En al iemand gehosseld?quote:
Dat denk ik ook altijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de aanhouder wint, denk ik.
Ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
als mannen dat doen worden ze als stalkers gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heatclif een vrijwilligster meldt zichquote:
Je moet het ook niet telkens bij dezelfde vrouw proberen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
als mannen dat doen worden ze als stalkers gezien.
Bezet door zo'n misbaksel met een piemel en heel veel haar.quote:
je vergeetquote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
Late reactie inderdaad. Ik heb het gewoon iedere dag druk met van alles. Ik heb twee baantjes.Maar zoek jij in een serieuze relatie meer een man of toch een vrouw?
Ik kan nu ineens niet meer quoten en nu ook niet meer de smileys openen, echt, hoe kan dit? Ik ken maar drie smileys uit mijn hoofd:![]()
![]()
Ja, dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het ook niet telkens bij dezelfde vrouw proberen.
Goeie tipquote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik net zeggen.
Ik zoek geen relatie, maar gewoon een friends with benefits achtig iets met een vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
Late reactie inderdaad. Ik heb het gewoon iedere dag druk met van alles. Ik heb twee baantjes.Maar zoek jij in een serieuze relatie meer een man of toch een vrouw?
Ik kan nu ineens niet meer quoten en nu ook niet meer de smileys openen, echt, hoe kan dit? Ik ken maar drie smileys uit mijn hoofd:![]()
![]()
dan is het ook geen aanhouder meer.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het ook niet telkens bij dezelfde vrouw proberen.
De aanhouder kan ook zijn om vrouwen in het algemeen heur.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is het ook geen aanhouder meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |