abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104756565
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor ras jullie zijn :D

Ik ben een Nord :')
High Elf
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_104756569
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

High Elf
Hier ook een High Elf. _O_
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 november 2011 @ 12:55:37 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_104756616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor ras jullie zijn :D

Ik ben een Nord :')
Ik heb een Nord, een Orc, een Dunmer en een Altmer, alles tussen lvl 14 en 23 :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 24 november 2011 @ 12:56:16 #79
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104756636
Zo blank mogelijke redguard hierzo :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 24 november 2011 @ 13:02:17 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104756784
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Strange, ik speel op Expert.

Misschien dat ze alleen dood te krijgen is als je haar zelf aanvalt?

Ik ben een archer en (uiteraard :@ ) ik schiet altijd raak op de monsters, nimmer op Lydia zelf.
Dus soms winnen die monsters t van haar. Waardoor zij op dr knietjes gaat en de monsters automatisch naar mij toe gaan lopen alsof zij dood is.
Na een seconde of 30 staat zij dan weer op
Dat is het verschil inderdaad ik mag nog wel eens de verkeerde voor de flikker schieten :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_104756828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef seto het volgende:

[..]

Same :D
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Zo blank mogelijke redguard hierzo :D
Whehehe, ik ben niet de enige zie ik _O-!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 november 2011 @ 13:07:53 #82
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104757008
Dit is Bethesda's slechtste game ooit. Compleet onspeelbaar. 20 uur savegame naar de klote omdat Bethesda niet kan testen. Te belachelijk voor woorden. Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken. Normaal is het opgelost als je je bounty afbetaald, maar bij mij bleef het, terwijl bij bounty duidelijk 0 stond. Echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Dan maar weer Oblivion spelen. Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  donderdag 24 november 2011 @ 13:10:11 #84
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104757036
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is het verschil inderdaad ik mag nog wel eens de verkeerde voor de flikker schieten :').
Volgens mij is ze al echt een keer overleden bij mij door een frosttroll, zonder mijn hulp.
Maar gistere bleef ze in een flame-trap in een dungeon hangen, en dat overleefde ze wel weer...
Apart.

Ze kan iig wel dood.
NIEUW: Foto's!
pi_104757053
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:
Dit is Bethesda's slechtste game ooit. Compleet onspeelbaar. 20 uur savegame naar de klote omdat Bethesda niet kan testen. Te belachelijk voor woorden. Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken. Normaal is het opgelost als je je bounty afbetaald, maar bij mij bleef het, terwijl bij bounty duidelijk 0 stond. Echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Dan maar weer Oblivion spelen. Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.
Wat raar, heb je wel patches etc geinstalleerd? Ik heb eigenlijk nauwelijks bugs, behalve die gozert van de MQ die geen voice had...
pi_104757109
quote:
Ik had dus ook die bug met Farkas, dat hij me blijft volgen en aanspreken.
Dan pak je een savegame van vlak daarvoor.
Skyrim saved elke 15 minuten. En bij binnenkomst van een stad. En bij naar buiten gaan van een stad. En bij het binnengaan van een grot. En bij het buiten komen. Etc etc

En dan kun je zelf nog quicksaven en je kunt gewoon saven.

Dit is geen spelbrekende bug en als je zo een onnozele schlemiel bent om alles op 1 savegame te overschrijven of alleen quicksaves te doen dan heb je het aan niemand anders dan jezelf te danken.

Je krijgt wat je verdient.

:*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104757120
Waar kan ik een goedkope huis vinden trouwens?
Heb mijn zooi gezet in m'n kamertje in college :@
pi_104757163
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Whiterun, 5k...
pi_104757178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef JellyBeanz het volgende:
Maak de questline af van de mage college. Krijg je een enorme kamer daar zelf.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  donderdag 24 november 2011 @ 13:13:59 #90
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104757191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Skyrim valt niet eens in de schaduw van het meesterlijke Oblivion.
Over de bugs kan ik niet meepraten. Daar heb ik geen last van na 20 uur.

Maar als ik het vergelijk met Oblivion, kan ik me niet vinden in die stelling.
Skyrim lijkt zoveel uitgebreider. Oblivion had ik op een gegeven moment wel gezien met die gates. Dat ging heel erg vervelen. Nou weet ik niet hoe lang Skyrim me blijft boeien, maar na 20 uur heb ik nog geen behoefte te stoppen iig.

quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Skyrim saved elke 15 minuten. En bij binnenkomst van een stad. En bij naar buiten gaan van een stad. En bij het binnengaan van een grot. En bij het buiten komen. Etc etc

Dit is geen spelbrekende bug en als je zo een onnozele schlemiel bent om alles op 1 savegame te overschrijven of alleen quicksaves te doen dan heb je het aan niemand anders dan jezelf te danken.

Dat dus ^O^
NIEUW: Foto's!
pi_104757279
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:10 schreef eQuaL het volgende:

Wat raar, heb je wel patches etc geinstalleerd? Ik heb eigenlijk nauwelijks bugs, behalve die gozert van de MQ die geen voice had...
Ik heb eigenlijk ook geen bugs; behalve wat soundsbugs (zo praat die gozert in Whiterun bij mij nooit (die prediker), maar dat mis ik niet :D )

Bij Oblivion bleef ik maar overnieuw beginnen en vond ik het op hogere levels irritant worden dat een rat net zo sterk was als ik :') Kom op zeg. En dit blijf ik maar spelen! Eén van mijn chars is nu al lvl 40 :@ (een Breton btw. Daggerfall ftw *O* )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104757282
Ik speel Breton!

quote:
Keep them coming! Playthroughs zijn altijd leuk om te kijken, puur om te zien welke keuzes iemand maakt. Al moet ik zegen dat ik voornamelijk de playhtroughs van Darksydephil (kennen jullie die kerel eigenlijk? Hilarisch door zijn onnozelheid bij playthroughs) volg. Hij heeft alleen een tijdelijk break met Skyrim omdat ie eerst allerlei andere playhtroughs moet doen...
pi_104757369
Fall Out overigens voor februari in mijn agenda gezet (voor die special edition). Tegen die tidj ben ik wel weer aan iets anders toe gok ik 8-) Ik hou wel van post-apocalyptische gamers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 november 2011 @ 13:19:43 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_104757388
Leest iemand al die boeken eigenlijk? Ik vind het zo sneu voor de mensen die dat geschreven hebben, maar ik lees ze nooit :@.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_104757428
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik had 20 savegames ofzo, maar alle auto saves waren in dat gebouw, dus met die bug, en de rest wil ik niet gebruiken, want ik wil de companions quests doen, en dat gaat dan helaas niet meer. Ik wou nog een nieuwe game beginnen maar trok het niet, dus terug naar Oblivion, heb de addons nog niet eens gespeeld :P

Voor de Xbox is nog geen patch, en daar ga ik ook niet op wachten.
pi_104757433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Leest iemand al die boeken eigenlijk? Ik vind het zo sneu voor de mensen die dat geschreven hebben, maar ik lees ze nooit :@.
Soms :Y Ik vind lore namelijk erg leuk in games! *O*
pi_104757444
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Daar ben ik in Morrowind al mee opgehouden toen ik doorkreeg hoeveel boeken er wel niet waren en dat je uit de meeste boeken toch geen essentiële info krijgt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_104757475
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou wel van post-apocalyptische gamers.
Oja? Ik ben vrij post-apocalyptisch ingesteld moet ik zeggen :@
pi_104757482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Over de bugs kan ik niet meepraten. Daar heb ik geen last van na 20 uur.

Maar als ik het vergelijk met Oblivion, kan ik me niet vinden in die stelling.
Skyrim lijkt zoveel uitgebreider. Oblivion had ik op een gegeven moment wel gezien met die gates. Dat ging heel erg vervelen. Nou weet ik niet hoe lang Skyrim me blijft boeien, maar na 20 uur heb ik nog geen behoefte te stoppen iig.

[..]

Dat dus ^O^
Niet meteen conclusies trekken, ik heb 20 savegames.
pi_104757495
Overigens zijn er veel dezelfde boeken in de elder scrolls games!

En Draganta, ik was idolaat van Oblivion, maar ik vind Skyrim echt ṇg beter. Dus je weet niet wat je mist en je laat je wel erg snel uit het veld slaan door 1 bug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')