de fok versie van the american dreamquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was een user waar ik zelf van zou walgen. Opende de hele nacht door bagger samen met een groepje users. Iedereen kreeg een ban, ik werd mod. Misschien dachten ze dat ik dan mijn eigen troep op zou ruimen.
Schat, je bent de vraag vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik besef dat ik het tijdstip niet mee heb, maar ik heb een serieuze vraag. Ik ken een leuke vrouw waar ik een kansje bij wil wagen voor friends with benefits. Haar geaardheid weet ik niet, maar ze heeft een vriendje, dus ze zal hetero of bi zijn. Of ik haar al een vriendin kan noemen weet ik niet, maar ik kom haar regelmatig tegen en ik heb ook wel wat mogelijkheden om het toeval een handje te helpen en contact te leggen, zo ben ik in het bezit van haar email-adres en ze werkt ergens waar ik gemakkelijk als bezoeker langs kan komen. Hoewel ik haar best vaak zie, heb ik nog nooit 'expres' met haar afgesproken, we zijn gewoon vaak op dezelfde plek of komen elkaar tegen. Dan maken we altijd een praatje en tweemaal vroeg ze me om mee te gaan toen ze net een boswandeling ging maken. Ik ben niet verliefd op haar, ik vind haar gewoon leuk. Nu zit ik te twijfelen over een volgende stap om meer contact te leggen. Ze is geen type om gewoon tegen te zeggen dat ik bi ben en of zij dat ook is, dus voorzichtigheid is geboden, maar ik wil ook weer niet maandenlang moeilijk doen.
Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik besef dat ik het tijdstip niet mee heb, maar ik heb een serieuze vraag. Ik ken een leuke vrouw waar ik een kansje bij wil wagen voor friends with benefits. Haar geaardheid weet ik niet, maar ze heeft een vriendje, dus ze zal hetero of bi zijn. Of ik haar al een vriendin kan noemen weet ik niet, maar ik kom haar regelmatig tegen en ik heb ook wel wat mogelijkheden om het toeval een handje te helpen en contact te leggen, zo ben ik in het bezit van haar email-adres en ze werkt ergens waar ik gemakkelijk als bezoeker langs kan komen. Hoewel ik haar best vaak zie, heb ik nog nooit 'expres' met haar afgesproken, we zijn gewoon vaak op dezelfde plek of komen elkaar tegen. Dan maken we altijd een praatje en tweemaal vroeg ze me om mee te gaan toen ze net een boswandeling ging maken. Ik ben niet verliefd op haar, ik vind haar gewoon leuk. Nu zit ik te twijfelen over een volgende stap om meer contact te leggen. Ze is geen type om gewoon tegen te zeggen dat ik bi ben en of zij dat ook is, dus voorzichtigheid is geboden, maar ik wil ook weer niet maandenlang moeilijk doen.
Afspreken samen wat te gaan doen. Bv die boswandeling.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Zolang je nog niet eens weet of je bevriend met haar bent, heb je niets te verliezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Lekker die boswandeling gaan doenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
tijn en boswandelingenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afspreken samen wat te gaan doen. Bv die boswandeling.
Ze is bi.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!
Ik ben meer van de keldersquote:
De vraag is hoe ik de volgende stap kan aanpakken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, je bent de vraag vergeten
Ik ben bi, maar ik wil geen trio.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Regel via die vriend een trio. Ik begrijp dat je lesbisch bent, maar voor wat hoort wat!
Voor de derde keer? Heb al twee keer die boswandeling gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afspreken samen wat te gaan doen. Bv die boswandeling.
Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet eens weet of je bevriend met haar bent, heb je niets te verliezen.
Maar waarom denk je er uberhaupt aan, of kans te maken, terwijl ze een vriendje heeft?
Met haar? Waarom eigenlijk een boswandeling? Ik zou daar echt niet op komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Voor de derde keer? Heb al twee keer die boswandeling gemaakt.
Ik ben meester Tijn meester van de pijnquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Getverdegetver Tijn, getverdegetver.
Iets drinken, bios, shoppen naar kleren,quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Voor de derde keer? Heb al twee keer die boswandeling gemaakt.
Ik welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met haar? Waarom eigenlijk een boswandeling? Ik zou daar echt niet op komen.
En dat per mail vragen? Of langsgaan op haar werk en het dan vragen?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Iets drinken, bios, shoppen naar kleren,
Nja gezien het feit dat ze een vriendje heeft is het natuurlijk risicovol. Ten eerste is de kans aanwezig dat ze hetero is en jou dus niet als meer dan platonische vriendin ziet. Ten tweede kan ik me voorstellen dat ze het geen tof idee vind dat er iemand tussen haar en haar vriend wil komen, buiten het mannetje/vrouwtje ding omquote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De vraag is hoe ik de volgende stap kan aanpakken.
Ja, ik heb twee keer een boswandeling met haar gemaakt. Ik weet niet waarom, ik kwam haar twee keer tegen toen ze net ging wandelen en toen vroeg ze me mee.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met haar? Waarom eigenlijk een boswandeling? Ik zou daar echt niet op komen.
Gewoon langs gaanquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En dat per mail vragen? Of langsgaan op haar werk en het dan vragen?
Meeste mannen hebben een grote bakkes dat ze dat wel prima vinden, maar als puntje bij paaltje komt... ( of puntje bij puntje in dit geval)quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.
Als zij sowieso open staat voor iets naast haar relatie, zal ze misschien wel inzijn voor iets met een andere vrouw denk ik zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk eraan omdat ik haar leuk vind, ben verder niet verliefd, maar zou friends with bebefits leuk vinden met haar, en misschien mag dat wel van haar vriendje, dat weet ik allemaal niet.
Ja, ik wil daar niet tussen komen natuurlijk. Mijn doel is echt alleen maar friends with benefits, mits haar vriend dat goed zou vinden. Weinig kans ja, maar wil het toch proberen, want maanden op 1 paard wedden, wat ik bijna heel het jaar heb gedaan, werpt ook niet echt zijn vruchten af.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja gezien het feit dat ze een vriendje heeft is het natuurlijk risicovol. Ten eerste is de kans aanwezig dat ze hetero is en jou dus niet als meer dan platonische vriendin ziet. Ten tweede kan ik me voorstellen dat ze het geen tof idee vind dat er iemand tussen haar en haar vriend wil komen, buiten het mannetje/vrouwtje ding om
Als je überhaupt een poging wagen wil moet je je goed voor ogen houden dat de kans op succes in zo'n geval natuurlijk erg klein is. Maar heej, wie niet waagt...
Ja precies, dat is het probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
En hoe wil je dat brengen dan? Ik bedoel, als je haar mee vraagt om iets te doen zegt ze natuurlijk ja en zoekt ze daar verder niets achter, denk ik.
Je kunt haar wel gewoon vertellen dat je biseksueel bent en kijken hoe ze daarop reageert. Verder zou ik maar eens naar een pottenkroeg gaan ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het probleem.
Das wel een goeie, reageert ze geschokt weet je al hoe laat het isquote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je kunt haar wel gewoon vertellen dat je biseksueel bent en kijken hoe ze daarop reageert. Verder zou ik maar eens naar een pottenkroeg gaan ofzo.
Ik zou het ook níet tof vinden.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat de vriendje er zeker wel bezwaar tegen heeft, indien het een serieuze relatie is.
http://lesbisch.nl/themas/een-leuke-vrouw/de-scene/quote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het probleem.
Onderwerp subtiel droppen, we snappen hetquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeve vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
Haar vragen of ze GTST heeft gezien en wat ze van die zoenende vrouwen vondquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeve vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Heatcliff80 Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeven vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
Wat daar staat klinkt eerlijk gezegd niet echt bemoedigend.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://lesbisch.nl/themas/een-leuke-vrouw/de-scene/
Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
Heathcliff80 Of je vertelt een of ander grappig verhaaltje over homos en lesbis, dan merk je vast wel een beetje hoe ze er over denkt enzo en heb je het onderwerp daar op gebracht. Als ze opeens ieelgghh homos () gelukkig ben ik hetero zeg iellgh (
) zegt, dan weet je eigenlijk genoeg zonder dat je haar wat hebt hoeven vragen. ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, en het is nu ook wat overdreven, maar hopelijk snap je het
Dat GTST verhaal of is dat misschien te directquote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben.
Goede tip!
Oh ja! Dat is een goede. Volgens mij had ze iets met GTST. Of ze vond het heel leuk of ze haatte het, dat weet ik niet meer. Shoot. Maar we hebben het weleens over GTST gehad dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar vragen of ze GTST heeft gezien en wat ze van die zoenende vrouwen vond
Dan heb je iig al een ingang om te peilen of ze interesse heeftquote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is een goede. Volgens mij had ze iets met GTST. Of ze vond het heel leuk of ze haatte het, dat weet ik niet meer. Shoot. Maar we hebben het weleens over GTST gehad dus.
Ik heb liever dat iemand mij zegt dat hij homo is dan dat hij erom heen draait maar dat ben ik. Overigens vertelde een vrouw mij laatst ook zo direct dat ze lesbisch is, ik schrok omdat ik het niet had verwacht van haar maar beter dan dat ze erom heen draait.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goede. Beter dan plompverloren zeggen dat ik bi ben.
Goede tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |