abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104733871
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, ik was een user waar ik zelf van zou walgen. Opende de hele nacht door bagger samen met een groepje users. Iedereen kreeg een ban, ik werd mod. Misschien dachten ze dat ik dan mijn eigen troep op zou ruimen.
de fok versie van the american dream :')
pi_104733960
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104734042
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai 8-)
Hoi!
  woensdag 23 november 2011 @ 20:45:08 #54
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104734216
Hei
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104734351
Ik besef dat ik het tijdstip niet mee heb, maar ik heb een serieuze vraag. Ik ken een leuke vrouw waar ik een kansje bij wil wagen voor friends with benefits. Haar geaardheid weet ik niet, maar ze heeft een vriendje, dus ze zal hetero of bi zijn. Of ik haar al een vriendin kan noemen weet ik niet, maar ik kom haar regelmatig tegen en ik heb ook wel wat mogelijkheden om het toeval een handje te helpen en contact te leggen, zo ben ik in het bezit van haar email-adres en ze werkt ergens waar ik gemakkelijk als bezoeker langs kan komen. Hoewel ik haar best vaak zie, heb ik nog nooit 'expres' met haar afgesproken, we zijn gewoon vaak op dezelfde plek of komen elkaar tegen. Dan maken we altijd een praatje en tweemaal vroeg ze me om mee te gaan toen ze net een boswandeling ging maken. Ik ben niet verliefd op haar, ik vind haar gewoon leuk. Nu zit ik te twijfelen over een volgende stap om meer contact te leggen. Ze is geen type om gewoon tegen te zeggen dat ik bi ben en of zij dat ook is, dus voorzichtigheid is geboden, maar ik wil ook weer niet maandenlang moeilijk doen.
pi_104734432
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik besef dat ik het tijdstip niet mee heb, maar ik heb een serieuze vraag. Ik ken een leuke vrouw waar ik een kansje bij wil wagen voor friends with benefits. Haar geaardheid weet ik niet, maar ze heeft een vriendje, dus ze zal hetero of bi zijn. Of ik haar al een vriendin kan noemen weet ik niet, maar ik kom haar regelmatig tegen en ik heb ook wel wat mogelijkheden om het toeval een handje te helpen en contact te leggen, zo ben ik in het bezit van haar email-adres en ze werkt ergens waar ik gemakkelijk als bezoeker langs kan komen. Hoewel ik haar best vaak zie, heb ik nog nooit 'expres' met haar afgesproken, we zijn gewoon vaak op dezelfde plek of komen elkaar tegen. Dan maken we altijd een praatje en tweemaal vroeg ze me om mee te gaan toen ze net een boswandeling ging maken. Ik ben niet verliefd op haar, ik vind haar gewoon leuk. Nu zit ik te twijfelen over een volgende stap om meer contact te leggen. Ze is geen type om gewoon tegen te zeggen dat ik bi ben en of zij dat ook is, dus voorzichtigheid is geboden, maar ik wil ook weer niet maandenlang moeilijk doen.
Schat, je bent de vraag vergeten O+
  woensdag 23 november 2011 @ 20:48:40 #57
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104734457
quote:
Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!
pi_104734478
quote:
Afspreken samen wat te gaan doen. Bv die boswandeling.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104734491
quote:
Zolang je nog niet eens weet of je bevriend met haar bent, heb je niets te verliezen.
Maar waarom denk je er uberhaupt aan, of kans te maken, terwijl ze een vriendje heeft?
pi_104734511
quote:
Lekker die boswandeling gaan doen :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 23 november 2011 @ 20:49:26 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104734518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

tijn en boswandelingen ;(
  woensdag 23 november 2011 @ 20:49:40 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104734539
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Sinji het volgende:

[..]

Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!
Ze is bi.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104734563
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze is bi.
Double win :)
pi_104734596
Hoppa, vijf op een rij! Wat nou slowchat :7
pi_104734620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

tijn en boswandelingen ;(
Ik ben meer van de kelders :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104734640
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Schat, je bent de vraag vergeten O+
De vraag is hoe ik de volgende stap kan aanpakken. :P
pi_104734646
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben meer van de kelders :')
Getverdegetver Tijn, getverdegetver.
Ron Paul 2012
pi_104734684
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik ben bi, maar ik wil geen trio.
pi_104734716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor de derde keer? Heb al twee keer die boswandeling gemaakt.
pi_104734783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zolang je nog niet eens weet of je bevriend met haar bent, heb je niets te verliezen.
Maar waarom denk je er uberhaupt aan, of kans te maken, terwijl ze een vriendje heeft?
Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.
pi_104734790
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Met haar? Waarom eigenlijk een boswandeling? Ik zou daar echt niet op komen.
pi_104734850
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Lekker die boswandeling gaan doen :)
Ja, de eerste twee keer was wel gezellig, gekletst.
pi_104734851
quote:
8s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Getverdegetver Tijn, getverdegetver.
Ik ben meester Tijn meester van de pijn
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Iets drinken, bios, shoppen naar kleren,
14 SHADES OF GREY
pi_104734878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik wel :) ik hou van wandelen
14 SHADES OF GREY
pi_104734892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Iets drinken, bios, shoppen naar kleren,
En dat per mail vragen? Of langsgaan op haar werk en het dan vragen?
pi_104734947
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

De vraag is hoe ik de volgende stap kan aanpakken. :P
Nja gezien het feit dat ze een vriendje heeft is het natuurlijk risicovol. Ten eerste is de kans aanwezig dat ze hetero is en jou dus niet als meer dan platonische vriendin ziet. Ten tweede kan ik me voorstellen dat ze het geen tof idee vind dat er iemand tussen haar en haar vriend wil komen, buiten het mannetje/vrouwtje ding om :P
Als je überhaupt een poging wagen wil moet je je goed voor ogen houden dat de kans op succes in zo'n geval natuurlijk erg klein is. Maar heej, wie niet waagt... *D
pi_104735008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, ik heb twee keer een boswandeling met haar gemaakt. Ik weet niet waarom, ik kwam haar twee keer tegen toen ze net ging wandelen en toen vroeg ze me mee.
pi_104735029
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

En dat per mail vragen? Of langsgaan op haar werk en het dan vragen?
Gewoon langs gaan :) is het snelst
14 SHADES OF GREY
  woensdag 23 november 2011 @ 20:56:58 #79
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104735034
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.
Meeste mannen hebben een grote bakkes dat ze dat wel prima vinden, maar als puntje bij paaltje komt... ( of puntje bij puntje in dit geval)

Ik zou er geen problemen mee hebben. :9

Mijn ex heeft weleens met dames gezoend en verder geexperimenteerd. Ik vond dat wel geil eigenlijk, ondanks dat ik er geen rol in speelde. Dan kwam ze thuis en rook ze naar andere vrouw. :9
pi_104735091
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Als zij sowieso open staat voor iets naast haar relatie, zal ze misschien wel inzijn voor iets met een andere vrouw denk ik zo.
Maar ach misschien ben ik gewoon ouderwets :+ Ik zou er niet opgekomen zijn
  woensdag 23 november 2011 @ 20:58:10 #81
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104735112
Eerlijk gezegd denk ik dat de vriendje er zeker wel bezwaar tegen heeft, indien het een serieuze relatie is.
pi_104735128
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nja gezien het feit dat ze een vriendje heeft is het natuurlijk risicovol. Ten eerste is de kans aanwezig dat ze hetero is en jou dus niet als meer dan platonische vriendin ziet. Ten tweede kan ik me voorstellen dat ze het geen tof idee vind dat er iemand tussen haar en haar vriend wil komen, buiten het mannetje/vrouwtje ding om :P
Als je überhaupt een poging wagen wil moet je je goed voor ogen houden dat de kans op succes in zo'n geval natuurlijk erg klein is. Maar heej, wie niet waagt... *D
Ja, ik wil daar niet tussen komen natuurlijk. Mijn doel is echt alleen maar friends with benefits, mits haar vriend dat goed zou vinden. Weinig kans ja, maar wil het toch proberen, want maanden op 1 paard wedden, wat ik bijna heel het jaar heb gedaan, werpt ook niet echt zijn vruchten af.
pi_104735204
En hoe wil je dat brengen dan? Ik bedoel, als je haar mee vraagt om iets te doen zegt ze natuurlijk ja en zoekt ze daar verder niets achter, denk ik.
pi_104735290
quote:
5s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
En hoe wil je dat brengen dan? Ik bedoel, als je haar mee vraagt om iets te doen zegt ze natuurlijk ja en zoekt ze daar verder niets achter, denk ik.
Ja precies, dat is het probleem.
pi_104735345
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Je kunt haar wel gewoon vertellen dat je biseksueel bent en kijken hoe ze daarop reageert. Verder zou ik maar eens naar een pottenkroeg gaan ofzo.
pi_104735415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je kunt haar wel gewoon vertellen dat je biseksueel bent en kijken hoe ze daarop reageert. Verder zou ik maar eens naar een pottenkroeg gaan ofzo.
Das wel een goeie, reageert ze geschokt weet je al hoe laat het is :P
pi_104735419
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat de vriendje er zeker wel bezwaar tegen heeft, indien het een serieuze relatie is.
Ik zou het ook níet tof vinden.

Maarja, aan de andere kant, als je meisje de behoefte heeft om met vrouwen te experimenteren dan kun je dat toch niet eeuwig tegen blijven houden. En áls het dan tóch gebeurt, zou ik er liever gewoon van op de hoogte zijn. Hmm, wie zij er dat het leven makkelijk was? }:|
  woensdag 23 november 2011 @ 21:02:29 #88
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104735424
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

http://lesbisch.nl/themas/een-leuke-vrouw/de-scene/
  woensdag 23 november 2011 @ 21:03:56 #89
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104735519
Heathcliff80 Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos ( :') ) gelukkig ben ik hetero zeg iellgh ( :') ) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeven vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het :P
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 23 november 2011 @ 21:05:26 #90
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104735656
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos ( :') ) gelukkig ben ik hetero zeg iellgh ( :') ) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeve vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het :P
Onderwerp subtiel droppen, we snappen het
pi_104735675
quote:
Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos ( :') ) gelukkig ben ik hetero zeg iellgh ( :') ) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeve vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het :P
Haar vragen of ze GTST heeft gezien en wat ze van die zoenende vrouwen vond
14 SHADES OF GREY
  woensdag 23 november 2011 @ 21:05:46 #92
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104735679
quote:
Heatcliff80 Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos ( :') ) gelukkig ben ik hetero zeg iellgh ( :') ) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeven vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het :P
:P en :P en :P

Zo gekscherend

Zeg maar.
pi_104735776
quote:
Wat daar staat klinkt eerlijk gezegd niet echt bemoedigend. :P
pi_104735826
quote:
Heathcliff80 Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos ( :') ) gelukkig ben ik hetero zeg iellgh ( :') ) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeven vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het :P
Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben. :P
Goede tip!
pi_104735876
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben. :P
Goede tip!
Dat GTST verhaal of is dat misschien te direct
14 SHADES OF GREY
pi_104735895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Haar vragen of ze GTST heeft gezien en wat ze van die zoenende vrouwen vond
Oh ja! Dat is een goede. Volgens mij had ze iets met GTST. Of ze vond het heel leuk of ze haatte het, dat weet ik niet meer. Shoot. Maar we hebben het weleens over GTST gehad dus. :P
pi_104735954
Ik vraag gewoon eerst 'heb je GTST nog gezien?' zodat ik weer weet of ze het nou haat of geweldig vind.
pi_104735984
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Oh ja! Dat is een goede. Volgens mij had ze iets met GTST. Of ze vond het heel leuk of ze haatte het, dat weet ik niet meer. Shoot. Maar we hebben het weleens over GTST gehad dus. :P
Dan heb je iig al een ingang om te peilen of ze interesse heeft
14 SHADES OF GREY
pi_104736006
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Goede tip!
Ik heb liever dat iemand mij zegt dat hij homo is dan dat hij erom heen draait maar dat ben ik. Overigens vertelde een vrouw mij laatst ook zo direct dat ze lesbisch is, ik schrok omdat ik het niet had verwacht van haar maar beter dan dat ze erom heen draait.
pi_104736049
Trouwens!

Vrijdag is dus de verjaardag van die ene meid waar ik al eens over verteld had. Ze had een slaapplaats aangeboden, gezien de reistijd en andere bijkomstigheden van het eerste het beste feestje wel handig. Dus ik vroeg of ik een luchtbedje, slaapzak etc. mee moest brengen, en of ze misschien hulp bij de laatste voorbereidingen kan gebruiken. Nou, luchtbed is niet nodig want ze heeft een logeerbed, en vanaf half 6 ben ik van harte welkom.
Feestje begint om 9 uur en na haar verhuizing bleef er een logeerkamer vól spullen en een slaapkamer met riante tweepersoons boxspring over :o

Zul je zien, komt er ergens een stretcher uit de hoge hoed :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')