Via een verjaardagsfeestje van een vriendin van me. Ze is haar nicht. Het klikte goed, want total packard (intelligent, quirky humor, zandloperfiguur en rond de 1.60quote:Op donderdag 24 november 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zulk contact is echt zo waardevol
[..]
En dan word je niet geil?
[..]
Gaan jullie nog wel afspreken? En hoe heb je dr ontmoet en hoe verliep dat verder?
Maar blijven slapen of is er ook gezoend enzo? Als iemand zegt: je bent altijd welkom als je weer in plaats X moet zijn, klinkt mij dat toch enorm in de oren als friendzone en niet als iemand die heel graag wil dat je daar snel weer komt slapenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:36 schreef Sinji het volgende:
Via een verjaardagsfeestje van een vriendin van me. Ze is haar nicht. Het klikte goed, want total packard (intelligent, quirky humor, zandloperfiguur en rond de 1.60). Na die avond stappen had ik ook gemerkt dat ze goed kon dansen. I was intriqued.
Vorige week ben ik bij haar geweest in amsterdam. Nachtfotografie als excuus. Ze heeft me die nacht gevraagd om te blijven slapen, buiten mijn verwachting om. Mede omdat ze best wel gereserveerd was de hele avond, jeweetwel, veel vriendelijk lachen. Wel nice dat ze aangaat dat er altijd een plek voor me is als ik weer in Amsterdam ben en een slaapplaats nodig heb.
En inderdaad, verliefd word ik niet zo snel..
Ze heeft mijn rug gemerkt met haar vingernagelsquote:Op donderdag 24 november 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar blijven slapen of is er ook gezoend enzo? Als iemand zegt: je bent altijd welkom als je weer in plaats X moet zijn, klinkt mij dat toch enorm in de oren als friendzone en niet als iemand die heel graag wil dat je daar snel weer komt slapen
Vast niet omdat ze je zo aardig vondquote:Op donderdag 24 november 2011 01:43 schreef Sinji het volgende:
Ze heeft mijn rug gemerkt met haar vingernagels
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vast niet omdat ze je zo aardig vond
Ik bedacht me net dat ze misschien teveel je ideaal plaatje is en dat mijn ervaring is dat dat vaak toch niet de personen zijn waar ik verliefd op word, ondanks dat alles klopt. Misschien heb jij dat ook.
Jij mag je altijd overal mee bemoeienquote:Op donderdag 24 november 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
qft, want: boring/geen uitdaging
edit: waar bemoei ik me in hemelsnaam mee![]()
maar het is wel herkenbaar
Ik ben niet meer naar de slager geweest, ik had al zoveel (gratis) vleesquote:Op donderdag 24 november 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij mag je altijd overal mee bemoeienHoe is het eigenlijk met jou en de mannen en de slager?
Volgens mij was ze mij aan het brandmerken, ze kent een aantal meiden van hier waarmee ik ben geweest.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vast niet omdat ze je zo aardig vond
Ik bedacht me net dat ze misschien teveel je ideaal plaatje is en dat mijn ervaring is dat dat vaak toch niet de personen zijn waar ik verliefd op word, ondanks dat alles klopt. Misschien heb jij dat ook.
Ik heb nadat ik heb besloten om voor haar te gaan, keihard moeten werken tho! (Natuurlijk zo min mogelijk laten merken) Ze was zeker uitdagend/plagend en een stuk intelligenter dan ik aangezien ze haar WO heeft afgerond. Kom ik aan met mijn nog niet afgeronde studiequote:Op donderdag 24 november 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]qft, want: boring/geen uitdaging
edit: waar bemoei ik me in hemelsnaam mee![]()
maar het is wel herkenbaar
Oh je hebt 2 dates? Waar heb je die opgeduikeld? Ik ken dat gevoel van daten in de hoop dat ze toch meer bij je losmaken, maar eigenlijk weet je al dat het niks gaat worden. Wanneer zijn jouw dates?quote:Op donderdag 24 november 2011 02:08 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben niet meer naar de slager geweest, ik had al zoveel (gratis) vlees. Morgen of overmorgen ga ik wel even langs. Ik ga sowieso niet meteen naar een man zijn eisen dansen
![]()
Verder heb ik twee dates deze maand, maar eigenlijk loop ik er niet heel erg warm voor ook al zijn ze grappig/leuk/mooi/gezellig.![]()
Ik zie het meer als leuk/fun : http://forum.fok.nl/topic/1741946/1/999#104722622
Wat ga je zondag met die nieuwe doen?
Alsof een niet-afgeronde studie een reden is om iemand af te wijzen. Het is toch veel belangrijker hoe iemand overkomt, dan wat voor een papiertje hij heeft? ik hoef echt niet zo'n saaie droplul die WO heeft gedaan en totaal niet gevat is en mijn humor niet begrijpt.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:11 schreef Sinji het volgende:
Ik heb nadat ik heb besloten om voor haar te gaan, keihard moeten werken tho! (Natuurlijk zo min mogelijk laten merken) Ze was zeker uitdagend/plagend en een stuk intelligenter dan ik aangezien ze haar WO heeft afgerond. Kom ik aan met mijn nog niet afgeronde studie![]()
Ik was daarom ook zeer verrast dat ik na de nachtfotografie werd uitgenodigd om te blijven
Vrouwen met een hoog IQ zijn vaak anders dan mannen. De laatste zijn vaak nogal socially awkward (info afkomstig van een studie), terwijl hoogintelligente vrouwen vaak een goed gevoel voor humor hebben . Sowieso is het belangrijk voor mij, humor.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof een niet-afgeronde studie een reden is om iemand af te wijzen. Het is toch veel belangrijker hoe iemand overkomt, dan wat voor een papiertje hij heeft? ik hoef echt niet zo'n saaie droplul die WO heeft gedaan en totaal niet gevat is en mijn humor niet begrijpt.
Ik weet niet hoe je daarbij komt maar dat ligt echt maar net aan de persoon zelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen met een hoog IQ zijn vaak anders dan mannen. De laatste zijn vaak nogal socially awkward (info afkomstig van een studie), terwijl hoogintelligente vrouwen vaak een goed gevoel voor humor hebben . Sowieso is het belangrijk voor mij, humor.
Ik vind een wo studie niet eens zeggen dat iemand per definitie intelligent is. Ben ik hier de enige in?quote:Op donderdag 24 november 2011 02:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb nadat ik heb besloten om voor haar te gaan, keihard moeten werken tho! (Natuurlijk zo min mogelijk laten merken) Ze was zeker uitdagend/plagend en een stuk intelligenter dan ik aangezien ze haar WO heeft afgerond. Kom ik aan met mijn nog niet afgeronde studie![]()
Ik was daarom ook zeer verrast dat ik na de nachtfotografie werd uitgenodigd om te blijven
Waarom vind je dansen zo belangrijk bij een vrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 01:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Via een verjaardagsfeestje van een vriendin van me. Ze is haar nicht. Het klikte goed, want total packard (intelligent, quirky humor, zandloperfiguur en rond de 1.60). Na die avond stappen had ik ook gemerkt dat ze goed kon dansen. I was intriqued.
Vorige week ben ik bij haar geweest in amsterdam. Nachtfotografie als excuus. Ze heeft me die nacht gevraagd om te blijven slapen, buiten mijn verwachting om. Mede omdat ze best wel gereserveerd was de hele avond, jeweetwel, veel vriendelijk lachen. Wel nice dat ze aangaat dat er altijd een plek voor me is als ik weer in Amsterdam ben en een slaapplaats nodig heb.
En inderdaad, verliefd word ik niet zo snel..
quote:Op donderdag 24 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof een niet-afgeronde studie een reden is om iemand af te wijzen. Het is toch veel belangrijker hoe iemand overkomt, dan wat voor een papiertje hij heeft? ik hoef echt niet zo'n saaie droplul die WO heeft gedaan en totaal niet gevat is en mijn humor niet begrijpt.
hij zal zelf ook wel van dansen houden vermoed Ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind een wo studie niet eens zeggen dat iemand per definitie intelligent is. Ben ik hier de enige in?
[..]
Waarom vind je dansen zo belangrijk bij een vrouw?
Mijn vriendin zat vanaf haar veertiende (ongeveer) tot vorig jaar op de dansacademie, trad ook veel op en doet nu een wo studie om zekerheid te hebben en danst daarom niet meer op hoog niveau. Maar goed, zou ze niet zo goed kunnen dansen, zou ik het niet missen, denk ik.
Jawel. Hard gecrasht, pril geluk en mijn beste vriend die me haat, wel kan slaan enzo, maar dat allemaal omdat hij me leuk vindt. Mijn leven is de afgelopen 6 dagen gewoon een soapquote:Op donderdag 24 november 2011 09:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Morgen! hoe is het met jou dan? Al weer wat beter?
gtst kan er een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jawel. Hard gecrasht, pril geluk en mijn beste vriend die me haat, wel kan slaan enzo, maar dat allemaal omdat hij me leuk vindt. Mijn leven is de afgelopen 6 dagen gewoon een soap
De gemiddelde week van GTST afleveringen kent minder drama.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gtst kan er een puntje aan zuigen.
I know, right.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gtst kan er een puntje aan zuigen.
Dat heb ik ook! Maar ik kom bijna altijd de vrouwen tegen tijdens het uitgaan. Dan is de muziek smaak vaak wel het zelfde.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:17 schreef stefanhaan het volgende:
Voor mij is het bijvoorbeeld belangrijk.dat een vrouw mijn muziekstijl kan waarderen. En evt zelf ook luisterd
Het is allemaal mijn schuld eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Al die drama is niet jouw schuld he?
Ik trek zelf het griepvirus aan, veel beter dan drama
Het is niet jouw schuld, jij bent een van meerdere factorenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld eigenlijk.
Ik vind niet dat je iemand de schuld kan geven van gevoelens en emotiesquote:Op donderdag 24 november 2011 09:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld eigenlijk.
Je kan er niks aan doen als je iets voeltquote:Op donderdag 24 november 2011 09:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je iemand de schuld kan geven van gevoelens en emoties
Nee en dat is lang niet altijd handig, gevoelensquote:Op donderdag 24 november 2011 09:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen als je iets voelt
mee eensquote:Op donderdag 24 november 2011 09:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee en dat is lang niet altijd handig, gevoelens
Je kan er alles aan doen!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen als je iets voelt
Dude, ik weet niet of je het een beetje meekrijgt, maar als je denkt dat ik nog in zit over Naat, dat is wel voorbij hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er alles aan doen!
Je kan er wat aan doen om bet gevoel weg te krijgen of te verbeteren. Of je kan er in blijven hangen en er over gaan miepen.
Naat? Waar heb jij het over dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet of je het een beetje meekrijgt, maar als je denkt dat ik nog in zit over Naat, dat is wel voorbij hoor.
Tuurlijk kan je er wat aan doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er alles aan doen!
Je kan er wat aan doen om bet gevoel weg te krijgen of te verbeteren. Of je kan er in blijven hangen en er over gaan miepen.
Oh je hebt niks meegekregen van de situatie. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Naat? Waar heb jij het over dan?
Ik heb het over het algemeen.
Het gaat goed komenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je er wat aan doen.
Alleen het kost tijd, maar ik kom er wel overheen. Misschien duurt het even maar ik zal er overheen komen.
We hebben je gemistquote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik gisteren nog iets belangrijks gemist of is er verder niets gebeurd?
wie is de nieuwe?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je gemist![]()
Er kwam een nieuws meisje in het topic, Silk. ValHallen en gewoonfaye vinden elkaar toch stiekem wel leuk. Dat is het geloof ik wel.
Je hebt de grootste soap uit mijn leven gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik gisteren nog iets belangrijks gemist of is er verder niets gebeurd?
Ohoh een nieuwe... Die gaat zo hard schrikken van alle hossel PM's en DM's dat ze niet meer terug durft te komenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben je gemist![]()
Er kwam een nieuws meisje in het topic, Silk. ValHallen en gewoonfaye vinden elkaar toch stiekem wel leuk. Dat is het geloof ik wel.
OH die is niet nieuwquote:
We komen niet allemaal in ONZ.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OH die is niet nieuw
Die ken ik al, is wel lief ja
De meeste mensen hier zijn anders gewoon hartstikke lief hoor, die laten meisjes niet schrikkenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohoh een nieuwe... Die gaat zo hard schrikken van alle hossel PM's en DM's dat ze niet meer terug durft te komen
mijn stufi staat er nog niet opquote:
Inderdaad, wij zijn gewoon lief.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:56 schreef benzin het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn anders gewoon hartstikke lief hoor, die laten meisjes niet schrikken
Mijn wel. En mijn toeslag houd ik altijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mijn stufi staat er nog niet opZorgtoeslag wel maarja die moet ik toch meteen weer afgeven.
heb het nu ook gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn wel. En mijn toeslag houd ik altijd.Maarja, deze maand sowieso zuinig doen want een ik moet een shitload aan kerstcadeaus kopen.
Ik betaal helemaal niets.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
maarja er gaat sowieso
170 collegegeld
30 fitnessen
20 mobiel
100 ziektekosten
dus 320 af
en er komt 380 binnen met stufi en zorgtoeslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |