WTFquote:Op donderdag 24 november 2011 16:19 schreef RBWO het volgende:
Even lekker schaamteloos mijn nieuwsbericht plaatsen hier.
Drakenfeest in Skyrim
Kijk die draken!
Als je dragon wil moet je sowieso Ebony hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:27 schreef JellyBeanz het volgende:
Vanavond even alle blacksmiths en mines langsgaan en ores/bares hosselen om smithing omhoog te halen
Weet alleen niet welke perk ik zal doen
Ebony (50 smit) of dragon (heavy) (70smit)
Welke is beter? (Ik denk dragon)
Dragon is 100 lol. Ebony is mooier en een stuk fijner.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:27 schreef JellyBeanz het volgende:
Vanavond even alle blacksmiths en mines langsgaan en ores/bares hosselen om smithing omhoog te halen
Weet alleen niet welke perk ik zal doen
Ebony (50 smit) of dragon (heavy) (70smit)
Welke is beter? (Ik denk dragon)
oke tthanksquote:Op donderdag 24 november 2011 16:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je dragon wil moet je sowieso Ebony hebben.
Lijken net cliff racersquote:Op donderdag 24 november 2011 16:19 schreef RBWO het volgende:
Even lekker schaamteloos mijn nieuwsbericht plaatsen hier.
Drakenfeest in Skyrim
Kijk die draken!
enchantment erop.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:35 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik heb een mace en zwaard van zo'n zombie lord gepakt (30 dmg ofzo)
Hoe kan ik die upgraden? (Zonder slijpen, maar met attachment eraan ofzo kan niks vinden)
quote:
nee goh..quote:
Die magicka boost is wel echt lekker in het begin.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat is lekkerder om mee te beginnen: Altmer (meer magicka) of Breton (summon familiar)?
Mijn Deadric Bow doet 98 schade. Wordt nu wat makkelijk zolang ik stealth blijf gebruiken.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Jivis het volgende:
M'n wapen is epic en ik sla nu in drie klappen een sabeltandtijger dood.
Da's wel heel lang geleden dat ik Thief speelde, geen idee dusquote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mijn Deadric Bow doet 98 schade. Wordt nu wat makkelijk zolang ik stealth blijf gebruiken.
Voor eventuele Thief-fans, hoor ik nou de stem van 'Garrett" in dit spel?
Even voor jou dan....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's wel heel lang geleden dat ik Thief speelde, geen idee dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben normaal goed met stemmen, nu twijfel ik wat.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Even voor jou dan....Je weet dat er zoiets bestaat als de Internet Movie Database? Is dat allemaal heel mooi terug te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben normaal goed met stemmen, nu twijfel ik wat.Amen.
Nooit opgemerkt dat games daar ook bij stonden...quote:Op donderdag 24 november 2011 17:19 schreef Jivis het volgende:
Je weet dat er zoiets bestaat als de Internet Movie Database? Is dat allemaal heel mooi terug te vinden.
ME1 is ook een stuk beter dan 2 hoor, 1 had tenminste nog een briljante verhaallijn met twists. Deel 2 is enkel wat sidequests bij elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
ME1 hoger dan 2.
Skyrim hoger dan ME.
Eens, trouwens. Ik vond deel 2 vermakelijk maar in vergelijking met deel 1 erg zwak. Maargoed, geen mass effect topic etcquote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Seam het volgende:
[..]
ME1 is ook een stuk beter dan 2 hoor, 1 had tenminste nog een briljante verhaallijn met twists. Deel 2 is enkel wat sidequests bij elkaar.
Nog 1 ding: Verhaal ben ik het eens. Maar de gameplay is vele malen beter. Ik kan 1 niet meer spelen nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Eens, trouwens. Ik vond deel 2 vermakelijk maar in vergelijking met deel 1 erg zwak. Maargoed, geen mass effect topic etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat al uit dan?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe krijg je dat armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HuisTuin&Keuken Kok van de bovenste plank.!
FC3 (onderaan) en nieuwe Tomb Raider, waarvan de datum verkeerd is, ook nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee daarom is het ook vrij knullig dat die op 2 staat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen jij het noemde dacht ik ook al: dat kan toch nietquote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef SoldMayor het volgende:
Nee daarom is het ook vrij knullig dat die op 2 staat.
Beetje een fokfail hoor dat je al kan stemmen voor je kan spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
FC3 (onderaan) en nieuwe Tomb Raider, waarvan de datum verkeerd is, ook nog niet.![]()
Waarschijnlijk ook de reden dat Skyrim al op 1 staat.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje een fokfail hoor dat je al kan stemmen voor je kan spelen
Zo tussen 6 en 7 uur 's avonds dus?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan geen upgrades voor mijn huis kopen bij Proventus Avenicci, iemand anders daar ook last van?
Kan dus alleen als die gast zit te eten.. homo!
Ja.. sowieso wat een luie varkens daar, sommigen komen pas 10 uur uit bed. Maar goed, dat was in Oblivion ook al..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo tussen 6 en 7 uur 's avonds dus?
Moet ook gewoon kunnen als hij in die zaal aanwezig is, dus ook als hij bij de Jarl in de buurt staat niets te doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan geen upgrades voor mijn huis kopen bij Proventus Avenicci, iemand anders daar ook last van?
Kan dus alleen als die gast zit te eten.. homo!
Zo'n meiske van zo'n mijn in dawnstar werkt gerust van 8 uur 'sochtens tot 12 uur in de nacht doorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja.. sowieso wat een luie varkens daar, sommigen komen pas 10 uur uit bed. Maar goed, dat was in Oblivion ook al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |