abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 november 2011 @ 10:49:36 #1
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104753089


Release Date
Vrijdag 11 november 2011

Platforms
PC, PS3 & Xbox 360

SPOILER: Systeemeisen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/

Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/

Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net

Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.html

SPOILER: Algemene informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Additionele informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Platform-Poll :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 24 november 2011 @ 10:57:14 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104753300
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten :@
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 24 november 2011 @ 10:58:06 #3
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104753323
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.

Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
Zoals The_Substitute al zei, is het een compleet andere situatie.
In Skyrim heeft in de stad (bijna?) iedereen die rond loopt een huis/slaapplaats. En al die huizen kun je in. In Assassins Creed is er waarschijnlijk ook voor iedereen een huis, maar je kunt maar een handje vol gebouwen binnen gaan.

Dat zijn gewoon afwegingen die ze moeten maken.
Aan de ene kant staat het best raar, dat de hoofdsteden door +/- 50 man bevolkt worden. En de dorpjes door 5 ofzo. Maar daardoor leeft het ook wel meer. Het komt natuurlijker over vind ik.
  donderdag 24 november 2011 @ 10:59:07 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104753352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef seto het volgende:
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten :@
Geen scroll ervan? :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 24 november 2011 @ 11:00:13 #5
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104753394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef seto het volgende:
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten :@
Ik ben een warrior, mijn hoogste magieskill is enchanting met 39 en ik ben archmage. Gewoon gebruik gemaakt van Fortify Magicka potions.

Wat mij betreft, hadden ze de morrowind aanpak moeten gebruiken; dat je een quest pas kon beginnen als je de skill ervoor had.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 24 november 2011 @ 11:01:48 #6
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104753433
Oja potions en scrolls hadden ook nog gekund :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_104753561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.

Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
In AC doet niemand iets in die stad. Er is (buiten ze omver lopen) zo goed als geen interactie mogelijk.

Hier kun je met iedereen praten en bijna iedereen heeft wel wat te vertellen en zijn bezig met hun eigen ding.
Buiten dat hebben ze allemaal een huis wat je leeg kan roven.

Ik vind dat veel beter werken dan tig NPC op je scherm flikkeren die maar gewoon wat rondlopen en niets doen verder.

Maargoed, AC serie zijn ook wel leuke spellen, maar het verhaal is wel heel erg dun daar. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:07:55 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104753590
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:00 schreef The_Substitute het volgende:
Wat mij betreft, hadden ze de morrowind aanpak moeten gebruiken; dat je een quest pas kon beginnen als je de skill ervoor had.
Eens, een dual wielding warrior zonder extra magicka zou in ieder geval geen archmage moeten kunnen worden :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_104753625
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef Cryothic het volgende:

Aan de ene kant staat het best raar, dat de hoofdsteden door +/- 50 man bevolkt worden. En de dorpjes door 5 ofzo. Maar daardoor leeft het ook wel meer. Het komt natuurlijker over vind ik.
Bedacht me gisteren inderdaad dat wgiterun bv veel te rijk is voor het aantal mensen dat er woont. Daarentegen klopt de verhouding (boerderijen, woningen en winkels) wel redelijk en vind ik het altijd een beetje dubbel om te gaan klagen over realisme als je het volgende moment met je geraisde zombie, vuurballen en je magisch zwaard een draak neerhaalt om zijn soul op te nemen... :p
pi_104753696
Ik heb zin in Skyrim maar ben op werk ;(
pi_104753746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik heb zin in Skyrim maar ben op werk ;(
Ik ook. Gister gekocht, anderhalf uur gespeeld en kan pas op zijn vroegst zaterdagochtend weer spelen. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104753802
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?
Amen.
pi_104753828
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef Jivis het volgende:
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?
Tja. Sommige mensen vinden als een dronken mongool door de stad heen lopen te schreeuwen tegen andere mensen veel epischer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104753852
quote:
9s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik ook. Gister gekocht, anderhalf uur gespeeld en kan pas op zijn vroegst zaterdagochtend weer spelen. :')
samen huilen? :'(
Trouwens ben pas lvl 14 en ben alleen continu bezig met sidequests :@
pi_104753970
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf. Nu level 30 en tijd om te beginnen aan Dark Brotherhood quests :) In Oblivion m'n favoriete questline, kijken hoe het hier gaat worden :)
pi_104754013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf. Nu level 30 en tijd om te beginnen aan Dark Brotherhood quests :) In Oblivion m'n favoriete questline, kijken hoe het hier gaat worden :)
Zou Noel Gallagher ook Skryim spelen? :@

Dark Brotherhood moet ik ook nog doen. Ik vind de Thieves Guild ook wel aardig so far trouwens.
Amen.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:36:41 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104754386
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf.
Same here. Het is geen verplicht iets meer in mijn hoofd. Gisteren gewoon ff relaxed een paar series afgekeken die ik nog in moest halen :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_104754575
Ik heb sowieso nooit echt een verslaving. Maar aangezien ik hem net heb gekocht en nog maar anderhalf uur heb kunnen spelen is het vooral dat ik nog even verder wil.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104754624
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb sowieso nooit echt een verslaving. Maar aangezien ik hem net heb gekocht en nog maar anderhalf uur heb kunnen spelen is het vooral dat ik nog even verder wil.
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen :P
pi_104754637
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Same here. Het is geen verplicht iets meer in mijn hoofd. Gisteren gewoon ff relaxed een paar series afgekeken die ik nog in moest halen :).
Ik heb vooral studiemateriaal in moeten halen :P Achterstand gelukkig kunnen beperken.
pi_104754649
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:23 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zou Noel Gallagher ook Skryim spelen? :@

Nee man, die gast weet pas sinds twee weken van het bestaan van YouTube :D
pi_104754763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:

[..]

Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen :P
Herkenbaar! :D
  donderdag 24 november 2011 @ 11:48:36 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104754795
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:

[..]

Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen :P
Jup. Gelukkig had ik vorige week vrij maar toen ging ik ook ff spelen na het eten. 8 uur in de ochtend zag ik het licht worden en ben ik maar gaan slapen :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 24 november 2011 @ 11:48:58 #24
194233 Friday12
Originele kloon
pi_104754809
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:

[..]

Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen :P
Had ik van de week ook was licht toen ik begon en donker toen ik stopte was het 5 uur verder 8)7
  donderdag 24 november 2011 @ 11:50:45 #25
194233 Friday12
Originele kloon
pi_104754861
Sindsdien heb ik die mod dat je pc time kan zien op loading screens wel handig trouwens O-)
pi_104754884
Ik zie net dat ik al tegen de 60 uur aan tik :o

Ben wel pas level 28, dus ik doe het erg rustig aan.

Zojuist de legion quests gedaan. Hij zegt dat ik een zwaard krijg, maar ik heb niks extra's in mn inventory!? Kan het misschien zijn dat je een zwaard krijgt wat ik al had en daardoor niets krijg? :?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:52:58 #27
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104754930
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:

[..]

Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen :P
Daar heb ik sowieso nooit last van behalve als ik weet dat ik niet vroeg op hoef.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104754951
Nog 2 middagdiensten en dan 2 nachtdiensten en dan kan ik 4 dagen op rij van 's morgens vroeg tot 's nachts zo laat als ik wil Skyrimmen :')

Na dat weekend van mij zal ik wel over de 100 uur zitten denk ik.

Lang geleden dat ik een spel zo fanatiek en veel speelde. Laatste game die me meer dan 30 uur wist te boeien was Divinity II - Dragon Knight Saga.

Daarvoor was dat Oblivion.

ME1 en ME2 had ik binnen 25 uur wel uit geloof ik en verder komen er weinig games in de buurt :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:56:39 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104755022
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:51 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat ik al tegen de 60 uur aan tik :o

Ben wel pas level 28, dus ik doe het erg rustig aan.
Ik schuur tegen de 84 aan en ben pas level 25 :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_104755073
quote:
Wat een lelijk font heeft die gast :{.
Amen.
pi_104755106
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik schuur tegen de 84 aan en ben pas level 25 :').
Wel nog je eerste character? :P
Amen.
  donderdag 24 november 2011 @ 12:00:40 #33
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104755133
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef Jivis het volgende:
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?
Zoals jij het hier beschrijft, is het ook episch en geniet ik er ook van. Maar over het algemeen ontbreekt het bij de Elder Scrollsgames (en fallout 3 ook bvb) aan inhoud. Verhaalsgewijs en bij de karakters blijft het altijd redelijk oppervlakkig.

Je hebt nu in Skyrim talloze followers, leuk op 't eerste gezicht, maar ze hebben totaal geen diepgang. Dus het enige wat je denkt als er 1 het hoekje omgaat is: 'Boeiend, er zijn er nog meer..." M.a.w. er is totaal geen beleving daardoor.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld Fallout: New Vegas, waar je maar een zevental companions hebt, maar waar ieder een eigen verhaal heeft, met sidequest en afhankelijk hoe je met ze omgaat en met ze praat, je als speler bepaalt hoe het met ze afloopt. Daardoor onstaat er een beleving, waardoor je ook je best gaat doen ze in leven te houden. Dat mis ik in Skyrim, en wat dat betreft is het spel ook 'niet episch' te noemen.

Maar het is maar net wat je belangrijk vindt; ik vermaak me tot nu toe, ondanks dat, prima. 8-)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 24 november 2011 @ 12:05:10 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104755267
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:59 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wel nog je eerste character? :P
Dat wel! Maar ik 'moet' een nieuwe starten want ik zit vastgebugged met degene waar ik nu mee speel en moet wachten tot een patch die het fixed. dus begin gewoon een heel ander character om de tijd mee te vullen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_104755283
Ik zou Lydia wel missen hoor als ze weg is! Al was het alleen al dat ik haar er mooi uit vind zien in haar ebony armor :') Neem haar dus niet mee om te vechten, want dan is ze alleen lastig:@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 november 2011 @ 12:07:03 #36
194233 Friday12
Originele kloon
pi_104755327
trouwens tijd dat ze met een bufftimer mod komen weet niet welke mongool dat heeft bedacht om weg te laten daarzo :(
pi_104755359
Na 16 uur level 13, speel als destruction fire mage, skill 50.
Bizar hoeveel dmg je al doet met een dual firebolt. Alles afgezien van draken gaat met 1 of 2 hits neer.

Een vraagje, heb een shitload aan rubys, garnets enzo. Waar kan ik deze voor gebruiken? Of gewoon verkopen, ookal heb ik 15 k gold op lvl 13
Xbox Live: Anormius
pi_104755375
quote:
3s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zoals jij het hier beschrijft, is het ook episch en geniet ik er ook van. Maar over het algemeen ontbreekt het bij de Elder Scrollsgames (en fallout 3 ook bvb) aan inhoud. Verhaalsgewijs en bij de karakters blijft het altijd redelijk oppervlakkig.

Je hebt nu in Skyrim talloze followers, leuk op 't eerste gezicht, maar ze hebben totaal geen diepgang. Dus het enige wat je denkt als er 1 het hoekje omgaat is: 'Boeiend, er zijn er nog meer..." M.a.w. er is totaal geen beleving daardoor.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld Fallout: New Vegas, waar je maar een zevental companions hebt, maar waar ieder een eigen verhaal heeft, met sidequest en afhankelijk hoe je met ze omgaat en met ze praat, je als speler bepaalt hoe het met ze afloopt. Daardoor onstaat er een beleving, waardoor je ook je best gaat doen ze in leven te houden. Dat mis ik in Skyrim, en wat dat betreft is het spel ook 'niet episch' te noemen.

Maar het is maar net wat je belangrijk vindt; ik vermaak me tot nu toe, ondanks dat, prima. 8-)
De quests hadden wat meer diepgang mogen hebben, dat ben ik met je eens. Tot nu toe vind ik dat Oblivion het op dat punt beter heeft gedaan. Het is verder ook zo dat je personage een wat kille benadering heeft ten opzichte van de wereld waarin hij rondloopt. Maar dat is denk ik een concessie die je maakt als je er als ontwikkelaar voor kiest om de speler zijn eigen personage te laten creëren. Toch hadden ze wat mij betreft wat meer voor een Mass Effect benadering mogen kiezen (want damn, daar werd ik pas in het verhaal gesleept).

Toch wint Skyrim het (ook van Fallout) door de fantastische wereld waarin het zich afspeelt. Want op dat punt is er juist wel enorm veel diepgang. Let alleen maar op de tientallen boeken die er te vinden zijn die vol staan met achtergrondinformatie. Dat vind ik echt geweldig gedaan, al dat detail. Ook de consistentie ten opzichte van voorgaande games spreekt me erg aan.

In Fallout vind ik de keuzes en personages beter uitgewerkt, maar is de wereld nogal kil. Bij Skyrim is het eigenlijk precies andersom.
Amen.
  donderdag 24 november 2011 @ 12:08:57 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104755383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lydia wel missen hoor als ze weg is! Al was het alleen al dat ik haar er mooi uit vind zien in haar ebony armor :') Neem haar dus niet mee om te vechten, want dan is ze alleen lastig:@
Ik heb al zovaak de game moeten reloaden omdat ik een double handed fireball op haar hoofd had geschoten wanneer ze er weer eens voor sprong als een fanatieke bodyguard. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_104755389
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef Friday12 het volgende:
trouwens tijd dat ze met een bufftimer mod komen weet niet welke mongool dat heeft bedacht om weg te laten daarzo :(
^O^ Precies wat ik gisteren dacht toen ik potions tegen frost dmg aan het drinken was. Geen flauw idee hoe lang een minuut duurt als je aan het vechten bent :D (een draak, dus kans dat het wel wat langer dan een minuut duurt hè)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104755411
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef Jivis het volgende:

[..]

De quests hadden wat meer diepgang mogen hebben, dat ben ik met je eens. Tot nu toe vind ik dat Oblivion het op dat punt beter heeft gedaan. Het is verder ook zo dat je personage een wat kille benadering heeft ten opzichte van de wereld waarin hij rondloopt. Maar dat is denk ik een concessie die je maakt als je er als ontwikkelaar voor kiest om de speler zijn eigen personage te laten creëren. Toch hadden ze wat mij betreft wat meer voor een Mass Effect benadering mogen kiezen (want damn, daar werd ik pas in het verhaal gesleept).

Toch wint Skyrim het (ook van Fallout) door de fantastische wereld waarin het zich afspeelt. Want op dat punt is er juist wel enorm veel diepgang. Let alleen maar op de tientallen boeken die er te vinden zijn die vol staan met achtergrondinformatie. Dat vind ik echt geweldig gedaan, al dat detail. Ook de consistentie ten opzichte van voorgaande games spreekt me erg aan.

In Fallout vind ik de keuzes en personages beter uitgewerkt, maar is de wereld nogal kil. Bij Skyrim is het eigenlijk precies andersom.
* Isabeau zet Fall Out op 'to play' lijst O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104755432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lydia wel missen hoor als ze weg is! Al was het alleen al dat ik haar er mooi uit vind zien in haar ebony armor :') Neem haar dus niet mee om te vechten, want dan is ze alleen lastig:@
Daarom loop ik met Feandal, die staat op een afstanje te knallen met zijn bow.
Xbox Live: Anormius
pi_104755442
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:08 schreef jogy het volgende:

Ik heb al zovaak de game moeten reloaden omdat ik een double handed fireball op haar hoofd had geschoten wanneer ze er weer eens voor sprong als een fanatieke bodyguard. :').
Ze mag bij mij vaak de ingang van de dungeon bewaken! Goede deal al zeg ik het zelf *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104755449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Mister_T het volgende:

Daarom loop ik met Feandal, die staat op een afstanje te knallen met zijn bow.
Hmm, dan kan ik ook Aela meenemen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104755468
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau zet Fall Out op 'to play' lijst O-)
Zeker doen, vooral als je al fan bent van Elder Scrolls. Fallout 3 en ook New Vegas zijn keiharde aanraders! ^O^
Amen.
  donderdag 24 november 2011 @ 12:12:33 #46
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_104755488
Fucking hell vanochtend de HELE ochtend bezig geweest met mn cure vampire quest... uiteindelijk maar mn save geladen voor mn infectie.. heel vervelend!
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 24 november 2011 @ 12:13:53 #47
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104755520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lydia wel missen hoor als ze weg is! Al was het alleen al dat ik haar er mooi uit vind zien in haar ebony armor :') Neem haar dus niet mee om te vechten, want dan is ze alleen lastig:@
Ja, maar dat ligt aan jou. Niet aan hoe ze gepresenteerd wordt door het spel. Ze heeft totaal geen achtergrond, geen motivaties/meningen.

Maar ze ziet er leuk uit, ja. O-)
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zet Fall Out op 'to play' lijst O-)
^O^

In februari komt de ultimate edition uit, met alle fantastische _O_ dlc. Ben benieuwd naar je mening.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 24 november 2011 @ 12:14:00 #48
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104755524
Vind het wel jammer dat al die vampieren zo slap zijn, iemand al eens een sterke gezien?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 24 november 2011 @ 12:15:41 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104755565
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze mag bij mij vaak de ingang van de dungeon bewaken! Goede deal al zeg ik het zelf *)
Moet ik onthouden! 8-)


edit: ik doe wel regelmatig dat ik haar ergens binnen de dungeon laat wachten als ik verwacht dat het een zooitje wordt maar dan komt die muts aanrennen van kilometers afstand om alsnog mijn vuurballen te koppen :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_104755794
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor ras jullie zijn :D

Ik ben een Nord :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')