SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik heb hem gestuurd achter de schermen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
Benzin was vandaag verbazingwekkend suave
Ik dacht ik zeg het even
Neem nog een biertje om het te vieren.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej op tijd openen gelukt! *Springt*
Ik snap het hele dronken posten nooit, ik denk daar nooit aan als ik dronken ben. Hooguit dat ik mensen wat scheef whatsapp of een bericht stuur, maar op een forum niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
Serieus, drunken ramblings zijn nooit grappig. Ik zou hier eigenlijk moderator moeten zijn, keihard optreden.
Ik weet niet of ik volwassen ben, ik weet wel dat ik volwassen zoek.quote:
Ja met Silk.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Wacht eens even, die Valhallen had toch laatst een date met iemand van fok anders op een vliegveld? Iets staat me daar van bij. Of is dat weer een andere user?
Ja Silk op Schiphol was ik ook nog bij.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Wacht eens even, die Valhallen had toch laatst een date met iemand van fok anders op een vliegveld? Iets staat me daar van bij. Of is dat weer een andere user?
Wist hij ook van je gevoelens voor haar?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Silk op Schiphol was ik ook nog bij.
Ik voel me ook fucking smerig eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die springen ook van de hak op de tak allemaal.
Ja, ik ken ze allemaal en vind ze allemaal tof. Maar qua liefde en verliefdheid gaan ze voor mij echt veel te snel.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die springen ook van de hak op de tak allemaal.
Want?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook fucking smerig eigenlijk.
Volgens mij heeft zij een omdatappel verschijning. Puur vanwege de stem die ik een keer heb gehoord van de radio. How correct am I?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je seksueel gefrustreerd ofso?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een omdatappel verschijning. Puur vanwege de stem die ik een keer heb gehoord van de radio. How correct am I?
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoin.quote:
Silk is een knap meisje. Enorm mooi figuur.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een omdatappel verschijning. Puur vanwege de stem die ik een keer heb gehoord van de radio. How correct am I?
Nee, maar er is wel weer genoeg aandachthoererij geweest in dit topic vandaag. Als je met pics wil smijten waar je stoer dronken op staat, dan ga je maar naar PUB of "Hoe zie je er nu uit'' in LIF.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je seksueel gefrustreerd ofso?
Voor Faye?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wist hij ook van je gevoelens voor haar?
die post Ik niet in een topicquote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel weer genoeg aandachthoererij geweest in dit topic vandaag. Als je met pics wil smijten waar je stoer dronken op staat, dan ga je maar naar PUB of "Hoe zie je er nu uit'' in LIF.
I see. Gisteren nog overstuur omdat gedumpt en ex is verliefd op een ander en nu zelf ook alweer verliefd op een ander.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze allemaal en vind ze allemaal tof. Maar qua liefde en verliefdheid gaan ze voor mij echt veel te snel.
sja dan ging het ook vast heel diep.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor Faye?
Ik wist tot maandagavond niet eens dat ik nog gevoelens had voor Faye.
Kan ze dansen?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Silk is een knap meisje. Enorm mooi figuur.
Doei kree magnetronquote:Op woensdag 23 november 2011 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allen
Oh hai Silk.quote:
Hmm, en waarom voel je je smerig?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor Faye?
Ik wist tot maandagavond niet eens dat ik nog gevoelens had voor Faye.
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.quote:
sowieso. Wel met hoedje.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef mrk.n het volgende:
Stefanhaan stuurt naaktfoto's rond van zichzelf?
Mbt tot wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. En, wat zijn de meningen van de vrouwen? Je wint het sowieso niet van mij.
Je zal maar een weekje niet meegelezen hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Het gaat ook tyfussnel. Maar ik heb er geen problemen mee.
Man, je vindt haar een dagje leuk en je bent gelijk zo overstuurquote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.
Okee vrijdagavond eerst signalen dat het uit ging
Zaterdagmiddag ik kom er achter dat het echt uit is tussen haar en Naat.
Nou niks aan de hand
Het wordt zondag
Het wordt maandag
Trollactie van VH en Faye zet mij aan het denken
Dinsdag gevoelens zijn nooit weggeweest voor Faye
Woensdag: waar ik voor vreesde kwam uit VH en Faye vinden elkaar leuk
Het klinkt zo smerig, maar ik wil jofu's reactie zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar een weekje niet meegelezen hebben.
Je weet niet wat je terug leest.
Donderdag: Heloef schopt de hele kleuterFokbende uit zijn FB/msnlijst en gaat nieuwe leuke mensen zoeken en een meisje buiten Fokquote:Op woensdag 23 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Wat er de afgelopen 5 dagen is zo achterlijk bizar en snel dat ik het zelf amper nog bevat.
Okee vrijdagavond eerst signalen dat het uit ging
Zaterdagmiddag ik kom er achter dat het echt uit is tussen haar en Naat.
Nou niks aan de hand
Het wordt zondag
Het wordt maandag
Trollactie van VH en Faye zet mij aan het denken
Dinsdag gevoelens zijn nooit weggeweest voor Faye
Woensdag: waar ik voor vreesde kwam uit VH en Faye vinden elkaar leuk
Ik was denk ik vergeten te melden dat ik aan het begin van de vriendschap 3 maanden dezelfde gevoelens had.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Man, je vindt haar een dagje leuk en je bent gelijk zo overstuur
sorry hoor, beetje overdreven wel
ik lees niet terugquote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar een weekje niet meegelezen hebben.
Je weet niet wat je terug leest.
hoi cactusquote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Donderdag: Heloef schopt de hele kleuterFokbende uit zijn FB/msnlijst en gaat nieuwe leuke mensen zoeken en een meisje buiten Fok
Ik doe nu een, wat zal het zijn, week of iets langer best intensief mee in dit topic.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef ook_gek het volgende:
zo tempo zit er lekker in.
zie opeens nieuwe user.wie is Heathcliff80?
En wat is het verhaal van u als ik zo brutaal mag zijn om te vragen
Eigenlijk kan ik het daar alleen maar mee eens zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Donderdag: Heloef schopt de hele kleuterFokbende uit zijn FB/msnlijst en gaat nieuwe leuke mensen zoeken en een meisje buiten Fok
Vraag eens aan Stefanhaan of hij de foto's wil sturen. Daarna mag Sinji.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet lichamen vergelijken? Waar zijn de te vergelijken beelden dan?
Nah denk het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
oh ja zo iets zag ik langs komen ja. Ben je bi of les?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik doe nu een, wat zal het zijn, week of iets langer best intensief mee in dit topic.
Ik wil graag ene vrouw versieren voor een friends with benefits achtige constructie en hoop hier wat tips op te doen en anderen tips te geven. Verder vind ik het ook gewoon gezellig in dit topic.
Waarom wil je eigenlijk alleen fwb?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik doe nu een, wat zal het zijn, week of iets langer best intensief mee in dit topic.
Ik wil graag ene vrouw versieren voor een friends with benefits achtige constructie en hoop hier wat tips op te doen en anderen tips te geven. Verder vind ik het ook gewoon gezellig in dit topic.
Bi.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh ja zo iets zag ik langs komen ja. Ben je bi of les?
goed hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. En, wat zijn de meningen van de vrouwen? Je wint het sowieso niet van mij.
Ik hossel ze wel voor je hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah denk het niet.
Volgende week: Nieuwe FOK!ster verschijnt heloef sleept haar binnen met hulp van zijn wingmans.
Durf te leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah denk het niet.
Volgende week: Nieuwe FOK!ster verschijnt heloef sleept haar binnen met hulp van zijn wingmans.
Nee. Ik heb een personal coach, bepaald schema alles. Gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
goed hoor.
En Ik denk wel dat Ik win
Eigenlijk interesseert het me geen holquote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
Vraag eens aan Stefanhaan of hij de foto's wil sturen. Daarna mag Sinji.
waar ik nou benieuwd naar ben, wanneer weet je nou of een vrouw bi of les is als je op stap bent?quote:
niet slechtquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar ben ik weer!
Pubquiz niet gewonnen helaas, 4de geworden van 11.
Heb ik wat gemist?
Omdat... dat kan ik iegenlijk niet zo uitleggen, misschien als ik wat helderder ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk alleen fwb?
Kom dan niet meer zeiken hier als je de soap zelf in stand houdt. Ga daar dan lekker dat Radio topic mee vervuilen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Nah denk het niet.
Ik vraag het morgen gewoon nog een keer.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat... dat kan ik iegenlijk niet zo uitleggen, misschien als ik wat helderder ben.
Vind ik ook wel, maar het gebeurt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me geen holIk beoordeel liever op hoe jullie postgedrag is, daar word ik vaker mee geconfronteerd. Best sad ook om met je body te lopen leuren hier.
Compensatiedrang heet zoietsquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het me geen holIk beoordeel liever op hoe jullie postgedrag is, daar word ik vaker mee geconfronteerd. Best sad ook om met je body te lopen leuren hier.
als je denkt dat alles om spieren draait heb je het goed mis bro.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een personal coach, bepaald schema alles. Gaat 'm niet worden
Hoi liefquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat... dat kan ik iegenlijk niet zo uitleggen, misschien als ik wat helderder ben.
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
Kijk ik ben eigenlijk een heel sneu mannetje jongens.
Ik kom niet buiten de deur en als dat al zo is dat vanwege of met FOK!kers.
Van alles nu gaan zitten verbreken wordt ik pas echt miserabel en eenzaam.
metal liefdeslied?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je denkt dat alles om spieren draait heb je het goed mis bro.
Jij kan dan wel met je sixpackje staan. Maar als Ik een liefdeslied op mijn gitaar speel soppen ze van de bank af.
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een personal coach, bepaald schema alles. Gaat 'm niet worden
Dat weet ik nooit en dat is gelijk het lastige.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar ik nou benieuwd naar ben, wanneer weet je nou of een vrouw bi of les is als je op stap bent?
Hoe zoek jij dat uit?
Dit is mijn janktopic lieverd, helaas voor jou.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kom dan niet meer zeiken hier als je de soap zelf in stand houdt. Ga daar dan lekker dat Radio topic mee vervuilen.
Goed goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je denkt dat alles om spieren draait heb je het goed mis bro.
Jij kan dan wel met je sixpackje staan. Maar als Ik een liefdeslied op mijn gitaar speel soppen ze van de bank af.
cool story bro.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed goed.
Ik speel ook gitaar, wat dacht je daarvan? Niet zo heel goed maar dat komt nog wel.
Dan reageer ik alleen nog op niet soap-drama-gerelateerde posts van je. Is beter voor mij en voor jouquote:Op donderdag 24 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Dit is mijn janktopic lieverd, helaas voor jou.
bij newbiequote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
Waar is Loka, ik maak me fucking zorgen
kom Jij maar eens terug zodra je uit de luiers bent jochiequote:
Sociale contacten op school/werk verloopt nou eenmaal niet zo lekker.quote:
Ergens in een schuur, waar ze steeds schraler wordt en kaakkramp krijgt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
Waar is Loka, ik maak me fucking zorgen
Da's anders lang niet slechtquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar ben ik weer!
Pubquiz niet gewonnen helaas, 4de geworden van 11.
Heb ik wat gemist?
Nee, niet doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
De sadness deze battle of the nerds. Ik ga weer wat anders doen. Het topic wordt minder en minder
Kom jij maar terug wanneer je de volle aandacht van je vriendin hebt gehad zodat je hier niet zogenaamd dronken hoeft te posten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kom Jij maar eens terug zodra je uit de luiers bent jochie
echt he.. het forum zou beter af zijn met een permban voor mr.kquote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
De sadness deze battle of the nerds. Ik ga weer wat anders doen. Het topic wordt minder en minder
Als je wat meer energie in je contacten op school en werk zou steken als dat je doet in fok zou dat een heel stuk schelenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sociale contacten op school/werk verloopt nou eenmaal niet zo lekker.
Valt mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, jij bent het meest zelfingenomen
Ik vind jou ook niet echt een aanvulling op dit momentquote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
echt he.. het forum zou beter af zijn met een permban voor mr.k
Zeker niet, maar we hebben het verloren in de muziek ronde. 30 punten te halen, waar we maar 12 punten hadden. De nummer 1 had er 27.quote:
Het is toch al tijden een kliekje van mensen die elkaar de put in praten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
Het is maar net hoe serieus je het allemaal weer neemt en opvat.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
En toch is daar waar het dient te gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sociale contacten op school/werk verloopt nou eenmaal niet zo lekker.
Mensen praten zichzelf de put in, vind ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is toch al tijden een kliekje van mensen die elkaar de put in praten.
ze woont in limhurg man. En Ik heb gewoon colleges. In wat voor verwarde dimensie denk Jij te leven?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kom jij maar terug wanneer je de volle aandacht van je vriendin hebt gehad zodat je hier niet zogenaamd dronken hoeft te posten.
Goed en moe. Ik moest maar eens naar bed gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker niet, maar we hebben het verloren in de muziek ronde. 30 punten te halen, waar we maar 12 punten hadden. De nummer 1 had er 27.
Verder een goede quiz gehad.
Hoe is het met jou?
Waar het dient te gebeuren ja, het zal denk ik niet zo lopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En toch is daar waar het dient te gebeuren.
Mensen die denken dat hij echt single is.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze woont in limhurg man. En Ik heb gewoon colleges. In wat voor verwarde dimensie denk Jij te leven?
Ik snap nu heel goed waarom je weer single bent. Je kan volgens mij überhaupt amper vriendschappen in stand houden. En het zou ne niks verbazen als je stiekem gewoon een kerel bent die 140 kilo weegt en nu een bigmac weg aant vreten is.
Vriendschappen onderhouden is oprecht niet moeilijk voor me, een relatie onderhouden ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze woont in limhurg man. En Ik heb gewoon colleges. In wat voor verwarde dimensie denk Jij te leven?
Ik snap nu heel goed waarom je weer single bent. Je kan volgens mij überhaupt amper vriendschappen in stand houden. En het zou ne niks verbazen als je stiekem gewoon een kerel bent die 140 kilo weegt en nu een bigmac weg aant vreten is.
jij wel dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet echt een aanvulling op dit moment
Proceeed...quote:Op donderdag 24 november 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hij echt single is.
Whehe.
Verder: Cactus +1
Ik vind dat nog wel meevallen. Ik stoor me laatste tijd meer aan het kleutergehalte hier met Foksoaps, aandachtshoeren en crossposts/users uit dat Radiotopic. Misschien word ik wel te oudquote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
Het is toch al tijden een kliekje van mensen die elkaar de put in praten.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
Ik praat helemaal niemand de prut in. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hier zit.
Ik wil fittie met je maken, jewaits.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Het is wel heel erg met mij: er is zelfs niemand die met mij wil ruziën via een forum
Ze heeft een punt. Het is vandaag al vaker opgebracht, maar qua aandachtshoeren en puberdrama is het topic sterk gestegen de afgelopen paar dagen. Dan liever discussies over Mark en MLIG, veel vermakelijker dan gebroken hartjes of stefanhaan die weer eens over z'n gitaar begint te zeiken.quote:
omdat je niet irritant bentquote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Het is wel heel erg met mij: er is zelfs niemand die met mij wil ruziën via een forum
Come at me broquote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Hou je bek, ik wil niet eens fittie met jou maken, dom wijf!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil fittie met je maken, jewaits.
ja? Valt mij elke keer weer op hoe depi mensen over zich praten of over hun situatie. Dit is kut dat is kut. OH ja dan reageerd de ander weer van ja snap hoe je voelt ik heb het ook enz enz enzquote:Op donderdag 24 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen. Ik stoor me laatste tijd meer aan het kleutergehalte hier met Foksoaps, aandachtshoeren en crossposts/users uit dat Radiotopic. Misschien word ik wel te oud
gaat Ik zit hier al langer als de gemiddelde user manquote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze heeft een punt. Het is vandaag al vaker opgebracht, maar qua aandachtshoeren en puberdrama is het topic sterk gestegen de afgelopen paar dagen. Dan liever discussies over Mark en MLIG, veel vermakelijker dan gebroken hartjes of stefanhaan die weer eens over z'n gitaar begint te zeiken.![]()
Kolere.
Deze man begrijpt mij. Waar is MLiG om de dag te redden?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
Ze heeft een punt. Het is vandaag al vaker opgebracht, maar qua aandachtshoeren en puberdrama is het topic sterk gestegen de afgelopen paar dagen. Dan liever discussies over Mark en MLIG, veel vermakelijker dan gebroken hartjes of stefanhaan die weer eens over z'n gitaar begint te zeiken.![]()
Kolere.
Ben ik het wel mee eens, Naim. Puntjes op de i willen niet lukken, helaas. Ik vind de discussies over/met MLIG trouwens minder.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kolere.
In dit topic?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gaat Ik zit hier al langer als de gemiddelde user manen over mijn gitaar heb Ik het ont gitaristen topic
Dat vind ik wel meevallen. Soms heb je gewoon even een kutdag, dat mag ook. Benzin is al enorm veranderd en verder zie ik alleen Heloef janken.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef ook_gek het volgende:
ja? Valt mij elke keer weer op hoe depi mensen over zich praten of over hun situatie. Dit is kut dat is kut. OH ja dan reageerd de ander weer van ja snap hoe je voelt ik heb het ook enz enz enz
Dan gaan ze elkaar ook nog dingen aanpraten van autisme tot depri
Ik zie het bwehehehequote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij is niet single. Dat was een 'slim' plannetje om mij koest te houden, ofzo.
Zie je, ze reageert niet eensquote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hou je bek, ik wil niet eens fittie met jou maken, dom wijf!
En jij loopt constant te zeiken, ook niet echt 'n geweldige bijdrage.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Soms heb je gewoon even een kutdag, dat mag ook. Benzin is al enorm veranderd en verder zie ik alleen Heloef janken.
Beter ga je niet zo lopen doen, ik bied het toch gewoon netjes aan. Achterlijke kutkloon.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hou je bek, ik wil niet eens fittie met jou maken, dom wijf!
En werkt zijn strategie?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter ga je niet zo lopen doen, ik bied het toch gewoon netjes aan. Achterlijke kutkloon.
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
En dan eigenlijk ook om alleen virtuele dingenIk weet dat het niet aardig is maar joh waarom triest doen over dingen die op fok gebeuren ?
Bouw een leven op
Sommige mensen hebben Fok en hun persoonlijke leven gecombineerdquote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
En dan eigenlijk ook om alleen virtuele dingenIk weet dat het niet aardig is maar joh waarom triest doen over dingen die op fok gebeuren ?
Bouw een leven op
OK HOUDOE!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik kom hier nooit meer, ik wordt zelfs hier weggepest
FML
Er komen teveel kusjekroel mensen hier binnen, vooral de influx uit het Radio49 / ONZ gedeelte draagt daar leuk aan bij.quote:
Ja, ik ben erin getuind en denk nu dat hij single is.quote:
Voor hun is het niet meer FOK!, logisch ook als het gewoon irl contact is.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Bouw een leven op
dit dusquote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben Fok en hun persoonlijke leven gecombineerd
Ga je 'm nu ook versieren dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Supersoep het volgende:
Ja, ik ben erin getuind en denk nu dat hij single is.
w.e dude het is nou eenmaal meer een sc geworden en je kan zeiken wat je wil. Maar er is hier gewoon een vast kliekje. Net als in elk Ander soortgelijk topic.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er komen teveel kusjekroel mensen hier binnen, vooral de influx uit het Radio49 / ONZ gedeelte draagt daar leuk aan bij.
Verder boeit het niet hoe lang je hier al zit. Je kan okay zijn, maar wat kraam jij per dag een hoop onzin uit hier zeg. Als je dan ook nog eens besluit dronken te posten, dan krijg ik de behoefte om er iets van te zeggen, om het niveau nog enigzins te sparen.
[..]
Ja, ik ben erin getuind en denk nu dat hij single is.
Hij heeft nog niet gereageerd op m'n laatste PM waar ik m'n liefde aan hem verklaarde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Je bedoelt te zeggen dat sommige Fok als hun persoonlijke leven zien en daarnaast niks hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Sinji het volgende:
Sommige mensen hebben Fok en hun persoonlijke leven gecombineerd
Zo hard ben ik dan net nietquote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat sommige Fok als hun persoonlijke leven zien en daarnaast niks hebben
Ok, prioriteiten stellen, ik snap dat wel, ik geef je wel even je ruimte en rust.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
te druk met in mijn polsen aan het snijden, sorry
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft nog niet gereageerd op m'n laatste PM waar ik m'n liefde aan hem verklaarde.Ik denk dat je in de wachtrij staat, omdat nu veel meisjes gelijk de kans benutten om hem te hosselen nu hij weer vrijgezel is. Nee, ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de wachtrij staat, omdat nu veel meisjes gelijk de kans benutten om hem te hosselen nu hij weer vrijgezel is. Nee, ik niet
nee dat ze het verschil tussen fok en prive leven niet meer zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat sommige Fok als hun persoonlijke leven zien en daarnaast niks hebben
Maar jij bent geen meisje. Jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de wachtrij staat, omdat nu veel meisjes gelijk de kans benutten om hem te hosselen nu hij weer vrijgezel is. Nee, ik niet
Je kijkt op hem neer.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kijkt op hem neer.
Letterlijk.
Rond de 1,85.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Rond de 1,85.
Ze is gewoon langer dan mij.
Oh ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kijkt op hem neer.
Letterlijk.
Noem eens namen, ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snap je meteen waarom ikquote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Rond de 1,85.
Ze is gewoon langer dan mij.
Zat je te wachten tot ik wegging?quote:
Ik heb sowieso al meerdere malen aangegeven dat de horizon verbreed moet worden als het om versieren gaatquote:Op donderdag 24 november 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar had je het willen zeggen? Stiekem wel he?
Dan komt het partycomité ja, en maken we een fok! feestjequote:Op donderdag 24 november 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zat je te wachten tot ik wegging?
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan komt het partycomité ja, en maken we een fok! feestjeelke nacht/ochtend als heloef weggaat
Flikker nou eens op.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
"Is die depressieve puber weg?"
"Ja hij is opgerot"
"FEEEEEEESTJUH!"
feestje is in ABO nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Topic is dood na Heloefs vertrek? Of is dat feestje achter de schermen
Iedereen is aan het denken hoe ze jou kunnen hosselen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet dan weer eens van nietsquote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Hoeist met de buurman. Al bij de garage geweest van em?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
Jij hebt dan ook geen relatie problemen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet dan weer eens van niets. Niet dat ik hier veel post.
Feitelijk nog wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen relatie problemen.
Nee joh, ik begin niet aan Foksoaprelaties. Dat zou hypocriet zijn aangezien ik daar net op af aan het geven ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen is aan het denken hoe ze jou kunnen hosselen.
Vermoedens bevestigd. Leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alsof dat leuk was.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
Het spijt me dit te zeggen maar ik wil Richard terug in dit topic
Ok, wat zit je dwars? Vertel het maar aan oom kaneel.quote:
Het is inderdaad heerlijk hoe je met sommige mensen om kunt gaan. Zo is het met mijn beste vriendin, ook een ex. Ik zie haar vrijdag weer en heb er al een week zin in.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee joh, ik begin niet aan Foksoaprelaties. Dat zou hypocriet zijn aangezien ik daar net op af aan het geven ben.
Zat net even te whatsappen met mijn allereerste ex en ik lig gelijk weer in een deuk. Wij hebben zo heerlijk lomp en grappig contact met elkaar. Het gaat zo makkelijk en dan vraag ik me af waarom niet iedereen zo is. Veel mensen zijn zo saai
Hij is een prima buurman. We het was best gezellig.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
Hoeist met de buurman. Al bij de garage geweest van em?
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
spannend is dat sinterklaas journaal. toch? allemaal?
Geweldig is dat hè? Jullie eigen grappen en gewoon ongecompliceerde lol en je hebt aan 1 woord genoeg en begrijpt de ander volledig. Dat heb ik ook met mijn beste vriend die zondag eindelijk weer terug komt van vakantiequote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is inderdaad heerlijk hoe je met sommige mensen om kunt gaan. Zo is het met mijn beste vriendin, ook een ex. Ik zie haar vrijdag weer en heb er al een week zin in.
Heerlijk lomp doen samen.
Niks zit me dwars eigenlijk. Alles gaat eindelijk eens de goede kant op. Ik waak alleen voor al te snelle conclusies.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, wat zit je dwars? Vertel het maar aan oom kaneel.
En heb jij nog leuke inbreng deze nacht? Of kom je weer niet verder dan yeeey sexdatequote:Op donderdag 24 november 2011 00:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Aight, valhallen is los en cactusje erbij
Aan het einde van de avond moet ik haar dan losweken van mijn bank, erg jammer. Hopelijk blijft ze dit keer slapen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geweldig is dat hè? Jullie eigen grappen en gewoon ongecompliceerde lol en je hebt aan 1 woord genoeg en begrijpt de ander volledig. Dat heb ik ook met mijn beste vriend die zondag eindelijk weer terug komt van vakantie
Zou je haar weer terug willen als vriendin? Want ik hoef echt niet meer met mijn ex te slapen, dat zou raar voelen, alsof ik met mijn broer in bed kruipquote:Op donderdag 24 november 2011 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan het einde van de avond moet ik haar dan losweken van mijn bank, erg jammer. Hopelijk blijft ze dit keer slapen.
hij kan niet sms'en?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is een prima buurman. We het was best gezellig.
Heb wel een nieuw iemand ontmoet zaterdag onverwachts, maar ik denk dat het een beetje een saaie druif is, of hij is niet gewend aan communiceren via sms. Ik geloof dat hij al besloten heeft dat we gaan trouwenMaar ik zie 'm zondag voor het eerst als ik nuchter ben
Hoe is het bij jou en de vrouwen?
Oh zo herkenbaarquote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geweldig is dat hè? Jullie eigen grappen en gewoon ongecompliceerde lol en je hebt aan 1 woord genoeg en begrijpt de ander volledig. Dat heb ik ook met mijn beste vriend die zondag eindelijk weer terug komt van vakantie
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon fijn als zij naast me ligt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je haar weer terug willen als vriendin? Want ik hoef echt niet meer met mijn ex te slapen, dat zou raar voelen, alsof ik met mijn broer in bed kruip
Hey, heb je nog mensen gezien vandaag?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
Eeuwige scharrelaar verblijft ikquote:Op donderdag 24 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is een prima buurman. We het was best gezellig.
Heb wel een nieuw iemand ontmoet zaterdag onverwachts, maar ik denk dat het een beetje een saaie druif is, of hij is niet gewend aan communiceren via sms. Ik geloof dat hij al besloten heeft dat we gaan trouwenMaar ik zie 'm zondag voor het eerst als ik nuchter ben
Hoe is het bij jou en de vrouwen?
Hij kan wel smsen, maar hij stelt geen vragen en stuurt steeds alleen maar hoe geweldig hij het vindt dat hij me ontmoet heeft, dat hij onwijs veel zin heeft om me te zien, dat ik misschien wel zijn nieuwe vriendin wordt, dat ik lekker ben, etc. En ik weet amper wat van hem, want we hebben alleen maar een uur of 2 staan zoenen in beschonken toestand.quote:
Uhmmquote:Op donderdag 24 november 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En heb jij nog leuke inbreng deze nacht? Of kom je weer niet verder dan yeeey sexdate
De fuck.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kan wel smsen, maar hij stelt geen vragen en stuurt steeds alleen maar hoe geweldig hij het vindt dat hij me ontmoet heeft, dat hij onwijs veel zin heeft om me te zien, dat ik misschien wel zijn nieuwe vriendin wordt, dat ik lekker ben, etc. En ik weet amper wat van hem, want we hebben alleen maar een uur of 2 staan zoenen in beschonken toestand.
Ik wil grappig contact en prikkelend contact dat smaakt naar meer. Nu weet ik vaak niet wat ik terug moet sturen, want het is een beetje een kras op de plaat aan het worden
Grey my man, wat is dat preciesquote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
Zulk contact is echt zo waardevolquote:
En dan word je niet geil?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon fijn als zij naast me ligt.
Gaan jullie nog wel afspreken? En hoe heb je dr ontmoet en hoe verliep dat verder?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:
Eeuwige scharrelaar verblijft ik. Ik heb een zeer interessant meisje ontmoet, maar die woont in Amsterdam. Het klikt goed, echter heb ik geen behoefte om er veel moeite voor te doen. Heb namelijk geen zin in mezelf te binden, de vrijheid zal ik denk ik teveel missen. Maar misschien komt dat gevoel wel.. echter zie ik mezelf niet snel een relatie aangaan de komende jaren.
Teh fuck, wat een creep.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kan wel smsen, maar hij stelt geen vragen en stuurt steeds alleen maar hoe geweldig hij het vindt dat hij me ontmoet heeft, dat hij onwijs veel zin heeft om me te zien, dat ik misschien wel zijn nieuwe vriendin wordt, dat ik lekker ben, etc. En ik weet amper wat van hem, want we hebben alleen maar een uur of 2 staan zoenen in beschonken toestand.
Ik wil grappig contact en prikkelend contact dat smaakt naar meer. Nu weet ik vaak niet wat ik terug moet sturen, want het is een beetje een kras op de plaat aan het worden
He's doing it wrongquote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ahh zo. klinkt niet alsof het naar meer smaakt. nieuwsgierige.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
jaja. totdat je echt verliefd wordt, dan kan dit riedeltje zo de prullenbak in.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eeuwige scharrelaar verblijft ik. Ik heb een zeer interessant meisje ontmoet, maar die woont in Amsterdam. Het klikt goed, echter heb ik geen behoefte om er veel moeite voor te doen. Heb namelijk geen zin in mezelf te binden, de vrijheid zal ik denk ik teveel missen. Maar misschien komt dat gevoel wel.. echter zie ik mezelf niet snel een relatie aangaan de komende jaren.
Amenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef dawg het volgende:
jaja. totdat je echt verliefd wordt, dan kan dit riedeltje zo de prullenbak in.
Enige reden dat ik blij ben dat ze me niet moet.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zulk contact is echt zo waardevol
Troost je, vriendschap duurt vaak langer en heb je veel meer aan dan een relatie die toch weer beeindigd en dat dan de hele vriendschap ook naar de klote is.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Enige reden dat ik blij ben dat ze me niet moet.
Hahaha, het is niet "geilen". Het is opgewonden raken van iets.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, beetje geilen op je ex/beste vriendin. Wat zijn mannen soms toch ook erg
Ik heb het met mijn vrienden nooit over piemelmaten, daar worden ze onzeker vanquote:Op donderdag 24 november 2011 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha, het is niet "geilen". Het is opgewonden raken van iets.
En dat is niet omdat ik sex met haar wil, maar omdat ik moet denken aan bepaalde dingen.
Verder kunnen we lekker lomp doen en over piemelmaten praten en dergelijke. Heerlijk.
Dit heb ik ook bij mijn vrouwelijke vriendenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn vrienden nooit over piemelmaten, daar worden ze onzeker vanmaar ik vind het net zo leuk om over tieten te praten. Eigenlijk heb ik sowieso leuker contact met mannen, tot dat ik een andere man heb ontmoet, dan worden ze opeens jaloers, terwijl we voor die tijd gewoon vrienden zijn. Volgens mij zien ze mij het liefst als eeuwig single
Het gekke is dat ik bij haar er niet onzeker van wordt. Al heb ik volgens haar weinig reden om onzeker te zijn. Ik ben ook niet jaloers of iets dergelijks. Ik gun haar haar geluk van harte. De enige vrouw bij wie ik dat ooit heb gehad (die ik in real life kende natuurlijk).quote:Op donderdag 24 november 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn vrienden nooit over piemelmaten, daar worden ze onzeker vanmaar ik vind het net zo leuk om over tieten te praten. Eigenlijk heb ik sowieso leuker contact met mannen, tot dat ik een andere man heb ontmoet, dan worden ze opeens jaloers, terwijl we voor die tijd gewoon vrienden zijn. Volgens mij zien ze mij het liefst als eeuwig single
Waardeloos hè? Ze zeggen dat ze je echt van alles gunnen, maar als het puntje bij paaltje komt (letterlijk met een anderquote:Op donderdag 24 november 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
Dit heb ik ook bij mijn vrouwelijke vrienden.
Dan moeten we delen he. En jijzelf moet een plekje lager op de apenrots. Ik ben dan wel zo'n iemand die het niet aankaart maar gewoon accepteert. En er later vaak mee leert leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waardeloos hè? Ze zeggen dat ze je echt van alles gunnen, maar als het puntje bij paaltje komt (letterlijk met een ander) dan zijn ze opeens jaloers. Terwijl sommigen gewoon een eigen relatie hebben he?
Waarschijnlijk zijn ze bang dat ze niet meer zo bijzonder zijn dan ofzo. Terwijl dat nergens op slaat. Vrienden blijven bijzonder of ik nou een relatie heb of niet.
nee. wel mensen op tv. en foto's enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hey, heb je nog mensen gezien vandaag?
het speciale journaal die alleen maar over sinterklaasdingen gaat.quote:
Ik gun het ze van harte.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waardeloos hè? Ze zeggen dat ze je echt van alles gunnen, maar als het puntje bij paaltje komt (letterlijk met een ander) dan zijn ze opeens jaloers. Terwijl sommigen gewoon een eigen relatie hebben he?
Waarschijnlijk zijn ze bang dat ze niet meer zo bijzonder zijn dan ofzo. Terwijl dat nergens op slaat. Vrienden blijven bijzonder of ik nou een relatie heb of niet.
heben ze het boek al gevonden ik hoorde dat die kwijt was ofzo dat was wel erg zeg. altijd die problemen met sintermklaas :/quote:Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. wel mensen op tv. en foto's enzo.
en ik heb 2 fotos per email ontvangen van 1 a 2 jaar terug, dat ik bij mensen was. daar had ik hun een paar maanden terug om gevraagd per mail. het is aangekomen
het is net of ik vrienden heb daar, en heel sociaal ben. dat kan ik gebruiken voor me profiel ofzo misschien, dat het lijkt alsof ik vrienden hebt.
[..]
het speciale journaal die alleen maar over sinterklaasdingen gaat.
ze zijn er nog mee bezig.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
heben ze het boek al gevonden ik hoorde dat die kwijt was ofzo dat was wel erg zeg. altijd die problemen met sintermklaas :/
Via een verjaardagsfeestje van een vriendin van me. Ze is haar nicht. Het klikte goed, want total packard (intelligent, quirky humor, zandloperfiguur en rond de 1.60quote:Op donderdag 24 november 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zulk contact is echt zo waardevol
[..]
En dan word je niet geil?
[..]
Gaan jullie nog wel afspreken? En hoe heb je dr ontmoet en hoe verliep dat verder?
Maar blijven slapen of is er ook gezoend enzo? Als iemand zegt: je bent altijd welkom als je weer in plaats X moet zijn, klinkt mij dat toch enorm in de oren als friendzone en niet als iemand die heel graag wil dat je daar snel weer komt slapenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:36 schreef Sinji het volgende:
Via een verjaardagsfeestje van een vriendin van me. Ze is haar nicht. Het klikte goed, want total packard (intelligent, quirky humor, zandloperfiguur en rond de 1.60). Na die avond stappen had ik ook gemerkt dat ze goed kon dansen. I was intriqued.
Vorige week ben ik bij haar geweest in amsterdam. Nachtfotografie als excuus. Ze heeft me die nacht gevraagd om te blijven slapen, buiten mijn verwachting om. Mede omdat ze best wel gereserveerd was de hele avond, jeweetwel, veel vriendelijk lachen. Wel nice dat ze aangaat dat er altijd een plek voor me is als ik weer in Amsterdam ben en een slaapplaats nodig heb.
En inderdaad, verliefd word ik niet zo snel..
Ze heeft mijn rug gemerkt met haar vingernagelsquote:Op donderdag 24 november 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar blijven slapen of is er ook gezoend enzo? Als iemand zegt: je bent altijd welkom als je weer in plaats X moet zijn, klinkt mij dat toch enorm in de oren als friendzone en niet als iemand die heel graag wil dat je daar snel weer komt slapen
Vast niet omdat ze je zo aardig vondquote:Op donderdag 24 november 2011 01:43 schreef Sinji het volgende:
Ze heeft mijn rug gemerkt met haar vingernagels
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vast niet omdat ze je zo aardig vond
Ik bedacht me net dat ze misschien teveel je ideaal plaatje is en dat mijn ervaring is dat dat vaak toch niet de personen zijn waar ik verliefd op word, ondanks dat alles klopt. Misschien heb jij dat ook.
Jij mag je altijd overal mee bemoeienquote:Op donderdag 24 november 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
qft, want: boring/geen uitdaging
edit: waar bemoei ik me in hemelsnaam mee![]()
maar het is wel herkenbaar
Ik ben niet meer naar de slager geweest, ik had al zoveel (gratis) vleesquote:Op donderdag 24 november 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij mag je altijd overal mee bemoeienHoe is het eigenlijk met jou en de mannen en de slager?
Volgens mij was ze mij aan het brandmerken, ze kent een aantal meiden van hier waarmee ik ben geweest.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vast niet omdat ze je zo aardig vond
Ik bedacht me net dat ze misschien teveel je ideaal plaatje is en dat mijn ervaring is dat dat vaak toch niet de personen zijn waar ik verliefd op word, ondanks dat alles klopt. Misschien heb jij dat ook.
Ik heb nadat ik heb besloten om voor haar te gaan, keihard moeten werken tho! (Natuurlijk zo min mogelijk laten merken) Ze was zeker uitdagend/plagend en een stuk intelligenter dan ik aangezien ze haar WO heeft afgerond. Kom ik aan met mijn nog niet afgeronde studiequote:Op donderdag 24 november 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]qft, want: boring/geen uitdaging
edit: waar bemoei ik me in hemelsnaam mee![]()
maar het is wel herkenbaar
Oh je hebt 2 dates? Waar heb je die opgeduikeld? Ik ken dat gevoel van daten in de hoop dat ze toch meer bij je losmaken, maar eigenlijk weet je al dat het niks gaat worden. Wanneer zijn jouw dates?quote:Op donderdag 24 november 2011 02:08 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben niet meer naar de slager geweest, ik had al zoveel (gratis) vlees. Morgen of overmorgen ga ik wel even langs. Ik ga sowieso niet meteen naar een man zijn eisen dansen
![]()
Verder heb ik twee dates deze maand, maar eigenlijk loop ik er niet heel erg warm voor ook al zijn ze grappig/leuk/mooi/gezellig.![]()
Ik zie het meer als leuk/fun : http://forum.fok.nl/topic/1741946/1/999#104722622
Wat ga je zondag met die nieuwe doen?
Alsof een niet-afgeronde studie een reden is om iemand af te wijzen. Het is toch veel belangrijker hoe iemand overkomt, dan wat voor een papiertje hij heeft? ik hoef echt niet zo'n saaie droplul die WO heeft gedaan en totaal niet gevat is en mijn humor niet begrijpt.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:11 schreef Sinji het volgende:
Ik heb nadat ik heb besloten om voor haar te gaan, keihard moeten werken tho! (Natuurlijk zo min mogelijk laten merken) Ze was zeker uitdagend/plagend en een stuk intelligenter dan ik aangezien ze haar WO heeft afgerond. Kom ik aan met mijn nog niet afgeronde studie![]()
Ik was daarom ook zeer verrast dat ik na de nachtfotografie werd uitgenodigd om te blijven
Vrouwen met een hoog IQ zijn vaak anders dan mannen. De laatste zijn vaak nogal socially awkward (info afkomstig van een studie), terwijl hoogintelligente vrouwen vaak een goed gevoel voor humor hebben . Sowieso is het belangrijk voor mij, humor.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof een niet-afgeronde studie een reden is om iemand af te wijzen. Het is toch veel belangrijker hoe iemand overkomt, dan wat voor een papiertje hij heeft? ik hoef echt niet zo'n saaie droplul die WO heeft gedaan en totaal niet gevat is en mijn humor niet begrijpt.
Ik weet niet hoe je daarbij komt maar dat ligt echt maar net aan de persoon zelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen met een hoog IQ zijn vaak anders dan mannen. De laatste zijn vaak nogal socially awkward (info afkomstig van een studie), terwijl hoogintelligente vrouwen vaak een goed gevoel voor humor hebben . Sowieso is het belangrijk voor mij, humor.
Ik vind een wo studie niet eens zeggen dat iemand per definitie intelligent is. Ben ik hier de enige in?quote:Op donderdag 24 november 2011 02:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb nadat ik heb besloten om voor haar te gaan, keihard moeten werken tho! (Natuurlijk zo min mogelijk laten merken) Ze was zeker uitdagend/plagend en een stuk intelligenter dan ik aangezien ze haar WO heeft afgerond. Kom ik aan met mijn nog niet afgeronde studie![]()
Ik was daarom ook zeer verrast dat ik na de nachtfotografie werd uitgenodigd om te blijven
Waarom vind je dansen zo belangrijk bij een vrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 01:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Via een verjaardagsfeestje van een vriendin van me. Ze is haar nicht. Het klikte goed, want total packard (intelligent, quirky humor, zandloperfiguur en rond de 1.60). Na die avond stappen had ik ook gemerkt dat ze goed kon dansen. I was intriqued.
Vorige week ben ik bij haar geweest in amsterdam. Nachtfotografie als excuus. Ze heeft me die nacht gevraagd om te blijven slapen, buiten mijn verwachting om. Mede omdat ze best wel gereserveerd was de hele avond, jeweetwel, veel vriendelijk lachen. Wel nice dat ze aangaat dat er altijd een plek voor me is als ik weer in Amsterdam ben en een slaapplaats nodig heb.
En inderdaad, verliefd word ik niet zo snel..
quote:Op donderdag 24 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof een niet-afgeronde studie een reden is om iemand af te wijzen. Het is toch veel belangrijker hoe iemand overkomt, dan wat voor een papiertje hij heeft? ik hoef echt niet zo'n saaie droplul die WO heeft gedaan en totaal niet gevat is en mijn humor niet begrijpt.
hij zal zelf ook wel van dansen houden vermoed Ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind een wo studie niet eens zeggen dat iemand per definitie intelligent is. Ben ik hier de enige in?
[..]
Waarom vind je dansen zo belangrijk bij een vrouw?
Mijn vriendin zat vanaf haar veertiende (ongeveer) tot vorig jaar op de dansacademie, trad ook veel op en doet nu een wo studie om zekerheid te hebben en danst daarom niet meer op hoog niveau. Maar goed, zou ze niet zo goed kunnen dansen, zou ik het niet missen, denk ik.
Jawel. Hard gecrasht, pril geluk en mijn beste vriend die me haat, wel kan slaan enzo, maar dat allemaal omdat hij me leuk vindt. Mijn leven is de afgelopen 6 dagen gewoon een soapquote:Op donderdag 24 november 2011 09:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Morgen! hoe is het met jou dan? Al weer wat beter?
gtst kan er een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jawel. Hard gecrasht, pril geluk en mijn beste vriend die me haat, wel kan slaan enzo, maar dat allemaal omdat hij me leuk vindt. Mijn leven is de afgelopen 6 dagen gewoon een soap
De gemiddelde week van GTST afleveringen kent minder drama.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gtst kan er een puntje aan zuigen.
I know, right.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gtst kan er een puntje aan zuigen.
Dat heb ik ook! Maar ik kom bijna altijd de vrouwen tegen tijdens het uitgaan. Dan is de muziek smaak vaak wel het zelfde.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:17 schreef stefanhaan het volgende:
Voor mij is het bijvoorbeeld belangrijk.dat een vrouw mijn muziekstijl kan waarderen. En evt zelf ook luisterd
Het is allemaal mijn schuld eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Al die drama is niet jouw schuld he?
Ik trek zelf het griepvirus aan, veel beter dan drama
Het is niet jouw schuld, jij bent een van meerdere factorenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld eigenlijk.
Ik vind niet dat je iemand de schuld kan geven van gevoelens en emotiesquote:Op donderdag 24 november 2011 09:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld eigenlijk.
Je kan er niks aan doen als je iets voeltquote:Op donderdag 24 november 2011 09:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je iemand de schuld kan geven van gevoelens en emoties
Nee en dat is lang niet altijd handig, gevoelensquote:Op donderdag 24 november 2011 09:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen als je iets voelt
mee eensquote:Op donderdag 24 november 2011 09:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee en dat is lang niet altijd handig, gevoelens
Je kan er alles aan doen!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen als je iets voelt
Dude, ik weet niet of je het een beetje meekrijgt, maar als je denkt dat ik nog in zit over Naat, dat is wel voorbij hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er alles aan doen!
Je kan er wat aan doen om bet gevoel weg te krijgen of te verbeteren. Of je kan er in blijven hangen en er over gaan miepen.
Naat? Waar heb jij het over dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet of je het een beetje meekrijgt, maar als je denkt dat ik nog in zit over Naat, dat is wel voorbij hoor.
Tuurlijk kan je er wat aan doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er alles aan doen!
Je kan er wat aan doen om bet gevoel weg te krijgen of te verbeteren. Of je kan er in blijven hangen en er over gaan miepen.
Oh je hebt niks meegekregen van de situatie. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Naat? Waar heb jij het over dan?
Ik heb het over het algemeen.
Het gaat goed komenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je er wat aan doen.
Alleen het kost tijd, maar ik kom er wel overheen. Misschien duurt het even maar ik zal er overheen komen.
We hebben je gemistquote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik gisteren nog iets belangrijks gemist of is er verder niets gebeurd?
wie is de nieuwe?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je gemist![]()
Er kwam een nieuws meisje in het topic, Silk. ValHallen en gewoonfaye vinden elkaar toch stiekem wel leuk. Dat is het geloof ik wel.
Je hebt de grootste soap uit mijn leven gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik gisteren nog iets belangrijks gemist of is er verder niets gebeurd?
Ohoh een nieuwe... Die gaat zo hard schrikken van alle hossel PM's en DM's dat ze niet meer terug durft te komenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je gemist![]()
Er kwam een nieuws meisje in het topic, Silk. ValHallen en gewoonfaye vinden elkaar toch stiekem wel leuk. Dat is het geloof ik wel.
OH die is niet nieuwquote:
We komen niet allemaal in ONZ.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OH die is niet nieuw
Die ken ik al, is wel lief ja
De meeste mensen hier zijn anders gewoon hartstikke lief hoor, die laten meisjes niet schrikkenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohoh een nieuwe... Die gaat zo hard schrikken van alle hossel PM's en DM's dat ze niet meer terug durft te komen
mijn stufi staat er nog niet opquote:
Inderdaad, wij zijn gewoon lief.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:56 schreef benzin het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn anders gewoon hartstikke lief hoor, die laten meisjes niet schrikken
Mijn wel. En mijn toeslag houd ik altijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mijn stufi staat er nog niet opZorgtoeslag wel maarja die moet ik toch meteen weer afgeven.
heb het nu ook gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn wel. En mijn toeslag houd ik altijd.Maarja, deze maand sowieso zuinig doen want een ik moet een shitload aan kerstcadeaus kopen.
Ik betaal helemaal niets.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
maarja er gaat sowieso
170 collegegeld
30 fitnessen
20 mobiel
100 ziektekosten
dus 320 af
en er komt 380 binnen met stufi en zorgtoeslag
nergensquote:Op donderdag 24 november 2011 10:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt eens gaan uitzoeken waar ik straks allemaal recht op heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |