Nee niemand?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand hoe je de skin van een amor kan aanpassen? Ik krijg een keihard plasser van die Nightingale armor maar de stats doen het niet echt voor mij.Nu wil mijn huidige armor de skin van die Nightingale armor geven.
Kan volgens mij niet nee.quote:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1021quote:
Dit zocht ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1021
Gewoon een simpele search op de nexus mods siteZelfs een PS3 user kan het
Volgens mij was Daggerfall meer de eerste van wat we nu onder de TES games verstaanquote:
Het einde is wel fijn als je eenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:35 schreef MilaNL het volgende:
Dark Brotherhood questline uitgespeeld. Niet zo goed als de Thieves Guild, maar wel oke. Nu eens verder met de main quest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bent
niet haten als je toch klikt[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het einde is wel fijn als je eenWTF JONG SUKKEL OMG JESUSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bent
niet haten als je toch klikt
Lees de beschrijving van die mod eens goed.quote:
Kusjen op je vleeschmansquote:Op donderdag 24 november 2011 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF JONG SUKKEL OMG JESUSSSSSSSS
Het verandert de mesh van je dragon armor in Nightingale. Niet goed?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lees de beschrijving van die mod eens goed.
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het verandert de mesh van je dragon armor in Nightingale. Niet goed?
Vertel dan eens duidelijk welk armor je wil veranderen
Zeer waarschijnlijk omdat je nog niet geslapen hebt (en er al wel nachten voorbij zijn gegaan...)quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, is vanaf het begin van het spel al. Misschien toch maar proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dead thrall.
No resentment ever evened out a weaker hand
Ben je met die companions quest bezig waarin je met Farkas naar zo'n plek toe moet? Want op dat moment is hij je follower totdat je die quest afmaakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:00 schreef Sephael het volgende:
Eerste vervelende bug die ik tegen kom. Als ik tegen Lydia zeg dat ze me moet volgen zegt ze steeds 'Looks like you've already got someone with you'. Ik heb met deze character nog niemand achter me aan laten lopen... Terug gaan naar een eerdere save helpt ook niet.
Lief dagboek...quote:Op donderdag 24 november 2011 15:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Nog een half uur dan lekker naar huis fietsen
Nope, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je met die companions quest bezig waarin je met Farkas naar zo'n plek toe moet? Want op dat moment is hij je follower totdat je die quest afmaakt.
Weet je wat jij moet doen? Gewoon zelf lekker zoekenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.
Stuur een bericht naar de maker van die mod?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei: "een stuk armor" daar uit kan je opmaken dat ik zélf iets wil proberen te reskinnen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:32 schreef Jivis het volgende:
Die Potema quest in Solitude is ook vet zeg!.
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu maar eens voor de 10e keer ofzo met een char naar Korvanjund
'Opnieuw'quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.
Let's hug it out.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Gewoon zelf lekker zoeken
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begin jij ook de hele tijd overnieuw? Ik kan Bleak Fall Barrows zo onderhand drómen.
*googlet*quote:
Battlemage-armor pur sangquote:Op donderdag 24 november 2011 15:37 schreef BurnaBoy het volgende:
Alchemy is opzich wel leuk hoor,,
Je krijgt wel hele rare potions ervan![]()
Ik heb een fortify heavy armor maar die doet ook 12% weaker to frost en restore 22 magicka
Ik vind het allemaal Schwarzeneggersquote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Jivis het volgende:
Wat een kutmoffen-accent hebben die guards soms.
Wat voor kill filmpje?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er eigenlijk een killfilmpje voor magic? Zal wel niet, net zomin als voor archers
Jeweet, die je soms ziet als je iemand de kop afhakt, of de keel doorsnijdtquote:
Vooral die broer van de Jarl van Whiterunquote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal Schwarzeneggers
Yupquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Vraagje, als Lydia sterft. Is ze dan ook echt weg?
Ze ging namelijk al in de eerste missie erna dood.
Tuurlijk, ze is doodquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Vraagje, als Lydia sterft. Is ze dan ook echt weg?
Ze ging namelijk al in de eerste missie erna dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |