7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.quote:
Let's play the rape game.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als de vrouw in kwestie dat zelf ook wil. Anders heeft het geen zin
staat er nog in vanuit.de oude TT dacht Ikquote:
Ik heb hem niet eens zelf gemaakt.quote:
dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens zelf gemaakt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
Ik ben best trots op mezelf.
Voor het eerst heb ik aan een meisje verteld dat ik haar leuk vind.
Soort van dan, lucht op.
fokster?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
Soort van dan, lucht op.
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik heb een afbericht. Naja, kan ik bij daglicht m'n boodschappen halen lol
Goed van je.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
Soort van dan, lucht op.
Super man!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
Soort van dan, lucht op.
Misschien wel, misschien niet.quote:
Nu niks, we blijven gewoon vrienden waarschijnlijk.quote:
Toch super gedaan van je!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu niks, we blijven gewoon vrienden waarschijnlijk.
als je gewoon nee had gezegd had nu niemand het vermoeden gehad dat ze een fokster is.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Dit hoeft niemand te weten vind ik en vind zij ook.
idd nu weet Ik het gewoonquote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
als je gewoon nee had gezegd had nu niemand het vermoeden gehad dat ze een fokster is.
Kom je van een koude kermis thuis.quote:
nee hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom je van een koude kermis thuis.
Op de hoogte blijven van FOK! relaties en dates. Onze nieuwsgierigheid bevredigenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
He dudes, wat maakt het nou uit wie ze is?
Als jij denkt dat Myra of een andere fokster is, dan zit je in ieder geval fout.quote:
Het wordt toch geen relatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Op de hoogte blijven van FOK! relaties en dates. Onze nieuwsgierigheid bevredigen
Als het geen FOKster is dan maakt het niet uit nee
Nee dat begreep ik ookquote:
Nee ik dacht niet aan Myra neequote:Op woensdag 23 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Myra of een andere fokster is, dan zit je in ieder geval fout.
Er is ook geen date geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik ook
Maar ik neem aan dat er wel een date is geweest, en we willen wel op de hoogte blijven van FOK! dates natuurlijk!
Digitale liefde?quote:
Wist ik welquote:Op woensdag 23 november 2011 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
speciaal voor jou.
que tal? dormiste bien?
Nee joh, vriendschap.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Digitale liefde?
Waarschijnlijk valt ze in het echt ook gewoon keihard tegen, maar goed at je niet gedate hebt dan
Wel zwoel hoor dat spaans.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Bien, gracias. Si, yo dormi como un angelitoy tu?
Dat is helemaal niet spannend, ik dacht dat we het hier over meer dan alleen vriendschap haddenquote:
zucht, hij is verliefd op een gewone vriendin van 'm .quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet spannend, ik dacht dat we het hier over meer dan alleen vriendschap hadden
Okéquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zwoel hoor dat spaans.
DOS CERVESA POR FAVOR
Een spline is een functie die bestaat uit een aaneenschakeling van stukjes van polynomen. De hoogste graad van de voorkomende polynomen noemt men de ...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké
Wat is een spline dan?
HE HE!
Nee je snapt het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet spannend, ik dacht dat we het hier over meer dan alleen vriendschap hadden
Friends with benefits?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet.
Het was een vriendschap.
Maar het is een soort van meer geworden.
Gekopieerd van wikipedia, telt nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een spline is een functie die bestaat uit een aaneenschakeling van stukjes van polynomen. De hoogste graad van de voorkomende polynomen noemt men de ...
Nee joh.quote:
En de mijne?quote:
cerveza fria y mujeres calientequote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zwoel hoor dat spaans.
DOS CERVESA POR FAVOR
suavemente, besa me..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
cerveza fria y mujeres caliente![]()
Wou jij beweren dat ik geen piemel heb?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen piemel, je hebt toch geen seks.
Ja hey, dat snap ik niet hequote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je piemel er pas afvalt nadat je seks hebt gehad en daarna lange tijd niet meerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat ik geen piemel heb?
Lief van je.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
8,22 cm in parate toestand.
Hoe vond je de bekentenis gaan dan? Vond je het eng of viel het mee? en vind je het in de toekomst denk je makkelijker om dat tegen iemand te zeggen?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet.
Het was een vriendschap.
Ik heb er wel een, en ik heb seks gehadquote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen piemel, je hebt toch geen seks.
Het ging goed ze had er begrip voor en maakt er geen probleem van.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe vond je de bekentenis gaan dan? Vond je het eng of viel het mee? en vind je het in de toekomst denk je makkelijker om dat tegen iemand te zeggen?
er staat koude biertjes en hete vrouwtjes. vrouwtje ben jij, koud biertje brengen dan krijg je vast wel een beso suavequote:
eres caliente tambien?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
zucht, hij is verliefd op een gewone vriendin van 'm .
Interessant... wat is het nu dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet.
Het was een vriendschap.
Tu parles francais? ofzoiets.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom kent iedereen hier spaans. En ik niet
Dus het valt wel mee toch? Als je weer iemand leuk vind dan zal je het makkelijker vertellen of niet? Mijn vraag is eigenlijk of je het nu minder eng vindquote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging goed ze had er begrip voor en maakt er geen probleem van.
Ik ook niet trouwens.
Ja, maar jij hebt weer geneukt, je kan niet alles hebben he.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
Google translate?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
Ben je nou echt zo dom?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Interessant... wat is het nu dan?
quote:
Dat is keilang geleden mang!!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt weer geneukt, je kan niet alles hebben he.
Oh ja sorry.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus het valt wel mee toch? Als je weer iemand leuk vind dan zal je het makkelijker vertellen of niet? Mijn vraag is eigenlijk of je het nu minder eng vind
Non, merciquote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi?
Heuh heuh heuh!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi?
Dah is keikort geleduh moan!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is keilang geleden mang!!
De laatste keer was eind juni ofso
Hij is verliefd geworden op een vriendin, maar dat wordt niet meer dan gewoon vriendschap (wat het al was).quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Vind mezelf niet zo dom eigenlijk.
Maar blijkbaar wel dus, vertel!
Dat is 5 maanden geleden bijnaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dah is keikort geleduh moan!
Jij mag meedoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heuh heuh heuh!
Houd je swans eens bij je
Ik kan gewoon geen medelijden met je hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is keilang geleden mang!!
De laatste keer was eind juni ofso
Je mag alleen mee doen als je een vrouw bentquote:
Ik doe alleen aan MFFquote:
Damn. Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is 5 maanden geleden bijna![]()
![]()
Ik heb nu 5 pandapunten man
hihih maar wel minder eng hoop ik, aangezien het allemaal is meegevallen,. eigenlijk is het veel enger om zoiets tegen een reeds bestaande vriend/vriendin te zeggen. tegen iemand die je nog niet zo goed kent ( die niet in in je friendzone hoort ) zal het nog veel makkelijker zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ik vind het nog steeds eng ja.
Mag ik dan mee doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag alleen mee doen als je een vrouw bent
gewoon nog een paar keer doen dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ik vind het nog steeds eng ja.
Ik ben niet verliefd hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
Dat je daar verliefd op werd was overigens al overduidelijk hoor. Die zag ik al weken geleden aankomen.
Ik werd vaak aangesproken met "mevrouw" toen ik nog lang haar had. Telt dat?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan MFF
Dus geld niet voor jou
Heath mag wel
Nee, dat snapte ik al.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is verliefd geworden op een vriendin, maar dat wordt niet meer dan gewoon vriendschap (wat het al was).
Was dat nou zo moeilijk?
Hou niet zo van mannenseks, sorry broquote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd vaak aangesproken met "mevrouw" toen ik nog lang haar had. Telt dat?
[..]
Je weet niet wat je mist.
Thanks dude!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan MFF
Dus geld niet voor jou
Heath mag wel
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
GRIJP ZEquote:
Nee telt niet, je hebt een piemel.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd vaak aangesproken met "mevrouw" toen ik nog lang haar had. Telt dat?
[..]
Je weet niet wat je mist.
Ik laat niet zomaar mijn PM's en DM's zienquote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft je vriendje die niet laten zien? Dat pleit voor hem!
Nee, dus DM graagquote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft je vriendje die niet laten zien? Dat pleit voor hem!
Weer afgewezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hou niet zo van mannenseks, sorry bro
Maar jij hebt meerdere gaten, dus dat is voor elkaar gemaakt!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee telt niet, je hebt een piemel.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer afgewezen.
[..]
Maar jij hebt meerdere gaten, dus dat is voor elkaar gemaakt!
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer afgewezen.
[..]
Maar jij hebt meerdere gaten, dus dat is voor elkaar gemaakt!
Dat vind ik heel fijn om te horen, meen ik!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik laat niet zomaar mijn PM's en DM's zienDie zijn privé.
Zelfs voor mijn dinnetje
Als je het zo benadert wel ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hihih maar wel minder eng hoop ik, aangezien het allemaal is meegevallen,. eigenlijk is het veel enger om zoiets tegen een reeds bestaande vriend/vriendin te zeggen. tegen iemand die je nog niet zo goed kent ( die niet in in je friendzone hoort ) zal het nog veel makkelijker zijn
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel fijn om te horen, meen ik!
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
What happens in the DM/PM, Stays in the DM/PM.
Wat komt door wat? De TT change?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Komt het door die screenshot van me, Heloefje?
Gelijk heb je. Ik laat zelf ook geen PM/DM aan anderen zien en vertel er ook niet over aan anderen. Want anders stond de informatie/foto's wel op het forum toch.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
What happens in the DM/PM, Stays in the DM/PM.
Wees er wel voorzichtig mee want niet iedereen denkt er zo overquote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik laat zelf ook geen PM/DM aan anderen zien en vertel er ook niet over aan anderen. Want anders stond de informatie/foto's wel op het forum toch.
Ik wacht nog steeds op een DM/PM...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik laat zelf ook geen PM/DM aan anderen zien en vertel er ook niet over aan anderen. Want anders stond de informatie/foto's wel op het forum toch.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik speel meestal ook geen DM's door.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben een van de weinig galante mannen op FOK!.
Weet ik, ik ga ook wat gas terugnemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wees er wel voorzichtig mee want niet iedereen denkt er zo over
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik speel meestal ook geen DM's door.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.Ron Paul 2012
noem eens namen. weten we meteen wie we kunnen negeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wees er wel voorzichtig mee want niet iedereen denkt er zo over
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]HhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahhahahahHAHAHAHHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik speel alles door, zelfs aan je oma en toekomstige kinderen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
noem eens namen. weten we meteen wie we kunnen negeren.
van jou was al duidelijk dat informatie die tot jou is gekomen niet tot fok beperkt blijft.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik speel alles door, zelfs aan je oma en toekomstige kinderen.
QFTquote:Op woensdag 23 november 2011 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
van jou was al duidelijk dat informatie die tot jou is gekomen niet tot fok beperkt blijft.
Een keer gedaan.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]Wat kwam nou door wat? Ik heb er hard om moeten lachen, Faye ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik had het over je bekentenis naar een bepaalde vriendin.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer gedaan.
[..]
Wat kwam nou door wat? Ik heb er hard om moeten lachen, Faye ook.
Nee joh, dat is het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het over je bekentenis naar een bepaalde vriendin.
3?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
Fijn, nu zitten er 3 Antillianen in mijn groep, ik vond 2 al te veel.
Dit zijn ze ook allemaal uit de klas.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3?![]()
Wij hadden 1 Antilliaan per jaargang ofzo.
Misschien kunnen ze wel communiceren op een andere manier?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zijn ze ook allemaal uit de klas.En ze praten amper Nederlands.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zijn ze ook allemaal uit de klas.En ze praten amper Nederlands.
hey wat zit jij aan "mijn" poppetjequote:
Ik wilde je aandacht trekken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hey wat zit jij aan "mijn" poppetje![]()
geluktquote:Op woensdag 23 november 2011 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde je aandacht trekken.
Dat zal vast wel meevallen!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
Moon is wel heel makkelijk te krijgen dan
Was een woordgrapjequote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel meevallen!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
Moon is wel heel makkelijk te krijgen dan
Geen nieuwe, wel twee dates/afspraakjes/uitjes staan voor deze maandquote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hoe is het ermee? Nog leuke kerels tegengekomen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel meevallen!
woordgarpjequote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]iets met de waard en zijn gasten
[..]
Geen nieuwe, wel twee dates/afspraakjes/uitjes staan voor deze maand
[..]
Denk je dat het wat kan worden met die 2?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
Geen nieuwe, wel twee dates/afspraakjes/uitjes staan voor deze maand
Leg maar uitquote:
ga nu net gamenquote:
Ik heb eigenlijk geen idee, uiterlijk en klik en gezelligheid en lachen en praten etc is allemaal prima, bepaalde elementen uit hun leven heb ik bij voorbaat al zoiets van "hmm neh doe maar niet" bij. Ik verwacht er dus niet veel meer dan een gezellige dag van ( van mijn kant ) maar wie weetquote:Op woensdag 23 november 2011 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat het wat kan worden met die 2?
Je mag een stukje van mijquote:
wat voor elementen? kinderen, crimineel verleden?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, uiterlijk en klik en gezelligheid en lachen en praten etc is allemaal prima, bepaalde elementen uit hun leven heb ik bij voorbaat al zoiets van "hmm neh doe maar niet" bij. Ik verwacht er dus niet veel meer dan een gezellige dag van ( van mijn kant ) maar wie weet
Eentje heeft inderdaad een kind en dat vind ik gewoon een heel groot minpuntquote:Op woensdag 23 november 2011 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wat voor elementen? kinderen, crimineel verleden?
Nou, veel plezier in ieder geval.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, uiterlijk en klik en gezelligheid en lachen en praten etc is allemaal prima, bepaalde elementen uit hun leven heb ik bij voorbaat al zoiets van "hmm neh doe maar niet" bij. Ik verwacht er dus niet veel meer dan een gezellige dag van ( van mijn kant ) maar wie weet
Je kent me al te goedquote:
Dankje, zijn wel leuke uitjes en gezellige leuke jongensquote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, veel plezier in ieder geval.
Nee, in real life verder niemand tegengekomen en op FOK! faal ik episch.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dankje, zijn wel leuke uitjes en gezellige leuke jongens![]()
jij nog wat versierd?
heb ook weleens een vrouw met kinderen gedate. 2 keer zelfs.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Eentje heeft inderdaad een kind en dat vind ik gewoon een heel groot minpunt![]()
De andere heeft geen kind maar heeft geen intenties om een studie af te maken, ambities, dromen of wat dan ook. Ik zie mezelf daar moeilijk een leven mee hebben.
kroeg deed ik vroeger altijd. tegenwoordig ga ik niet zo vaak meer op stap, als in naar de kroeg. ik word oud.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in real life verder niemand tegengekomen en op FOK! faal ik episch.
Vanavond weer eventjes naar de kroeg, eens kijken of daar wat leuks tussenzit.
Ach, dan kom ik in ieder geval nog iemand tegen, dat is al beter dan thuis zitten.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
kroeg deed ik vroeger altijd. tegenwoordig ga ik niet zo vaak meer op stap, als in naar de kroeg. ik word oud.
true. al ligt het eraan waar je woont, in helmond is niet zoveel te doen doordeweeks.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan kom ik in ieder geval nog iemand tegen, dat is al beter dan thuis zitten.
Ik ben van plan dat kroeggebeuren ook weer nieuw leven in te blazen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan kom ik in ieder geval nog iemand tegen, dat is al beter dan thuis zitten.
stratumquote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik ben van plan dat kroeggebeuren ook weer nieuw leven in te blazen.
Ga naar een andere kroeg danquote:Op woensdag 23 november 2011 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in real life verder niemand tegengekomen en op FOK! faal ik episch.
Vanavond weer eventjes naar de kroeg, eens kijken of daar wat leuks tussenzit.
Mwah, ik zat vorige week dinsdag tot 5 uur ofzo in de kroeg. Het kan best, alleen is het nooit zo druk als op vrijdag en zaterdag.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
true. al ligt het eraan waar je woont, in helmond is niet zoveel te doen doordeweeks.
Pas je op je lever?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik ben van plan dat kroeggebeuren ook weer nieuw leven in te blazen.
Ik ken sowieso geen namen van kroegen in stratum. Maar ik kom er regelmatig.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hm, ik was eerst in dat bi-cafe, weet niet of dat nog bestaat, is toch al weer even terug.
Doe ik.quote:
whehe, hier is het in het weekend niet eens tot 5 open.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik zat vorige week dinsdag tot 5 uur ofzo in de kroeg. Het kan best, alleen is het nooit zo druk als op vrijdag en zaterdag.
Ja ik heb daar simpelweg gewoon echt geen zin in, een man met kinderen. Ik hoef het je denk ik niet uit te leggen aangezien jij dat ook vindtquote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ook weleens een vrouw met kinderen gedate. 2 keer zelfs.
niks voor mij, doe ik ook niet meer dus.
dromen is leuk. doe ik regelmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Hier ook niet alles, hangt van de barman af.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe, hier is het in het weekend niet eens tot 5 open.
ik kwam alleen in de bakkerij en soms altstad. maar meestal de effenaar, toen het nog niet verbouwd was.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ken sowieso geen namen van kroegen in stratum. Maar ik kom er regelmatig.
Oke, cool. Ik kom er zelf dus weinig, maar toen had ik bij dat bi-cafe een vrouw gehosseld en toen riepen een paar jongens: 'Potten!'quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ken sowieso geen namen van kroegen in stratum. Maar ik kom er regelmatig.
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja ik heb daar simpelweg gewoon echt geen zin in, een man met kinderen. Ik hoef het je denk ik niet uit te leggen aangezien jij dat ook vindt![]()
bwehehelang geleden, toen ik nog 21 was, had ik iets met iemand die een zoontje had van 4. kind stond elk weekend om 7u al aan bed druk te doen. niks voor mij inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef dawg het volgende:
[..]
lang geleden, toen ik nog 21 was, had ik iets met iemand die een zoontje had van 4. kind stond elk weekend om 7u al aan bed druk te doen. niks voor mij inderdaad.Ja en er moet met zoveel dingen rekening gehouden worden. Buiten dat vind ik het van een man ook onaantrekkelijk als hij al zo jong bij zijn gezin weg is. Loop er dan niet echt warm voor om dar wat mee op te bouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja en er moet met zoveel dingen rekening gehouden worden. Buiten dat vind ik het van een man ook onaantrekkelijk als hij al zo jong bij zijn gezin weg is. Loop er dan niet echt warm voor om dar wat mee op te bouwen.
snap ik wel. ik heb bij vrouwen met kinderen vaak het idee dat het probleemvrouwen zijn, met probleem-exen. jong al een kind, trauma van de ex, etc. gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar dat bi-cafe, met mij. Hossel ik weer een vrouw en roep jij: 'Potten!'quote:Op woensdag 23 november 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
Moet binnenkort maar weer eens naar stratum gaan
Dat is ook niet veelquote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik.![]()
Ik probeer naar andere kroegen te gaan, maar er is pas 1 iemand geweest die ik mooi en interessant vond.
sgoedquote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Naar dat bi-cafe, met mij. Hossel ik weer een vrouw en roep jij: 'Potten!'
Vind ik niet leuk om te doen, ik heb zoiets van "laat ze toch happy zijn met elkaar!"quote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
ik wil dan weleens zien of jij daadwerkelijk op een vrouw afstapt.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Wat me trouwens opvalt is dat de leuke vrouwen zo'n lange lijst hebben met eisen. Had ik al verteld dat ik een hekel had aan lange lappen tekst?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is ook niet veeldaar weet ik eerlijk gezegd ook niet echt een oplossing voor. Ik vind best vaak iemand mooi en leuk, er daadwerkelijk wat mee willen is een ander verhaal. Lijkt me heel vervelend als er zo weinig leuks om je heen loopt
daar moet je gewoon doorheen prikken. als het klikt en ze beginnen iets voor je te voelen verdwijnen de meeste eisen als sneeuw voor de zon.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Wat me trouwens opvalt is dat de leuke vrouwen zo'n lange lijst hebben met ijsen. Had ik al verteld dat ik een hekel had aan lange lappen tekst?
Hangt van de context af. Het was gewoon een beetje baldadig en stoer doen van die jongens, vond ik niet erg. Als mensen dat veroordelend ofzo zeggen of roepen vind ik dat wel heel rot.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk om te doen, ik heb zoiets van "laat ze toch happy zijn met elkaar!"
En ze viel niet eens op mannen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is ook niet veeldaar weet ik eerlijk gezegd ook niet echt een oplossing voor. Ik vind best vaak iemand mooi en leuk, er daadwerkelijk wat mee willen is een ander verhaal. Lijkt me heel vervelend als er zo weinig leuks om je heen loopt
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik wel. ik heb bij vrouwen met kinderen vaak het idee dat het probleemvrouwen zijn, met probleem-exen. jong al een kind, trauma van de ex, etc. gedoe.Dat beeld heb ik eerlijk gezegd ook bij zulke vrouwen, maar ik ken er een paar die dat niet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar uitzonderingen heb je altijd, zal bij die mannen ook zo wezen. Alleen moet je er maar zin in hebben
Liever gewoon iemand zonder kroost
Ja, dat zou ik ook wel van mezelf willen zien. Ik weet niet of ik het nog 'in me heb'. Toen in dat bi-cafe was ik (voor mijn doen) best voortvarend, maar dat is me daarna nooit meer gelukt. Althans, de laatste maanden ben ik wel weer een beetje 'in touch' aan het komen en heb ik wel wat moves gemaakt, in het 'dagelijkse' leven dus niet in een kroeg, maar toen faalde ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil dan weleens zien of jij daadwerkelijk op een vrouw afstapt.
Linkje?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een foto van Myra haar borsten.
PM is privé, jeweets.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
Linkje?
Of staat ie al op haar facebook
Ik denk dat iedereen wel eisen heeft hoor, jij ookquote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Wat me trouwens opvalt is dat de leuke vrouwen zo'n lange lijst hebben met eisen. Had ik al verteld dat ik een hekel had aan lange lappen tekst?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik eerlijk gezegd ook bij zulke vrouwen, maar ik ken er een paar die dat niet zijn. Maar uitzonderingen heb je altijd, zal bij die mannen ook zo wezen. Alleen moet je er maar zin in hebben
Liever gewoon iemand zonder kroost
tuurlijk is niet iedereen hetzelfde. maar inderdaad, liever geen package deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik je handje vasthouden?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel van mezelf willen zien. Ik weet niet of ik het nog 'in me heb'. Toen in dat bi-cafe was ik (voor mijn doen) best voortvarend, maar dat is me daarna nooit meer gelukt. Althans, de laatste maanden ben ik wel weer een beetje 'in touch' aan het komen en heb ik wel wat moves gemaakt, in het 'dagelijkse' leven dus niet in een kroeg, maar toen faalde ik.
Tsja, das wel weer waar ja. Maar het blijft lastig voor mij.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eisen heeft hoor, jij ook![]()
Zoals dawg al zei, als je iemand leuker en leuker begint te vinden dan doen sommige eisen er ook niet echt meer toe. Je kan het ook als voorkeuren/smaak zien ipv echt eisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is denk ik te zwaar beladen voor een kort kennismakingsgesprekje, veel mensen weten dan niet hoe ze moeten reageren. Mensen kunnen zich ook opeens ongemakkelijk voelen omdat ze het idee hebben dat ze een vervelende vraag hebben gesteld.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, das wel weer waar ja. Maar het blijft lastig voor mij.
Ik heb in veel gesprekken met mensen (zomaar een willekeurige) ook het probleem dat ik in de wajong ben terechtgekomen.
Dan vragen ze "wat voor werk doe je?"
Dan is het "ow, wat vervelend. Hoe komt dat?"
en dan is het gesprek eigenlijk al afgelopen.
Voor mij wel jammer dat die vraag al-tijd weer opkomt
Waarom kun je wel computeren maar niet werken wil ik weten.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Leo Kannerhuis me daarbij kan helpen. Ik sta nu nog op een wachtlijst -_-
Goeie tip!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is denk ik te zwaar beladen voor een kort kennismakingsgesprekje, veel mensen weten dan niet hoe ze moeten reageren. Mensen kunnen zich ook opeens ongemakkelijk voelen omdat ze het idee hebben dat ze een vervelende vraag hebben gesteld.
Als iemand vraagt wat voor werk je doet zou je misschien iets anders kunnen vertellen, dat je bezig bent om in de hulpverlening te gaan zoals je hier vertelde ofzo.Je hoeft je niet anders voor te doen maar iemand die jou niet goed kent zal vaak niet goed weten hoe er op zoiets gereageerd moet worden. Of je vertelt het wel en stelt dan zelf een vraag aan die andere persoon, antwoord geven, onderwerp veranderen en gesprek opgang houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef dawg het volgende:
ik ga eens naar de ah. en dan koken. adiosss gente.EetsmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff...niet weer he -_-quote:Op woensdag 23 november 2011 16:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Waarom kun je wel computeren maar niet werken wil ik weten.
Probeer maar een keer, ben benieuwd of het helptquote:
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 16:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Probeer maar een keer, ben benieuwd of het helpt
Het probleem is dat de vraag 'wat voor werk doe je?' altijd al in de eerste minuten van een eerste kennismaking voorkomt. En dan ben je gedwongen om meteen al van die persoonlijke dingen te zeggen die iemand helemaal niet aangaat als je ze net kent. Als je meteen moet vertellen dat je werkloos bent en/of in de hulpverlening bent/gaat, dan plaats je je gelijk in een 'lage' positie en sta je gelijk al met 1-0 achter, terwijl je ook zoveel leuke en goede en mooie kanten hebt, die eigenlijk als eerste aan bod zouden moeten komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is denk ik te zwaar beladen voor een kort kennismakingsgesprekje, veel mensen weten dan niet hoe ze moeten reageren. Mensen kunnen zich ook opeens ongemakkelijk voelen omdat ze het idee hebben dat ze een vervelende vraag hebben gesteld.
Als iemand vraagt wat voor werk je doet zou je misschien iets anders kunnen vertellen, dat je bezig bent om in de hulpverlening te gaan zoals je hier vertelde ofzo.Je hoeft je niet anders voor te doen maar iemand die jou niet goed kent zal vaak niet goed weten hoe er op zoiets gereageerd moet worden. Of je vertelt het wel en stelt dan zelf een vraag aan die andere persoon, antwoord geven, onderwerp veranderen en gesprek opgang houden
He wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een foto van Myra haar borsten.
QFTquote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de vraag 'wat voor werk doe je?' altijd al in de eerste minuten van een eerste kennismaking voorkomt. En dan ben je gedwongen om meteen al van die persoonlijke dingen te zeggen die iemand helemaal niet aangaat als je ze net kent. Als je meteen moet vertellen dat je werkloos bent en/of in de hulpverlening bent/gaat, dan plaats je je gelijk in een 'lage' positie en sta je gelijk al met 1-0 achter, terwijl je ook zoveel leuke en goede en mooie kanten hebt, die eigenlijk als eerste aan bod zouden moeten komen.
Hij zit daar toch alleen en in zijn vertrouwde omgeving, man! Snap je dan niet dat werken maar voor 10% met het werk zelf te maken heeft en voor de rest met het socializen, teamwork, initiatief, verantwoordelijkheden, deadlines etc.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Waarom kun je wel computeren maar niet werken wil ik weten.
"Ja hallo, wat is jouw karakter?"quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gekke is, ik vraag eigenlijk nooit naar iemands beroep. Ik heb altijd al meer interesse gehad in wat voor karakter iemand heeft.
Je bent niet je baan.
Mensen lijken vaak wel te denken dat iemand zijn baan is.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gekke is, ik vraag eigenlijk nooit naar iemands beroep. Ik heb altijd al meer interesse gehad in wat voor karakter iemand heeft.
Je bent niet je baan.
Daar kom je achter door leuke vragen te stellen en het gesprek op gang te houdenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Ja hallo, wat is jouw karakter?"
Schutspatroon der minderen, jijquote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hij zit daar toch alleen en in zijn vertrouwde omgeving, man! Snap je dan niet dat werken maar voor 10% met het werk zelf te maken heeft en voor de rest met het socializen, teamwork, initiatief, verantwoordelijkheden, deadlines etc.
Om een of andere reden zie ik jou niet zo snel een gesprek vol "pit" voeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar kom je achter door leuke vragen te stellen en het gesprek op gang te houden
Een beetje pit, zeg maar
Het heeft er helaas toch wel veel mee te maken hoor als je aan serieuze dingen denkt.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mensen lijken vaak wel te denken dat iemand zijn baan is.
Spijtig dat ik die dan gemist heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn allang bekend man. Gemeentelijk goed.
Ik heb me nooit geboeid gevoeld door de opleiding/werk van iemand. Ik vroeg vroeger ook nooit "wat voor school doe je?".quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef Myraela het volgende:
Iemands baan kan best veel zeggen over iemands leefstijl/interesses. Het is toch de helft van de week zegmaar.
Ja, dat is wel zo, en ik praat ook veel over mijn werk met mijn vrienden, maar bij kennismakingsgesprekken vind ik het ook niet zo boeiend.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:52 schreef Myraela het volgende:
Iemands baan kan best veel zeggen over iemands leefstijl/interesses. Het is toch de helft van de week zegmaar.
Hm, daar ben ik het aan de ene kant wel mee eens, maar vraag dan minstens aan iemand 'werk je?' mensen vragen vaak 'wat voor werk doe je?' terwijl feit toch is dat een x procent Nederlanders werkloos is.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het heeft er helaas toch wel veel mee te maken hoor als je aan serieuze dingen denkt.
Een barman is nooit thuis in de avond en werkt op onregelmatige tijden en moet altijd overwerken.
Een marinier is tijdenlang van huis, een soldaat soms ook. Zo kan ik een hele berg dingen opnoemen. Het hoeft niet negatief te zijn al die dingen die ik noem, maar het is zeker wel van enig belang in een serieuze relatie en de verwachtingen die de ene persoon van de andere persoon heeft/hoopt. Het heeft sowieso grote invloed op je leven en indirect op je partner en/of kinderen
Ik kom niet over als iemand met autisme. Daarom heb ik ook zo lang ongediagnostiseerd rondgelopen. Ze vonden mij een professortje maar dachten niet aan autisme.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om een of andere reden zie ik jou niet zo snel een gesprek vol "pit" voeren.
Klopt, ik zou dat zelf ook niet zo out of the blue vragen. Meestal gaat dat gewoon vanzelf in het gesprek. Zomaar uit het niets vind ik het ook een rare vraag, beetje kruisverhoor ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 16:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik het aan de ene kant wel mee eens, maar vraag dan minstens aan iemand 'werk je?' mensen vragen vaak 'wat voor werk doe je?' terwijl feit toch is dat een x procent Nederlanders werkloos is.
Maar als je het positief bekijkt, is het wel weer zo dat iemand die om je werk vraagt, wel interesse toont/heeft!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dat zelf ook niet zo out of the blue vragen. Meestal gaat dat gewoon vanzelf in het gesprek. Zomaar uit het niets vind ik het ook een rare vraag, beetje kruisverhoor ofzo
Dat is volgens mij ook de enige reden dat iemand dat vraagt hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je het positief bekijkt, is het wel weer zo dat iemand die om je werk vraagt, wel interesse toont/heeft!
Succes zet 'm opquote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik ga mezelf nog even concentreren op mijn studie Communicatie en Multimedia Design, ik werk niet.
Nou, grgr
En met jouw tip kan ik proberen daar lekker om heen te lullenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de enige reden dat iemand dat vraagt hoor
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En met jouw tip kan ik proberen daar lekker om heen te lullen
Ik zou er gewoon vanavond heen gaan. Je vond het leuk, het was leuke afleiding, hij wil je weer zien. Moet het perse in zijn stad of zijn er andere opties?quote:
Hem proberen, maar wel duidelijke grenzen trekken als hij je zo op een voetstuk laat staan. Want je wil geen schoothondje maar een man. Wel even kijken wie het ookal weer was, anders blijf je nieuwsgierig rond lopen, zoenen kan geen kwaad, maar seks met zulke typjes gaat meestal fout.quote:
Andere opties zijn ergens halverwege, maar dan weet ik weer de weg niet en ik vermoed hij ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:05 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou er gewoon vanavond heen gaan. Je vond het leuk, het was leuke afleiding, hij wil je weer zien. Moet het perse in zijn stad of zijn er andere opties?
quote:hihihiihi zie mijn geheimpje.
Als je het dan quote ziet niemand het. Gratis tip van Myraela.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
Oh, als je wil dat dingen niet gequote worden, kan je ze het best in een quote zetten.
[..]
Bedankt voor de tip, ideaalquote:Op woensdag 23 november 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
Hem proberen, maar wel duidelijke grenzen trekken als hij je zo op een voetstuk laat staan. Want je wil geen schoothondje maar een man. Wel even kijken wie het ookal weer was, anders blijf je nieuwsgierig rond lopen, zoenen kan geen kwaad, maar seks met zulke typjes gaat meestal fout.
Er zijn wel vrouwen die gewoon een lieve man willen, die ben ik al meer dan eens tegen gekomen. Alleen jammer dat het steeds fout liep, najaquote:Op woensdag 23 november 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hem proberen, maar wel duidelijke grenzen trekken als hij je zo op een voetstuk laat staan. Want je wil geen schoothondje maar een man. Wel even kijken wie het ookal weer was, anders blijf je nieuwsgierig rond lopen, zoenen kan geen kwaad, maar seks met zulke typjes gaat meestal fout.
Lieve mannen zijn nog geen schoothondjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn wel vrouwen die gewoon een lieve man willen, die ben ik al meer dan eens tegen gekomen. Alleen jammer dat het steeds fout liep, naja
Nee. Ik ben ook geen schoothondjequote:Op woensdag 23 november 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieve mannen zijn nog geen schoothondjes.
Inderdaad, ik wil gewoon niet het gevoel hebben dat ik alles kan flikken en toch geweldig blijf. Ik heb iemand nodig die duidelijk zijn grenzen stelt, anders heb ik de neiging deze over te gaanquote:Op woensdag 23 november 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
Lieve mannen zijn nog geen schoothondjes.
Lieve mensen geven mij rust. Dat waardeer ik in zequote:Op woensdag 23 november 2011 17:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik verveel me dood bij lieve mensen. ')
Dan ga ik alleen maar rellen.
Is supersoep erin getrapt denk je?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat het uit is tussen Mark en zijn vriendin. Is vast gewoon een strategie om ervoor te zorgen dat Supersoep niks meer stuurt.
Geen idee. Maar ik vind het zo vaag eerst die vakantie boeken en ineens is het uit. Ja ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is supersoep erin getrapt denk je?
Nou als het om hem en zijn relatie gaat verbaast niks me. Het is niet zo moeilijk om snel ruzie met hem te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen idee. Maar ik vind het zo vaag eerst die vakantie boeken en ineens is het uit. Ja ja.
Dat gebeurt meestal vlak voor zulke zaken. Voor vakantie, voor samenwonen, voor huwelijk, etc etc.quote:Geen idee. Maar ik vind het zo vaag eerst die vakantie boeken en ineens is het uit. Ja ja.
Ja, het is ook niet geheel onmogelijk, maar ik vind het logischer dat hij het verzonnen heeft.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou als het om hem en zijn relatie gaat verbaast niks me. Het is niet zo moeilijk om snel ruzie met hem te krijgen.
Het kan me eigenlijk niks schelen. Zo boeiend vind ik zijn liefdesleven of hem nietquote:Op woensdag 23 november 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, het is ook niet geheel onmogelijk, maar ik vind het logischer dat hij het verzonnen heeft.
Blijft wel de vraag: Wat doet hij eigenlijk in dit topic???quote:Op woensdag 23 november 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk niks schelen. Zo boeiend vind ik zijn liefdesleven of hem niet
Ach dat kun je van wel meer mensen vragen. Gezelligheid denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Blijft wel de vraag: Wat doet hij eigenlijk in dit topic???
zo gezellig vind ik hem anders nietquote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat kun je van wel meer mensen vragen. Gezelligheid denk ik.
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand, overtuig me waarom ik Skyrim moet kopen. Wat is er zo leuk aan?
Is het ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk niks schelen. Zo boeiend vind ik zijn liefdesleven of hem niet
Die ruimte is er niet, want hij kan maar tot 7 uur. Ik zou de zondag nemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik zal lekker begin van de avond afspreken. Als het leuk is kan je hapje gaan eten samen en er na nog ergens drankje doen.
Is het niet gezellig ga je tegen etenstijd naar huis.
Even niks te doen hebben bv.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat kun je van wel meer mensen vragen. Gezelligheid denk ik.
Yo hallo dan!quote:
Dan begin van de middag afspreken, is het leuk kan je samen gaan lunchenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ruimte is er niet, want hij kan maar tot 7 uur. Ik zou de zondag nemen.
Vanille. Die was vroeger onwijs lekker, maar al een aantal jaar nooit meer gehad, maar hij schijnt terug te zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden mensen hier de lekkerste cola?
Ik cola cherry.![]()
Schijnt ook vanille smaak te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.
Ik ga morgen speciaal naar fucking Amstelveen voor dat ding.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanille. Die was vroeger onwijs lekker, maar al een aantal jaar nooit meer gehad, maar hij schijnt terug te zijn
Heb maar even met persoon in kwestie afgestemd. Vanwege teveel mist is vanavond niet verstandig, dus het wordt zondag vanaf 18u. Dus nog even geduld. Bedankt voor jullie adviezen iigquote:Op woensdag 23 november 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Die ruimte is er niet, want hij kan maar tot 7 uur. Ik zou de zondag nemen.
Coca cola light. Mijn verslaving, verder vind ik andere soorten cola maar niksquote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik cola cherry.![]()
Ik vind light ook lekkerder dan de normale. De meeste mensen snappen dat niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Coca cola light. Mijn verslaving, verder vind ik andere soorten cola maar niks
Cherryquote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik cola cherry.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind light ook lekkerder dan de normale. De meeste mensen snappen dat niet.
Aspartaamjunkies.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Coca cola light. Mijn verslaving, verder vind ik andere soorten cola maar niks
Euroshopper cola?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik vind een goedkoop merk lekkerder dan coca cola.
Puur vergif.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Euroshopper cola?
Cola zero geeft mij maagzuur.
Regular is zo zoet als je light gewend bent. Pauper merken (en ook pepsi) smaken niet eens naar colaquote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Aspartaamjunkies.![]()
Nee ik drink ook standaard light cola, maar ik weet eigenlijk niet of ik het lekkerder vind dan regular.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |