacht. Super pluspunt van Skyrim is dat er geen lvl scaling meer in zit. Verder raad ik je Morrowind echt aan, super interessante plot, quests (houses enzo), echt geweldig.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Eens.quote:
Morrowind,.
Krijg nog kippenvel, alleen al van de soundtrack.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vond het na die eerste, verkapte Harry Potter quest al stomquote:Op donderdag 24 november 2011 13:47 schreef JellyBeanz het volgende:
Wat krijg je van de quest college heb een stuk gedaan, maaar magic is niks voor mij.
Ik ben dual.
Amen.![]()
Shit nou voel ik me schuldigquote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik wil jou wel horen dat je voor een volstrekt vreemde uberhaupt je leven moet geven, en dat die eikel je dan ook nog eens alle zware shit laat dragen, en zelf met de eer strijken...
Nee ik snap Lydia wel hoor...
Trouw dermee en dan ben je geen vreemde meerquote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik wil jou wel horen dat je voor een volstrekt vreemde uberhaupt je leven moet geven, en dat die eikel je dan ook nog eens alle zware shit laat dragen, en zelf met de eer strijken...
Nee ik snap Lydia wel hoor...![]()
![]()
Daggerfall > andere TES games
Niet echt, maar als we op de elitaire toer bezig zijn..They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Arena ftw gekquote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef speknek het volgende:
Daggerfall > andere TES games
Niet echt, maar als we op de elitaire toer bezig zijn...
Amen.![]()
Weet iemand hoe je de skin van een amor kan aanpassen? Ik krijg een keihard plasser van die Nightingale armor maar de stats doen het niet echt voor mij.Nu wil mijn huidige armor de skin van die Nightingale armor geven.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Serieus? Heb er niks van gemerkt. Giants en draken waren eerst not-done, en rond lvl 20 ging het toch een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zit nog wel level scaling in Skyrim. Voor de rest is Skyrim vele malen groter en de quests veel minder cookie cutter dan Oblivion en Morrowind, maar goed, nostalgie eh?Who cares if one more light goes out?
Ik heb gister Skyrim even geprobeerd op de pc. En dat is echt geen game pc hoor.
Dus ik aandachtig kijken en luisteren naar de beelden, en damn het zag er gewoon al mooier uit dan de Xbox 360 versie waarop ik nu speel.
Dat hout ziet er gewoon strakker uit, de trappen etc ook iets strakker. En nogmaals ik heb echt geen game pc en dus ook geen videokaart erin.
Maar dat zegt toch wel iets over hoe de Xbox 360 nu ervoor staat. En ik ben geen fanboy ofzo hoe ze dat noemen. Maar toch zie je dat de Xbox 360 al aardig achteruit gaat jammer genoeg. Want het is een fijne console![]()
![]()
En vergeet de mods niet!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:01 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb gister Skyrim even geprobeerd op de pc. En dat is echt geen game pc hoor.
Dus ik aandachtig kijken en luisteren naar de beelden, en damn het zag er gewoon al mooier uit dan de Xbox 360 versie waarop ik nu speel.
Dat hout ziet er gewoon strakker uit, de trappen etc ook iets strakker. En nogmaals ik heb echt geen game pc en dus ook geen videokaart erin.
Maar dat zegt toch wel iets over hoe de Xbox 360 nu ervoor staat. En ik ben geen fanboy ofzo hoe ze dat noemen. Maar toch zie je dat de Xbox 360 al aardig achteruit gaat jammer genoeg. Want het is een fijne console![]()
![]()
Levelscaling in dungeons bedoelt hij misschien. Die passen zich aan aan je level. Maar ook dat heeft beperkingen in Skyrim.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef Draganta het volgende:
Serieus? Heb er niks van gemerkt. Giants en draken waren eerst not-done, en rond lvl 20 ging het toch een stuk makkelijker."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gisteren zomaar wat rondgelopen in de buurt van Whiterun, en eindigde 15 minuten later bij een Dungeon Master genaamd Kvenel. Ging maar net goed.![]()
![]()
Oh, voor degenen die ook last hebben van de lag op PS3: zet autosaving uit. Lijkt bij mij enigszins te helpen.Amen.![]()
Andries Kvenel?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:06 schreef emokid het volgende:
Gisteren zomaar wat rondgelopen in de buurt van Whiterun, en eindigde 15 minuten later bij een Dungeon Master genaamd Kvenel. Ging maar net goed.
Amen.![]()
JUIST. Ik had er even 2 geprobeerd gister. 1 voor betere textures in water en 1 voor betere textures voor omgeving.quote:
Je merkte het wel gelijk dat er verschil in zit![]()
![]()
http://gamerant.com/elder(...)g-fallout-tao-60364/quote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef Draganta het volgende:
Serieus? Heb er niks van gemerkt. Giants en draken waren eerst not-done, en rond lvl 20 ging het toch een stuk makkelijker.
Je zult niet zo vaak een dungeon op lage levels instappen die onmogelijk is. Ze doen het wel wat slimmer, dus in plaats van een level 20 rat krijg je nu meer ratten. En het lijkt inderdaad gebouwd te zijn zodat het steeds wat makkelijker wordt, waardoor je het gevoel krijgt beter te worden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Misschien eens een frisse neus halen in plaats van de hele dag Skyrim spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Waarom vindt iedereen trouwens dat ik er ziekjes uitzie?.
[/inkoppertje]Amen.![]()
omdat je ziek ben ?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Waarom vindt iedereen trouwens dat ik er ziekjes uitzie?
cure disease/poisonOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar kan ik attachments vinden/kopen voor op wapenss?
En wat kan je met ores. (Miss hoe te verwerken in verfijnde bar)![]()
Xbox hardware is 7 jaar oud. Je kunt de videokaarten die daarin zitten voor minder dan 100, misschien wel 50 euro kopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:01 schreef FS1986NL het volgende:
Nee, is vanaf het begin van het spel al. Misschien toch maar proberen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat je ziek ben ?
cure disease/poison![]()
![]()
In whiterun kun je iron ore omsmelten naar iron barsquote:Op donderdag 24 november 2011 14:17 schreef JellyBeanz het volgende:
Waar kan ik attachments vinden/kopen voor op wapenss?
En wat kan je met ores. (Miss hoe te verwerken in verfijnde bar)En die weer gebruiken voor armor/wapens
![]()
die heist etc. missies voor thieves guild, heeft dat ook werkelijk waar zin in de zin van dat de thives guild daadwerkelijk mooiere ruimtes krijgt? Of zeiden ze dat voor teh lulz?
Want voor de beloning hoef je het niet te doen (100 gold a 200 gold)![]()
Moet je inderdaad even goed bij die blacksmith kijken, daar staat een "Ore Smelter", is een wat groter ding wat 2 meter verwijderd staat van de blacksmith. Daar kan je je ore omsmelten tot ignotsquote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef hans1988 het volgende:
[..]
In whiterun kun je iron ore omsmelten naar iron barsEn die weer gebruiken voor armor/wapens
![]()
Volgens mij zijn dat gewoon van die radiant quests waarvan er oneindig veel zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef RickoKun het volgende:
die heist etc. missies voor thieves guild, heeft dat ook werkelijk waar zin in de zin van dat de thives guild daadwerkelijk mooiere ruimtes krijgt? Of zeiden ze dat voor teh lulz?
Want voor de beloning hoef je het niet te doen (100 gold a 200 gold)![]()
Nee niemand?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand hoe je de skin van een amor kan aanpassen? Ik krijg een keihard plasser van die Nightingale armor maar de stats doen het niet echt voor mij.Nu wil mijn huidige armor de skin van die Nightingale armor geven.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kan volgens mij niet nee.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
jawel, als de editor uitkomt (of is die al uit?)Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1021quote:
Gewoon een simpele search op de nexus mods siteZelfs een PS3 user kan het
Dit zocht ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1021
Gewoon een simpele search op de nexus mods siteZelfs een PS3 user kan het
Volgens mij was Daggerfall meer de eerste van wat we nu onder de TES games verstaanquote:. De wereld van Daggerfall was overigens ruim 1000 keer zo groot als die van Morrowind
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dark Brotherhood questline uitgespeeld. Niet zo goed als de Thieves Guild, maar wel oke. Nu eens verder met de main quest![]()
![]()
Het einde is wel fijn als je eenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:35 schreef MilaNL het volgende:
Dark Brotherhood questline uitgespeeld. Niet zo goed als de Thieves Guild, maar wel oke. Nu eens verder met de main questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bent
niet haten als je toch klikt[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het einde is wel fijn als je eenWTF JONG SUKKEL OMG JESUSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bent
niet haten als je toch klikt![]()
Lees de beschrijving van die mod eens goed.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja GodnondejuIk kijk even een halve dag niet en er zijn alweer 200 nieuwe posts. NU MOET IK WEER ALLES LEZEN.
Of toch du vader?![]()
Kusjen op je vleeschmansquote:Op donderdag 24 november 2011 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF JONG SUKKEL OMG JESUSSSSSSSS
Het verandert de mesh van je dragon armor in Nightingale. Niet goed?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lees de beschrijving van die mod eens goed.
Vertel dan eens duidelijk welk armor je wil veranderenEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het verandert de mesh van je dragon armor in Nightingale. Niet goed?
Vertel dan eens duidelijk welk armor je wil veranderen
Zeer waarschijnlijk omdat je nog niet geslapen hebt (en er al wel nachten voorbij zijn gegaan...)quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, is vanaf het begin van het spel al. Misschien toch maar proberen.![]()
Eerste vervelende bug die ik tegen kom. Als ik tegen Lydia zeg dat ze me moet volgen zegt ze steeds 'Looks like you've already got someone with you'. Ik heb met deze character nog niemand achter me aan laten lopen... Terug gaan naar een eerdere save helpt ook niet.
Edit: Opgelost door aan Faendal te vragen of ie me volgt en vervolgens nog een keer 'part ways' te kiezen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dead thrall.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ben je met die companions quest bezig waarin je met Farkas naar zo'n plek toe moet? Want op dat moment is hij je follower totdat je die quest afmaakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:00 schreef Sephael het volgende:
Eerste vervelende bug die ik tegen kom. Als ik tegen Lydia zeg dat ze me moet volgen zegt ze steeds 'Looks like you've already got someone with you'. Ik heb met deze character nog niemand achter me aan laten lopen... Terug gaan naar een eerdere save helpt ook niet.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Lief dagboek...quote:Op donderdag 24 november 2011 15:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Nog een half uur dan lekker naar huis fietsenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Nope, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je met die companions quest bezig waarin je met Farkas naar zo'n plek toe moet? Want op dat moment is hij je follower totdat je die quest afmaakt.
Heb het inmiddels al opgelost, Lydia hobbelt netjes achter me aan.![]()
Weet je wat jij moet doen? Gewoon zelf lekker zoekenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.
Stuur een bericht naar de maker van die mod?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:32 schreef Jivis het volgende:
Die Potema quest in Solitude is ook vet zeg!.
En nu maar eens voor de 10e keer ofzo met een char naar Korvanjund
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu maar eens voor de 10e keer ofzo met een char naar KorvanjundCharlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
'Opnieuw'quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen..
Amen.![]()
Let's hug it out.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Gewoon zelf lekker zoeken
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.En idd, ik kan die stek al blind doen
*googlet*quote:
Verrek, je hebt gelijk, overnieuw is een contaminatie.Weer wat geleerd.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Alchemy is opzich wel leuk hoor,,
Je krijgt wel hele rare potions ervan![]()
Ik heb een fortify heavy armor maar die doet ook 12% weaker to frost en restore 22 magicka
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Battlemage-armor pur sangquote:Op donderdag 24 november 2011 15:37 schreef BurnaBoy het volgende:
Alchemy is opzich wel leuk hoor,,
Je krijgt wel hele rare potions ervan![]()
Ik heb een fortify heavy armor maar die doet ook 12% weaker to frost en restore 22 magicka
Straks maar weer spelen op mn youtube-poppeke
Op aanraden van een vriend een plek genaamd Forelhost maar eens ontdekken![]()
![]()
Is er eigenlijk een killfilmpje voor magic? Zal wel niet, net zomin als voor archers
Ik vind het allemaal Schwarzeneggersquote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Jivis het volgende:
Wat een kutmoffen-accent hebben die guards soms.
Wat voor kill filmpje?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er eigenlijk een killfilmpje voor magic? Zal wel niet, net zomin als voor archers![]()
Jeweet, die je soms ziet als je iemand de kop afhakt, of de keel doorsnijdtquote:
Vooral die broer van de Jarl van Whiterunquote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal Schwarzeneggers![]()
![]()
Vraagje, als Lydia sterft. Is ze dan ook echt weg?
Ze ging namelijk al in de eerste missie erna dood.![]()
![]()
Yupquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Ze ging namelijk al in de eerste missie erna dood.![]()
Tuurlijk, ze is doodquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Ze ging namelijk al in de eerste missie erna dood..
Amen.![]()
Ik had er sowieso niet veel gevoel bij en ergerde er al meteen aan toen ze me niet wilde volgen.quote:
Ze is trouwens in zo'n bandit grot gestorven dus dumpen in het water kon niet![]()
![]()
Kon je haar ook niet in brand steken?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik had er sowieso niet veel gevoel bij en ergerde er al meteen aan toen ze me niet wilde volgen.
Ze is trouwens in zo'n bandit grot gestorven dus dumpen in het water kon niet
Crematie.
Amen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
WTFquote:Op donderdag 24 november 2011 16:19 schreef RBWO het volgende:
Even lekker schaamteloos mijn nieuwsbericht plaatsen hier.
Drakenfeest in Skyrim
Kijk die draken!![]()
![]()
![]()
Vanavond even alle blacksmiths en mines langsgaan en ores/bares hosselen om smithing omhoog te halen
Weet alleen niet welke perk ik zal doen
Ebony (50 smit) of dragon (heavy) (70smit)
Welke is beter? (Ik denk dragon)
![]()
Als je dragon wil moet je sowieso Ebony hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:27 schreef JellyBeanz het volgende:
Vanavond even alle blacksmiths en mines langsgaan en ores/bares hosselen om smithing omhoog te halen
Dragon is 100 lol. Ebony is mooier en een stuk fijner.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:27 schreef JellyBeanz het volgende:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
oke tthanksquote:Op donderdag 24 november 2011 16:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je dragon wil moet je sowieso Ebony hebben.
Gewoon rustig aan met armor, heb op lvl 14 inmiddels al 150 armor totaal (dual)![]()
Lijken net cliff racersquote:Op donderdag 24 november 2011 16:19 schreef RBWO het volgende:
Even lekker schaamteloos mijn nieuwsbericht plaatsen hier.
Drakenfeest in Skyrim
Kijk die draken!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik heb een mace en zwaard van zo'n zombie lord gepakt (30 dmg ofzo)
Hoe kan ik die upgraden? (Zonder slijpen, maar met attachment eraan ofzo kan niks vinden)![]()
enchantment erop.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:35 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik heb een mace en zwaard van zo'n zombie lord gepakt (30 dmg ofzo)
Hoe kan ik die upgraden? (Zonder slijpen, maar met attachment eraan ofzo kan niks vinden)![]()
Die hofmagiër in Whiterun kan je wel uitleggen hoe je moet enchanten geloof ik. (Net zoals Adrianne Avenicci, die blacksmith aan het begin van Whiterun, je uitlegt hoe je moet smeden.)Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Steeds als ik die drinking contest doe wordt m'n beeld helemaal fucked up.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:
nee goh..quote:
Ik bedoel waar je die enchantment koopt of vindt
In ieder geval bedankt voor je reactie![]()
![]()
Ben nu ook wel benieuwd hoe full mage speelt (dus zonder armor, en alleen spells casten)Zometeen maar eens proberen.
En wat is lekkerder om mee te beginnen: Altmer (meer magicka) of Breton (summon familiar)?
Die magicka boost is wel echt lekker in het begin.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat is lekkerder om mee te beginnen: Altmer (meer magicka) of Breton (summon familiar)?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Mijn Deadric Bow doet 98 schade. Wordt nu wat makkelijk zolang ik stealth blijf gebruiken.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Jivis het volgende:
M'n wapen is epic en ik sla nu in drie klappen een sabeltandtijger dood.
Voor eventuele Thief-fans, hoor ik nou de stem van 'Garrett" in dit spel?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Da's wel heel lang geleden dat ik Thief speelde, geen idee dusquote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mijn Deadric Bow doet 98 schade. Wordt nu wat makkelijk zolang ik stealth blijf gebruiken.
Voor eventuele Thief-fans, hoor ik nou de stem van 'Garrett" in dit spel?
Even voor jou dan....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's wel heel lang geleden dat ik Thief speelde, geen idee dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben normaal goed met stemmen, nu twijfel ik wat.
Kennen jullie nog wat toffe NPC's om permanent mijn dead thrall te maken? Ik heb nu Savos Aren, maar die gast is iets te sterk.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Even voor jou dan....Je weet dat er zoiets bestaat als de Internet Movie Database? Is dat allemaal heel mooi terug te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben normaal goed met stemmen, nu twijfel ik wat.Amen.![]()
Nooit opgemerkt dat games daar ook bij stonden...quote:Op donderdag 24 november 2011 17:19 schreef Jivis het volgende:
Je weet dat er zoiets bestaat als de Internet Movie Database? Is dat allemaal heel mooi terug te vinden.
Het is 'm dus wel.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Net Smithing 70 gehit, meteen ff een setje Glass Armor gemaakt, dan met die +12% weapon/armor improvement gloves en een +30% potion meteen naar Legendary geupgrade en ge-enchant. Baze shit
Of toch du vader?![]()
ME1 is ook een stuk beter dan 2 hoor, 1 had tenminste nog een briljante verhaallijn met twists. Deel 2 is enkel wat sidequests bij elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
ME1 hoger dan 2.
Skyrim hoger dan ME.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eens, trouwens. Ik vond deel 2 vermakelijk maar in vergelijking met deel 1 erg zwak. Maargoed, geen mass effect topic etcquote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Seam het volgende:
[..]
ME1 is ook een stuk beter dan 2 hoor, 1 had tenminste nog een briljante verhaallijn met twists. Deel 2 is enkel wat sidequests bij elkaar.
Conscience do cost.![]()
Nog 1 ding: Verhaal ben ik het eens. Maar de gameplay is vele malen beter. Ik kan 1 niet meer spelen nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Eens, trouwens. Ik vond deel 2 vermakelijk maar in vergelijking met deel 1 erg zwak. Maargoed, geen mass effect topic etc
Zo, weer terug naar Skyrim. Midden in gevecht, crashed hij ineens zonder melding. Paf, terug op desktop.![]()
Thieves guild quest line (hoe doe je spoiler titels?):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat al uit dan?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe krijg je dat armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HuisTuin&Keuken Kok van de bovenste plank.!![]()
FC3 (onderaan) en nieuwe Tomb Raider, waarvan de datum verkeerd is, ook nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee daarom is het ook vrij knullig dat die op 2 staat.![]()
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen jij het noemde dacht ik ook al: dat kan toch nietquote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef SoldMayor het volgende:
Nee daarom is het ook vrij knullig dat die op 2 staat.En idd, even opgezocht en die is dus niet eens uit
Beetje een fokfail hoor dat je al kan stemmen voor je kan spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
FC3 (onderaan) en nieuwe Tomb Raider, waarvan de datum verkeerd is, ook nog niet.![]()
Waarschijnlijk ook de reden dat Skyrim al op 1 staat.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje een fokfail hoor dat je al kan stemmen voor je kan spelen![]()
![]()
Ik kan geen upgrades voor mijn huis kopen bij Proventus Avenicci, iemand anders daar ook last van?
Kan dus alleen als die gast zit te eten.. homo!Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Zo tussen 6 en 7 uur 's avonds dus?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan geen upgrades voor mijn huis kopen bij Proventus Avenicci, iemand anders daar ook last van?
Kan dus alleen als die gast zit te eten.. homo!
Ja.. sowieso wat een luie varkens daar, sommigen komen pas 10 uur uit bed. Maar goed, dat was in Oblivion ook al..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo tussen 6 en 7 uur 's avonds dus?Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Moet ook gewoon kunnen als hij in die zaal aanwezig is, dus ook als hij bij de Jarl in de buurt staat niets te doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef maniack28 het volgende:
Kan dus alleen als die gast zit te eten.. homo!Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Zo'n meiske van zo'n mijn in dawnstar werkt gerust van 8 uur 'sochtens tot 12 uur in de nacht doorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja.. sowieso wat een luie varkens daar, sommigen komen pas 10 uur uit bed. Maar goed, dat was in Oblivion ook al...
Jammergenoeg. Want ik hoopte dat ze eens naar huis toe ging zodat ik haar in alle rust kon vermoorden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Als ik dat zie, vraag ik me altijd af wat er omgaat in de hoofden van mensen op het moment dat ze besluiten een rating te geven aan een game die nog niet eens uit is.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen jij het noemde dacht ik ook al: dat kan toch nietEn idd, even opgezocht en die is dus niet eens uit
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
net otar the mad gekilledna 10 pogingen bleef hij vast zitten in een muur. toen maar gewoon door gaan meppen.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Nou, ik kan dus niet verder door een glitch/bug. Iemand anders (die redelijk ver in het verhaallijn is) het volgende gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ze wel hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo'n meiske van zo'n mijn in dawnstar werkt gerust van 8 uur 'sochtens tot 12 uur in de nacht door.
Jammergenoeg. Want ik hoopte dat ze eens naar huis toe ging zodat ik haar in alle rust kon vermoorden.
Er zijn 2 boeken in totaal, heb de eerste gelezen en vond het best een goed boekquote:Op donderdag 24 november 2011 03:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoeveel boeken zijn er? Heb nu nog iets van 7 Warcraft boeken te lezen, maar ik heb iets nieuws nodig voor erna.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Zijn ze dik?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zijn 2 boeken in totaal, heb de eerste gelezen en vond het best een goed boek![]()
Ze zijn op zich niet dik, maar het zijn dan ook vrij dunne bladzijdes, denk dat het rond de 300 paginas zal zijn.quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Net zoiets als de WoW-novels dusquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ze zijn op zich niet dik, maar het zijn dan ook vrij dunne bladzijdes, denk dat het rond de 300 paginas zal zijn.
Leuk dat de guards je ook aanspreken op wat je allemaal uitspookt in het spel.SPOILER: Quest 'Missing in Action' spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Net die quest van met dat kind van de Jarl gedaan, Whispering Door nogwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja godverdekanker, wat is dit voor een shitzooi
Elke keer als ik een draak tegenkom vliegt hij weg op 20% health. Is me nu al 3 keer op een rij gebeurd, waardoor ik én geen soul krijg, én ik altijd enorm van m'n pad af raak.
Of toch du vader?![]()
Contact gehad met de maker van Weer wat nieuwe dingen geleerd voor mijn volgende timelapse
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Eldergleam.
wat prachtig
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Heb (op 360) nog steeds de kapotte questline van het Imperial Army, Mevrouw Rikke is mijn quest-target want ik moet van haar een nieuwe opdracht krijgen maar het gespreksonderwerp 'reporting for duty' staat op geen enkel tijdstip tussen de opties.
Plus ik heb sinds kort het plezier van gear (volgens mij alleen zooi in de apparel-categorie) dat niet in mijn inventory verschijnt als ik het oppak maar dus wel uit de spelwereld zelf verdwijnt en ook gewoon meetelt voor mijn draaggewicht.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
quote:![]()
Klote quest zeg, The Blessing of Nature, staan gewoon 5 of 6 heksen bij de Orphan Rock, sta ik daar met mijn boog
[ Bericht 7% gewijzigd door Simsfan88 op 24-11-2011 22:38:38 ]![]()
Maar deel 2 was wel met afstand de betere game qua gameplay en zulks.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Seam het volgende:
[..]
ME1 is ook een stuk beter dan 2 hoor, 1 had tenminste nog een briljante verhaallijn met twists. Deel 2 is enkel wat sidequests bij elkaar.
Maar goed, sowieso. DAO op 7. Super Mario Galaxy op 17
![]()
.
Mijn vrouw zit weer de xbox met Skyrim bezet te houden. Tips om haar teder buiten bewustzijn te brengen?
Berg slaappillen in dr cola douwenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
Mijn vrouw zit weer de xbox met Skyrim bezet te houden. Tips om haar teder buiten bewustzijn te brengen?
![]()
Schiet haar met een bow neer of pleur een poisoned apple tegen dr gezicht dan eet ze die opquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Het is optioneel, lekker boeiend dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vrees wel voor ME3.
Multiplayer bij ME
En ME1 beter vinden dan ME2... ja, deel één had een beter verhaal, maar wat was het op het laatste uur na een dodelijk saaie game zeg. ME2 heeft een slechter verhaal, akkoord, maar brengt het vele malen epischer in beeld. Tevens zijn de dialogen beter, verdrink je niet meer in de overbodige upgrades en zijn de side missions zowaar allemaal uniek. ME2 is gewoon één grote adrenalinerush, al snap ik daarom ook wel dat de hardcore RPG-fans daar moeite mee hebben, volgens hen is het immers niet de bedoeling dat je daadwerkelijk plezier hebt met een game.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Deze postquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is optioneel, lekker boeiend dus.
En ME1 beter vinden dan ME2... ja, deel één had een beter verhaal, maar wat was het op het laatste uur na een dodelijk saaie game zeg. ME2 heeft een slechter verhaal, akkoord, maar brengt het vele malen epischer in beeld. Tevens zijn de dialogen beter, verdrink je niet meer in de overbodige upgrades en zijn de side missions zowaar allemaal uniek. ME2 is gewoon één grote adrenalinerush, al snap ik daarom ook wel dat de hardcore RPG-fans daar moeite mee hebben, volgens hen is het immers niet de bedoeling dat je daadwerkelijk plezier hebt met een game..
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En ME1 beter vinden dan ME2... ja, deel één had een beter verhaal, maar wat was het op het laatste uur na een dodelijk saaie game zeg. ME2 heeft een slechter verhaal, akkoord, maar brengt het vele malen epischer in beeld. Tevens zijn de dialogen beter, verdrink je niet meer in de overbodige upgrades en zijn de side missions zowaar allemaal uniek. ME2 is gewoon één grote adrenalinerush, al snap ik daarom ook wel dat de hardcore RPG-fans daar moeite mee hebben, volgens hen is het immers niet de bedoeling dat je daadwerkelijk plezier hebt met een game.![]()
![]()
Eens, op de laatste zin na
Ah eindelijk van lydia af door haar te vermoorden in een questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning![]()
Dat kon je vanaf het begin al, ik heb lydia al dertig keer doodgemaakt door niet op te letten waar ik naartoe shout.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Tware het volgende:
Ah eindelijk van lydia af door haar te vermoorden in een questThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Jezus wat een spel!Ben nu al dagen met veel plezier aan het spelen en ben nog niet veel verder gekomen dan Whiterun, Riften en Solitude (ivm Thieving guild)!
Hebben jullie die quest "Siege on the Dragon Cult" al gedaan? Wat een details weer.SPOILER: quest spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker beter dan Oblivion wat mij betreft.look out you rock'n'rollers![]()
Damn wat een graphics!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Ame_thyst het volgende:
Contact gehad met de maker van Weer wat nieuwe dingen geleerd voor mijn volgende timelapse
Is dit standaard op de pc of kwamen er mods bij kijken?![]()
Standaard, 14.gifquote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Damn wat een graphics!
Is dit standaard op de pc of kwamen er mods bij kijken?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dit dusquote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal Schwarzeneggers
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Valt ME overigens op 1 of andere manier met Skyrim te vergelijk?. Ik probeer vergelijkigsmateriaal te vinden om uit te vinden of het spel wat voor mij isquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En ME1 beter vinden dan ME2... ja, deel één had een beter verhaal, maar wat was het op het laatste uur na een dodelijk saaie game zeg. ME2 heeft een slechter verhaal, akkoord, maar brengt het vele malen epischer in beeld. Tevens zijn de dialogen beter, verdrink je niet meer in de overbodige upgrades en zijn de side missions zowaar allemaal uniek. ME2 is gewoon één grote adrenalinerush, al snap ik daarom ook wel dat de hardcore RPG-fans daar moeite mee hebben, volgens hen is het immers niet de bedoeling dat je daadwerkelijk plezier hebt met een game.Momenteel niet de financieen voor een miskoop
![]()
Dit is toch een soort van Ontopic al zeg ik hetzelf.![]()
Nabewerking (color correctionquote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Damn wat een graphics!
Is dit standaard op de pc of kwamen er mods bij kijken?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: