SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik.
Het is erg jammer dat ik single ben.
Dat is waar broeder.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben gedumpt. Nog erger dan helemaal geen vrouw hebben gehad.
Ik word soms wel een beetje moe van je negatieve gewauwelquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar broeder.
Forever alone zijn heeft zijn voordelen wel.
Niet mee eens. Ik was het zat om nooit een vriendin gehad te hebben. Veel erger dan het hebben van 100 pandapuntenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar broeder.
Nee, ik wil godverdomme gewoon eten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Myr
Kruidnoten om je honger te stillen?
Hey!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word soms wel een beetje moe van je negatieve gewauwel
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hey!
Er is maar 1 die wauwelt.
Dat doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik wil godverdomme gewoon eten.Ik ben letterlijk gaan slapen met de gedachte "Mijn ouders slapen toch, dan is het eten zo tenminste klaar" Maar neehoor, nu kan ik als nog een half uur wachten terwijl ik van 9 tot 6 college heb gehad, niets gegeten heb en instort.
Niks negatief.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word soms wel een beetje moe van je negatieve gewauwel
Daar heb je wel gelijk in. In dat opzicht ben ik vrij afwachtend, ik heb geen zin om een nieuw topic te openen en een titel te verzinnen. Volgende keer post ik de laatste 10 posts gewoon niet meer, weet ik ook zeker dat ik geen laatste reactie heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Altijd weer die mrk die ons laat wachten
Precies, je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar broeder.
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
En mensen moeten metten hun tengels van de OP afblijven.
YEAH!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ja verdomme. Geteisem.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
Je hebt toch een vriendin?
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oei, alweer uit?quote:
Daarom is geen redenquote:
Volgende keer als ik lapo ga ik de op veranderenquote:
Als je van de trap valt ben je snel benedenquote:
Spannend zeg, rebels puberjongetje.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer als ik lapo ga ik de op veranderen
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
Als je naast mij loopt kom je niet alleen zelfverzekerder over ook minder lelijk.Dat wil ik best geloven.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik lees de spoiler nu. Neemt niet weg dat ik 't blijf geloven. Het is altijd zo namelijk.
Bedankt voor dit stukje puike logische gevolgtrekking.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je van de trap valt ben je snel beneden![]()
Gelukkig geloof ik dat zelf niet, daar draait het om.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven.
Ah, ik lees de spoiler nu. Neemt niet weg dat ik 't blijf geloven. Het is altijd zo namelijk.
Dat klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
Als je naast mij loopt kom je niet alleen zelfverzekerder over ook minder lelijk.
hahaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je van de trap valt ben je snel beneden![]()
Jammer dat jij dat weer ongedaan maaktquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spannend zeg, rebels puberjongetje.
Gelukkig. Blijf weten dat je een mooie vent bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig geloof ik dat zelf niet, daar draait het om.
Niet eens een bedankje ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven.
Subtiel..quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Myr, hoe ben je eigenlijk mod geworden? Moest je een klein, dik kereltje pijpen?
Pijpen kan ze anders zeer goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Myr, hoe ben je eigenlijk mod geworden? Moest je een klein, dik kereltje pijpen?
Dan eten ze je op namelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subtiel..
Maar beter irriteer je geen hongerige vrouwen
Nee, ik was een user waar ik zelf van zou walgen. Opende de hele nacht door bagger samen met een groepje users. Iedereen kreeg een ban, ik werd mod. Misschien dachten ze dat ik dan mijn eigen troep op zou ruimen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subtiel..
Why not?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subtiel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |