Weet je wat jij moet doen? Gewoon zelf lekker zoekenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.
Stuur een bericht naar de maker van die mod?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:32 schreef Jivis het volgende:
Die Potema quest in Solitude is ook vet zeg!.
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu maar eens voor de 10e keer ofzo met een char naar Korvanjund
'Opnieuw'quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.
Let's hug it out.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Gewoon zelf lekker zoeken
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.
*googlet*quote:
Battlemage-armor pur sangquote:Op donderdag 24 november 2011 15:37 schreef BurnaBoy het volgende:
Alchemy is opzich wel leuk hoor,,
Je krijgt wel hele rare potions ervan![]()
Ik heb een fortify heavy armor maar die doet ook 12% weaker to frost en restore 22 magicka
Ik vind het allemaal Schwarzeneggersquote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Jivis het volgende:
Wat een kutmoffen-accent hebben die guards soms.
Wat voor kill filmpje?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er eigenlijk een killfilmpje voor magic? Zal wel niet, net zomin als voor archers
Jeweet, die je soms ziet als je iemand de kop afhakt, of de keel doorsnijdtquote:
Vooral die broer van de Jarl van Whiterunquote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal Schwarzeneggers
Yupquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Vraagje, als Lydia sterft. Is ze dan ook echt weg?
Ze ging namelijk al in de eerste missie erna dood.
Tuurlijk, ze is doodquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Vraagje, als Lydia sterft. Is ze dan ook echt weg?
Ze ging namelijk al in de eerste missie erna dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |