Ze heeft echt wel meningen...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt aan jou. Niet aan hoe ze gepresenteerd wordt door het spel. Ze heeft totaal geen achtergrond, geen motivaties/meningen.
Maar ze ziet er leuk uit, ja.
[..]
Imperialquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor ras jullie zijn
Ik ben een Nord
Imperialquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben een Nord
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb al zovaak de game moeten reloaden omdat ik een double handed fireball op haar hoofd had geschoten wanneer ze er weer eens voor sprong als een fanatieke bodyguard..
Speel je op easy ofzo? Ik speel gewoon op gemiddeld en ze is al een aantal keer levenloos op de grond blijven liggen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat mens kan niet eens dood, waar hebben jullie het over?
welllesquote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar waarom danquote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef JellyBeanz het volgende:
Imperial
Ik slacht elke imperial en elve die ik zie in Skyrim (behalve dark elves)
Waarschijnlijk moet je dan wel zelf het laatste zetje geven, wat ik dan ook onbedoeld regelmatig doequote:
In Fallout is het de bedoeling dat de wereld er kil uit ziet, zo zou Skyrim er ook uit zien na een nucleaire aanvalquote:Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef Jivis het volgende:
In Fallout vind ik de keuzes en personages beter uitgewerkt, maar is de wereld nogal kil. Bij Skyrim is het eigenlijk precies andersom.
Strange, ik speel op Expert.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Speel je op easy ofzo? Ik speel gewoon op gemiddeld en ze is al een aantal keer levenloos op de grond blijven liggen.
Als haar health laag is en vijanden vallen gezamenlijk aan, kan ze daardoor doodgaan. Hetzelfde kan ook gebeuren als ze per ongeluk voor jouw neus gaat staan, terwijl jij net een power- of sneakaanval doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Weet ik, maar dat is dus wat minder mijn ding dan Skyrimquote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In Fallout is het de bedoeling dat de wereld er kil uit ziet, zo zou Skyrim er ook uit zien na een nucleaire aanval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
Krijg je gemuteerde draken, Raddragonsquote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is dus wat minder mijn ding dan Skyrim.
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Vind het wel jammer dat al die vampieren zo slap zijn, iemand al eens een sterke gezien?
Ineens heb je het; je wordt Weerwolf!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,.
Dan hol ik als de wiedeweerga naar een shrine, want ik heb geen zin in een quest a la Oblivion tegen vampirism..
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Krijg je gemuteerde draken, Raddragons[ afbeelding ]
Ik had die ziekte ook een keer gekregen, meteen terug gegaan naar laatste savequote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat die kutbeesten me steeds ziek maken,.
Dan hol ik als de wiedeweerga naar een shrine, want ik heb geen zin in een quest a la Oblivion tegen vampirism..
Ancient Vampire en Master Vampire zijn wel irritant als je geen vampier wilt worden en geen archer lamer bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Vind het wel jammer dat al die vampieren zo slap zijn, iemand al eens een sterke gezien?
Ik ben een Redguardquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Samequote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben een Redguard
met de huidskleur op zn blankst![]()
![]()
Haha mijn huisgenoot heeft een Wood Elf met een rond gezicht, dat is net zoietsquote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben een Redguard
met de huidskleur op zn blankst![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |