SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten![]()
![]()
Zoals The_Substitute al zei, is het een compleet andere situatie.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.
Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
In Skyrim heeft in de stad (bijna?) iedereen die rond loopt een huis/slaapplaats. En al die huizen kun je in. In Assassins Creed is er waarschijnlijk ook voor iedereen een huis, maar je kunt maar een handje vol gebouwen binnen gaan.
Dat zijn gewoon afwegingen die ze moeten maken.
Aan de ene kant staat het best raar, dat de hoofdsteden door +/- 50 man bevolkt worden. En de dorpjes door 5 ofzo. Maar daardoor leeft het ook wel meer. Het komt natuurlijker over vind ik.NIEUW: Foto's!![]()
Geen scroll ervan?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef seto het volgende:
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik ben een warrior, mijn hoogste magieskill is enchanting met 39 en ik ben archmage. Gewoon gebruik gemaakt van Fortify Magicka potions.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef seto het volgende:
Kan eindelijk de quests in de Mage College doen door de MQ, heb nooit wat in magicka gestopt dus ik kon Flame Atronarch niet eens casten
Wat mij betreft, hadden ze de morrowind aanpak moeten gebruiken; dat je een quest pas kon beginnen als je de skill ervoor had.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
In AC doet niemand iets in die stad. Er is (buiten ze omver lopen) zo goed als geen interactie mogelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.
Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
Hier kun je met iedereen praten en bijna iedereen heeft wel wat te vertellen en zijn bezig met hun eigen ding.
Buiten dat hebben ze allemaal een huis wat je leeg kan roven.
Ik vind dat veel beter werken dan tig NPC op je scherm flikkeren die maar gewoon wat rondlopen en niets doen verder.
Maargoed, AC serie zijn ook wel leuke spellen, maar het verhaal is wel heel erg dun daar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Eens, een dual wielding warrior zonder extra magicka zou in ieder geval geen archmage moeten kunnen wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:00 schreef The_Substitute het volgende:
Wat mij betreft, hadden ze de morrowind aanpak moeten gebruiken; dat je een quest pas kon beginnen als je de skill ervoor had..
Vrijheid![]()
Bedacht me gisteren inderdaad dat wgiterun bv veel te rijk is voor het aantal mensen dat er woont. Daarentegen klopt de verhouding (boerderijen, woningen en winkels) wel redelijk en vind ik het altijd een beetje dubbel om te gaan klagen over realisme als je het volgende moment met je geraisde zombie, vuurballen en je magisch zwaard een draak neerhaalt om zijn soul op te nemen... :pquote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef Cryothic het volgende:
Aan de ene kant staat het best raar, dat de hoofdsteden door +/- 50 man bevolkt worden. En de dorpjes door 5 ofzo. Maar daardoor leeft het ook wel meer. Het komt natuurlijker over vind ik.![]()
Ik ook. Gister gekocht, anderhalf uur gespeeld en kan pas op zijn vroegst zaterdagochtend weer spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik heb zin in Skyrim maar ben op werk
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?Amen.![]()
Tja. Sommige mensen vinden als een dronken mongool door de stad heen lopen te schreeuwen tegen andere mensen veel epischer.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef Jivis het volgende:
Zat net het vorige topic even door te lezen en sta versteld van mensen die deze game 'niet episch' durven te noemen. Een land vol gebergten vrij kunnen doorkruisen, waarbij er af en toe nog een draak overvliegt ook en dat dan 'niet episch' vinden. Wtf?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
samen huilen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Gister gekocht, anderhalf uur gespeeld en kan pas op zijn vroegst zaterdagochtend weer spelen.
Trouwens ben pas lvl 14 en ben alleen continu bezig met sidequests![]()
![]()
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf. Nu level 30 en tijd om te beginnen aan Dark Brotherhood questsIn Oblivion m'n favoriete questline, kijken hoe het hier gaat worden
![]()
![]()
Zou Noel Gallagher ook Skryim spelen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf. Nu level 30 en tijd om te beginnen aan Dark Brotherhood questsIn Oblivion m'n favoriete questline, kijken hoe het hier gaat worden
Dark Brotherhood moet ik ook nog doen. Ik vind de Thieves Guild ook wel aardig so far trouwens.Amen.![]()
Same here. Het is geen verplicht iets meer in mijn hoofd. Gisteren gewoon ff relaxed een paar series afgekeken die ik nog in moest halenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:22 schreef AMDB het volgende:
Bij mij is gelukkig de ergste verslaving er wel vanaf..
Vrijheid![]()
Ik heb sowieso nooit echt een verslaving. Maar aangezien ik hem net heb gekocht en nog maar anderhalf uur heb kunnen spelen is het vooral dat ik nog even verder wil.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb sowieso nooit echt een verslaving. Maar aangezien ik hem net heb gekocht en nog maar anderhalf uur heb kunnen spelen is het vooral dat ik nog even verder wil.![]()
![]()
Ik heb vooral studiemateriaal in moeten halenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here. Het is geen verplicht iets meer in mijn hoofd. Gisteren gewoon ff relaxed een paar series afgekeken die ik nog in moest halen.
Achterstand gelukkig kunnen beperken.
![]()
Nee man, die gast weet pas sinds twee weken van het bestaan van YouTubequote:Op donderdag 24 november 2011 11:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou Noel Gallagher ook Skryim spelen?![]()
![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen![]()
![]()
Jup. Gelukkig had ik vorige week vrij maar toen ging ik ook ff spelen na het eten. 8 uur in de ochtend zag ik het licht worden en ben ik maar gaan slapenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen.
Vrijheid![]()
Had ik van de week ook was licht toen ik begon en donker toen ik stopte was het 5 uur verderquote:Op donderdag 24 november 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Totdat je straks op de klok kijkt en je realiseert dat het 4 uur 's nachts is, terwijl je om 21.00 nog even 'een uurtje' ging spelen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: