Ze heeft echt wel meningen...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt aan jou. Niet aan hoe ze gepresenteerd wordt door het spel. Ze heeft totaal geen achtergrond, geen motivaties/meningen.
Maar ze ziet er leuk uit, ja.
[..]
Imperialquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor ras jullie zijn
Ik ben een Nord
Imperialquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben een Nord
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb al zovaak de game moeten reloaden omdat ik een double handed fireball op haar hoofd had geschoten wanneer ze er weer eens voor sprong als een fanatieke bodyguard..
Speel je op easy ofzo? Ik speel gewoon op gemiddeld en ze is al een aantal keer levenloos op de grond blijven liggen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?
welllesquote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar waarom danquote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef JellyBeanz het volgende:
Imperial
Ik slacht elke imperial en elve die ik zie in Skyrim (behalve dark elves)
Waarschijnlijk moet je dan wel zelf het laatste zetje geven, wat ik dan ook onbedoeld regelmatig doequote:
In Fallout is het de bedoeling dat de wereld er kil uit ziet, zo zou Skyrim er ook uit zien na een nucleaire aanvalquote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef Jivis het volgende:
In Fallout vind ik de keuzes en personages beter uitgewerkt, maar is de wereld nogal kil. Bij Skyrim is het eigenlijk precies andersom.
Strange, ik speel op Expert.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Speel je op easy ofzo? Ik speel gewoon op gemiddeld en ze is al een aantal keer levenloos op de grond blijven liggen.
Als haar health laag is en vijanden vallen gezamenlijk aan, kan ze daardoor doodgaan. Hetzelfde kan ook gebeuren als ze per ongeluk voor jouw neus gaat staan, terwijl jij net een power- of sneakaanval doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Weet ik, maar dat is dus wat minder mijn ding dan Skyrimquote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In Fallout is het de bedoeling dat de wereld er kil uit ziet, zo zou Skyrim er ook uit zien na een nucleaire aanval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
Krijg je gemuteerde draken, Raddragonsquote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is dus wat minder mijn ding dan Skyrim.
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Vind het wel jammer dat al die vampieren zo slap zijn, iemand al eens een sterke gezien?
Ineens heb je het; je wordt Weerwolf!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,.
Dan hol ik als de wiedeweerga naar een shrine, want ik heb geen zin in een quest a la Oblivion tegen vampirism..
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Krijg je gemuteerde draken, Raddragons[ afbeelding ]
Ik had die ziekte ook een keer gekregen, meteen terug gegaan naar laatste savequote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,.
Dan hol ik als de wiedeweerga naar een shrine, want ik heb geen zin in een quest a la Oblivion tegen vampirism..
Ancient Vampire en Master Vampire zijn wel irritant als je geen vampier wilt worden en geen archer lamer bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Vind het wel jammer dat al die vampieren zo slap zijn, iemand al eens een sterke gezien?
Ik ben een Redguardquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Samequote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben een Redguard
met de huidskleur op zn blankst![]()
![]()
Haha mijn huisgenoot heeft een Wood Elf met een rond gezicht, dat is net zoietsquote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben een Redguard
met de huidskleur op zn blankst![]()
![]()
High Elfquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben een Nord
Ik heb een Nord, een Orc, een Dunmer en een Altmer, alles tussen lvl 14 en 23quote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben een Nord
Dat is het verschil inderdaad ik mag nog wel eens de verkeerde voor de flikker schietenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Strange, ik speel op Expert.
Misschien dat ze alleen dood te krijgen is als je haar zelf aanvalt?
Ik ben een archer en (uiteraard) ik schiet altijd raak op de monsters, nimmer op Lydia zelf.
Dus soms winnen die monsters t van haar. Waardoor zij op dr knietjes gaat en de monsters automatisch naar mij toe gaan lopen alsof zij dood is.
Na een seconde of 30 staat zij dan weer op
quote:
Whehehe, ik ben niet de enige zie ikquote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Zo blank mogelijke redguard hierzo
Volgens mij is ze al echt een keer overleden bij mij door een frosttroll, zonder mijn hulp.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is het verschil inderdaad ik mag nog wel eens de verkeerde voor de flikker schieten.
Wat raar, heb je wel patches etc geinstalleerd? Ik heb eigenlijk nauwelijks bugs, behalve die gozert van de MQ die geen voice had...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:
Dit is Bethesda's slechtste game ooit. Compleet onspeelbaar. 20 uur savegame naar de klote omdat Bethesda niet kan testen. Te belachelijk voor woorden. Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken. Normaal is het opgelost als je je bounty afbetaald, maar bij mij bleef het, terwijl bij bounty duidelijk 0 stond. Echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Dan maar weer Oblivion spelen. Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.
Dan pak je een savegame van vlak daarvoor.quote:Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken.
Whiterun, 5k...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Waar kan ik een goedkope huis vinden trouwens?
Heb mijn zooi gezet in m'n kamertje in college
Maak de questline af van de mage college. Krijg je een enorme kamer daar zelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Waar kan ik een goedkope huis vinden trouwens?
Heb mijn zooi gezet in m'n kamertje in college
Over de bugs kan ik niet meepraten. Daar heb ik geen last van na 20 uur.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.
Dat dusquote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan pak je een savegame van vlak daarvoor.
Skyrim saved elke 15 minuten. En bij binnenkomst van een stad. En bij naar buiten gaan van een stad. En bij het binnengaan van een grot. En bij het buiten komen. Etc etc
En dan kun je zelf nog quicksaven en je kunt gewoon saven.
Dit is geen spelbrekende bug en als je zo een onnozele schlemiel bent om alles op 1 savegame te overschrijven of alleen quicksaves te doen dan heb je het aan niemand anders dan jezelf te danken.
Je krijgt wat je verdient.
Ik heb eigenlijk ook geen bugs; behalve wat soundsbugs (zo praat die gozert in Whiterun bij mij nooit (die prediker), maar dat mis ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 13:10 schreef eQuaL het volgende:
Wat raar, heb je wel patches etc geinstalleerd? Ik heb eigenlijk nauwelijks bugs, behalve die gozert van de MQ die geen voice had...
Keep them coming! Playthroughs zijn altijd leuk om te kijken, puur om te zien welke keuzes iemand maakt. Al moet ik zegen dat ik voornamelijk de playhtroughs van Darksydephil (kennen jullie die kerel eigenlijk? Hilarisch door zijn onnozelheid bij playthroughs) volg. Hij heeft alleen een tijdelijk break met Skyrim omdat ie eerst allerlei andere playhtroughs moet doen...quote:
Ik had 20 savegames ofzo, maar alle auto saves waren in dat gebouw, dus met die bug, en de rest wil ik niet gebruiken, want ik wil de companions quests doen, en dat gaat dan helaas niet meer. Ik wou nog een nieuwe game beginnen maar trok het niet, dus terug naar Oblivion, heb de addons nog niet eens gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan pak je een savegame van vlak daarvoor.
Skyrim saved elke 15 minuten. En bij binnenkomst van een stad. En bij naar buiten gaan van een stad. En bij het binnengaan van een grot. En bij het buiten komen. Etc etc
En dan kun je zelf nog quicksaven en je kunt gewoon saven.
Dit is geen spelbrekende bug en als je zo een onnozele schlemiel bent om alles op 1 savegame te overschrijven of alleen quicksaves te doen dan heb je het aan niemand anders dan jezelf te danken.
Je krijgt wat je verdient.
Somsquote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Leest iemand al die boeken eigenlijk? Ik vind het zo sneu voor de mensen die dat geschreven hebben, maar ik lees ze nooit.
Daar ben ik in Morrowind al mee opgehouden toen ik doorkreeg hoeveel boeken er wel niet waren en dat je uit de meeste boeken toch geen essentiële info krijgtquote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Leest iemand al die boeken eigenlijk? Ik vind het zo sneu voor de mensen die dat geschreven hebben, maar ik lees ze nooit.
Oja? Ik ben vrij post-apocalyptisch ingesteld moet ik zeggenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou wel van post-apocalyptische gamers.
Niet meteen conclusies trekken, ik heb 20 savegames.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Over de bugs kan ik niet meepraten. Daar heb ik geen last van na 20 uur.
Maar als ik het vergelijk met Oblivion, kan ik me niet vinden in die stelling.
Skyrim lijkt zoveel uitgebreider. Oblivion had ik op een gegeven moment wel gezien met die gates. Dat ging heel erg vervelen. Nou weet ik niet hoe lang Skyrim me blijft boeien, maar na 20 uur heb ik nog geen behoefte te stoppen iig.
[..]
Dat dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |