Ja, vertel mij wat!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens lastig, als homo of lesbi iemand versieren.
Als je adblocker en firefox gebruikt moet je fok even bij de uitzonderingslijst doen. Als dat niet werkt adblocker helemaal uitzetten.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
Late reactie inderdaad. Ik heb het gewoon iedere dag druk met van alles. Ik heb twee baantjes.Maar zoek jij in een serieuze relatie meer een man of toch een vrouw?
Ik kan nu ineens niet meer quoten en nu ook niet meer de smileys openen, echt, hoe kan dit? Ik ken maar drie smileys uit mijn hoofd:![]()
![]()
Maar als dat voort komt uit zo vriendschap is dat natuurlijk mooi meegenomenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zoek geen relatie, maar gewoon een friends with benefits achtig iets met een vrouw.
Zoiets als gisteren in GTST was. Ja, ik blijf het noemen, die scene gaf me gewoon hoop dat het zo ook kan. Dat het mogelijk is.
was die hoop weg dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zoek geen relatie, maar gewoon een friends with benefits achtig iets met een vrouw.
Zoiets als gisteren in GTST was. Ja, ik blijf het noemen, die scene gaf me gewoon hoop dat het zo ook kan. Dat het mogelijk is.
Ja misschien wel. Homo's zijn meestal volgens mij wel gewilligquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
Lijkt mij juist easy, gewoon naar een homo tent gaan en hoppa.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
Friends with benefits met een vrouw, moet te doen zijn. Wat was er gisteren in gtst? Ik kijk dat niet. Onbegrijpelijk trouwens dat heel Nederland daar nog steeds zo van in de ban is.
Dat is ook een beetje een vooroordeel. Ik ga regelmatig stappen in de plaatselijke homotent, maar heb nooit gewillige kerels aan mijn kont hangen. Kan ook zijn dat de gaydar bij mij niet af gaat natuurlijk, daar ik geen homo benquote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Homo's zijn meestal volgens mij wel gewillig.
Maar als er geen homotent is, je woont niet in de randstad, dan lijkt het me moeilijk.
Ja, ik denk ook steeds dat het te doen moet zijn, maar is toch nog niet gelukt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
Friends with benefits met een vrouw, moet te doen zijn. Wat was er gisteren in gtst? Ik kijk dat niet. Onbegrijpelijk trouwens dat heel Nederland daar nog steeds zo van in de ban is.
Ja, maar veel vooroordelen zijn ook wel gewoon waar hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een vooroordeel.
Als hetero zou ik dat ook wel willenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook steeds dat het te doen moet zijn, maar is toch nog niet gelukt.
Gisteren in GTST zoenden er twee vrouwen met elkaar, die eigenlijk gewoon vriendinnen waren.
Not to rain on your parade, maar je weet dat GTST nogal fictief is?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gisteren in GTST zoenden er twee vrouwen met elkaar, die eigenlijk gewoon vriendinnen waren.
Dat doen meisjes wel vakerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het kan, ik krijg daar binnenkort het bewijs van.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hetero zou ik dat ook wel willen
Deze niet. Als er iets waar is dan is het dat homo's wat seksueler zijn ingesteld. Dat is niet per sé gewillig.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, maar veel vooroordelen zijn ook wel gewoon waar hoor.
Probeer het daarna nog maar eens terug te draaien naar friends.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
Friends with benefits met een vrouw, moet te doen zijn.
Seksdate voor heloef?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan, ik krijg daar binnenkort het bewijs van.
Ok, ik zou het eerlijk gezegd niet weten, niet echt veel homo's in mijn omgeving.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze niet. Als er iets waar is dan is het dat homo's wat seksueler zijn ingesteld. Dat is niet per sé gewillig.
Of nietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Probeer het daarna nog maar eens terug te draaien naar friends.
Nee geen seksdate.quote:
Jijquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan, ik krijg daar binnenkort het bewijs van.
Zoenen is slechts één van de benefits, m'n waarde.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen seksdate.
Het ging toch over zoenen?
Hele, hele oude afspraak tussen ons twee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |